Loading...
nl

Bekende nederlanders droom

Farah
Farah mrt 25 '10
Hai Hai,

Echt zo apart laatste tijd droom, ik over bekende nederlanders.
Vannacht droomde ik over Gordon, ik was bij hem we hadden onwijze lol.
Lachen lachen, ik wilde aan hem vragen, dat voelde ik in mijn gedachten of ik voor hem kan werken.
Opeens zei ie tegen mij, ga ej mee naar boven?
Ik wist wel waarvoor, ik dacht ach eenmaal gaan we toch leuk kletsen.

Opeens was ik op msn en noteerde ik bij gerard joling,

ik droom zoveel over bekende nederlanders, vorige week droomde ik dat ik met een relatie had.
een bekende danser en deed zijn management..

Echt heel apart, wat zegt zoiets?

liefs farah
Delen:
admin
admin mrt 25 '10
Dat je graag wenst dat mensen die jij belangrijk vind in jouw leven, dat ze aandacht aan je besteden en liefhebben?
Farah
Farah mrt 25 '10
Nee sorry kan ik mij niet invinden.

Heb echt de mensen die ik belangrijk vind, krijg ik meer dan genoeg aandacht van.
Heb juist mijn bijzondere mensen om mijn heen en liefde.

Op een of ander manier, heb ik ook ander gevoel erover weet niet haha...


;-)
admin
admin mrt 25 '10
Heerlijke fantasie mag he! grin
Vind je ze mooie mannen? Gerard Joling bv..
Farah
Farah mrt 25 '10
hahahahaa

Neen, niet echt neen.
Maar bij joling was ingebroken, had paar dagen geleden dat gezien op tv.
Ik was bij hem thuis openes waar het gebeuren, ik raakte handvaten aan en voelde waarom ze het deden, wilden hem vermoorden of iets en had gevoel alsof het bekenden van hem waren..???

Maar ik heb ditw el vaker, dat yolante met wesley snijeder ging droomde ik een week of 3,4 weken vantevoren ook.
Katja schuurman zwanger wist ik ook al maanden vantevoren, via mijn dromen..

apart he hahaha maar ik ben erg met mijn dromen ahha
admin
admin mrt 25 '10
ja zo begint het he.. op voorhand weten ,doe jij dus eerst met andere wat onbekendere mensen (want beroemde mensen zijn eigenlijk onbekend voor je he)
en dat zal later wel uitbreiden tot meer mensen van je vriendenkring, vermoed ik.
En uiteraard ook voorspellingen over jezelf wink
Farah
Farah mrt 25 '10
Ja, ik heb het al bij mensen van me vriendenkring, vroeger heel erg veel...
Misschien word het nu wel mee rja..
Denk dat is ja hahaha...

ja precies hahah thx he
Bleu Angel
Bleu Angel mrt 25 '10
Deze droom had ik in dec 2008
Ik weet niet of ik hem goed heb geplaatst
zo niet wil men hem dan goed plaatsen
Er is trouwens ten aanzien van deze droom nog heel wat gebeurd

Ik ben in een verbouwing beland en men wil ineens mijn huis en keuken leeghalen.
Ondertussen loopt mijn man met een helm op door het huis ik loop naar beneden (MIJN keuken is daar)
de keuken in ,ontdek dat mijn was machine en mn koelkast zijn verdwenen.
ben heel boos en hoor op de beneden verdieping allemaal gehamer en gelop ,het wordt daar verbouwd en het wordt
erg mooi.
ik loop terug naar boven en zie dat mijn keuken is opge knapt en dat alles er weer staat .
wat me het meest verbaast is dat mijn man nog staads met een brommerhelm op zijn hooofd loopt hij heeft nl een auto.
Ik hoor allemaal gekop en gehamer uit onze huiskamer komen ik ren de trap op en stap naar binnen.
Ondertussen lopen door het hele huis werk mensen te lachen te kletsen en van alles te doen .
Mijn Man gaat even weg een boodschap doen . Ik ben ondertussen de huiskamer ingegaan en sta in een heel fel licht
terwijl er druk geschilderd word ien gewerkt . Nieuwe ramen nieuw dak etc
Diegene die bezig is in deze georganiseerde puinhoop zegt ziezoje mag hier blijven wonen maar wel op en voorwaarde.
Ik kijk naar buiten via een zijraam en zie dat men daar een splinternieuwe parkeerplaats an het aanleggen is.
(mijn huis is op zolder en ik woon in een tussen woning geen zijraam te bekennen )Ik ga weer koffie maken en men
blijft maar bezeg alles verschuifd en wordt weer op zijn eigen plaats gezet maar alles ziet er mooier en beter ui het hele
huis knapt op ook de beneden verdiepingen worden helder en licht overal is het helder en licht.
Mijn man komt binnen en zegt had is toch gezegt.
Ik wordt doodmoe wakker.
Farah
Farah mrt 25 '10
Ik begrijp je post niet helemaal pultje.

Je kan gewoon een topic maken.

Als ik zo je droom leest, is er een hoop aan de hand bij jou thuis.
Ik heb ook gevoel dat er wat gedoe is tussen jou en je man, het gaat in ieder geval niet echt goed.
Ik denk dat zijraam staat dat je er wel ruimte is,licht, adem, even adem happen.

Er is een begin om alles mooi te maken, neem de touw in handen.

succes en hopelijk heb je er wat aan,

ps ik denk dat je doodmoe wakker word omdat je in je slaap dus bezig bent met verwerken etc.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki