Loading...
nl

bijna doodservaring ..

admin
admin mrt 30 '10
Anita’s Miraculeuze Bijna-dood-ervaring
maart 2010 © WantToKnow.nl/.be
vertaling Guido Jonkers




Ik had kanker (Hodgkin) en op een gedenkwaardige morgen, kon ik me helemaal niet méér bewegen. Mijn echtgenoot reed heel snel met me naar het ziekenhuis en nadat er een aantal scans waren gemaakt van mijn lichaam, werd de diagnose gesteld dat mijn Hodgkin was gestegen naar niveau 4B (de hoogste graad). De oncoloog keek naar mijn rapport en vertelde mijn man dat het té laat was om nog iets te doen, mijn organen waren aan het afsterven, ik zou nog maar zo’n 36 uur te leven hebben.

Hij vertelde mijn man dat hij nog zou doen wat hij kon, maar hij bereidde hem voor op de situatie dat ik er niet meer zou zijn, omdat mijn organen niet langer functioneerden. Ik kreeg een chemotherapie toegediend, via een druppelinfuus, en ik kreeg extra zuurstof in het lijf. Toen werd begonnen met het doen van tests, die uit zouden moeten wijzen, welke medicijnen ik nog zou kunnen gebruiken.

Terwijl dit allemaal plaatsvond, dreef mijn bewustzijn telkens weg en kwam weer terug.. Ik was er en dan was ik weer niet in mijn lichaam. Ik kon mijn geest uit mijn lichaam voelen drijven en ik zag en hoorde de gesprekken die mijn man voerde met de doktoren buíten de kamer waar ik lag, zo’n 10 tot 15 meter verderop in de gang. Later heb ik deze gesprekken die hij had met hem geverifieerd en mijn man was daardoor uiterst onthutst.

De 'tunnel' waarover veel wordt gesproken in de bijna-dood-ervaringen.
Toen kwam er ineens een moment dat ik feitelijk ‘overging’ naar een andere dimensie; ik werd volledig overspoeld door een totaal-gevoel van liefde. Ik kreeg ook de uitermate helderheid onder ogen waarom ik kanker had, waarom ik überhaupt in dit leven was gestapt, welke rol iedereen in mijn familie speelde in mijn leven, in het grote ‘plan’ van het leven en hoe het leven in het algemeen in elkaar steekt.

De helderheid en het begrip waarmee dit allemaal gepaard ging, is bijna onbeschrijfelijk. Woorden zijn gewoon onvoldoende om deze ervaring uit te drukken. Ik was op een plaats waar ik ‘wist’ hoeveel meer er is dat wij onmogelijk kunnen bevatten in onze 3-dimensionale wereld. Ik realiseerde me ten diepste wat een ongelooflijk geschenk het leven is, en dat ik was omgeven door liefdevolle spirituele wezens, die te allen tijde om me heen waren, ook al had ik daar in mijn dagelijkse leven geen erg in.

De intensiteit van de liefde die ik voelde was in een woord ‘overweldigend’. Vanuit dit perspectief werd me ook snel duidelijk hoe krachtig ik eigenlijk ben, en ik zag de verbazingwekkende mogelijkheden waartoe wij als mensen in staat zijn tijdens dit fysieke leven.

Ik begreep, dat als ik het zou overleven, dat het doel van die nieuwe fase zou zijn, om ‘de hemel op aarde’ te beleven, vanuit mijn nieuwe inzichten, en ook om deze inzichten met zoveel mogelijk andere mensen te delen. Ik had echter wél de keuze om terug te keren naar mijn aardse leven, of dóór te gaan, naar mijn fysieke dood.

Ik kreeg te verstaan dat het nog niet mijn tijd was, maar dat de keuze geheel bij mij lag. Wanneer ik voor de dood zou kiezen, dan zou ik niet in staat zijn de vele geschenken te ontvangen, die het leven nog voor mij in petto had.

En natuurlijk probeerde ik heel praktisch te weten te komen, of ik terug zou keren in het zieke lichaam, wanneer ik ik zou verkiezen om dóór te leven. Mijn lichaam was natuurlijk ziek, heel erg ziek, en mijn organen hadden er de brui aan gegeven. Ik kreeg toen de wetenschap aangereikt, dat wanneer ik voor het leven zou kiezen, mijn lichaam héél snel zou herstellen, ik zou een enorm verschil gaan opmerken, niet in maanden of weken, maar in dagen..!

Ik kreeg te zien hoe ziektes beginnen vanuit een energetisch niveau vóórdat ze het fysieke lichaam bereiken. Wanneer ik zou verkiezen om door te leven in mijn lichaam, dan zou de kanker geen gebruik meer kunnen maken van mijn energie, en zou mijn fysieke lijf snel weer herstellen. Ik begreep toen ook, dat wanneer mensen medische behandelingen krijgen voor ziekten, deze medische ingrepen alléén het fysieke lichaam bereiken, maar niet het energetische lichaam, zodat de ziekte vaak terugkeert.

Ik dreef weer tussen 2 ‘werelden’. Als ik weer aan ‘de andere kant’ terecht kwam, werden me meer en meer zaken getoond.

Ook hoezeer mijn leven andere mensen had aangeraakt, mensen waarmee ik in contact was geweest.

Het was als het ware een kleed dat zich uitrolde en iedereen raakte die om me heen leefde.
Ik realiseerde met toen, dat wanneer ik terug zou keren in de fysieke wereld, ik een uitermate gezonde energie zou krijgen. Mijn fysieke lichaam zou zich snel recupereren tot aan het niveau van dat energetische niveau, snel en permanent. Ik kreeg te verstaan dat deze link overal bestaat, niet alleen bij fysieke .ziektes, maar ook bij fysieke conditie en de psychologische conditie, etc.

Ik kreeg te ‘zien’ dat álles in ons leven afhangt van de energie die rondom ons heen is, en die door onszélf wordt gegenereerd. Wij creëren onze omgeving, onze condities, etc. afhankelijk van waar deze ‘energie’ is geplaatst. De volledige duidelijkheid, waarmee alles dat betrekking had op dit fenomeen, me werd getoond, was werkelijk fenomenaal! Het gaat er allemaal om waar we ons energetisch bevinden. Ik kreeg te verstaan dat ik hiervan een degelijk ‘bewijs’ zou krijgen, vanuit ‘de eerste hand’ en ik voelde dat ik terugdreef naar mijn lichaam.

Toen dreef ik weer tussen 2 ‘werelden’. Telkens wanneer ik weer aan ‘de andere kant’ terecht kwam, werden me meer en meer zaken getoond. In één van die ‘vertoningen’ kreeg ik te zien hoezeer mijn leven andere mensen had aangeraakt, mensen waarmee ik in contact was geweest. Het was als het ware een kleed dat zich uitrolde en iedereen raakte die om me heen leefde.
Er was ook een ‘scene’ waarbij ik mijn broer te zien kreeg, die in het vliegtuig zat, op weg naar mij toe, zijn stervende zus.. Dit werd later geverifieerd door de feitelijke ervaring van mijn broer die juist mijn kamer binnenkwam, nadat ik bij weer bijkwam. Hij was zojuist aangekomen vanaf het vliegveld.

Toen zag ik een glimp van mijn broer en mezelf in een situatie die op de een of andere manier op een vorig leven leek, waar ik een stuk ouder was dan hij, en ik was als een moeder voor hem. In dit leven is hij echter een stukje ouder dan ik. Ik zag dat ik in dat leven hem bijzonder beschermende. Ik besefte plotseling, nadat ik hem in het vliegtuig had ‘gezien’, op weg naar mij toe, dat ik het toch niet kon maken om ‘hem helemaal naar me toe te laten komen, om me dood aan te treffen’..
Toen zag ik ook dat het doel van mijn echtgenoot in het leven, volledig was gelinked aan dat van mij, en hoe hij besloten had om naar de Aarde te komen en dit leven met mij samen te be-leven. Wanneer ik zou overlijden, dan zou hij ongetwijfeld spoedig daarna sterven..

Ik werd te verstaan gegeven, dat de test die gemaakt waren van mijn organen en waarvan de resultaten nog niet bekend waren, uit zouden wijzen dat ze nog normaal functioneerden, áls ik zou kiezen voor het leven. Daarentegen zouden de test uitwijzen dat, wanneer ik voor de dood zou kiezen, mijn organen volledig disfunctioneerden en dat dat de oorzaak van mijn dood zou zijn. IK WAS IN STAAT DE UITKOMST VAN DE TESTS TE BEÏNVLOEDEN MET MIJN KEUZES!

Zou het leven niet veel simpeler in elkaar steken als we uitgaan van de bewezen wet: 'Behoud van energie'...? Onze ziel die -zoals alle cycli- over de 'eeuwige spiraal' gaat.. De fysieke wereld verbindend met de non-fysieke.
En ik maakte de keuze, de keuze om te LEVEN. Toen ik wakker begon te worden, uitermate verward, kon ik me niet oriënteren, omdat ik werkelijk niet wist aan welke kant van de sluiter ik me bevond.

Op dat moment kwamen 2 doktoren driftig mijn kamer binnenlopen met een grote glimlach op hun gezichten. Ze vertelden mijn familie: “Goed nieuws! We hebben de resultaten van de tests en daaruit blijkt dat haar organen nog helemaal goed functioneren. We kunnen het gewoon niet geloven, want het leek erop dat haar lichaam zich volledig had afgesloten!”

Daarna herstelde ik bijzonder snel. De doktoren wachtten lang genoeg tot ik weer stabiel was om een lymphe-biopsie te maken, waarmee het type kankercellen vastgesteld kon worden.

Toen deze tests achter de rug waren, bleek dat er niet één biopsie uitwees dat ergens maar een kankercel in mijn lichaam rondwaarde, die groot genoeg was om waar te nemen.

Toen kreeg ik een beenmergbiopsie met het doel om de kankercelaanmaak te meten. Het zou voor hen dan mogelijk zijn om de chemotherapie die ik kreeg aan te passen aan de mate waarin ik de ziekte nog had. Maar er was geen kanker meer aanwezig in mijn beenmerg..

De doktoren waren uitermate verward door deze resultaten, maar vertelde me dat dit waarschijnlijk toe te schrijven was aan de uitermate goede reactie van mijn lichaam op de chemotherapie.. Maar omdat ze werkelijk nog steeds niet begrepen wat hier nou aan de hand was, werd me test na test afgenomen, die ik echter allemaal met vlag en wimpel doorstond!

Elke test die ik doorstond gaf mijzélf natuurlijk steeds méér kracht. Nadat ik een full body scan had ondergaan, en uit de resultaten bleek dat ik helemaal schoon was, kreeg de radioloog van het ziekenhuis de opdracht de tests nóg een keer te doen..!!

Doordat ik deze ervaring heb doorgemaakt, deel ik deze met iedereen die het horen en lezen wil,om te vertellen dat wonderen mogelijk zijn in onze alledaagse levens. Ná alles wat ik gezien heb, realiseer ik me dat absoluut álles mogelijk is, en dat wij niet op deze Aarde gekomen zijn om te sufferen..! Het leven is bedoeld om groots te zijn, en wij zijn heel, heel erg geliefd. De manier waarop ik naar het leven kijk, is dramatisch veranderd. Ik ben zo intens blij dat ik een tweede kans heb gekregen om de ‘hemel op aarde’ te be-leven..

* * * * * * *

Fred Burks, oprichter van WantToKnow.info
Anita’s verbijsterende BDE is door vele duizenden mensen over de hele wereld aangehoord en gelezen. Om meer te lezen van haar fascinerende belevenis en hoe deze ervaring haar leven compleet heeft getransformeerd, kijk HIER.

En voor een rijke en inspirerende online-les over andere ongelooflijke bijna dood ervaringen, kijk HIER.

Een hartelijke groet,

With abundant love, joy, and excitement,

Fred”

Tags: hemelse boodschappen, scheppingskracht
Delen:
Beschermengel
Beschermengel mrt 30 '10

Wat mooi! smile...hoe kom ik op haar site? ....er staat kijk HIER ..maar dat kun je alleen maar zien waar je het gekopieerd hebt denk ik smile..ik wil graag meer lezen van haar.
Beschermengel
Beschermengel mrt 30 '10


Dank je wel! smile
Anke
Anke mrt 30 '10
Graag gedaan laugh
gast
gast mrt 30 '10
Heel mooi. Ook mooi vind ik als je meerdere van dit soort ervaringen leest, dat de beleving en invulling ervan steeds weer anders is, maar de grote lijnen overeenkomsten hebben. Iedereen beleefd het op zijn/haar manier.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki