Loading...
nl

Activering van het achtste chakra

Cialara
Cialara mrt 26 '10
Delen:
Cialara
Cialara mrt 26 '10
De Gateway Chakra's zijn niet nieuw.

Ze hebben altijd bestaan in het chakra-systeem, maar de informatie die wordt overgedragen via hen wordt meestal neergelegd in het onbewuste.

Zoals de Nieuwe Licht trillingen en de Nieuwe Tijd frequentie begint te filteren in het Massa Bewustzijn, zullen deze Chakra's informatie zenden in een meer coherent en bewust proces voor iedereen die het Nieuwe Licht en de Nieuwe Tijd omarmt en begint met het ascensie proces.

De eerste chakra heet "De Gouden Kroon". Dit Chakra is net boven de Kruin Chakra centrum en bevat de Akasha-kronieken van incarnaties van de ziel. Eenmaal verhelderd en vloeiende, wordt het geheugen van de Ziel toegankelijk via de Gouden Kroon Chakra.

Boven de Gouden Kroon is de "Oorzakelijk Chakra." Deze belangrijke Vortex ligt aan de buitenste rand van de aura en in gezelschap met het Verzamelpunt en de Hartchakra regelt het de stroom van energie van de Zielenster Chakra aan het lichaam.

In de praktijk regelt zij Zielsvlechting en helpt het fysieke lichaam af te stemmen op de toegenomen energie van Ziels Bewustzijn en aan de hogere dichtheid in het Licht-bestaan dat voortvloeit uit de Zielsvlechting.

Hierin ingesloten is het Hoger Zelf, een meer pure expressie van de energie van de ziel, die in rechtstreekse verbinding van de Ziel communiceert met een diepe kennis van de juiste actie in elke situatie.

Het Hoger Zelf is vaak het eerste deel van de expressie van de Ziel, dat begint te communiceren via dromen of via versterkte vormen van intuïtie. Boven de Causaal Chakra is de Zielen Ster Chakra.

De naam spreekt voor zich want het is via deze Chakra dat de Ziel zich in het fysieke lichaam vlecht op het moment van incarnatie, en het is via deze Chakra dat de Ziel bij de dood het fysieke lichaam verlaat.

Het is ook via deze Chakra dat extra Zielsvlechting zich voordoet dat resulteert in de verhoogde trilling en frequentie van de cellen en atomen van het lichaam.

Toegang tot de Zielen Ster Chakra versterkt direct contact met de Ziel en de communicatie met het doel van de Ziel verbetert.

Boven de Zielen Ster Chakra is de Sterren Poort, die vaak wordt afgebeeld als een tunnel van Puur Licht of een portaal dat de Ziel verbindt met de Goddelijke Bron.

Activering en zuivering van deze Chakra opent een Cosmische deur naar het Licht van alle dichtheden en verbetert de communicatie met de verlichte wezens die bestaan in de dichtheid van het Licht buiten de fysieke wereld.

Bron: © 2005 Crown Vortex Publications L.L.C.
Cialara
Cialara mrt 26 '10
Hoe gebruik je het Achtste Chakra?

Ik vond op Niburu een voorbeeld van een zielenreis via het Achtste Chakra...

De volgende reis is ondernomen door twee mensen (Robin en Glyra), die zowel in het aardse bewustzijn kunnen waarnemen, als in andere bewustzijnstoestanden. Ze doen dit door hun gedachten af te stemmen op de reis en zich telepathisch met elkaar te verbinden. Wat volgt is een weergave van de waarnemingen die zij hebben gedaan en de informatie die ze door hebben gekregen.

Op een eerdere reis heb ik met Glyra een gouden sleutelbos ontvangen met daaraan verbonden drie sleutels. Ons werd verkondigd dat deze ons toegang gaven tot de stad Telos. Anderhalve week later zijn we afgereisd met deze sleutels in de aanslag.
We gingen door een poort naar Telos. Terug in het verleden naar Lemurië, vlak voor de gedeeltelijke ondergang. De omgeving was heel anders dan tegenwoordig. Er zijn veel varens, palmachtige bomen en planten. De gebouwen zijn rond, er zijn veel pleinen en er is veel ruimte. Verderop is een waterval te zien bij een paar parken, omringt met fonteinen. Ook is er een enorme piramide. De bloemen zijn daar nog zeer bewust. Ze maken snel telepathisch contact met je.

We gingen nieuwsgierig bij de piramide naar binnen. In de piramide staan op de muren inscripties en tekeningen. Je ziet ruimteschepen, andere beschavingen en beschrijvingen van sterrenstelsels. Het is de normaalste zaak van de wereld. De taal die gesproken wordt lijkt op die van de Maya's en de Egyptenaren (de Atlantianen). Op het plafond is een grote rode stip te zien.

Graag wil ik weer naar buiten. Buiten valt me het waterprobleem op. Ik zie mensen in bootjes weg roeien. Ze varen richting het huidige China. We horen ook mensen praten om naar Atlantis te gaan. Erg staan ze er niet om te springen, want ze vinden de mensen in Atlantis arrogant. Niet alleen stoffelijke mensen lopen hier rond, maar ook astrale mensen. Ze zijn gewoon deel van de samenleving. Het valt ons op dat ze hier ook al de beroemde Atlantisring dragen, maar dan met een extra steentje erin.

Wanneer we naderbij een waterval komen, zien we een groepje leerlingen en een leraar. De leraar is een man met een baardje en doordringende ogen. Hij leert ze de studie des levens. De leraar komt naar ons toegelopen en begroet ons. Hij vraagt of we bij elkaar horen en waar we vandaan komen. Hij is erg verbaasd als hij hoort dat we uit de toekomst komen. De leerlingen komen om ons heen staan en ze hebben veel vragen. Er komen hier niet veel mensen uit de toekomst en als ze uit de toekomst komen, dan komen ze niet van zover uit de toekomst.

De leerlingen geven ons inzichten over hoe ze zelf dagelijks leven. Ze hebben eigen rituelen, zijn druk met hun kosmische identiteit en incarneren veelal om te leren van de vrijheid en om experimenten uit te voeren. Ze zijn zich hier terdege bewust van. De leider van de stad geeft ons om de beurt een hand ter begroeting. We voelen vreemde tintelingen en stroomschokken door ons lichaam gaan en zijn zeer verbaasd. De leider van de stad vertelt over een inwijding die ervoor zorgt dat je je kosmische identiteit herinnert en door het sterrenstelsel kan reizen. De leraar merkt enthousiast op dat wij dit allebei al meer dan 10.000 keer gehad hebben.

Ik begin te vertellen tegenover de menigte over hoe alles zal gaan veranderen en hoe het leven er voor ons uitziet. De menigte groeit snel aan en toont veel belangstelling. Veel schrijvers schrijven meteen mee op grote rollen. Na de speech volgt een enorm applaus. De menigte is verrast hoe de wereld zo zal gaan veranderen en verstoffelijken. Glyra zit inmiddels te mediteren op de top van de piramide. We praten nog even wat na op het strand. Onder het praten lees ik verschillende dingen in haar ziel. Op dat moment denk ik dat we al veel meer reizen hebben gemaakt samen. Later komen we erachter dat we tijdens al onze honderdduizenden incarnaties op Aarde elke keer op niet meer dan 100 kilometer van elkaar verwijderd waren.

De poort verschijnt weer en we nemen afscheid van de warme en vriendelijke bevolking.

Elke verandering die er komt… elke herinnering die er zal zijn.. alles zoals het was, nu is, en zal gaan worden, zal gezegevierd worden tot op de dag dat we overgaan en weer naar huis gaan.

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22947
Cialara
Cialara mrt 27 '10
Het is een heel mooi proces om in te gaan smile

Bij mij is het vanaf december gaande. Allereerst ben ik gaan reizen via de ziel. In een andere dimensie gekomen en daar een aantal belevenissen gehad, samen met andere mensen die ik ken.

Ik heb ook de Akasha Kronieken (voor mij een soort boeken) in gekeken, en een aantal flitsen van vorige levens herbeleefd, opnieuw gezien.

Toen ik al een heel aantal reizen in de andere dimensies had gemaakt verscheen er inderdaad een kroontje op mijn hoofd en een soort van lichtbal boven in mijn aura (mijn zoon heeft dat laatste gezien)

Vervolgens heb ik samen met een lieve vriendin een reis gemaakt naar mijn hoger zelf. Het was een heel bijzonder moment om opnieuw de verbinding te mogen leggen. Alsof ik twee verschillende wezens was en nu weer samen werd gevlochten tot één eenheid, één wezen. Er werd mij gezegd dat ik vanaf nu mijn hoger zelf meer tot uitdrukking mag en kan brengen op aards niveau.

Nu krijg ik vaker visioenen, over verleden en toekomst. Ik krijg nog meer flitsen uit vorige levens te zien en daarna volgens lessen via mijn gids door middel van reizen met speciale bedoelingen. En een opdracht die ik nu al tweemaal te horen heb gekregen smilewaarschijnlijk één van mijn zieledoelen voor dit leven.

Het is een prachtig proces om in te gaan en een werkelijke verrijking van je leven.
Anke
Anke mrt 27 '10
Ik kan me voorstellen dat het een prachtige reis is, maar ik laat die nog even aan me voorbij gaan. Mijn eerste twee chakra's zijn namelijk sterk onderontwikkeld (of hoe je het ook omschrijft), dus werken met de hogere chakra's lijkt me in mijn geval niet zo verstandig.
Maar wel fijn dat jij het als een verrijking ervaart!
Cialara
Cialara mrt 27 '10
Wat jij nu zegt, zo dacht ik eigenlijk ook een beetje... dat het voor mij nog niet was weggelegd, dat ik er nog niet aan toe was.

Maar als het komt, dan komt het... en weet je, het valt niet te stoppen, het is een proces wat vanuit de cosmos naar je toekomt wanneer de tijd voor jou daar is smile
Anke
Anke mrt 27 '10
Dat geloof ik ook wel ja, dat het komt wanneer de tijd daar is.

Ik heb trouwens niet het idee dat het voor mij niet weggelegd is. Ik weet dat het er is en dat ik er bij zou kunnen, maar ik weet ook dat ik, in ieder geval op dit moment, een andere weg te gaan heb.
Cialara
Cialara mrt 27 '10
smile
Cialara
Cialara mrt 27 '10
Een gedeelte van de channeling van Aartsengel Michaël via Ronna Herman in augustus 2009

ACHTSTE CHAKRA - DE ZIELEN STER:

Als jullie je chakracentra in balans brengen (de zeven grote energie centra in het stoffelijk lichaam), ontwikkel je wat genoemd wordt je Zonne Kracht Centrum die bestaat uit de hart/Ziel/thymus klier en keel. Je hebt een etherisch Heilig Hart dat woont in het centrum van het lichaam ongeveer op het zelfde level als het stoffelijke hart, maar meer achterin het lichaam, dichter bij de ruggengraat. Jullie Ziel woont in het Heilige hart samen met je Diamanten Kern God Cel. Na de “val” in het bewustzijn, trok veel van de Essentie van je Ziel zich terug uit het lichaam in wat genoemd werd je ZIELEN STER, (6 tot 8 inches boven het hoofd) dat is ongeveer 15 tot 20 cm boven het hoofd. Toen jullie begonnen te ontwaken en je inspande om opnieuw je bewustzijn omhoog te brengen, kreeg je wat genoemd wordt een “Zielen samensmelting” waarbij de Essentie van de Ziel langzaam afdaalt in het Heilig Hart centrum en opnieuw in het stoffelijke voertuig begint te wonen. Dit is het begin van het ontwakings/ascentie proces. Het Achtste Chakra is de poort naar de hogere dimensies. Terwijl de zeven grote chakra’s in harmonie beginnen rond te draaien, stroomt het Heilig Vuur (Adamantine Partikels) de etherische kolom in (vaak genoemd de Staf van Kracht), en die verbindt het chakra stelsel aan de Zielen Ster. Dit zorgt voor de geleidelijke weer-eenmaking tussen de veelvoudige facetten van de Overziel met het menselijke stoffelijke voertuig. De Zielen Ster is feitelijk een ster tetrahedron (viervlak) die de instroom van het Schepper Licht in het menselijk lichaam reguleert.

Geliefde harten, het is tijd voor jullie, als ascenderende spirituele/menselijke Wezens om altijd te proberen de hoogste keuzes te maken. Wees een observator maar geen deelnemer aan de veelvoudige drama’s die dagelijks in jullie wereld plaats vinden. Een van de meest schadelijke gewoonten waar je zachtjes naar moet streven die te corrigeren, is het beoordelen van anderen. Jullie moeten keuzen maken na weloverwogen denken en dan de waarheid claimen die aan je onthuld is. Je moet dan die waarheid leven naar het best van je vermogen. Bijna iedereen zal sommige voorkeuren hebben of keuzen maken die niet overeenstemmen met wat je gelooft en zo moet het zijn. We hebben je verteld dat er vele niveaus van waarheden zijn en vele paden die leiden naar de zelfde bestemming. Een meester oordeelt niet, maar leeft rustig zijn/haar waarheid terwijl hij/zij anderen toestaat hetzelfde te doen. Dat betekent niet dat je geen grenzen moet stellen of je geen voorkeuren moet aangeven als de noodzaak daarvoor is; maar, het betekent dat je het middelste pad loopt met Spirit als je gids en liefde als je kleed. Door dit te doen zul je vrede en harmonie uitstralen en zul je Licht laten schijnen waar je ook gaat. Wij van de rijken van Licht zijn heel blij met jullie progressie. Kom bij ons in de Wereld Piramide van Licht en we sturen een speciale zegening aan jou van onze Vader/Moeder God. Ik ben altijd met jullie.

IK BEN AARTSENGEL MICHAËL
admin
admin mrt 28 '10
Ter aanvulling smile

Hoger Dimensionale Chakra’s
Wanneer we naar een hoger bewustzijn gaan, dat wil zeggen wanneer we wezenlijk van de derde - door de vierde dimensie gaan, zullen de bekende zeven chakra’s naar onze benen verschuiven. Deze 3D chakra’s zijn gerelateerd met de vaste, fysieke sferen.

De 4D chakra’s zijn gerelateerd aan de vaste en hogere sferen van Licht. Deze chakra’s verbinden ons met hogere bestaansdimensies op persoonlijk en kosmisch niveau. Dat impliceert dat wanneer onze 4D chakra’s geopend zijn, we de mogelijkheid krijgen op intergalactisch niveau te communiceren en te functioneren.

De 5D chakra’s bestaan uit zuiver Licht. Wanneer de Aardse 7 chakra’s naar onze benen zijn verschoven, integreren de volgende zeven chakra’s zich één voor één in je lichaam.

4D Chakra’s.
Het eerste 4D chakra is de residentie van de Ziel. In de chakra’s van de derde dimensie vertegenwoordigt het Aardse getal 0 het fysieke bestaan, dat compact en stoffelijk/tastbaar is. Dit houdt in dat dit het niveau van de Nieuwe Aarde is. Ik noem dit chakra de ZieleSter, en vraag de Lichtwezens regelmatig om dat chakra te verbinden met het element calcium.

Het achtste chakra wordt de residentie van de ziel; de zetel van ons bestaan, net zoals de Aarde het fundament was voor ons bestaan in 3D. De transformatie vindt pas plaats als we in staat zijn - of durven toestaan - dat we denken, spreken en handelen op zielsniveau!

Het negende chakra positioneert zich op de locatie van het eerste of Aardechakra. De kleur van dit chakra is parelmoer, en het vertegenwoordigt VREUGDE. Wanneer dit chakra open gaat, zal elke cel van ons lichaam gaan stralen met Licht & Liefde.

Wanneer onze levens verankerd zijn in vreugde en vervulling, in plaats van de strijd om het naakte bestaan, wordt ons vertrouwen en mededogen alsmaar groter. WE ZIJN DAN LICHT!

Op Galactisch niveau neemt dit chakra ons mee buiten de Aardse sfeer, waar we de kans krijgen om ons opnieuw te verbinden met onze prachtige planeet. Die nieuwe verbinding maakt van ons beschermers, hoeders, stewards van Gaia.

Dan begrijpen we eindelijk ook de verantwoordelijkheid die we voor de Aarde dragen. Dit chakra noem ik de Sterrenpoort, en ik vraag de Lichtwezens tijdens meditaties om het te verbinden op het element titanium.

Het tiende chakra daalt af naar de locatie van ons oorspronkelijke Sacraalchakra.
Het schittert met een roze/oranje gloed en dient om de energieën van onze mannelijke en vrouwelijke principes in harmonie/balans te houden. Zodra die energieën in harmonie/balans zijn opent het chakra zich volledig en houdt ons dan afgestemd op onze ziel.

De activering van de 10e chakra zorgt ervoor dat we contact kunnen maken met ons zonnestelsel, waardoor we Licht & Liefde kunnen uitzenden ten einde actief deel te nemen aan het Healing proces van onze planeet.
Ik noem dit chakra de Intergalactische Poort, en vraag de Lichtwezens sinds 1998 om het te verbinden op het element platina.

Het elfde chakra wordt geplaatst op onze vroegere Zonnevlecht. Dit chakra heeft een zuivere en heldere kleur goud. Het getal 11 is uiteraard het getal van meesterschap, en een belichaamde meester hoeft alleen maar de letter ‘u’ uit het woord goud te halen om te beseffen wie wij werkelijk zijn.

Er staat geschreven dat goud de kleur is van wijsheid, het impliceert vertrouwen en macht. Wanneer dit chakra zich opent, zullen we intense gevoelens van rust, wijsheid en kalmte ervaren, ongeacht de omstandigheden waarin we ons bevinden.

Het elfde chakra is een galactisch chakra, en als dit chakra open bloeit, zullen we een drang hebben om meer te delen, groepsgewijs te mediteren om ons te verbinden met het Universum. Ik noem dit chakra het Christus Bewustzijn, en vraag de Lichtwezens het te verbinden op het element zilver.

Wanneer ik Aurareadings houd voel ik, sinds augustus 2004, de Aanwezigheid, de steun en de liefde van Miryam Migdal Eder (de Magdalena) op chakra elf.

Christos Hart Energie.
Het twaalfde chakra daalt af in ons vroegere Hartchakra, en straalt volgens sommige bronnen met een zachte etherisch roze kleur. Er zijn ook meldingen van een glanzend wit/geel gouden straling…

Het is de Christos Hart Energie, en het wordt geactiveerd wanneer we VerLichting bereiken. Dit is de Troon van het Christus Bewustzijn. Dat zullen we ervaren omdat we Onvoorwaardelijke Liefde zullen geven en ontvangen, waarmee we ogenblikkelijk de Hartchakra’s van een ieder om ons heen mogen openen.

Dit chakra zal ons verbinden met de rest van het Universum. Ik noem dit 12e chakra de Grote Centrale Zon van de Plejaden; Alcyone, waar onze Familie van Licht op ons wacht.

Het dertiende chakra zal afdalen naar de positie van ons communicatiecentrum. Het heeft een indigo blauwe gloed. Wanneer dit chakra wordt geactiveerd, en in harmonie is gebracht, zullen we over meer bovennatuurlijke en spirituele energieën beschikken.

We zullen dan kanalen van healing/genezing worden om anderen te helpen fysieke, emotionele en mentale bagage/weerstanden los te laten. Dit chakra zal ons helpen steeds beter en vaker als medium te functioneren. Als het eenmaal geactiveerd is zal het ons in staat stellen te communiceren met hoger dimensionale wezens.

Daarmee bedoelen we het Ashtar Command, Verrezen Meesters en Aartsengelen, maar ook de Arcturianen en de Pleiadische Afgezanten van Licht. Dit chakra is verbonden met een immens besef van onze ware macht en vermogens.

Er zijn uiteraard mensen in onze werkelijkheid die al langer met de Sferen van Licht communiceren. Deze vorm van communicatie zal in de vijfde dimensie een algemeen geaccepteerde dagelijkse kost zijn.

We mogen aannemen dat de Indigo blauwe gloed van dit chakra een verwijzing is naar de geboortegolf van Indigo Kinderen op deze planeet.
Het Goddelijk Plan.
Het Veertiende chakra neemt positie in op de locatie van het derde oog, en heeft een transparante goud/witte uitstraling. Wanneer dit chakra uit de hogere sferen indaalt, verbindt het ons gevoel en verstand rechtstreeks met het Goddelijk Plan.

Onze gedachtepatronen zullen dan zuiverder, en van een hogere frequentie zijn. We zullen dan werkelijk in EENHEID met de Scheppergod zijn. We zijn dan in staat (instant) karma te veranderen/beheersen, en onze innerlijke zintuigen zullen helderder worden, waardoor we intensiever contact zullen krijgen met de Verrezen Meesters en het Ashtar Command.

Instant karma.
Hoewel ons oude karma sinds de Harmonische Convergentie van augustus 1987 wereldwijd is gedispenseerd, kunnen we met instant karma geconfronteerd worden. Alles wat we in de vijfde dimensie uitzenden, komt tienvoudig naar ons teruggekaatst. Oorzaak en Gevolg kennen dan geen tijdsinterval meer!

Dat houdt in dat we met een boemerang effect rekening zullen mogen houden. Ontwaakte zielen die een zelfcorrigerend vermogen hebben ontwikkeld zullen er weinig last van hebben. Die zielen hebben een grotere/meesterlijke beheersing over hun gedachten, woorden en daden.

Onze studenten krijgen altijd het volgende ter overweging om hun gedachten woorden en handelingen naar een meesterlijk niveau te verheffen. Het Universum, vertegenwoordigt door Lichtwezens die ons voortdurend monitoren, heeft op alle mentale, verbale en fysieke expressies in onze werkelijkheid altijd een eenduidig antwoord: “EN ZO IS HET!”

Dus we worden constant bevestigd in onze positieve of negatieve gedachten, uitspraken en handelingen. Het is een beproefde en eeuwen oude methode die door alle Avatars van alle dimensies wordt benut om meesterlijk beheersing te verkrijgen en te behouden.

We raden jullie aan om je taalgebruik, je gedachten en je motivaties tot handelen te blijven checken. Vraag je altijd af: “Is dit ten gunste van het hoogste goed voor allen?” Wanneer je daar simpelweg ‘JA’ op kunt antwoorden ben je op de juiste weg.

Het vijftiende chakra.
Het vijftiende chakra heeft een violette kleur. Volgens sommige bronnen worden we volledig herenigd met onze Ziel of ons Hoger Zelf wanneer dit chakra afdaalt naar de positie van ons Kroonchakra.

Volgens mij is ons Hoger Zelf de Vader/Moeder God van de 144 zielsuitbreidingen die in esoterische geschriften bekend zijn geworden als Twin Mates of Tweeling Maatjes/Partners. Hoe dan ook wanneer dit chakra geactiveerd is, ontvangen we voortdurend leiding en aanwijzingen van ons Hoger Zelf. De belichaamde zielen die hun Hoger Zelf hebben ontmoet weten hoe dat gaat…

Chakra’s van de Vijfde Dimensie.
Dit zijn chakra’s die bij ons Licht Wezen horen, en ze stralen van Zuiver Licht.
Er staat geschreven dat er uiteraard ook zeven 5D chakra’s zijn: de chakra’s 16 t/m 22, maar we zullen het voorlopig over de serie van de eerste drie hebben.

Het zestiende chakra is platinakleurig en functioneert op een solide spiritueel fundament.

Het zeventiende chakra is platina/magenta van kleur. Dit chakra laat ons een werkelijke EENHEID voelen/ervaren met de Bron, met Al dat Is, met de Rijken van Dieren en Planten… en met de mensheid op zich!

Het achttiende chakra heeft een diepgouden gloed, waarin prismakleuren weerspiegelen. Het geeft ons de gelegenheid onze wijsheid en macht in dienst te stellen van de ENE.

We raden je aan op de hierboven genoemde chakra’s te mediteren, opdat je ze sneller zult kunnen identificeren als ze bij je aan komen kloppen, en om ze uiteindelijke effectiever te benutten.

Artikelen op deze website mogen vrij verspreid worden onder vermelding van de juiste bron: ArjunA – www.assayya.com
Cialara
Cialara mrt 28 '10
Een bijkomend effect van de activering van je 8-ste chakra:

Diepgaand contact

Terwijl jullie je ontwikkelen zullen jullie een heel nieuwe energie in je leven brengen. Als dat gebeurt, zullen sommige relaties die je nu hebt geleidelijk verdwijnen en zullen andere nieuwe hoogten bereiken. Ook al verhogen twee mensen hun vibratie niet in hetzelfde tempo, zolang er een effectieve communicatie is en de overtuiging dat bewustzijnsverruiming mogelijk is, zal dat de ruimte creëren waarin dit kan gebeuren. Jullie zullen in je relaties iets nieuws gaan zien, en daar willen we het nu over hebben. We hebben daar een paar maanden geleden al over gesproken. Het is iets wat wij diepgaand contact noemen. Diepgaand contact is een vorm van communicatie die jullie uiteindelijk met iedereen zullen hebben. Het is communicatie op zielsniveau die je met een ander mens hebt, maar die tot nu toe slechts door heel weinigen tot stand kon worden gebracht.

Deze diepgaande communicatie heeft zich gedurende vele levens ontwikkeld. Voor het eerst is het nu mogelijk dat met volslagen vreemden te ervaren, want jullie beginnen de sluier steeds dunner te maken. Diepgaand contact is met een ander mens spreken op zielsniveau, direct vanaf het begin van de relatie. Zijn daar woorden voor nodig? Ja, in het begin waarschijnlijk wel, want daar zijn jullie het meest vertrouwd mee. Later zal het zich ontwikkelen tot telepathische communicatie, maar het interessante daarbij is dat jullie het gescheiden zijn nog steeds zullen hebben.

Zodra de sluier dunner wordt, zullen jullie de energetische verbindingskoorden tussen jezelf en anderen duidelijk gaan zien en zelfs hoe jouw emoties invloed hebben op andere mensen. Jullie zullen inzien wat je energie met andere mensen doet en wat je effect op de wereld is. Wat jullie ook zullen gaan zien is je eigen reflectie, want dat ervaar je als je het zielsniveau bereikt. Zodra je communicatie op zielsniveau krijgt met iemand anders, zie je je eigen reflectie, niet die van de ander.

Het zal goed zijn om dit concept te begrijpen, want er zal veel verwarring ontstaan wanneer de hele mensheid naar dit volgende niveau gaat. Zodra jullie deze hartopeningen gaan zien, kunnen jullie op zielsniveau contact met een ander maken. Zoals met alle communicatie, als je het ontwikkelt, ermee werkt, het versterkt en eraan werkt om het te laten groeien, zal het dat ook doen. Het zal steeds sterker worden, wat uiteindelijk leidt tot het bereiken van het niveau van oneindige liefde. Wanneer je die verbinding met een ander bereikt, wanneer je eindelijk je eigen reflectie duidelijk ziet via een ander mens, heb je met hem of haar een relatie die nooit eindigt, hoeveel levens je ook weer terugkomt. Je zult altijd jouw reflectie heel duidelijk zien via de ziel van die ander. Je hebt geleerd zijn of haar energie zuiver te reflecteren, en hij of zij heeft geleerd om die van jou zuiver te reflecteren. Dat is een heel diep niveau van communicatie – diepgaand contact.

In het begin zal diepgaand contact vooral voorkomen in liefdesrelaties. Maar uiteindelijk zal het gebeuren met mensen die je kent, zoals op je werk, of zelfs met vreemden in het winkelcentrum of de supermarkt. Het kan ook gebeuren door een simpel knikje naar iemand aan de andere kant van de zaal, of een snelle blik vanuit je ooghoeken als je iemands aandacht trekt. Als je dat contact met iemand maakt, kan die ander daadwerkelijk je energieveld binnenspringen en dan kun je een moment van diepgaand contact hebben. Het zal zich ontwikkelen tot het jullie normale vorm van dagelijkse communicatie wordt.

Uit de channeling van Steve Rother met De Groep december 2008
Cialara
Cialara mrt 29 '10
Zie een ziel - Wordt verliefd
Er is één ding dat jullie moeten weten zodra jullie de ziel van andere mensen gaan zien. Wanneer dit gebeurt, zie je in feite je eigen reflectie. Wanneer je echt de ziel van een ander ziet, word je verliefd. Zo simpel is het. Je vele overtuigingen over liefde zullen je ervan weerhouden dat te voelen, omdat je altijd hebt geloofd dat ware liefde slechts op één mens gericht kon zijn. Wanneer jullie je eenmaal op je gemak voelen bij diepgaand contact, zullen er dagen zijn waarop je 's morgens naar je werk gaat, misschien met een bus of trein, en je onderweg mensen ontmoet waarmee je contact maakt. Als je dan op je werk bent aangekomen, bel je misschien je vrouw en vertelt haar: ”Schat, ik ben net op de zaak en ik ben vanmorgen drie keer verliefd geworden!” Zo zul je het voelen. Je zult letterlijk verliefd worden op mensen die je ontmoet. Dat is heel verwarrend, want je ziet inderdaad ware liefde en je eigen reflectie. Dat is waarschijnlijk het belangrijkste deel van dit gevoel... je wordt verliefd op jezelf als dit gebeurt.

Kenmerkend is dat iemand deze nieuwe energieën zal ervaren en dan terug zal vallen in zijn oude systeem van overtuigingen. Het is normaal, dus veroordeel het alsjeblieft niet als dit jou of je vrienden overkomt. Dikwijls zullen ze weer vooruit gaan en diepgaand contact ervaren met een ander mens en zich dan verlicht voelen. Een overtuiging die hierbij vaak naar voren komt is dat ze maar van één persoon kunnen houden, zoals in een monogame relatie. Maar elke moeder met kinderen zal je vertellen dat dit niet waar is. Wij zeggen jullie ook dat zodra jullie die liefde met iedereen delen, de Aarde een magische plaats wordt. Dat is het moment waarop de sluier geheel verdwijnt en jullie vollediger in je god-zijn stappen, terwijl je nog in je fysieke lichaam bent. Die richting gaan jullie op, en dat is precies het creëren van de Hemel op Aarde wat jullie dan door je verwachtingen tot stand hebben gebracht.

Jullie leven gaat verder en jullie zullen andere zielen tegenkomen, sommigen zul je kennen – soms zal het je echtgenoot zijn, soms een vreemdeling, soms een vriend – en je zult anders naar hen kijken en jezelf verliefd zien worden. Besef dat je verliefd wordt op je eigen reflectie die je in verschillende spiegels ziet. Dat is dezelfde schoonheid die in je ziel te zien is wanneer ze Thuis is. Zonder de verwachtingen of overtuigingen, kun je de liefde gewoon in je opnemen. Het maakt je op de een of andere manier meer mens, want het verankert je ziel in je fysieke lichaam. Het zorgt ervoor dat je hoger vibreert. Het zorgt ervoor dat je je beter voelt over een spirit die doet alsof ze afgescheiden is, en over het spel zelf. Je hebt meer aan andere mensen te geven. Als je ziet dat je elk dag transparanter wordt en mensen op je verliefd worden, besef dan dat het slechts de volgende stap is en dat het niet betekent dat je er iets mee moet doen. Het betekent niet dat je met een ieder van hen een langdurige of fysieke relatie hoeft te hebben. Het betekent niet dat er verwachtingen zullen ontstaan als gevolg van die interacties. Het betekent simpelweg dat je de spiegel bent. Jij reflecteert op een prachtige manier de energie van mensen, tot op het moment waarop zij hun god-zelf in jou kunnen zien. Dat is de aard van de dingen die jullie te wachten staan.

Er zijn vele wegen die mensen kunnen nemen om deze volgende stap te zetten. Een daarvan hebben we besproken en dat is de weg van de angst, maar we geloven niet dat dit echt zal gebeuren. We willen jullie vertellen dat jullie op deze planeet naar een kritieke massa van liefde gaan en dat gebeurt deels door de dreiging die over de wereld hangt. Het gebeurt door de moeilijke tijden waarin jullie je als mens en als maatschappij hebben gebracht. Dat begint op een prachtige manier te veranderen. Jullie zien dat in jullie wereld als problemen, als moeilijkheden, maar dat zijn het niet. Het is een kans voor licht en voor jullie om jezelf te zien in de ogen van andere mensen zoals je werkelijk bent. Als je dat doet, hopen we dat je verliefd wordt op jezelf.

Uit de channeling van Steve Rother met De Groep december 2008
Cialara
Cialara mrt 30 '10
Hierbij beschrijf ik mijn zielenreis naar mijn hoger zelf.

20-03-2010 We worden getrokken, ze roepen ons zegt A (mijn reismaatje) Met Reiki symbolen beschermen we ons en al snel gaan we in de koets van A op weg. De koets is blauw met hout en goud afgewerkt, zonder paarden of gids. Niet zo groot is de koets. Ik moet bukken om erin te komen. En dan zit ik links van A in de koets.

Dan gaat de koets op weg, omhoog gaat ie. We weten nog niet waar naar toe, ik zie donker met sterren, lichtjes. A hoopt dat we naar ons oude thuis gaan.

Dan voelen we dat de koets gaat landen. Ik kan niet goed zien waar we zijn, want het is zo licht! Ik zie alleen een hele brede trap. Er zijn wezens die ons aanmoedigen om te gaan kijken en we lopen de trap op. De wezens zijn zo zuiver dat ik ze bijna niet voel, er is hier geen oordeel , geen mening, alles is zuiver, puur. Het is zo licht en er is geen schaduw, helemaal niets. Het voelt als thuiskomen, zo fijn.

Boven aan de trap zien we een heel wit landschap voor ons liggen. Ik voel opeens een lichte druk op mijn keel, alsof ze iets doen. Er wordt gezegd dat we naar ons hoger zelf gaan, die daar altijd is. Zachtjes worden we meegenomen aan onze armen, en we vliegen met ze mee. Langzaam maar zeker ga ik wennen aan het licht en kan ik weer wat meer waarnemen. Het vliegen duurt lang. Ik voel mijn derde oog, een lichte druk, kriebel.

Dan zie ik in de verte twee wezens staan, helemaal wit. A zegt dat wij dat zijn, ons hoger zelf. Ik voel enorme blijheid in me. Ze strekken hun armen uit, en ik voel een tinteling langs mijn ruggengraat, van boven naar beneden. We komen heel dicht nu. A voelt warmte, licht en ze ziet twee gezichten. Voor mij voelt het alsof we samensmelten met ons zelf. Ik vind mezelf zo mooi, zo licht. Ik vond mezelf in andere dimensies al mooi, maar hier nog net weer iets mooier, lichter, zuiverder. En wat een ontspannen gevoel is dat zeg.

A ziet bij zichzelf een hoge soort hoed op het hoofd in licht, en lang wit licht kleed. Ze draait ervan, voelt dat er iets gebeurd. Ik ook, ik voel mijn kruin- en voorhoofd chakra heel sterk, heel fijn. Ik voel iets of iemand aankomen , van boven af, het is een grotere engel.

A zegt: We mogen op aarde meer ons hogere zelf zijn!

We komen met de engelen samen in een soort ritueel, het voelt voor mij als een soort zegening. Opeens kunnen we meer zien en worden we aangezien als engelen. De andere engelen staan nu in een kring om ons heen en ze leggen hun arm en hand in onze richting. Ze zingen er ook iets bij, of een soort toon die resoneert met ons zelf.

Ik voel de bol bij mijn hart opeens, alsof ie groeit. Ook A voelt het. Die van haar is lichter geworden, feller in licht, niet meer goud, maar Wit licht. Ook die van mij begint nog feller te stralen en net als bij A van goud naar wit licht.

Ze doen dan ook iets bij onze benen, we voelen dat er overal diamanten worden geplaatst. Ik zie weer even heel weinig. Zoveel licht ie hier! Ik zie lichtblauw, heel wit lichtblauw bij mezelf, zie mezelf stralen. Overal zitten de diamanten, op mijn benen, mijn jurk, mijn lijf, mijn haren, overal. Alles fonkelt en schittert aan me en om me heen. Als pasgevallen sneeuw na een ijzige nacht, en de weerkaatsing van elke lichtstraal die er is. Geen enkel geluid dat onjuist is, in harmonie, vrede, rust. Dit is ons thuis, dit zijn we ook…

A heeft nog een inzicht; we nemen dit gevoel mee, naar de aarde, wijsheid, rust in liefde. Een ieder heeft de mogelijkheid om naar zijn of haar hogere zelf te zien, te kennen en te ervaren, deze weg staat open voor iedereen die het verlangt.

We gaan terug naar beneden, blij, vreugdevol, licht. De engelen draaien ons derde oog en kruin chakra ietsjes dicht en we worden weer geaard, beide voeten op de grond.

Ik ben dankbaar voor deze prachtige ontmoeting met mijn hoger zelf.
Cialara
Cialara mrt 30 '10
Beschermengel
Beschermengel mrt 31 '10

Mooi Jorine ... smile...ik las het met de muziek aan en was net of ik naar een film keek!... mooie ervaring hoor!
admin
admin apr 1 '10
Cialara
Cialara mei 20 '10
Be still within your mind, and open in your heart.
The Path of ONE may seem alone, but only at the start.
Each day you walk along this Path, you KNOW it’s filled with love.
This love resounds from deep within, as well as from above.
Reach down inside and all around, to see what you desire.
To find the life that you’ll create, and BE who you admire.
Accept this life and give it thanks, each day and every hour.
Then, just relax and watch the show, as your new life comes to flower.
Cialara
Cialara mei 20 '10
Op de site van Niburu (en afkomstig van de site Multidimensions.com) zijn onlangs een tweetal interessante stukjes geplaatst met uitleg, ik geef jullie hier bij de links, want is te lang om het hier zomaar te plaatsen.

1e deel: http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22953
2e deel: http://www.niburu.nl/index.php?articleID=23303
admin
admin mei 24 '10
Wat een mooi topic.. smile
Cialara
Cialara jun 3 '10

Dank je Karin smile
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk