Hoi Edo,
Hoi Tarot76,
Fijn dat je mijn foto gelezen hebt!
Ik wil het graag proberen.
Jij bent nieuwsgierig, jij wilt alles ontdekken.
Klopt. Ik heb natuurkunde gestudeerd omdat ik wilde begrijpen hoe de dingen werken. En tegenwoordig ben ik vooral nieuwsgierig naar het geestelijke
Je hebt een zuiver hart en je volgt je hart.
Je wilt onderzoeken. Kijken hoe ver alles rijkt.
Je wilt reizen, de wereld zien.
Je bent een rustige man, ietwat verlegen.
Vrolijk, je kunt als een klein kind uit je dak gaan.
Je houdt van muziek...rustige muziek neemt je mee in een sfeer die je heel prettig vind.
Klopt allemaal. Wat de muziek betreft ben ik ook veel bezig met geluidsapparatuur ontwerpen/bouwen om zo zuiver mogelijk geluid te krijgen
Doe je iets met je handen, genezen. Heb het gevoel dat jij met je handen kan genzen. krijg fysio door? ben je dat of is het iets wat je wel trekt?
Niet specifiek nee. Ik heb wel ooit reiki 1 gedaan en gebruik dit dagelijks om mijzelf en mijn kleding en drinkwater te "ordenen". Ben daar nogal gevoelig voor. (als ik met name 's nachts water uit de kraan drink wordt ik een beetje beroerd/misselijk, maar als ik het met mijn handen "orden" heb ik er geen last van) Verder is wel eens gezegd dat ik "magnetische handjes" heb (bij massage), maar ik doe er verder weinig mee eigenlijk. Gebruik het bijna alleen voor mezelf
Je bent druk met van alles en nog wat te onderzoeken...maak je wel tijd voor de liefde?
Je moet er wel voor openstaan
kan namelijk een hele mooie liefde tot bloei komen...maar dan moet je er wel wat voor doen. het gaat niet vanzelf. Laat zien dat je diegene leuk vind, verras diegene etc etc... beetje romantischer mag je best zijn...dat zien de vrouwen graag
.
Als ik je zo zie denk ik dat je genoeg aandacht van de vrouwen krijgt.
Je hebt iets warms en natuurlijks over je...daarmee prikkel je vrouwen. Maar je moet je focussen op die ene, de ware