Loading...
nl

droom over schilderren en schimmige persoon

Bleu Angel
Bleu Angel mrt 29 '10
Julie weten ik ben verhuisd ok.

In mijn droom ben ik verhuisd en is mijn huis mooi en klaar.
Maar de manier waarop het geschilderd is binnen vind ik niet zo mooi. Ik begin om mijn kamer te witen maar op een of anderre manier wil het niet lukken.
Opeens is mijn man daar en begint met iemand die hij meegenomen heeft mijn kamer te witten .de persoon die hij bij zich heeft loopt alleen een beetje rond te lummelen, op een gegeven moment vraag ik wat hij aan het doen is "dat zie je 'ik maak alles mooi voor je"
Diegen die hij bij zich heeft loopt continu tegen hem te mompelen en wil dat hij stopt met werken.Het antwoord van mijn man is steds iets in de trant van "houd je er buiten ik doe wat ik moet doen ,Ik doe wat ik WIL doen Ik doe wat ik doe , hou je mond".
de persoon gaat zitten en wil tegen mij gaan praten ,mijn man draait zich om en snauwd bijna tegen hem "bemoei je er niet mee laat haar met rust je hebt haar genoeg aangedaan, de persoon gaat ergens anders heen . Maar steeds weer gaat hij richting mijn man en steeds wil hij dat mijn man stopt met wat hij doet en met hem meegaat. op een gegeven ogenblik hoor ik mijn man toch uitvallen tegen deze persoon {deze is en blijft vaag schimmig niet echt goed te onderscheiden}
"Nu is het uit ik heb lang genoeg geluisterd zelfs gedaan wat je zei en kijk waar het ne heeft gebracht houd er meeop en anders verdwijnmaar en kom niet meer terug, je zegt dat je mijn vriend bent maar je wil me weghalen waar ik wil en moet zijn hier hier moet ik wezen"de persoon kalmeerd wat en na verloop van tijd begint hij weer tegen mijn man te smiespelen <Ik zie dat mijn man steeds bozer word op de persoon {ik kan ook niet uitmaken of het een vrouw of man is ,door de stem denk ik een man}
En weer valt hij tegen hem uit nog erger dan daarvoor.
Hij gaat verder en dit herhalld zich 3 x de derde x zegt hij heel duidelijk "je weet dat ik hier bij haar wil zijn als je het erniet mee eens bent dan verdwijn maar , want als je werkelijk zo'n goede vriend bent gun je me dit ik wil moet en zal bij haar zijn ze heeft genoeg door gemaakt WIJ hebben genoeg doorgemaakt. Zoals ik dit nu zie heb jij een groot deel met deze ellende te maken en ik wil nu dat je gaat en niet meer terug komt ik heb genoeg van je , Ik ben waar ik moet wil en zal wezen bij haar."
De schimmige persoon word boos en probeerd zich groter te maken dit is echt een nare gewaarwording en ik ben bang dat hij mijn man wat aan zal doen .
Mijn man draait zich naar mij en "zegt niet bang zijn hij kan niets meer hij is mijn vriend niet meer ik heb te lang naar hem geluisterd en op zijn advies verkeerde besluiten genomen Ook goede dingen heeft hij gedaan maar met dit is het over ik beslis niet hij "
Mijn man draait zich om en kijkt de kamer rond en zegt "ik vind het zo mooi ,jij ook, of zal ik die muur in jou lievelingskeur schilderen gewoon omdat jij die kleur het mooiste vind"
Ik kijk hem aan en zie zijn grote grijns van oor tot oor, de persoon is verdwenen en alles voelt licht en opgelucht mijn man staat te bulderen van de lach en zegt ik voel me opgelucht en blij hier blijf ik hier blijf ik voorgoed En dan zegt hij iets in een buitenlandse taal en ik weet dat het goed is ik weet wat hij daar voor het eerst sinds lang lange tijd zegt Weer word ik moe wakker maar toch heel uitgerust en vol energie

Ik zie julie uitleg cq comentaar met spanning tegemoet
Veel liefs Pultje
Delen:
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 29 '10
OJa als dit gebeurd dan is alles licht en helder maar als die schimmige persoon begint word alles een beetje grauw en zodra mijn man dan wat zegt word alles heel licht en fel ook waar hij schilderd en heeft geschilderd is het licht en mooi.
staads word de plaats waar het licht is groter dit totdat mijn hele huis licht en stralend is

Pultje
Natalie1986
Natalie1986 mrt 31 '10
is dit echt een droom of meer een uittreding?

want anders zit het onder de verkeerde topic
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 31 '10
Natalie dat weet ik dus niet goed wat me wel heel erg opviel dat ik naar dit helehgebeuren keek alsof ik en film bekeek.
Ik zag wat er daaar gebeurde.
Valt dit onderuitreden dan heb vaker zoiets aan de hand >zie mijn droon Doodmoe wakker<
als dit bij het verkeerde topic staat hoe krijg ik dat in het goede topic dan.

En Natalie kun je er ook iets mee dit is nl iets wat zich regelmatig herhaald,soms met een kleine variatie

Dank je groetjes Pultje
Natalie1986
Natalie1986 mrt 31 '10
Ik denk dat het toch echt een uittreding is/was. Zeker omdat je zegt dat het lijkt of je naar een film kijkt.

Misschien is er een persoon die jullie niet kan loslaten en daarom ook jullie lastig valt?

ik denkdat jij dit het beste weet

Liefs Natalie
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 31 '10
Uhh ja da denk ik soms ook
ware het niet dat mijn man al een poos weg is bij me en de afgelopen tijd voor hij weg ging nou niet zo goed in zijn vel zat.
Deze uit treding/droom is ongeveer 9 maanden nadat hij weg is
begonnen en toen was ik al ruim 5 maanden in mn nieuwe huis.
wat me echt het meest verbaast en verbaasde is dat hij de schim zelf eigenhandig wegstuurd.Echt woest was hij op die persoon.
En dan al dat licht zo mooi en zuiver als ik er aan denk word ik gewoon blij alleen dat helderre al
Overal waar hij kwam werd het zo licht en helder ik kan het niet met woorden omschrijven zo mooi.
>Bijna net zo mooi als toen ik dood was en ook zo zalig lekker kalm niet uit te leggen<
En wat over dat hij alles schilderd en dan ook nog een muur in mijn lievelings kleur schilderren wil hij vind die kleur nou niet echt een van de mooiste hoor > ik ben gek op blauw in al zijn schakeringen <
Om daar nu een hele wand mee te doen?
Dus dat er iemansd tussen zit ja maar de rest dan he?
Marenubium
Marenubium mrt 31 '10
Euhm Pultje....je zegt dat jouw man bij jou weg is. Zijn jullie gescheiden, of leven jullie nu apart van elkaar?
Zou het misschien en heel erg wellicht kunnen, dat jij hem niet los kunt laten, en dat je in je onderbewustzijnde een reden zoekt waarom hij is weggegaan? Zoals die 'schim' bijvoorbeeld.
Het kan ook zijn, dat hij in jouw ogen teveel naar zijn omgeving geluisterd heeft, en daarom is weggegaan.

Ik weet jullie achtergrond niet, maar het lijkt erop alsof je ergens nog een 'houvast' zoekt. Kan heus zijn, want overal plotseling alleen voor staan is niet niks!

Knuff.
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 31 '10
Ik weet niet zo goed of het daaraan licht .Frapant was wel dat hij nadat ik deze droom/Uitreding had gehad me belde en zo verdrietig was en moe.

Wat het met mij is ,is dat ik sommige dingen gewoon weet en ook weet dat het wel weer goes komt op een of anderre manier alleen dat het nog wel even duren kan.

Wat ik wel weet is dat ik hem soms vlak voordat ik echt in slaap val hoor roepen, en dan komt deze Droom /Uitreding.

En dat roepen is niet zacht ik schrik echt goed wakker en zit rechtop in bed.

Hij deed dit wel vaker zelfs in zijn slaap en dan was ik wakker en hij sliep erg onrustig als ik hem dan wekte was hij blij me te zien ik zocht je was het dan.

Back to the point
Maar waar het mee begint is dat hij er ineens is en hij zo nijdig word als die persoon met mij wil praten.

Over dat naar anderren luisteren weet ik niet echt hij is wat dat betreft nogal erg opzichzelf.

En ineens er alleen voorstaan ach whats new.

Thanks voor de knuf
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 31 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Euhm Pultje....je zegt dat jouw man bij jou weg is. Zijn jullie gescheiden, of leven jullie nu apart van elkaar?
Zou het misschien en heel erg wellicht kunnen, dat jij hem niet los kunt laten, en dat je in je onderbewustzijnde een reden zoekt waarom hij is weggegaan? Zoals die 'schim' bijvoorbeeld.
Het kan ook zijn, dat hij in jouw ogen teveel naar zijn omgeving geluisterd heeft, en daarom is weggegaan.

Ik weet jullie achtergrond niet, maar het lijkt erop alsof je ergens nog een 'houvast' zoekt. Kan heus zijn, want overal plotseling alleen voor staan is niet niks!

Knuff.


Ik weet waarom dat was en is iets heel duidelijks waar ik liever niet op wil ingaan
Marenubium
Marenubium apr 1 '10
OK smile
Dan denk ik dat jij wel het beste weet wat deze ervaring betekent!
Luister naar je gevoel, de eerste indrukken zijn meestal wel correct wink
Bleu Angel
Bleu Angel apr 1 '10
Marenbium
Ik heb hem hier op neer gezet omdat ik ook eens
wilde weten hoe anderen er tegen aan kijken.
En vooral dat lichter worden intrigeerd me .
Ik wou gewoon eens weten wat een ander er van vond,
Nl als je zoiets verteld aan iemend die van je omstandigheden op de hoogte is die kijken er toch anders tegen aan.
Die zijn er soms teveel bij betrokken .
En zo wie zo kijken ze me vaak wat verstoord en gek aan of ik gek ben of zo omdat ik dit sort dingen nu eenmaal mee maak en/of aantrek.
Pultje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki