Loading...
nl

doodmoe wakker

Bleu Angel
Bleu Angel mrt 26 '10

Net lid
Deze droom had ik in dec 2008
Ik weet niet of ik hem goed heb geplaatst
zo niet wil men hem dan goed plaatsen
Er is trouwens ten aanzien van deze droom nog heel wat gebeurd

Ik ben in een verbouwing beland en men wil ineens mijn huis en keuken leeghalen.
Ondertussen loopt mijn man met een helm op door het huis ik loop naar beneden (MIJN keuken is daar)
de keuken in ,ontdek dat mijn was machine en mn koelkast zijn verdwenen.
ben heel boos en hoor op de beneden verdieping allemaal gehamer en gelop ,het wordt daar verbouwd en het wordt
erg mooi.
ik loop terug naar boven en zie dat mijn keuken is opge knapt en dat alles er weer staat .
wat me het meest verbaast is dat mijn man nog staads met een brommerhelm op zijn hooofd loopt hij heeft nl een auto.
Ik hoor allemaal gekop en gehamer uit onze huiskamer komen ik ren de trap op en stap naar binnen.
Ondertussen lopen door het hele huis werk mensen te lachen te kletsen en van alles te doen .
Mijn Man gaat even weg een boodschap doen . Ik ben ondertussen de huiskamer ingegaan en sta in een heel fel licht
terwijl er druk geschilderd word ien gewerkt . Nieuwe ramen nieuw dak etc
Diegene die bezig is in deze georganiseerde puinhoop zegt ziezoje mag hier blijven wonen maar wel op en voorwaarde.
Ik kijk naar buiten via een zijraam en zie dat men daar een splinternieuwe parkeerplaats an het aanleggen is.
(mijn huis is op zolder en ik woon in een tussen woning geen zijraam te bekennen )Ik ga weer koffie maken en men
blijft maar bezeg alles verschuifd en wordt weer op zijn eigen plaats gezet maar alles ziet er mooier en beter ui het hele
huis knapt op ook de beneden verdiepingen worden helder en licht overal is het helder en licht.
Mijn man komt binnen en zegt had is toch gezegt.
Ik wordt doodmoe wakker.
Omhoog
Delen:
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 26 '10
Deze werdIk begrijp je post niet helemaal pultje.

Je kan gewoon een topic maken.

Als ik zo je droom leest, is er een hoop aan de hand bij jou thuis.
Ik heb ook gevoel dat er wat gedoe is tussen jou en je man, het gaat in ieder geval niet echt goed.
Ik denk dat zijraam staat dat je er wel ruimte is,licht, adem, even adem happen.

Er is een begin om alles mooi te maken, neem de touw in handen.

succes en hopelijk heb je er wat aan,

ps ik denk dat je doodmoe wakker word omdat je in je slaap dus bezig bent met verwerken etc.zo beantwoord door Farah
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 26 '10
Ik wist niet hoe het werkte
Heb het uitgevonden
Sorry
Farah je had gelijk er was en is heelveel
tussen mij en mn man aan de hand.

Maar nu komt er een clou
Laatste week van mei 2009 krijg ik bericht van de woning bouw.
Ik ben de derde op de lijst en of ik een Flat wil bezichtigen.
Op de afgesproken dag fa ik met iemand kijken . we komen aanrijden en wat schetst mijn verbazing.
Er ligt een parkeerterein naast de flat
We gaan naar binnen en als ik naar buiten kijk daar een heel groot raam , zie ik daar nog meer parkeer ruimten liggen.
Ik zei dat ik deze woning wel wilde en het gekke was het was voor mij. Maar er was nog 1 persoon voor me,deze gaf aan dat hij het huis wilde .
We zijn naar huis gegaan en toen ik nog niet eens over de drempel was ging mn mobiel de woningbouw de anderre persoon had er toch maar vanaf gezien. binnen 4 dagen was alles getekend en was ik ook al verhuisd.
Er is ondertussen wel wat verbouwd en dan vooral bij mijn nieuwe buren :diwe overigens ook al weer weg zijn.
Ik heb een huisje zo licht en vrolijk zo Thuis.
Nu nog de ellende van mn man weghalen en dan ben ik overgelukkig.

Pultje
Farah
Farah mrt 27 '10
vergeef je zelf en je man.
Verwerk je onverwerkte emoties.
Accepteer de situatie
en neem vrede.

Dan zal je innerlijke rust hebben en in vreugde leven.

liefs farah
Anke
Anke mrt 27 '10
En haal de last van jezelf af dat je de ellende van je man moet weghalen.
Ellende is om van te leren. Wanneer je het onverwerkt weghaalt, komt het in een andere vorm terug. Kijk naar wat het je te vertellen heeft. Doorleef het en probeer het op die manier te verwerken.
Het zijn lessen van hem en jij kunt een ondersteuning zijn.
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 27 '10
Dank je Farah en Anke
ja ik hebbhet eigenlijk fout neergezet.
Want met weghalen bedoelde ik ook helpen verwerken en ook mijzijlf en hem vergeven.
Ik ben blij dat julie me op het spoor houden.
Liefs Pultje
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 27 '10
Oja
Nu we het toch over vergeven en verwerken hebben.
Dan heeft deze droom die ik erna droomde er ook mee
te maken denk ik, maar ik ben niet goed in het voor mezelf uitleggen,

Sinds october 2009 heb ik deze droom verschillende xlen gehad en hij blijft terug komen

Julie weten ik ben verhuisd ok.

In mijn droom ben ik verhuisd en is mijn huis mooi en klaar.
Maar de manier waarop het geschilderd is binnen vind ik niet zo mooi. Ik begin om mijn kamer te witen maar op een of anderre manier wil het niet lukken.
Opeens is mijn man daar en begint met iemand die hij meegenomen heeft mijn kamer te witten .de persoon die hij bij zich heeft loopt alleen een beetje rond te lummelen, op een gegeven moment vraag ik wat hij aan het doen is "dat zie je 'ik maak alles mooi voor je"
Diegen die hij bij zich heeft loopt continu tegen hem te mompelen en wil dat hij stopt met werken.Het antwoord van mijn man is steds iets in de trant van "houd je er buiten ik doe wat ik moet doen ,Ik doe wat ik WIL doen Ik doe wat ik doe , hou je mond".
de persoon gaat zitten en wil tegen mij gaan praten ,mijn man draait zich om en snauwd bijna tegen hem "bemoei je er niet mee laat haar met rust je hebt haar genoeg aangedaan, de persoon gaat ergens anders heen . Maar steeds weer gaat hij richting mijn man en steeds wil hij dat mijn man stopt met wat hij doet en met hem meegaat. op een gegeven ogenblik hoor ik mijn man toch uitvallen tegen deze persoon {deze is en blijft vaag schimmig niet echt goed te onderscheiden}
"Nu is het uit ik heb lang genoeg geluisterd zelfs gedaan wat je zei en kijk waar het ne heeft gebracht houd er meeop en anders verdwijnmaar en kom niet meer terug, je zegt dat je mijn vriend bent maar je wil me weghalen waar ik wil en moet zijn hier hier moet ik wezen"de persoon kalmeerd wat en na verloop van tijd begint hij weer tegen mijn man te smiespelen <Ik zie dat mijn man steeds bozer word op de persoon {ik kan ook niet uitmaken of het een vrouw of man is ,door de stem denk ik een man}
En weer valt hij tegen hem uit nog erger dan daarvoor.
Hij gaat verder en dit herhalld zich 3 x de derde x zegt hij heel duidelijk "je weet dat ik hier bij haar wil zijn als je het erniet mee eens bent dan verdwijn maar , want als je werkelijk zo'n goede vriend bent gun je me dit ik wil moet en zal bij haar zijn ze heeft genoeg door gemaakt WIJ hebben genoeg doorgemaakt. Zoals ik dit nu zie heb jij een groot deel met deze ellende te maken en ik wil nu dat je gaat en niet meer terug komt ik heb genoeg van je , Ik ben waar ik moet wil en zal wezen bij haar."
De schimmige persoon word boos en probeerd zich groter te maken dit is echt een nare gewaarwording en ik ben bang dat hij mijn man wat aan zal doen .
Mijn man draait zich naar mij en "zegt niet bang zijn hij kan niets meer hij is mijn vriend niet meer ik heb te lang naar hem geluisterd en op zijn advies verkeerde besluiten genomen Ook goede dingen heeft hij gedaan maar met dit is het over ik beslis niet hij "
Mijn man draait zich om en kijkt de kamer rond en zegt "ik vind het zo mooi ,jij ook, of zal ik die muur in jou lievelingskeur schilderen gewoon omdat jij die kleur het mooiste vind"
Ik kijk hem aan en zie zijn grote grijns van oor tot oor, de persoon is verdwenen en alles voelt licht en opgelucht mijn man staat te bulderen van de lach en zegt ik voel me opgelucht en blij hier blijf ik hier blijf ik voorgoed En dan zegt hij iets in een buitenlandse taal en ik weet dat het goed is ik weet wat hij daar voor het eerst sinds lang lange tijd zegt Weer word ik moe wakker maar toch heel uitgerust en vol energie

Ik zie julie uitleg cq comentaar met spanning tegemoet
Veel liefs Piltje
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 27 '10
Ja als dit gebeurd dan is alles licht en helder maar als die schimmige persoon begint word alles een beetje grauw en zodra mijn man dan wat zegt word alles heel licht en fel ook waar hij schilderd en heeft geschilderd is het licht en mooi.
staads word de plaats waar het licht is groter dit totdat mijn hele huis licht en stralend is

Pultje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki