Hallo Akstra,
Ik wil jouw foto wel lezen..
* Ik krijg bij jou als eerste een heel gastvrij en warm gevoel. Ik krijg een beeld van jou te zien in een oud huis met houten dubbele deuren met dwarslatten (het lijken wel staldeuren) en je verleent onderdak aan iemand die overvallen is door de regen. Hmm is niet van dit leven volgens mij hoor maar van eerder..
* Het is goed zoals het nu is. Dat lees ik in je blik. Dat is eerder zeker anders geweest. Het heeft niet zozeer met dingen die veranderd zijn in je leven te maken maar meer met hoe je tegen dingen aankijkt. Alsof je meer accepteert dat ze zo zijn.
* Je bent ook heel erg eerlijk naar jezelf. Je weet donders goed wat je kan en wat niet. Je loopt niet in zeven sloten tegelijk. Mensen vinden je daardoor wel eens wat afwachtend maar jij wilt gewoon de juiste keuze maken en even bij jezelf checken.
* Ehm dozen, uitpakken, dingen anders neerzetten, schuiven met meubelen. Ben je daar mee bezig?
* Ik krijg bij jou de blaas en urinewegen door. Wacht jij vaak te lang met naar de wc gaan? "Nog even snel dit en nog even dat en ....ow ja ik moet eigenlijk ook al een tijdje naar de wc"
* Je hebt vertrouwen in je toekomst al ontbreken er nog een paar stukjes volgens mij die het voor jou volledig zouden maken. Ik moet dat in de relatiesfeer zoeken..
* Ehm..heb jij je onlangs gebrand aan iets? Theepot, kruik, kaars zoiets?
* Volgens mij ben je heel bewust van dingen om je heen. De natuur en haar seizoenen, bezig zijn met kruiden en met homeopathie om klachten te behandelen.. Op de 1 of andere manier heb ik het idee dat je ook iets doet met rituelen. Ik neig daarbij wat in de richting van wicca.
* Je bent graag alleen in je huis volgens mij. Gaat op in je eigen gedachten. Vaak verkies je dat boven een avond uitgaan. Niet jezelf teveel isoleren hoor ook even lekker eropuit met anderen
Er wil verder niet zoveel doorkomen dus laat ik het hierbij. Laat je even weten wat er klopt en wat niet?
Liefs Maryssa