Loading...
nl

Rav foto lezen

Rav
Rav mrt 19 '10
Hoi ik wil graag mijn foto laten lezen.Maar op een of andere manier wil het maar niet lukken.De foto van mij gaat altijd in fotoalbum.
Willen jullie mij mee helpen?
Delen:
Cialara
Cialara mrt 19 '10

Is dit de juiste foto Rav?
admin
admin mrt 20 '10
Hoi, Rav.. fijn weekend voor jou allereerst,
Ik heb lang naar je foto gekeken alvorens er iets van je naar boven kwam,
Ik vind je een vrouw die heel gestruktureerd lijkt te zijn,
die opdrachten vervuld als de beste en haar taken zorgvuldig uitvoerd,
Je hebt een neus voor zaken doen. Misschien heb je wel een eigen zaak..
Maar ik zie ook een hele losse kant van je , huiselijk, vrienden, uitgaan... !
Ik zie steeds antieke meubeltjes,
Ik denk dat je het heerlijk vind om de kleine braderijtjes en brocanterie- winkeltjes te bezoeken.
Niet noodzakelijker wijze om al dadelijk iets te kopen, maar..... je weet maar nooit.
Ik zie jouw in beeld met een lederen pak en helm en een Moto... kan dat? Of is dat omdat nu net de buren bij mij in de straat ermee bezig zijn (haha)
Ik zie een klein babytje met zo'n roze tutje in haar mond, heel lief..van een maand of 9;
geen idee allemaal of het klopt.
Ben benieuwd, meer komt er niet,

Liefs,
Bellefleur
susie14
susie14 mrt 20 '10
Hallo Rav,

Mijn gevoel bij je foto:

Je lacht...en je huilt.
Lijkt wel of je vast zit in een bepaald patroon wat je heel graag wilt doorbreken. Het is ddenk ik de angst/onzekerheid wat je tegenhoudt.
Krijg het gevoel dat je worstelt met een dilemma wat je mooi verpakt hebt voor de buitenwereld.....je zegt het niet.
Ben je wel eerlijk naar jezlef toe? Je verstand zegt iets anders als je gevoel, je handelt naar je verstand.

Krijg echt het gevoel van het leven achter een bepaalde facade.
Je neemt teveel hooi op je vork, gaat over je eigen grenzen heen. Uiteindelijk trek je zelf aan het kortste eind.

Krijg en drukkend gevoel op mijn keel en ik denk dat de interpretatie darvan toch is dat je meer moet uitspreken. Gooi eruit wat daarbinnen in je hoofd en in je hart zit.

Heb je tandpijn? Krijg pijn aan mijn linkerkaak en dan met name aan de bovenkant.

De volgende woorden komen in me op...familiefeest...groot gezin..jongste vna het gezin en het woord artiest..
ik weet niet of je daar iets mee kunt.

Onzekerhied voel ik, terwijl je in het dagelijkse leen zo neit over komt.

Onzeker over de toekomst...met name op werkgebied.
Krmapachtig gevoel in de schouders. Gaan een beetje naar voren staan...last van spanningen?

Dat was mijn gevoel....ik hoop da tje er iets mee kunt en of het wel of neit klopt.

groet, sies
admin
admin apr 6 '10
Hallo Rav,

Ik denk dat Bellefleur en Sies het wel prettig vinden als je reageert op hun fotolezingen. En Jorine had je foto geplaatst, was dat de juiste foto?

Liefs
Marjan
susie14
susie14 apr 7 '10
Ik heb onlangs een pb gehad van Rav, dus ze heeft zeker de moeite genomen om te reageren......Wel fijn dat je er aan denkt trouwens Larapinta laughis inderdaad fijn om feedback te krijgen..

Sieske
admin
admin apr 8 '10
Ik had het al losgelaten hoor!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie