Loading...
nl

Naar Atlantis

Cialara
Cialara mrt 21 '10
Eigenlijk geen droom maar meer een visioen wat ik vanochtend beleefde, want ik was gewoon wakker wink



Ik was te paard en ging naar Atlantis...

Ik kwam bij een pad, soort zandpad, dat over de zee liep (of ertussen lag ofzo) In de verte zag ik de stad liggen, als een eiland. Heel mooi blinkend in de zon. Veel gebouwen en helemaal rond was het eiland. Bovenop was een soort van tempel.

Ik kwam bij een hek, stapte van mijn paard en ging voor het hek staand. Het hek bestond uit twee smeedijzeren hek-deuren met op iedere deur een jacobs-schelp. Net zo'n schelp als ik energetisch bij mij draag, op mijn zonnevlecht. Opeens begon mijn schelp te schijnen en resoneerde met de schelpen op de hek-deuren. De deuren gingen voor mij open. Ik liep over het pad richting de stad. Maar ik kwam niet in de stad.

Vlak voordat ik bij de stad kwam, verscheen er een enorme slang, heel groot. Ik was niet bang, integendeel zelfs. Ik stapte op de kop van de slang en die cirkelde ronde de stad. Bedekte de stad helemaal terwijl hij nog steeds rond en over de stad als in een spiraal naar boven werkte.

Uiteindelijk kwamen we in het midden boven op de stad terecht. Van de stad was niets meer te zien, want die lag volledig onder de enorme slang. Maar in het midden kwam vanuit een soort van ronde put of restant van een tempel een helder witte lichtpoort. Ik stapte dankbaar van de slang af en stapte zo in de lichtpoort en ging omhoog, werd erin meegenomen. Als in een wenteling bleef ik maar omhoog gaan, steeds hoger...

Lang zag ik niets, een halve dag ging voorbij...

Toen ik later weer ging kijken, zag ik dat ik in een hele lichte omgeving was, echt warm geel wit goud licht. Heerlijk was het daar. Maar heel gek het leek wel of er gebouwd werd waar ik was. Ik zag allemaal gebouwen die half af waren en alsof er nog aan gewerkt werd. Ik vroeg aan mijn gids waar ik was. Hij zei "het nieuwe Atlantis". Ik vroeg hem waarom, "het is nog in aanbouw" zei hij, "hier ga je later wonen" zei hij nog, "het is een nieuwe dimensie voor de nieuwe geesten van deze tijd"...
Delen:
Cialara
Cialara mrt 21 '10
Vanmiddag ging het toch nog verder...

Ik heb een tijdje staan kijken bij de poort van het nieuwe Atlantis. De gebouwen die er gebouwd worden zijn hoog, indrukwekkend gewoon. Zo groots is het...

Ik ging naar het midden, daar was een soort plein. De gebouwen eromheen waren zandkleuring, beetje rond van vorm. In het midden van dat plein was een mooie fontein. Zo een als je in oude steden wel ziet... een rond bassin, met een soort van wit steen, mooi zacht geschuurd en rond. Je kunt er op zitten alsof het een bankje is. In het midden was water, goud water, en er stond in het midden een soort van fontein in de vorm van een grote schelp, een Jacobsschelp. En bovenuit spoot dat gouden water.

Toen opeens zag ik mijn gids, hij stond voor me, met zijn armen wijd met een gebaar van "kijk eens".

"Dit is voor ons smiledit is jouw nieuwe thuis". zei hij. Het voelde zo warm, zo heerlijk liefdevol... veel beter dan het kasteel waar ik de laatste tijd vertoefde. Dat was niet echt mijn thuis. Ik heb daar wel veel geleerd, maar het was niet de bedoeling daar te blijven werd er gezegd.

Om mij heen waren nu allemaal kleine zielen. Goud-gele zielen, al kan ik ze niet heel goed waarnemen. Zij zullen mij helpen, met de nieuwe opdrachten die ik zal krijgen in dit nieuwe Atlantis werd er gezegd.

Vol verwondering en warmte en liefde kijk ik nog eens rond... ja dit is mijn thuis.

Langzaam daal ik weer naar beneden. Ik probeer de positieve, warme en liefdevolle gevoelens vast te houden die me daar zo overspoelden, die me steunen en mij mijn nieuwe weg wijzen.

Liefs Jorine
Marenubium
Marenubium mrt 23 '10
Hè wat apart Jorine! Doet me denken aan de Nieuwe Aarde die nu op energetisch niveau en in een andere dimensie (4d-5d; daar ben ik nog niet over uit)gebouwd wordt. Het schijnt dat we daar met zijn allen mee bezig zijn, via ons collectieve denken en zijn:
Alles opnieuw aan het bouwen en inrichten, zoals Moeder Aarde dat bedoeld heeft. Een nieuwe aarde, en voor eenieder een nieuw thuis, waar je je warm en liefdevol voelt, en waar alles in balans is.

De 'zielen' die nu met de nieuwe aarde bezig zijn, zijn ofwel wij zelf in onze dromen/meditaties, ofwel de 'zielen' die hier op aarde zijn gestorven zodat ze aan de nieuwe aarde konden werken. Zij wisten dat ze zowieso niet konden blijven hier. Vooral nu de Aarde zich aan het losmaken is, en de negativiteit aan het wegwerken is, gaan er veel 'zielen' over naar die nieuwe dimensie.

Wat mooi dat je dit zo gezien hebt, volgens mij ben je ook een 'bouwer' laugh
Cialara
Cialara mrt 23 '10
Dank je Marenubium, mooie uitleg hiervan.

Het kan mogelijk zijn dat ik ook zo een bouwer ben, dat zou wel aansluiten denk ik met mijn zieledoel hier op aard winkMaar zeker weten doe ik het niet. Het is in ieder geval erg mooi daar, ik hoop van harte dat er inderdaad veel zielen later kunnen "wonen" smile

Liefs Jorine
Anke
Anke mrt 23 '10
Zoals je het beschrijft kan ik het helemaal voor me zien. Erg mooi! En wat fijn ook dat je wenst dat er meerdere zielen mogen gaan "wonen'. Dat maakt het helemaal compleet voor mij.
Bedankt voor het delen!
Cialara
Cialara mrt 23 '10
laugh
admin
admin mrt 23 '10
grin
Misschien heeft iedereen zo'n wonderlijke plek, en vloeien deze plekken in elkaar, en zijn dat spontane ontmoetingen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki