Loading...
nl

Edo, Foto lezen

Edo
Edo mrt 16 '10
Hallo!

Leuk topic! Ik ben nieuw op dit forum en ik ben erg benieuwd wat jullie uit mijn foto kunnen opmaken.

Groetjes en alvast bedankt!
Edo

Delen:
admin
admin mrt 16 '10
Eej nog een Bossche bol, ik ben geen fotolezer Edo, maar leuk je te zien smile
Edo
Edo mrt 17 '10
Inderdaad nog een Bossche bol, al ben ik geen geboren en getogen Bossenaar. Bedankt voor je aardige ontvangst smile
admin
admin mrt 17 '10
Hallo Edo,

Allereerst vertel ik je even vooraf dat ik nieuw ben hier en sinds kort bezig ben met foto lezen.
Dus ik kan er naast zitten.

Ik zie dat je iemand bent, die makkelijk met mensen omgaat.
Maar daar eerder in je leven, wat meer moeite voor moest doen vanwege een zekere verlegenheid.
Dit heeft te maken met jouw schoolperiode waarin je jezelf enigzins terug kon trekken.
De oorzaak hiervan ligt, in het feit dat je niet de juiste leraar of lerares had, je had geen goede band met die persoon en hij of zij heeft je niet aanvaard hoe je bent.
Hierdoor kon je ook niet meer echt kontakt met je leeftijd genootjes maken je was een beetje terug geworpen op jezelf, ik zie dat je een beetje overal door heen laveerde.
Ik zie ook dat je dit aardig hebt verwerkt maar af en toe komt dit gevoel misschien nog naar boven.
Dat geeft niets je kunt er nu meer mee dan toen.
Ik zie ook dat daar een stukje faalangst, door gekomen is en dat maakt dat je nu erg precies bent in je werk en prestaties.
Je wilt alles zo goed mogelijk doen.
Ik zie dat je een heel aardig persoon bent open voor andere mensen en ze voelen zich meteen op hun gemak bij je.
Je hebt een natuurlijk iets over je waardoor mensen graag in je nabijheid vertoeven, je bent bescheiden en laat alles komen zoals het komt.
Ik zie ook dat je een vrolijk mens bent en humor bezit.

Je zou een goede Salesman zijn en ik zie het getal 8 bij je.

Werk je voor jezelf als freelance of denk je eraan om dit te gaan doen.
En heb je daar twijfels over i.v.m een bepaalde verantwoordelijkheid.

Voor zover de lezing.

Veel liefs van Bea

p.s wil je hier een reactie op geven zodat ik weet of het een beetje klopt
admin
admin mrt 17 '10
Ik ben ook niet hier geboren, wel getogen vanaf vier jaar.
Ik ben geboren in Spijkenisse, je hebt wel een bekend gezicht, ik denk dat ik je wel eens ben tegengekomen hier of daar.
Leen
Leen mrt 17 '10
Hoi Edo,

Dit wordt mijn eerste fotolezing op dit forum... En wel met jouw foto, voel je dus maar vereerd! wink

Jij voelt voor mij aan als een vrolijk en speels persoon, die houdt van het leven en over een gezonde dosis humor beschikt. Je staat ook goed met beide voeten op de grond.

Ik heb daarnaast het gevoel dat jij wel houdt van alleen zijn af en toe en een bijzondere band hebt met dieren en de natuur...

Je beschikt ook (denk ik) over fijngevoelige antennes en bent je sterk bewust van wat er in je omgeving gebeurt. Je bent intelligent en wijs...

Graag hoor ik wat feedback van jou... Is dit herkenbaar of sla ik de bal compleet mis? grin

Warme groetjes,

Leen
Edo
Edo mrt 17 '10
Hallo Edo,

Allereerst vertel ik je even vooraf dat ik nieuw ben hier en sinds kort bezig ben met foto lezen.
Dus ik kan er naast zitten.

Hallo Bea,
Bedankt voor je lezing. Je zit behoorlijk goed. Knap hoor! :-)

Ik zie dat je iemand bent, die makkelijk met mensen omgaat.
Maar daar eerder in je leven, wat meer moeite voor moest doen vanwege een zekere verlegenheid.

Klopt, ik was vroeger erg onzeker en verlegen, maar tegenwoordig is dat heel anders

Dit heeft te maken met jouw schoolperiode waarin je jezelf enigzins terug kon trekken.
De oorzaak hiervan ligt, in het feit dat je niet de juiste leraar of lerares had, je had geen goede band met die persoon en hij of zij heeft je niet aanvaard hoe je bent.
Hierdoor kon je ook niet meer echt kontakt met je leeftijd genootjes maken je was een beetje terug geworpen op jezelf, ik zie dat je een beetje overal door heen laveerde.

Klopt, al druk je je wel wat voorzichtig uit. :-) Er was inderdaad een leraar die mij niet accepteerde zoals ik was en een soort pispaaltje van mij maakte. Leeftijdsgenootjes namen dit over en het pestgedrag werd een soort patroon.

Ik zie ook dat je dit aardig hebt verwerkt maar af en toe komt dit gevoel misschien nog naar boven.
Dat geeft niets je kunt er nu meer mee dan toen.

Klopt, ik het het inderdaad aardig verwerkt naar mijn idee en ben enorm gegroeid. Ik sta er nu heel anders in. Toch vind ik het soms jammer dat ik door dit alles bepaalde dingen niet heb ervaren/meegemaakt in mijn jeugd.

Ik zie ook dat daar een stukje faalangst, door gekomen is en dat maakt dat je nu erg precies bent in je werk en prestaties.
Je wilt alles zo goed mogelijk doen.

Faalangst is het niet zo zeer. Althans niet binnen mijn werk. Ik ben natuurkundige met specializatie geluid en ben daar behoorlijk goed in. Het is meer een zoeken naar hoe ik mij verder wil ontwikkelen/groeien in mijn werk. Daar zit wel wat angst op. Angst dat ik niet mag/kan doen wat ik echt wil. Ik ben wel precies en perfectionistisch in zeker opzicht, altijd op zoek naar schoonheid/elegantie/harmonie

Ik zie dat je een heel aardig persoon bent open voor andere mensen en ze voelen zich meteen op hun gemak bij je.
Je hebt een natuurlijk iets over je waardoor mensen graag in je nabijheid vertoeven, je bent bescheiden en laat alles komen zoals het komt.

Dat klopt denk ik ja. Al kost het mij soms wat langer om me bij een ander op mijn gemak te voelen.

Ik zie ook dat je een vrolijk mens bent en humor bezit.

Da's zeker waar. Al ben ik natuurlijk niet altijd vrolijk. Humor genoeg.

Je zou een goede Salesman zijn en ik zie het getal 8 bij je.

Ik ben geen salesman maar heb wel in mijn studententijd een jaar of 5bij de HEMA gewerkt. Ik kon over het algemeen goed met de klanten opschieten en hielp ze met enthausiasme. Nu doe ik heel ander werk. Ik ben in augustus jarig (Maand cool. Verder heb ik iets met de cijfers 1,2,5,7 en 8. Die kom ik veel tegen in geboortedata en telefoonummers van bekenden e.d.

Werk je voor jezelf als freelance of denk je eraan om dit te gaan doen.
En heb je daar twijfels over i.v.m een bepaalde verantwoordelijkheid.

Ik speel wel met de gedachte om voor mezelf te beginnen, maar twijfel vooral of ik daar wel mijn boterham mee kan verdienen. Te onzekere markt.

Voor zover de lezing.

Veel liefs van Bea

Dank je wel!

Groetjes, Edo

p.s wil je hier een reactie op geven zodat ik weet of het een beetje klopt
Maryssa
Maryssa mrt 17 '10
Hallo Edo,

Ik wil wel kijken wat ik oppik bij jouw foto...

* Ehm heb je op het moment wat last van je linkerhand/pols? Het straalt wat uit naar je duim...Alsof je het hebt overbelast.

* Ik zie je op de foto zitten op een soort van meditatiekussentje en dat past ook goed bij jou; meditatie. Je bent een gevoelsmens en erg op zoek naar zin van dingen, maar ook naar bezinning.. Dat is volgens mij iets wat pas het laatste jaar of de laatste 2 jr meer je interesse heeft gekregen.

* Je bent iemand die veel gevoel heeft je geniet daar ook er van, maar daar lig je soms een beetje mee in een spagaat. Omdat je het idee hebt dat die gevoelskant er niet altijd kan zijn; mag zijn. Dat je op je werk je stoerder voor moet doen dan je bent... Werk jij met veel mannen samen?

* Heb je wat last van je keel? Of ben je daar net van aan het herstellen? Het voelt nog wat gevoelig aan.

* Je bent wat verlegen treedt niet graag op de voorgrond.

* Ik krijg ook een beetje mn maag te voelen bij je.

* Ow en je nek voel ik ook! Volgens mij een gevoelige plek bij jou. Is jouw kussen wel geschikt voor jou?

* Ik heb het gevoel dat je op kantoor werkt, maar de uitdaging is er een beetje af volgens mij. Vind je je werk nog leuk? Of wil je graag wat anders?

* Ik heb het idee dat er veel dames zijn die jou wel leuk vinden ... Even voelen..volgens mij heb je het niet zo in de gaten en moet een ander je daar op wijzen dat een vrouw interesse heeft. Ik heb het idee dat je OF net een nieuwe relatie hebt OF er iets in ontwikkeling is; er is een contact met een vrouw die je erg leuk vindt. Durf jij niet zo goed een stap te zetten daarin?

* Ik kreeg wat tropische vissen en een duiker te zien. Duik jij als sport? Of doe je iets anders qua sport met water?

* Je bent best wel een ordelijk, gestructureerd type volgens mij. Dingen vooraf klaarleggen, je inlezen zodat je weet wat je te wachten staat. Ja je bent iemand die graag dingen voorbereidt.

* Toen ik de eerste keer vluchtig jouw foto voorbij zag komen had ik ineens iets met bakker, bakkerij bij jouw foto. Kun je daar wat mee of zegt het je helemaal niets? Is er een familielid met een bakkerij bijvb of heb je dat ooit als opleiding gevolgd?

Dit was mijn lezing voor jou, Edo. Laat je me even weten wat er klopt en wat niet?

Groetjes Maryssa
admin
admin mrt 17 '10
Lieve Edo,

Allereerst wil ik je bedanken voor je feedback, en ja ik ben blij voor je, dat alles zo goed is afgelopen voor je.
Het was idd zo dat ik meer zag, dan ik heb verteld maar het is een openbaar forum en dan wil je niet teveel vertellen i.v.m de privacy.

Ik heb van deze lezing veel geleerd en wil je daar voor bedanken.

In jij bedankt voor je openheid ik kon je heel makkelijk lezen.

wens je nog een fijne avond

lieve groeten van Bea
Edo
Edo mrt 17 '10
Hoi Edo,

Dit wordt mijn eerste fotolezing op dit forum... En wel met jouw foto, voel je dus maar vereerd!

Hoi Leen. Ook net nieuwe op het forum zie ik smile. Het fotolezen spreekt mij ook wel aan. Ik heb bij mensen (op foto en in het echt) altijd een duidelijk gevoel. Ik voel de stalende mooie kanten, maar ook de pijn, angst en beperkingen. Voor mij is het echter heel lastig om wat ik ervaar woorden te geven. Ik ervaar/proef het maar kan het nog niet rationaliseren

Jij voelt voor mij aan als een vrolijk en speels persoon, die houdt van het leven en over een gezonde dosis humor beschikt.

Dat klopt zeker, al vind ik tegelijkertijd het leven ook behoorlijk lastig/belastend

Je staat ook goed met beide voeten op de grond.

Ja en nee. Ik ben aan de ene kant wel stabiel, als een rots in de branding, maar tegelijkertijd ben ik niet goed geincarneerd. Ik kan niet goed aarden.

Ik heb daarnaast het gevoel dat jij wel houdt van alleen zijn af en toe en een bijzondere band hebt met dieren en de natuur...

Ja, ik kan prima alleen zijn. Sterker nog: ik heb er veel behoefte aan om alleen te zijn en veel tijd voor mezelf nodig. Ik vind het leuk om bij andere te zijn maar verlies mezelf een beetje, het contact met mezelf zeg maar, als ik dit te veel doe. Ik heb veel tijd nodig om tot mezelf te komen.

Je beschikt ook (denk ik) over fijngevoelige antennes en bent je sterk bewust van wat er in je omgeving gebeurt.

Ik ben erg gevoelig en dat is best lastig. Vooral omdat ik de dingen die bij me binnenkomen vaak niet kan duiden. Ik resoneer met veel mee. Het lukt me niet goed om me energetisch af te schermen, om de een of andere reden past dat niet bij me en lijkt dat averechts te werken.

Je bent intelligent en wijs...

[b] Ik ben inderdaad bovengemiddeld intelligent en wijs

Graag hoor ik wat feedback van jou... Is dit herkenbaar of sla ik de bal compleet mis?

Bepaald niet slecht voor een 1e keer!!! smileDank je wel!

Groetjes, Edo

Warme groetjes,

Leen
Edo
Edo mrt 17 '10
Origineel bericht van: Maryssa
Hallo Edo,

Hallo Maryssa. Ik moest behoorlijk glimlachen toen ik je fotolezing las. Leuk wat je allemaal opgepikt hebt smile

Ik wil wel kijken wat ik oppik bij jouw foto...

* Ehm heb je op het moment wat last van je linkerhand/pols? Het straalt wat uit naar je duim...Alsof je het hebt overbelast.

klopt. Ik heb vaak wat last van RSI-achtige klachten in mijn linkerhand. Niet zozeer de duim, maar vooral pols en elleboog

* Ik zie je op de foto zitten op een soort van meditatiekussentje en dat past ook goed bij jou; meditatie. Je bent een gevoelsmens en erg op zoek naar zin van dingen, maar ook naar bezinning.. Dat is volgens mij iets wat pas het laatste jaar of de laatste 2 jr meer je interesse heeft gekregen.

Van meditatie heb ik nog niet zo veel werk gemaakt, maar ik ben inderdaad erg op zoek naar de zin van dingen en doe veel aan bezinning. Het is iets van de laatste 5 jaar ongeveer. Ik ben zeker een gevoelsmens, maar mijn gevoel zit ook een beetje op slot.

* Je bent iemand die veel gevoel heeft je geniet daar ook er van, maar daar lig je soms een beetje mee in een spagaat. Omdat je het idee hebt dat die gevoelskant er niet altijd kan zijn; mag zijn. Dat je op je werk je stoerder voor moet doen dan je bent... Werk jij met veel mannen samen?

Ik werk momenteel alleen maar met mannen. Bij mijn vorige baan kon ik mezelf meer laten zien en werd dat ook gewaardeerd, maar nu gaat dat minder. Het voelt op mijn huidige werkplek niet goed om dat te doen. Maar ik hoef me er niet stoer voor te doen ofzo. Geen machocultuur. Meer gesloten en zakelijk.

* Heb je wat last van je keel? Of ben je daar net van aan het herstellen? Het voelt nog wat gevoelig aan.

Ik heb wel eens last van mijn keel (keelontsteking, allergie, e.d.), maar momenteel niet echt. Mijn huidige baas heeft veel last van zijn keel/hoesten e.d. en soms lijkt hij me wel iets aan te steken daarin.

* Je bent wat verlegen treedt niet graag op de voorgrond.

Verlegen niet zozeer, maar hou me vaak wel wat op de achtergrond en trek me vaak terug. Behalve als ik me in mijn element voel in een groep. Dan treed ik graag naar de voorgrond.

* Ik krijg ook een beetje mn maag te voelen bij je.

Dat zegt me zo niets eigenlijk

* Ow en je nek voel ik ook! Volgens mij een gevoelige plek bij jou. Is jouw kussen wel geschikt voor jou?

Ja, mijn nek/schoudergebied is een probleemgebied voor mij. Ik ben al diverse malen van kussen gewisseld en ook ooit bij een chiropractor geweest. Maar echt helpen doet het allemaal niet. Volgens mij is het meer een energetisch probleem/blokkade.

* Ik heb het gevoel dat je op kantoor werkt, maar de uitdaging is er een beetje af volgens mij. Vind je je werk nog leuk? Of wil je graag wat anders?

Klopt. Het gaat niet goed met de zaak en al het personeel is weg behalve ik en mijn 2 bazen. Ik bezin me op een nieuwe uitdaging, maar weet nog niet precies hoe of wat. Kantoor/computerwerk is ook niet altijd even bevordelijk gebleken voor mijn vitaliteit. (computerstress/sick-building syndroom e.d.)

* Ik heb het idee dat er veel dames zijn die jou wel leuk vinden ... Even voelen..volgens mij heb je het niet zo in de gaten en moet een ander je daar op wijzen dat een vrouw interesse heeft. Ik heb het idee dat je OF net een nieuwe relatie hebt OF er iets in ontwikkeling is; er is een contact met een vrouw die je erg leuk vindt. Durf jij niet zo goed een stap te zetten daarin?

Daar raak je een gevoelige plek. Ik vind het erg moeilijk om aan te voelen wat dames van mij vinden. Daar zit nog wat oude onzekerheid op. Ik heb al 6 jaar een fijne relatie en woon samen met mijn lieve vriendin en er is geen sprake van een nieuwe relatie. Wel voel ik een duidelijke behoefte aan diepgaand vriendschappelijk contact met dames, maar dat komt nog niet echt van de grond. Ik voel me er gauw schuldig over t.o.v. mijn vriendin en het verward me.

* Ik kreeg wat tropische vissen en een duiker te zien. Duik jij als sport? Of doe je iets anders qua sport met water?

Ik heb een aquarium met tropische vissen. Deze week heb ik gedroomd dat ik ging duiken, maar ik heb dit in het echt nog nooit gedaan.

* Je bent best wel een ordelijk, gestructureerd type volgens mij. Dingen vooraf klaarleggen, je inlezen zodat je weet wat je te wachten staat. Ja je bent iemand die graag dingen voorbereidt.

* Toen ik de eerste keer vluchtig jouw foto voorbij zag komen had ik ineens iets met bakker, bakkerij bij jouw foto. Kun je daar wat mee of zegt het je helemaal niets? Is er een familielid met een bakkerij bijvb of heb je dat ooit als opleiding gevolgd?

[b] Nee, bakker zegt me zo niets eigenlijk. Ik heb vroeger wel achter het brood/gebak gestaan bij de HEMA als studentenbaan trouwens[]

Dit was mijn lezing voor jou, Edo. Laat je me even weten wat er klopt en wat niet?

[b] Er klopt veel! Alleen de maag herken ik zo niet. Bedankt!
Groetjes, Edo []

Groetjes Maryssa
Maryssa
Maryssa mrt 17 '10
Hey Edo,

Haaaa fijn zo'n snelle feedback! Dank je!

Hihi die maag kan dan goed iets van mezelf zijn als ie niet van jou is hahah laugh

Ow dat is wel geweldig dat die vissen kloppen en dat je hebt gedroomd over duiken! Ik zag het voor me..wat visjes met zwart en geel.

Wat leuk dat die link naar de bakker dus te maken had met jouw baan bij de Hema!

Gelukkig dat je een fijne relatie hebt! Dan heeft het dus inderdaad te maken met jouw behoefte aan vriendschap met vrouwen die ik voelde en hing ik daar een andere vertaling aan..

De lezing is graag voor je gedaan. Jij bedankt voor je uitleg! Ik leer ervan door zo te weten te komen hoe ik een gevoel bij een foto moet verwoorden.

Ik blijf lachen om details die ik soms doorkrijg..

Warme smileterug
taro
taro mrt 18 '10
Hoi Edo,

Ik wil het graag proberen.

Jij bent nieuwsgierig, jij wilt alles ontdekken.
Je hebt een zuiver hart en je volgt je hart.
Je wilt onderzoeken. Kijken hoe ver alles rijkt.
Je wilt reizen, de wereld zien.

Je bent een rustige man, ietwat verlegen.
Vrolijk, je kunt als een klein kind uit je dak gaan.
Je houdt van muziek...rustige muziek neemt je mee in een sfeer die je heel prettig vind.

Doe je iets met je handen, genezen. Heb het gevoel dat jij met je handen kan genzen. krijg fysio door? ben je dat of is het iets wat je wel trekt?

Je bent druk met van alles en nog wat te onderzoeken...maak je wel tijd voor de liefde?
Je moet er wel voor openstaan laughkan namelijk een hele mooie liefde tot bloei komen...maar dan moet je er wel wat voor doen. het gaat niet vanzelf. Laat zien dat je diegene leuk vind, verras diegene etc etc... beetje romantischer mag je best zijn...dat zien de vrouwen graag laugh.
Als ik je zo zie denk ik dat je genoeg aandacht van de vrouwen krijgt.
Je hebt iets warms en natuurlijks over je...daarmee prikkel je vrouwen. Maar je moet je focussen op die ene, de ware wink

Je vader heeft het erg zwaar gehad in zijn jeugd. Dat "trauma" hebben jullie gevoelt in jullie opvoeding.
Hij was een stille man en je kon zijn pijn voelen.
Het heeft een druk gelegd op jullie gezins leven.
Je hebt het daardoor moeilijk gehad in je jeugd...op je kamer kon je rust vinden.

Ik word vrolijk van je, je hebt een prettige energie.
Krijg ook energie van je...zou toch eens moeten kijken of je iets met je handen(genezen)...als je het nog niet doet...kan gaan doen.

Hoor graag van je of je er iets mee kan...
susie14
susie14 mrt 18 '10
Hai Edo,

Al vele reacties...die ik niet heb gelezen. Maar je foto spreekt me aan...weet nie waarom..dus ik ga het proberen.

Het 1e wat ik dacht wat een leuke man, mooie uitstraling.
Lief, zorgzaam karakter. Begripvol en relativerend, je kunt goed luisteren.. ( een luisterend oor )
Enthiousiast en graag met dingen bezig...een bezig bij'tje.
Plezierig, levenlust en graag lol in je leven.
Voor mijn gevoel zit je goed in je vel.

Daarentegen och een introvert karakter. je eigen problemen gooi je niët graag over de tafel..meer het idee van "dat los ik zelf wel op"

Graag op stap met vrienden, zijn belangrijk voor je. Daar bij krijg ik een gevoel van een echte mannenavond.

Krijg het gevoel dat je gelukkig bent met een partner en het woord trouwen komt in me boven. Ik weet niet of er plannen zijn, of net juist getrouwd of juist een bepaald aantal jaren getrouwd.

Gevoelige persoonlijkheid, je staat voor meer open als wat men van je denkt.

Daarbij nog een vraagje, is je opa of vader een aantal jaren geleden overleden? En dan denk ik aan ongeveer 5 jaar geleden.

groetjes Sies
Leen
Leen mrt 18 '10
Dankjewel voor je gedetailleerde feedback, Edo! Ik heb er veel uit geleerd... smile
Edo
Edo mrt 18 '10
Hoi Edo,

Hoi Tarot76,
Fijn dat je mijn foto gelezen hebt! smile

Ik wil het graag proberen.

Jij bent nieuwsgierig, jij wilt alles ontdekken.

Klopt. Ik heb natuurkunde gestudeerd omdat ik wilde begrijpen hoe de dingen werken. En tegenwoordig ben ik vooral nieuwsgierig naar het geestelijke

Je hebt een zuiver hart en je volgt je hart.
Je wilt onderzoeken. Kijken hoe ver alles rijkt.
Je wilt reizen, de wereld zien.

Je bent een rustige man, ietwat verlegen.
Vrolijk, je kunt als een klein kind uit je dak gaan.
Je houdt van muziek...rustige muziek neemt je mee in een sfeer die je heel prettig vind.

Klopt allemaal. Wat de muziek betreft ben ik ook veel bezig met geluidsapparatuur ontwerpen/bouwen om zo zuiver mogelijk geluid te krijgen

Doe je iets met je handen, genezen. Heb het gevoel dat jij met je handen kan genzen. krijg fysio door? ben je dat of is het iets wat je wel trekt?

Niet specifiek nee. Ik heb wel ooit reiki 1 gedaan en gebruik dit dagelijks om mijzelf en mijn kleding en drinkwater te "ordenen". Ben daar nogal gevoelig voor. (als ik met name 's nachts water uit de kraan drink wordt ik een beetje beroerd/misselijk, maar als ik het met mijn handen "orden" heb ik er geen last van) Verder is wel eens gezegd dat ik "magnetische handjes" heb (bij massage), maar ik doe er verder weinig mee eigenlijk. Gebruik het bijna alleen voor mezelf

Je bent druk met van alles en nog wat te onderzoeken...maak je wel tijd voor de liefde?
Je moet er wel voor openstaan laughkan namelijk een hele mooie liefde tot bloei komen...maar dan moet je er wel wat voor doen. het gaat niet vanzelf. Laat zien dat je diegene leuk vind, verras diegene etc etc... beetje romantischer mag je best zijn...dat zien de vrouwen graag laugh.
Als ik je zo zie denk ik dat je genoeg aandacht van de vrouwen krijgt.
Je hebt iets warms en natuurlijks over je...daarmee prikkel je vrouwen. Maar je moet je focussen op die ene, de ware wink

Ik woon sinds een jaar of 6 samen met mijn vriendin. Verder zit er wel iets in, is het een gevoelig onderwerp voor mij. Zie mijn reactie Maryssa d'r fotolezen hierboven, zei zij namlijk ook iets over vrouwen. Verder klopt het wel dat ik me niet echt vaak als een Romeo gedraag.

Je vader heeft het erg zwaar gehad in zijn jeugd. Dat "trauma" hebben jullie gevoelt in jullie opvoeding.
Hij was een stille man en je kon zijn pijn voelen.
Het heeft een druk gelegd op jullie gezins leven.
Je hebt het daardoor moeilijk gehad in je jeugd...op je kamer kon je rust vinden.

Het klopt zeker dat ik het niet echt prettig vond thuis en dat ik me veel terugtrok op mijn kamer. Mijn vader noemde me wel eens een kluizenaar. Wat je over mijn vader zegt vind ik interessant. Ik weet eigenlijk niet wat hij vroeger heeft meegemaakt, maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben... Hij heeft daar nooit iets over verteld.

Ik word vrolijk van je, je hebt een prettige energie.

Dank je, da's fijn om te horen! smile

Krijg ook energie van je...zou toch eens moeten kijken of je iets met je handen(genezen)...als je het nog niet doet...kan gaan doen.

Ik zal er eens bij stil staan en er naar gaan kijken. Ik weet nog niet zo goed wat ik allemaal gaan doen en hoe ik het ga aanpakken.

Hoor graag van je of je er iets mee kan...

Ja hoor, ik vind het mooi wat je hebt opgeschreven en bijna alles klopt. Dank je! smile

Edo
Edo
Edo mrt 18 '10
Hai Edo,

Hallo Sies,

Leuk dat ook jij een poging gedaan hebt smile

Al vele reacties...die ik niet heb gelezen. Maar je foto spreekt me aan...weet nie waarom..dus ik ga het proberen.

Het 1e wat ik dacht wat een leuke man, mooie uitstraling.
Lief, zorgzaam karakter. Begripvol en relativerend, je kunt goed luisteren.. ( een luisterend oor )

Ja, maar ik ben ook heel vergeetachtig...

Enthiousiast en graag met dingen bezig...een bezig bij'tje.

Klopt, ik ben o.a. veel bezig met mijn audio-hobby: luidsprekers e.d. ontwerpen en maken en proberen uit te vogelen wat de klank allemaal beinvloed. Een deel hiervan raakt sterk aan het spirituele.

Plezierig, levenlust en graag lol in je leven.
Voor mijn gevoel zit je goed in je vel.

Dit klopt niet helemaal. Ik ben nogal gevoelig en daardoor kost het me vaak moeite om goed in mijn vel te blijven zitten. Ik raak nogal eens uit balans (gaar/futloos/geestelijk moe e.d.)

Daarentegen och een introvert karakter. je eigen problemen gooi je niët graag over de tafel..meer het idee van "dat los ik zelf wel op"

Da's waar, ik ben geneigd om mijn problemen en sores voor me te houden en zelf op te lossen. Daar is wel verandering in aan het komen trouwens

Graag op stap met vrienden, zijn belangrijk voor je. Daar bij krijg ik een gevoel van een echte mannenavond.

Ik ben niet zo'n stapper, maar vind het af en toe wel heel leuk om met vrienden te zijn. Hoeven zeker niet perse mannen te zijn

Krijg het gevoel dat je gelukkig bent met een partner en het woord trouwen komt in me boven. Ik weet niet of er plannen zijn, of net juist getrouwd of juist een bepaald aantal jaren getrouwd.

Jaja, ik ben blij me mijn vriendin, maar het woord "trouwen" vind ik een beetje eng. Ik vind het moeilijk/eng om me ergens aan vast te binden. We hebben geen trouwplannen

Gevoelige persoonlijkheid, je staat voor meer open als wat men van je denkt.

Da's waar

Daarbij nog een vraagje, is je opa of vader een aantal jaren geleden overleden? En dan denk ik aan ongeveer 5 jaar geleden.

Nee, mijn vader leeft nog, mijn ene opa is al veel langer door, maar mijn opa uit Suriname is een jaar of 6 a 7 geleden overleden geloof ik. Hoezo?

groetjes Sies

Bedankt voor je foto-lezing! Niet alles klopt volgens mij, maar een hoop wel! Ik ben eigenlijk nog benieuwd wat je er toe bracht om naar mijn opa/vader te vragen.

Groetjes, Edo
Edo
Edo mrt 18 '10
Origineel bericht van: Leen
Dankjewel voor je gedetailleerde feedback, Edo! Ik heb er veel uit geleerd... smile

Graag gedaan, jij ook bedankt! smile
Edo
Edo mrt 18 '10
Da's fijn, dank je wel! smile

Origineel bericht van: Bea
Lieve Edo,

Allereerst wil ik je bedanken voor je feedback, en ja ik ben blij voor je, dat alles zo goed is afgelopen voor je.
Het was idd zo dat ik meer zag, dan ik heb verteld maar het is een openbaar forum en dan wil je niet teveel vertellen i.v.m de privacy.

Ik heb van deze lezing veel geleerd en wil je daar voor bedanken.

In jij bedankt voor je openheid ik kon je heel makkelijk lezen.

wens je nog een fijne avond

lieve groeten van Bea

susie14
susie14 mrt 18 '10
Origineel bericht van: Edo

[b] Bedankt voor je foto-lezing! Niet alles klopt volgens mij, maar een hoop wel! Ik ben eigenlijk nog benieuwd wat je er toe bracht om naar mijn opa/vader te vragen.

Groetjes, Edo

Uhhh das een goede vraag, een gedetailleerd antwoord zal ik je verschuldigd moeten blijven.
Tis iets wat ineens in mijn hoofd zit en dan heb ik ook het gevoel dat ik het moet opschrijven of zeggen.
Was deze opa uit suriname heel erg belangrijk voor je..had je er juist een hele goede band mee? In dat geval heb je een antwoord op je vraag. Dan kun je het misschien beschouwen als een groet uit het hiernamaals....volg je gevoel.

Grappig om te lezen trouwens dat je hobby audio en installatie is. Mijn vriend heeft dezelfde hobby. Elk jaar moet er weer of andere boxen of andere kabels komen en dat allemaal om het beste en het mooiste geluid eruit te krijgen.
Niet dat ik het helemaal begrijp hoor haha....ik hoor het verschil nooit zo.

Maar goed, in ieder geval bedankt voor je uitgebreide feedback, kan ik weer van leren.

groetjes Sies
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske