Dag Maryssa
Wat ben jij leuk om te lezen...
Goed, ik zet eerst op een rijtje wat klopt:
- begin inderdaad nu wat meer los te komen, begin eigenlijk mezelf opnieuw te leren kennen. Een tijdje geleden de confrontatie met mezelf aangegaan, en ik voel dat ik er alleen maar beter en gelukkiger van word. Dus je kan eigenlijk stellen dat ik van een teruggetrokken persoon geëvolueerd ben naar een zelfzekerder iemand die het belangrijk vind zichzelf te uiten. Ik zeg nu ook waarvoor ik sta. Ben ook moeder van 2 kindjes inmiddels, dus ja, die zetten je ook sowieso aan tot lekker gek doen.
- nog al gehoord van 'een bepaalde sprankeling' die ik uitstraal. Ik trek heel gemakkelijk mensen aan. En hou inderdaad van kletsen en lachen aan de bar met vrienden.
- denk wel dat je me kan omschrijven als betrouwbaar. Het valt al eens voor dat mensen me de weg vragen, maar nu ook niet bepaald elke dag
- ben dol op het strand, ik word er enorm door aangetrokken. Eigenlijk altijd als geweest.
- geef geen les, maar heb wel al ondervonden dat ik goed ben in zaken uitleggen aan andere personen. Ook op het werk word ik vaak ingeschakeld om nieuwe mensen de materie aan te leren.
Ik werk als administratief bediende in de verzekeringen, dus sta niet in het onderwijs. Mijn zus daarentegen, en vader wel. Dus 'de gave' zit misschien wat in de familie...
- ben DOL op zwemmen en water. Heb in competitieverband gezwommen tot ik een jaar of 15 was. Dus trainde tot 4 keer/week. En ook nu nog, voel ik mij super in het water! Wanneer ik water zie, kriebelt het en moet ik er echt in. Van een goeie duik kan ik ontzettend genieten, das waar.
Wat minder/niet klopt:
- geen idee waarom je last krijgt aan je rechterpols of onderarm, ook mijn rechterwijsvinger is in orde
- heb niets met paarden (je bent niet de eerste die dat zegt), maar heb echt geen idee waarom jullie dat doorkrijgen...
- plaatsnaam klopt niet, ik woon in Lede
- ook geen last aan mijn neus, of heb geen allergie. Tip top in orde
- en geef geen les
Maryssa, heel erg bedankt voor je uitgebreide lezing!
Lieve groeten,
Kaat