Loading...
nl

Nora

Nora
Nora dec 13 '06
Hallo allemaal,

Ik ben doormiddel van mijn dochter hier terecht gekomen, en zou heel graag ook mijn foto gelezen willen hebben.. Ik hoop dat iemand dat wilt doen..

Zouden eventueele lezingen via prive bericht verzonden kunnen worden, zodat ik daarna eventueel zelf de keuze heb of ik deze publiekelijk wil laten lezen..

Heel erg bedankt
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 13 '06
Beste nora, helaas worden lezingen niet via PB gedaan. Als je van een lezing afziet dan graag laten weten, dan zal ik dit onderwerp verwijderen.
Nora
Nora dec 13 '06
Nee, Laat hem maar staan.

Sorry voor de vraag.
Ik was daar nog niet van op de hoogte.

Groetjes,

Nora
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 13 '06
Geeft niets. Misschien is het leuk om je meteen even voor te stellen in het voorstel forum. Weten we meteen wie je bent, en waarom je hier bent :).
Nora
Nora dec 14 '06
Meteen eventjes gedaan.. Ik ben erg benieuwd naar alles... bedankt Nims!
Heaven
Heaven dec 15 '06
Ik Ben heel erg benieuwd wat er bij jou zal uitkomen mam...

Liefs,

Heaven
Thomas A
Thomas A dec 16 '06
Dag Nora

Hierbij je fotolezing, hoop dat je er kracht en duiding in vindt.

Veel!!.

Glinstering

Pijn

Kracht en liefde

Het slachtoffer

180 graden

Ja Nora, heb je ook; veel voor je kiezen gekregen, het was niet eens allemaal voor je bedoeld. Het leven heeft je al alle kanten laten zien. Toch heb jij je er veel te veel van aangetrokken en het te veel persoonlijk gemaakt!!!!!!
Jij geloofd niet meer dat je na alles nog sterk genoeg bent om een gevoel van geluk te kunnen beleven.

Toch, je ogen zeggen me wat anders, en tonen een glinster van je ziel!!!!!!..
Die waakte aldoor over je, mag je best wat meer koesteren,
Want daardoor hield je het telkens maar vol!!!!!!!!!..

Tì­s nou lang genoeg geweest Nora, kom jij ook maar eens los van je boosheid. De enige die hier last van heeft ben jijzelf. Je kunt nog fantastische jaren hebben en heel wat neerzetten en genieten.

Ik kan je pijn moeilijk traceren Nora, maar zie wel dat jij weinig levensruimte hebt ervaren. Ik weet niet wat je aldoor vasthoud, zie wel dat jij jezelf te kort doet en lijd onder onbe-grip. Maar ik zie niet de steen van je diepe verdriet. Daardoor kan ik je niet wenden.

Dan; wees de kracht en de liefde die je ook bent, wees je bewust van je eigen wezen en ziel. Vertrouw erop dat jij sterker bent dan alles wat zich aan je openbaart, wees er niet meer angstig voor en heb eens wat meer oog voor jouw eigen (innerlijke) kind wat er nog steeds is en je bijna helemaal vergeten bent. Maak je niet zo afhankelijk van alles wat je pad passeerde; verpersoonlijk het niet, geen kwaad of slecht bestaat in liefde en geen pijn is met plezier gedaan, ook niet door God!!!!!!!!..

Het slachtoffer blijven en het gevoel van boosheid en verdriet te koesteren legt je lam om ook nog maar enigszins geluk te kunnen ervaren.
Daarom vraag ik je anders naar je leven te willen gaan kijken en te gaan zien dat al wat op jouw weg kwam jou niet gepasseerd is om je pijn te doen. Net zo goed als dat jij anderen ook geen pijn hebt willen doen en soms onmachtig was om nog liefdevol te kunnen zijn. Keer wat vaker in gedachte terug naar je kindertijd en besef hoe mooi je intenties werkelijk zijn; daar kon je ze het best laten zien. Hoe gek het misschien moge klinken; alles wat er toen was is er nog. Vergeef jezelf dat het kind zo is afgedekt en rijk het weer de hand door er meer rekening te houden. Ga eens gekke dingen doen die je ook deed als kind en maak weer wat vaker plezier b.v. met je kinderen.
Twijfel niet meer zo, je hebt de wijsheid van het hart en ziet heel veel echt heel goed Nora. Zorgen maken heeft je nooit geholpen dus laat dat ook maar zo veel mogelijk!!!!.

Eigenlijk betekent het voor jou dat je 180 graden andersom in het leven moet/mag gaan staan; van je focus op verdriet, je weer te gaan focussen op plezierige dingen. Alleen dit al maakt de ruimte voor verdriet een heel stuk kleiner en zal veel meer plezier je deel zijn!!!!!!!!.

Je hebt nog ontzettend veel te geven!!!!!.

Met respect

Thomas

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske