Loading...
nl

Sigaren roken Tarot en voorspellen

Bleu Angel
Bleu Angel mrt 28 '10
Hallo alemaal
kun je met een sigaar >BOLKNAK< net als met tarot kaarten Voorspellingen doen.
Dus zoals een tarotist de kaarten leest,
Leest een sigaren roker de as van de sigaar,Soms ook in combinatie.
Wie heeft dit wel eens gedaan en weet iemand zo'n persoon voor mij.
Ik zou dit wel eens willen doen
Hoe gaat dit dan in zijn werk.
Ik heb ook gehoord dat je door sigaren te roken op een bepaalde manier ook iemand kunt roepen om te komen.
Als je wil dat ze komen en je ze niet of nauwlijks
kan bereiken
Ik bedoel dan geen geesten oid maar <normale mensen> wink

Groetjes Pultje
Delen:
Marenubium
Marenubium mrt 28 '10
Geen idee pultje...sommige mensen doen dat ook door koffiedik te kijken, of theeblaadjes te lezen.
Maar van sigaren roken in combinatie met toekomst voorspellen, daar heb ik nog nooit van gehoord althans smile

En iemand naar je toe roepen...door 'spreuken'...dat zou wel eens kunnen, maar dan zit je al snel in de wicca sectie.
Maar waarom zou je zoiets willen doen?
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 29 '10

Hallo Marenubium
O dat in de toekomst proberen te kijken net als met tarot,
Gewoon nieuwschierigheid,
Dat mensen naar je toe halen ging volgens die vrouw alleen door roken rn sterk aan die persoon denken terwijl je dit doet, geen spreuken ofzo.
Lijkt me wel frapant.
Wicca is toch een soort heksen of heb ik dat nu fout.
Maryssa
Maryssa mrt 29 '10
Ik heb van die manier met een sigaar nog nooit gehoord. Heb je al wat rond ge-google-ed?

Pas je wel op met iemand naar je toe roepen en experimenteren middels rituelen enzo? Volgens mij kom je dan in de zwarte of witte magie uit. Zwarte magie keert zich altijd tegen je; het kaatst terug als het ware en kan voor zowel de persoon op wie je het richt als voor jezelf gevaarlijk zijn.

Experimenteren kan leuk zijn maar lees je van tevoren goed in zodat je weet met welke krachten je werkt.
Anke
Anke mrt 29 '10
Mij lijkt het een enge bedoeling die niet veel goeds tot gevolg kan hebben.
De toekomst komt vanzelf wel... toch? Waarom zou je er het heden mee lastig vallen. En als je iemand wilt spreken, dan zijn er toch genoeg andere manieren te verzinnen? Waarom zou je daar magie voor willen gebruiken?
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 29 '10
Daarom dat ik ook dingen vraag hou er niet van om met levens te gokken ,hellemaal al niet met mn eigen leven ,Zoals er in m'n
handtekening staat Ilove live Because live love's me
En dat sloeg echt op mij daarom heb ik hem ook >geleend<
Je hebt wel eens mensen die je wil spreken maar om een of andere reden lukt dat niet zo goed zou op deze manier volgens zeggen kunnen.
En voorspellen ik heb altijd voor mezelf dit idee ,je toekomst ligt al vast in grote lijnen nog voor je geboorte. Je moet er wel zelf vorm aangeven en de details invullen.

En magie ik vind het hele leven magie's gewoon iedere dag weer wakker worden en blij zijn dat je bestaat is voor mij pure magie.

Dit omdat ik vaak vermoeide en soms zelfs depresieve mensen ontmoet die de magie en de lol van het leven niet kunnen en soms ook niet willen zien.
Ik heb het de afgelopen tyd absoluut niet makkelijk gehad maar ik ben zo blij dat ik er ben dat ik dat soms van de daken kan roepen
Anke
Anke mrt 29 '10
De magie van het leven is mijn ogen toch wel een heel andere magie dan de magie van het "geestje oproepen" en mensen aantrekken.
Maar fijn dat je het leven als magisch ervaart, ondanks tegenslagen!

(Oh, en volgens mij is het "I love life, because life loves me")
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 29 '10
Oh, en volgens mij is het "I love life, because life loves me")
Jep je hebt gelijk zo is het
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 29 '10
zoals je ziet Anke gelijkff aangepast.
Als ik het leen moet ik het wel goed foen
admin
admin apr 12 '10
Pultje het roken van sigaren wordt, naar mijn beste weten,gebruikt bij Winti en/of Voodoo rituelen en dan voornamelijk door donkere mensen (surinamers,afrikanen e.d.).
Dus zoals Marenubium en Anke al aangaven vraagt dat toch echt wel om de nodige voorzichtigheid hoor.
Marenubium
Marenubium apr 12 '10
En zo ook zoals Maryssa dat aangaf idd.
Thnx Nougnag! Het was mij niet bekend, waar roken van sigaren onderdeel uitmaakte van een ritueel.

Winti/voodoo zijn geen zaken waar je mee kunt spelen, of mee WILT spelen. Alleen ervaren mensen gebruiken dat als witte magie, voor de rest behoort het tot de zwarte magie. En het beoefenen van zwarte magie komt ALTIJD 3-voudig terug bij je.

Never go there, Pultje!
Dus blijf jouw eigen happiness lekker van de daken afschreeuwen, want de hele wereld mag dat horen en vernemen smile
admin
admin apr 12 '10
AAH Maryssa hoe heb ik je kunnen vergeten lieverd.........

Nou dacht ik dat Winti wit is en Voodoo zwart, maar misschien is dat ergens terug te vinden.
Al lijkt het me niet echt nodig.

Ik sluit me aan bij Mare
"never go there"
Maryssa
Maryssa apr 13 '10
Quote:
Nougnag:AAH Maryssa hoe heb ik je kunnen vergeten lieverd.........

Is ok hoor wink

Thx Marenubium smile
Richie Richard
Richie Richard mei 18 '10
Origineel bericht van: nougnag
AAH Maryssa hoe heb ik je kunnen vergeten lieverd.........

Nou dacht ik dat Winti wit is en Voodoo zwart, maar misschien is dat ergens terug te vinden.
Al lijkt het me niet echt nodig.

Ik sluit me aan bij Mare
"never go there"


Voodoo is niet in zekere zin zwart. Hangt puur af hoe je het gebruikt. Voodoo is vrijwel alleen controle hebben. Controle over ziekten, leven, dood. etc.

Of het goed of slecht is, hangt van de persoon af.

Zoals vaak gezegd wordt.
Een wapen zelf is niet gevaarlijk, maar zodra iemand het in bezit heeft, is het misschien dodelijk.
Bleu Angel
Bleu Angel jun 19 '10
Allemaal hartelijk dank voor de vele reacties
Ben blij weer terug te zijn.
en ja ik schreeuw mn lol in het leven van de daken,
helemaal nu ik ben verliefd ,moet nu nog uitvogelen of dat echt persoons gericht is ,of dat ik weer verliefd ben op het leven.
In ieder geval hij speelt op dit moment eeen grote rol en hij weet ook hoe ik op dit moment er voor sta.
Voodoo etc hou ik graag zo ver mo9gelijk bij mezelf weg <ook bij anderen hoor>
Thanks everybody
Pultje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki