Loading...
nl

Kristallichtje - wil iemand mijn foto lezen?

Kristallichtje
Kristallichtje mrt 17 '10
Dag iedereen!
Ben pas lid; wat een interessante site is dit zeg.
Heb net geprobeerd om mijn foto op te laden. Wie wil graag mij foto lezen?

groeten,
Kaat

http://images.merudi.net/albums/userpics/12459/thumb_kopie_foto.jpg
Delen:
admin
admin mrt 17 '10
Hallo Kaat,

Heb je mischien een foto die een maatje groter is dat leest wat makkelijker.

groetjes van Bea
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 17 '10
Hij staat er al wel groter op hoor smilede URL is onjuist gekopieerd:
admin
admin mrt 17 '10
dankjewel Nims dan ga ik het even proberen of ik hem kan lezen
Kristallichtje
Ja, bedankt Nims om de foto wat groter te zetten.
Moet me vergist hebben, sorry...
admin
admin mrt 17 '10
Hallo Kaat,

Ik zie op je foto dat je een lief leuk en spontaan persoon bent.
Ongecompliceerd je bent jong en fris helemaal jezelf.
Je bent ook sportief denk ik en je houd van teamsporten.
Ik zie ook dieren bij je dus een dieren liefhebster.
Waarschijnlijk ben je een combinatie van maagd en boogschutter.
Ik zie ook dat je precies bent en nauwkeurig je zou laborante kunnen zijn.
Je houd ook van creatieve dingen en bent gevoelig.

Wil je me laten weten of het een beetje klopt

lieve groetjes van Bea
Kristallichtje
Dag Bea,

er kloppen inderdaad een aantal dingen:
ben redelijk sportief aangelegd, en heb nog al wel eens gehoord dat ik fris en spontaan ben.
Ik hou inderdaad van dieren. Mag ik vragen welke dieren je bij me ziet?
Ik weet van mezelf ook dat ik heel precies ben, tracht alles zo nouwkeurig en goed mogelijk te doen.
En wat zeker en vast klopt, ben heel creatief: kleding maken, schilderen, huisje renoveren,... Alles een 'tweede leven' geven.
En inderdaad ook héééél gevoelig.

Bea,
heel erg bedankt voor de moeite!

Groetjes,
Kaat

Wat minder klopt:
- ik ben heel erg zelfstandig, en werk eigenlijk minder graag in teamverband
- sterrenbeeld: ram
admin
admin mrt 17 '10
Hoi Kaat,

Bedankt voor je feedback leuk om te horen dat veel dingen kloppen.

Tja dat van die Ram dat was een misser van me ik zag het ook later in je profiel maar in grote lijnen klopt het aardig.

Ow en toen ik je aan het lezen was zag ik een paard.
Mag ik nog vragen wat je voor werk doet? (laborant)

fijne avond nog liefs van Bea
Kristallichtje
Dag Bea,

Hm... met paarden heb ik nu eigenlijk niet zoveel ervaring. T is mij echtgenoot die gek is op paarden.
Heb altijd katten gehad waar ik een enorm goeie band mee had. Eigenlijk heb ik gewoon iets met katten, ook met onbekende katten. Voelt altijd onmiddellijk vertrouwd, vandaar mijn vraag welke dieren je zag.
Ik werk nu sinds een tweetal jaren als administratief bediende, en daarvoor een vijftal jaren op een marketingafdeling.

Groetjes, en voor jou ook een fijne avond!
Kaat
admin
admin mrt 17 '10
even geduld, er zijn nog twee wachtende voor u!

nee, grapje.. laugh
ik lees je morgenvroeg! Dan ben ik fit genoeg, heb vandaag al flink wat poets-uurtjes opzitten..
tot morgen!! grin
admin
admin mrt 18 '10
goeiemorgen, kaat.
Het eerste wat ik doorkrijg zijn je ouders, ze zijn rondom je.
Hebben een invloed op je. Ik weet niet vanuit welke realiteit dat ze dat zijn, ik voel ze gewoon bij je.
Houden ze een oogje in het zeil?

Het tweede wat ik zie is jouw kunst om het leven in je op te nemen. Je ademt het leven in! Das mooi om zien. Ik krijg een soort "evian" gevoel, en een gezonde levensinstelling.
Yoga zou je kunnen liggen, (innerlijke balans) doch dan komt algauw dat speelse en dat bewegelijke,(expressie) dus misschien iets dat de combinatie verenigd van de twee? En kan je dat kombineren met dieren? Dolfijnen zie ik.. water en dieren en speesheid en éénheid.

Je bent ouder dan je uitstraalt. Ouder in ziel, maar je behoudt je jeugdigheid voor eeuwig. grin
Nou dit was het voor mij,

liefs
Bellefleur
Kristallichtje
Kristallichtje mrt 18 '10

Dag Bellefleur,

ik vind dat je t zeer goed hebt gedaan! Wat je zegt, klopt als een bus.
Allereerst mijn ouders: spelen een zeer grote rol in mijn leven. Leven allebei nog, en we zien elkaar zeer vaak. Zijn nog steeds een hecht gezin, mijn ouders, zus en ik, zelfs nu we allebei zelf een gezinnetje hebben.

Het leven inademen, leven in me opnemen en een gezonde levensinstelling, ja, dat zou best wel kunnen kloppen.
Ik begin me inderdaad heel bewust te worden van de waarde van het leven, en hoe je tenvolle kan genieten.
Ik twijfel al heel lang om yoga te doen, en had een paar maanden geleden al eens gebeld naar een vereniging in de buurt, maar was dan eigenlijk net zwanger waardoor dat plannetje op de lange baan is geschoven. Maar denk wel dat ik dat zal doen...

Heb nog al eens gehoord dat ik een ouder zieltje ben. En eeuwige jeugdigheid... Jippie!

Bellefleur, ben een beetje verrast, ik herken mezelf in alles wat je komt te zeggen.

Hartelijk bedankt en warme groeten,
Kaat
taro
taro mrt 18 '10
Hoi Kaat,

Wil het graag even proberen.
Je bent een lief en gezellig, vrolijk mens.
Maar er zit ook een bang, verlegen en gekwetst meisje in je.
Je hebt het in je jeugd zwaar gehad.
En daar heb je toch nog wel erg last van...je kan namelijk ook niet alles weg lachen.

Je bent het waard om hier te zijn...anders was je er niet laugh
Ga met jezelf aan de slag.
Zorg dat je die binnenkant gaat snappen, genezen zodat je het een plek kan geven.
Want er moet toch nog veel gehuild en gerouwd worden.
Je houdt nog veel oud zeer vast en dat moet eruit.
Je merkt diep van binnen dat het er nog zit...het gaat je lichamelijke klachten opleveren.
dus doe er wat mee.

Voel ook dat er niet veel echte vrienden zijn voor je...ga goed kijken wie het beste met je voor heeft.
Wie zijn je echte vrienden...die verdienen jouw aandacht en energie.

Je bent enthousiast, en wilt van veel dingen proeven...maar je bent terug houdend en dat heeft te maken met dat kleine meisje in je. Geef haar aandacht, wees lief voor haar.
Jij bent het waard om vol van het leven te genieten.
Ga jezelf ontwikkelen, ga in je kracht staan...want dan ga je stralen en ga je alles uit het leven halen wat je wilt...maak er je eigen feestje van whistle...daarvoor ben je hier...niet om voor een ander te leven...je bent hier om te groeien en je eigen leven te leven samen met je dierbare om je heen.

Hoor graag van je of je er iets mee kunt.
Maryssa
Maryssa mrt 18 '10
Dag lief kristallichtje (hihi ik begin bijna nooit zo klef als ik iemand nie ken maar bij jou gaat het vanzelf)

* Aha ik krijg als eerste mn rechterpols/onderarm te voelen heb je daar last van? (grappig gisteren had ik bij een andere fotolezing last van mn linkerpols hihi)

* Klopt het dat je je altijd wat hebt teruggetrokken en nu wat meer los begint te komen? Wat meer vrij bent in jezelf uiten en lekker gek doen?

* Je bent een heel vrolijke meid, je hebt een bepaalde sprankeling die denk ik mensen aantrekt om met je te kletsen. Owww lekker kletsen aan de bar met vriendinnen, en helemaal dubbel liggen van het lachen, ik krijg een beetje een studentenachtige kroeg te zien daarbij..

* Vragen mensen je ook vaak de weg of zoiets? Je komt betrouwbaar over..

* Ehm paarden? Paardrijden?

* Ik krijg het strand te zien...tja hoe moet ik die nou duiden... Woon je aan het strand of ben je er zo ontzettend dol op? Een plaatsnaam met DAM op het eind? Iets met Volendam, Edam...?

* Eh ow ok geef jij les in iets? In een sport? Misschien dat paardrijden wat ik eerder noemde aan kleine kindjes? Wel lief hoor, volgens mij kun je dat heel goed..

* Ik krijg wat kriebel in mn neus alsof ik moet niezen... Heb jij last van verkoudheid op het moment of ben je allergie-gevoelig op je neusslijmvlies? Bijv hooikoorts/pollen?

* Komt weer dat lesgeven terug..Dat kun je echt heel goed. Ik krijg het niet scherp of het nu ook je vak is..het zou super bij je passen!

* Zwem jij zo graag? Ik krijg je helemaal blij te zien nadat je een duik hebt genomen hahaha wat leuk! Wat geniet jij van dat soort dingen.

* Mijn rechterwijsvinger voel ik ineens; heb je daar last van? Het wordt ook warm hier dat gebied rondom die vinger eek

Ok Kristallichtje dat was mn lezing. Laat je me even weten wat er klopt en wat niet?

Liefs Maryssa
Kristallichtje
Dag Tarot!
Wat je in dat eerste stukje zegt klopt wel. Denk wel dat ik vrolijk en gezellig overkom, maar inderdaad er zit ook nog een verlegen kantje aan. Tijdens mijn jeugdjaren ben ik inderdaad redelijk ongelukkig geweest. En daar heb ik tot een tweetal jaar geleden hééél erg veel last van gehad: stemmingswisselingen, ineens overmand worden door heel veel verdriet, enorm verlegen - rood worden, faalangst, angst voor vanalles en nog wat,...
Wat vlgs mij minder klopt: ik ben een tweetal jaar geleden bewust de confrontatie aangegaan met mijn problemen die hun oorsprong vonden in mijn kindertijd (bleken verschillende dingen te zijn), achterhaald waar ik al die tijd mee worstelde, schuldgevoel onder de loep genomen, echt alles eens uitgespit en een plaats gegeven.
Er zat inderdaad veel oud zeer.
De confrontatie heeft heel veel moeite, tijd en tranen gekost, maar voel mij sindsdien een ander mens...
Deze foto dateert wel van die periode, kan dat een verklaring zijn waarom jij dat zo aanvoelt?

Heb wel een idee wie vrienden zijn, maar geef hen denk ik iets te weinig aandacht en energie. Het zijn er slechts een paar, maar ga er alleszins werk van maken hen wat 'beter' te behandelen.

Ik ben inderdaad enthousiast en zou zoveel dingen willen gaan doen, maar zoals je zegt, IETS remt me toch steeds af en zorgt ervoor dat ik die plannen even opberg.
En heb veel plannen momenteel, maar ze nemen maar heel moeilijk vorm aan. Heel frustrerend is dat. Ik wil wel, maar het vlot niet echt. Nog even afwachten denk ik, het zal er gewoon nog niet het moment voor zijn... Maar de plannen, en dat voel ik wel, zullen ooit wel worden uitgevoerd.
Dus ik probeer op dit moment te groeien en mezelf zoveel mogelijk te ontwikkelen. Ik voel ook dat ik verander, groei... en daar voel ik me wel goed bij.

Je zat er dus wel goed op, denk ik, juist de tijdspanne klopt niet helemaal...

Bedankt voor de lezing!

Groetjes,
Kaat
Kristallichtje

Dag Maryssa

Wat ben jij leuk om te lezen...

Goed, ik zet eerst op een rijtje wat klopt:
- begin inderdaad nu wat meer los te komen, begin eigenlijk mezelf opnieuw te leren kennen. Een tijdje geleden de confrontatie met mezelf aangegaan, en ik voel dat ik er alleen maar beter en gelukkiger van word. Dus je kan eigenlijk stellen dat ik van een teruggetrokken persoon geëvolueerd ben naar een zelfzekerder iemand die het belangrijk vind zichzelf te uiten. Ik zeg nu ook waarvoor ik sta. Ben ook moeder van 2 kindjes inmiddels, dus ja, die zetten je ook sowieso aan tot lekker gek doen.

- nog al gehoord van 'een bepaalde sprankeling' die ik uitstraal. Ik trek heel gemakkelijk mensen aan. En hou inderdaad van kletsen en lachen aan de bar met vrienden.

- denk wel dat je me kan omschrijven als betrouwbaar. Het valt al eens voor dat mensen me de weg vragen, maar nu ook niet bepaald elke dag wink

- ben dol op het strand, ik word er enorm door aangetrokken. Eigenlijk altijd als geweest.

- geef geen les, maar heb wel al ondervonden dat ik goed ben in zaken uitleggen aan andere personen. Ook op het werk word ik vaak ingeschakeld om nieuwe mensen de materie aan te leren.
Ik werk als administratief bediende in de verzekeringen, dus sta niet in het onderwijs. Mijn zus daarentegen, en vader wel. Dus 'de gave' zit misschien wat in de familie...

- ben DOL op zwemmen en water. Heb in competitieverband gezwommen tot ik een jaar of 15 was. Dus trainde tot 4 keer/week. En ook nu nog, voel ik mij super in het water! Wanneer ik water zie, kriebelt het en moet ik er echt in. Van een goeie duik kan ik ontzettend genieten, das waar.

Wat minder/niet klopt:
- geen idee waarom je last krijgt aan je rechterpols of onderarm, ook mijn rechterwijsvinger is in orde
- heb niets met paarden (je bent niet de eerste die dat zegt), maar heb echt geen idee waarom jullie dat doorkrijgen...
- plaatsnaam klopt niet, ik woon in Lede
- ook geen last aan mijn neus, of heb geen allergie. Tip top in orde wink
- en geef geen les

Maryssa, heel erg bedankt voor je uitgebreide lezing!

Lieve groeten,
Kaat
taro
taro mrt 19 '10
Zou goed kunnen dat het oude energie is die ik aangevoeld heb.

Maar ik wil toch nog even zeggen...ook al heb je veel losgelaten etc...ik denk toch dat er nog een groeiproces aan gaat komen.
Want je geeft zelf aan "iets remt mij nog"...dat is toch nog een drempeltje die je moet onderzoeken...wat is dat gene wat je tegen houdt.
Als je ten volle leeft heb je geen drempels...voel je een drempel moet je hem toch gaan onderzoeken...waarom, wat is dat wat mij tegen houdt!!

Ik vind het erg mooi dat je de confrontatie aan gegaan bent. Dat is echt wel moeilijk. laughlaughlaugh
Kristallichtje
Kristallichtje mrt 19 '10

Hoi Tarot,

zou best wel kunnen dat er nog wat werk aan de winkel is, hoewel ik nu op dit moment niet aanvoel dat ik aan het worstelen ben met het één of ander...

Misschien heb ik het wat verkeerd uitgedrukt... 'Iets remt mij nog...' eigenlijk wil ik eerder zeggen: de plannen die ik heb, het lukt maar niet om echt vorm aan te nemen. Raar, ik herbegin er altijd aan, en ik krijg de indruk dat het 'te moeilijk' verloopt. Weet niet goed wat dit betekent. En dan leg ik ze nog maar eventjes opzij. Maar je hebt gelijk: het kan zijn dat ik eerst nog iets moet uitzoeken en verwerken alvorens ik klaar ben om de volgende plannen ten goede uit te voeren...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki