Loading...
nl

Akstra, wie wil mijn foto lezen?

akstra
akstra mrt 18 '10
Hallo allemaal,

zou het erg fijn vinden als iemand mijn foto wil lezen!

Alvast bedankt.

Groeten Akstra

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1619
Delen:
akstra
akstra mrt 18 '10
Sorry foto is niet gelukt.... nogmaals!

[img]http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1619[/img]
akstra
akstra mrt 18 '10
admin
admin mrt 18 '10
Lieve Akstra,

Ik ga proberen of ik je kan lezen het is nog nieuw voor me dus kan ik er ook naast zitten.

Hier komt de lezing,

Wat me het eerste opvalt is dat je dingetjes met je handen aan het uitzoeken bent.
Je bent aan het rommelen in een bakje je pakt en legt het weer terug pakt weer wat anders enz
het lijken me wel dingen die je bij elkaar aan het zoeken bent om iets mooier te maken.
zoals een sieraad of iets dergelijks steenjes of iets wat je maakt een hobby.
daarom denk ik ook dat je creatief bent.
Het is wel een beetje moeilijk om bij je binnen te komen.
Ik zie je steeds rommelen bij de eet tafel.
Net of je dingen aan het voorbereiden bent, geef je workshops met iets.
Verder zie ik een envelop met een gouden kettinkje er in is dat het kettinkje die je draagt soms.
Ben je daar onlangs mee naar iemand toe geweest met dat kettinkje.
Er is iets met het slotje of was iets met het slotje dat krijg ik niet helder.
Wil je op je voeding letten de vrouw die me dit verteld is niet zo groot en ze zegt ze moet goed eten hoor, ze eet te weinig.
Ik weet het niet ik hoor het alleen maar.
Maar misschien herken je er iemand in die je wel kent of hebt gekend die je veel aanspoorde om goed te eten.
Ik zie dat je iemand bent die zelf ook spiritueel is en daar ook iets mee kan ik zie je kaarten leggen, je kunt heel goed anderen ook een boodschap mee geven, en advies geven over veel dingen.
En ik weet niet of je van zingen houd maar dat is goed voor je keelchakra en het laten stromen van dit chakra.
Je bent verder iemand die verzorgend en voedend is naar andere mensen maar ook naar kinderen in het algemeen je bezit goede opvoed talenten.
En comunicatief ben je ook een kei, je kunt dingen goed overbrengen op anderen.
Het is niet makkelijk om je te lezen je laat niet het achterste van je tong zien.
Wel doorzie je anderen heel goed.
Ik denk zelf dat ik er helemaal naast zit in deze lezing maar ala dat kan gebeuren.
Ik moet nog leren waar ik zelf begin en waar de info uit een andere plek vandaan komt.
Er naast zitten gebeurd meestal als ik iemand niet makkelijk kan lezen.
Dat ligt niet aan jou hoor maar dan stroomt het niet lekker.
Toch stuur ik je deze lezing op en wil je vragen om er op te antwoorden of je dingen herkend.

liefs van Bea

p.s in enen denk ik dat gerommel in een bakje kan ook een kassa met geld zijn.
ik hoor het hopelijk nog wel van je.
akstra
akstra mrt 19 '10
Hallo Bea,

allereerst bedankt voor het feit dat je mijn foto wilde lezen! Ik zal je bevindingen even nalopen. Wat je zegt over dingen uitzoeken met mijn handen... het zou 2 dingen kunnen zijn. Ben laatst mijn kasten enzo aan het opruimen geweest. Daarom veel in de handen gehad, weggegooid maar ook weer ergens anders opgeborgen. Ook ben ik op het moment op het werk druk bezig alles opnieuw in te brengen (in systeem ordenen) en een programma vullen met documenten. Wellicht dat dit het ook kan zijn? Rommelen bij mijn eettafel? hmhm moeilijk, dit zou kunnen slaan op het feit dat ik daar alles eerst opleg voordat ik het opruim. Mijn kleren hang ik over een stoel bij de eettafel enz. Ik geef in ieder geval geen workshops dus dat kan het niet zijn. Mijn ketting is een paar keer spontaan afgevallen maar er was niks met de sluiting. Ben er ook niet mee heen geweest en kan me niks herinneren over een ketting in een envelop. De ketting die ik om heb is zilver trouwens, ik draag geen goud!

Haha ik moest even lachen over dat stukje wat mijn voeding betreft. Ik ben afgelopen maandag begonnen om af te vallen. Mijn collega vind dat ik te weinig eet en spreekt me daar altijd op aan maar ik vind dat helemaal niet. Maar kan me wel voorstellen dat anderen dat vinden. Die vrouw kan ik zo niet plaatsen maar zou best mijn overgrootoma kunnen zijn, die was gek op eten.

Spiritueel, ik heb (regelmatig) voorspellende dromen en heb mijn opa ook vaak om me heen gevoeld. Kaarten leggen doe ik niet en ander advies geven doe ik wel maar meer via mijn eigen gevoel. Verzorgend ben ik zeker en kan ook goed met mensen en kinderen opschieten. Communicatief sta ik sterk inderdaad en help mijn collega's vaak met problemen (ook door ze het uit te leggen).

In alles is wel iets herkenbaars als je verder gaat denken. Bedankt daarvoor. Wat je zegt over niet het achterste van mijn tong laten zien... daar heb je gelijk in. Ben veel voorzichtiger geworden in de laatste jaren. Denk dat dit de reden is!

Als je nog meer uit mijn foto kan halen dan hoor ik dat graag... wellicht iets over de toekomst? Bedankt in ieder geval.

Groeten Akke
admin
admin mrt 20 '10
Lieve Akstra,
Schitterende dame, ontspannen, relaxed, spontaan, openn, vrolijk, jeugdig..
Ik zie je mensen bedienen. Vanalles voor hen regelen,
Is het mogelijk dat je op een dienst werkt, waar mensen komen, die bepaalde zaken op orde moeten brengen? En dat jij dat voor hen regelt, en oplost? Wat oudere mensen..
En ik zie je een witte schort dragen. Kan zijn dat je af en toe een bril draagt, ik zag ineens een gezicht van je met bril.
Zingen.. dat hoor ik! Je zingt graag.. kindjes, die hoor ik ook..
Nu dat is het voor vandaag.
Liefs,

Bellefleur
Maryssa
Maryssa mrt 20 '10
Hallo Akstra,

Ik wil jouw foto wel lezen..

* Ik krijg bij jou als eerste een heel gastvrij en warm gevoel. Ik krijg een beeld van jou te zien in een oud huis met houten dubbele deuren met dwarslatten (het lijken wel staldeuren) en je verleent onderdak aan iemand die overvallen is door de regen. Hmm is niet van dit leven volgens mij hoor maar van eerder..

* Het is goed zoals het nu is. Dat lees ik in je blik. Dat is eerder zeker anders geweest. Het heeft niet zozeer met dingen die veranderd zijn in je leven te maken maar meer met hoe je tegen dingen aankijkt. Alsof je meer accepteert dat ze zo zijn.

* Je bent ook heel erg eerlijk naar jezelf. Je weet donders goed wat je kan en wat niet. Je loopt niet in zeven sloten tegelijk. Mensen vinden je daardoor wel eens wat afwachtend maar jij wilt gewoon de juiste keuze maken en even bij jezelf checken.

* Ehm dozen, uitpakken, dingen anders neerzetten, schuiven met meubelen. Ben je daar mee bezig?

* Ik krijg bij jou de blaas en urinewegen door. Wacht jij vaak te lang met naar de wc gaan? "Nog even snel dit en nog even dat en ....ow ja ik moet eigenlijk ook al een tijdje naar de wc"

* Je hebt vertrouwen in je toekomst al ontbreken er nog een paar stukjes volgens mij die het voor jou volledig zouden maken. Ik moet dat in de relatiesfeer zoeken..

* Ehm..heb jij je onlangs gebrand aan iets? Theepot, kruik, kaars zoiets?

* Volgens mij ben je heel bewust van dingen om je heen. De natuur en haar seizoenen, bezig zijn met kruiden en met homeopathie om klachten te behandelen.. Op de 1 of andere manier heb ik het idee dat je ook iets doet met rituelen. Ik neig daarbij wat in de richting van wicca.

* Je bent graag alleen in je huis volgens mij. Gaat op in je eigen gedachten. Vaak verkies je dat boven een avond uitgaan. Niet jezelf teveel isoleren hoor ook even lekker eropuit met anderen smile

Er wil verder niet zoveel doorkomen dus laat ik het hierbij. Laat je even weten wat er klopt en wat niet?

Liefs Maryssa
admin
admin mrt 20 '10
Hoi Astra, wat is er met het hangertje aan je ketting?
Is dat een bijzonder hangertje voor jou?
Als ik naar je foto kijk, wordt ik naar die hanger getrokken, vandaar mijn vraag.
akstra
akstra mrt 22 '10
@Bellefleur: hartelijk dank voor je lezing. Die steekwoorden kloppen zeker met mij! Ik werk als secretaresse, doe inderdaad veel werkzaamheden voor een ander. Dat klopt dus zeker, die witte schort kan ik echter niet plaatsen. Ik draag inderdaad af en toe mijn bril moet hem vaker opzetten maar doe het vaak zonder! Ik zing vaak mee met liedjes, niet dat het mooi klinkt maar vind het prettig. Voel me er ontspannen bij. Kindjes... ben ik gek op, heb helaas zelf nog geen kinderen maar wil ze zeker!

Als je meer weet dan hoor ik dat graag van je. In ieder geval al bedankt voor nu!
akstra
akstra mrt 22 '10
@Karin: Het hangertje is een klavertje 4. Ik heb deze een aantal jaar terug op mijn verjaardag gekregen van mijn ouders en mijn zus. Ze vonden dat ik meer geluk verdiende, het zat me niet erg mee. Ik raak hem vaak aan en het is me zeer dierbaar, ik doe het dan ook nooit af.

Grappig dat je er naar vraagt.
akstra
akstra mrt 22 '10
@Maryssa: hartelijk bedankt voor het lezen van mijn foto.

* gastvrij en warm gevoel: ik denk wel dat dit klopt. Ik ben zo'n persoon waarbij iedereen terecht kan. Ik geef om veel mensen en sta altijd voor ze klaar.

* het is goed zoals het nu is: dat klopt absoluut. Ik heb een rot tijd gehad maar heb me er bij neergelegd en sta er niet meer bij stil. Ik ga me niet meer druk maken om het verleden. Ik wil genieten van het leven en ben tevreden met hoe het nu gaat. Ik maak me ook niet meer druk om anderen, ze doen maar! Denk nu eens om mezelf, heb te lang anderen op de voorgrond geplaatst.

* ik ben inderdaad erg eerlijk tegen mezelf, ik weet ook wat ik kan en wat niet en geef mijn grens ook duidelijk aan. Zal nooit iets doen waar ik niet achter sta.

* ben niet aan het verhuizen, dit heb ik in september wel gedaan. Ben nu wel aan het opruimen, kasten nakijken, weggooien en anders inrichten. Wellicht bedoel je dat?

* haha moest zo lachen om het stukje van mijn blaas. Dit klopt echt, had het zonet nog. Ik wacht idd te lang! Ik heb endometriose, bedoel je dit misschien ook?

* mijn leven is goed op orde op dit moment maar mis inderdaad iemand om alles mee te delen. Ben al een tijd vrijgezel en toe aan een relatie, wat vastigheid!

* ik kan me niet herinneren dat ik me onlangs heb gebrand!

* Wicca? Ik ken het niet eens dus ik zou het niet weten!

* Ik ben inderdaad graag thuis, lekker op mezelf, rust om me heen. Ga niet zo veel meer te stappen, dit komt door een lichamelijke kwestie die sinds anderhalf jaar openbarig is geworden!

Als je meer door krijgt dan hoor ik dat graag. In ieder geval al hartelijk bedankt!
admin
admin mrt 27 '10
Hoi Akstra,

Mijn reading:

Terwijl ik wil beginnen met type krijg ik iets door van..'moeder'..'je moeder is aan het revalideren'. Voor de rest krijg ik daar niks uit maar vind het belangrijk het te zeggen hehe.

Nou, je bent een eigenwijze, sympathieke vrouw. Een doe het zelver, hobbyist.

Symbolisch zie ik jouw door een lange gang lopen die heel mooi eruit ziet maar steeds smaller en onplezieriger word. Het voelt zelfs benauwend. De kleur van de gang is donker blauw...de kleur geeft een diepere betekenis mee van waar je zowel mee bezig bent. Je draagt een schild om je heen wat je gebruikt om mensen om je heen van je af te houden. Mensen kunnen hierdoor niet bij jouw hart binnen komen. Je hebt echter moeite dit schild om je heen los te laten en mensen toe te laten in je hart. Je bent bang dat je niet tegen van vernieuwingen kan die het met zich mee zal brengen.

Je hebt vaak last met emotionele en lichamelijke spanningen. Dit omdat je je zelf niet geeft wat je hartje begeerd.

Toch ben je vaak wel een rust brenger voor andere.

Zo...moest echt even diep uitademen na deze reading. Niet dat dit verkeerd bedoelt is voor jouw. Maar omdat je je ei niet goed kwijt kan dat komt nu wel langzaam los. Mede door de andere readings die je al hebt gekregen denk ik.

Graag hoor ik wat je ervan vind.

Greets, Robbert.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske