Loading...
nl

eyes of heaven,wie wil mijn foto lezen

Eyes of Heaven
Eyes of Heaven mrt 16 '10
wie wil er mijn foto lezen

ben heel benieuwd :)wat eruit komt
alvast bedankt

groetjes
Delen:
admin
admin mrt 17 '10
Hallo Eyes of Heaven,

Allereerst wil ik je vertellen dat ik dit nog niet zo lang doe het foto lezen, daarom kan ik er ook helemaal naast zitten.

Oke dan komt hier de lezing

Ik word een beetje duizelig als ik naar je foto kijk, heb je daar wel eens last van dat het net is of er watjes ik je hoofd zitten.
Het kan een vervolg van migraine zijn
Zoiets van de afwas staat opeens in de kast maar ik was er ff zelf niet bij.
Volgens mij kun je heel ver weg zitten met je gedachten.
Ik voel dat je ook iemand bent die niet op de voorgrond hoeft en niet zo erg zelf een stempel drukt.
Je laat ook weleens de dingen langs je heengaan en zit zelf in een andere wereld.
Je houd van mooie dingen en een mooie woonomgeving is belangrijk voor je, ik kom aldoor in Rotterdam terecht, woon je daar soms.

Ik hoor ook iemand praten met een beetje slissende klank erin.
Ben je begaan met een broer of jongen heb je hem nog wel eens op het juiste spoor willen zetten, het is net of je je een beetje verantwoordelijk voelt voor deze persoon.
Ik zie ook verdriet in je ogen daar wil je het liefst voor weg kruipen je weet niet goed hoe je er mee om moet gaan, het is best lastig voor je om de dingen een plekje te geven.
Dit komt daar je zachte aard en gevoeligheid voor pijn.
Ik kom nu even niet verder met je foto het is allemaal een beetje wazig.

Ik wens je nog een hele fijne dag

Liefs van Bea
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven mrt 17 '10
hey bea
ik haal hier weinig dingen in terug met rotterdam heb ik niks
een broer of jongen die ik op het rechte pad zou willen zetten heb ik ook niks mee duizeligheid heb ik ook niks mee
ja ik ben alleen een zachtaargig iemand heb onlangs een burnout gehad en ben weer op de goede weg verdriet voel ik ook niet maar heeft mischien met de burnout te maken

ik wil je wel bedanken dat je het heb geprobeerd
groetjes
admin
admin mrt 17 '10
Ik kom je even bedanken dat je me een feedback geeft, en jammer dat ik er zo naast zat maar ik hoop dat de anderen je wel goed kunnen lezen.

Ik wens je nog een hele fijne avond.

liefs van Bea
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven mrt 17 '10
ik hoop dat er nog iemand wil proberen om mijn foto te lezen
alvast bedankt

heel veel liefs
taro
taro mrt 18 '10
Hoi eyes of heaven.

Zag je foto van de week al...wat een mooie ogen heb je zeg...echte eyes of heaven laugh

Ik wil het graag proberen.

Je bent een warme lieve vrouw. Een vrouw die klaar staat.
Een vrouw die het leuk vind om mensen te helpen, te verrassen.
Je bent echt een lieverd.
Maar pas op...je kunt ook teveel energie weg geven.
Je moet gaan leren het met mate te gaan doen.

Je houdt van gezelligheid, warm knus huisje.
Je hebt graag mensen om je heen.

Is er iets met een rode auto? Is daar een ongeluk mee gebeurt...is er iemand overleden, zie namelijk een vlinder.

je maakt je zorgen, om een dierbare...een manspersoon...je zoekt contact...je wilt graag contact.
Ik kan niet duideijk voelen of het nu gaat om je zoon of je man.

Wil graag horen of je er iets mee kunt...als het klopt wil je er dan niet teveel over vertellen want dan wil ik er nog even op doorgaan...en wil ik het liefst verder niets over weten.
Zo kan ik ook weer een stapje verder ontwikkelen...zit ik er naast blushsorry daarvoor
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven mrt 18 '10
hey tarootje
je hebt meer als de helft goed ik heb geen zoon en maak me inderdaad zorgen om mijn man meer over zijn gezonheid
ik heb zelf een burn out gehad ben nog herstellend en ben in behandeling met reiki
ik wil zeer zeker meer weten ben er zelf veel mee bezig
ik heb zelf ook dat ik vaak voel hoe een ander voelt maar niet meer weet war van mij is en de ander

nou ik hoor graag weer

veel liefs eyse of heaven
Fatna
Fatna mrt 18 '10
phoe mooie ogen
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven mrt 18 '10
is er nog iemand die het wil proberen om mijn foto te lezen
blush
heel veel liefs
taro
taro mrt 19 '10
Origineel bericht van: Eyes of Heaven
hey tarootje
je hebt meer als de helft goed ik heb geen zoon en maak me inderdaad zorgen om mijn man meer over zijn gezonheid
ik heb zelf een burn out gehad ben nog herstellend en ben in behandeling met reiki
ik wil zeer zeker meer weten ben er zelf veel mee bezig
ik heb zelf ook dat ik vaak voel hoe een ander voelt maar niet meer weet war van mij is en de ander

nou ik hoor graag weer

veel liefs eyse of heaven

Ik ga later nog een keer je foto lezen...heb nu haast laugh
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven mrt 21 '10
hallo allemaal wie wil het nog een keertje proberen,
om mijn foto te lezen.
ik ben maar een beetje nieuwsgierig
heel veel liefs
en alvast bedankt
eyse of heaven
Elfje21
Elfje21 mrt 21 '10
Hey Eyes of Heaven,

Ik wil graag proberen je foto te lezen. Ik ben zelf nog maar net begonnen met fotolezen, dus ik kan ernaast zitten.

Ik heb het gevoel dat je een heel zelfstandige vrouw bent. Je houdt er niet van als mensen je te veel hulp willen aanbieden en ik heb het gevoel dat je je op dezelfde manier gedraagt tegenover anderen. Je biedt graag hulp, maar wil niet altijd te veel hoeven te doen voor anderen, omdat je vindt dat mensen sommige dingen voor zichzelf moeten doen. Ik heb het gevoel dat je zo denkt omdat je denkt vanuit het idee dat je zelf al genoeg moet doen om jezelf te helpen (ik heb het gevoel dat je bepaalde problemen hebt) en dat jij het toch ook alleen moet oplossen, dus anderen dan ook maar. Zou dat kunnen? Het is zeker niet slecht bedoeld en ik kan ernaast zitten, maar het is gewoon iets dat ik zo aanvoel als ik naar je foto kijk.

Als dat zo zou zijn, dan is het een goed idee om op een vriendelijke manier duidelijk te maken aan anderen wanneer het te moeilijk is voor je om te helpen of te luisteren naar anderen, zodat ze weten waarom, maar ook op bepaalde momenten juist wel te luisteren en/of te helpen als je voelt dat het je lukt, net omdat je weet hoe vervelend het is als je het zelf moet doen.

Ik heb het gevoel dat je niet meteen alles over jezelf prijsgeeft, omdat je niet wil dat mensen van alles beginnen denken over je dat je niet wil. Ook bijvoorbeeld over je problemen wil je volgens mij niet zomaar met iedereen praten, en sommige dingen houdt je zelfs volledig voor jezelf omdat je niet wil dat anderen het weten. Maar ik heb het gevoel dat je er soms toch nood aan hebt om met iemand te kunnen praten en dat je op zoek bent naar iemand die je kan vertrouwen en waarmee je over bepaalde dingen kan praten. Zou het kunnen dat je zelfs met je familieleden of partner (als je die hebt) niet over alles wil praten? En soms twijfelt over wat je wel of niet zou zeggen? Als je iemand echt vertrouwt, probeer dan toch met die persoon te praten, in plaats van het voor jezelf te houden want het gaat je opluchten en eenmaal je het eruit hebt (ik denk dat je zo iemand bent) zul je het sneller opnieuw gaan doen om met iemand te praten over bepaalde dingen. Je moet natuurlijk altijd voorzichtig zijn met wat je zegt, maar dat moet iedereen. Maar heb zeker niet het gevoel dat je daar iets verkeerds mee doet als je met iemand wil praten die je vertrouwt.

Ik heb ook het gevoel dat je iemand bent die niet houdt van mensen die aandringen, daar kan je niet goed tegen. Je bent een te vertrouwen persoon en ook al heb je het er moeilijk mee met zelf dingen tegen anderen te vertellen, als mensen jou iets vertellen hou je dat voor jezelf.

Als je met mensen in contact komt ben je warm en vriendelijk. Ik denk ook wel dat je graag onder mensen komt en op sommige momenten veel zegt, zelfs graag een grapje maakt, terwijl je op andere momenten wat stiller bent en wat meer afwacht voordat je iets zegt.

Ik had er hierboven al iets over geschreven, maar ik heb het gevoel dat er iets is dat je dwarszit. Je hebt ergens verdriet voor, maar weet niet wat je er mee moet doen. Als je het gevoel hebt dat je erover wil praten, probeer dan zeker met iemand te praten hierover. Ik wil altijd wel luisteren naar je als je over iets wil praten, maar je moet zelf beslissen of je dat wil of niet.

Verder krijg ik niet meteen iets door. Als je nog vragen hebt, mag je ze zeker stellen.

En ik ben zeker benieuwd naar de feedback.

Veel liefs,

Elfje21
admin
admin mrt 27 '10
Hoi Eyes of Heaven,

Ik ga eens kijken of je foto mij überhaupt wat wil vertellen. Krijg niet altijd wat door ...
Ik heb nog geen eerdere lezingen gelezen om deze puur en zuiver te houden!!

* Zelfstandige vrouw, je weet je boontjes te doppen, maar dat is niet altidj zo geweest. Er is ook een tijd geweest dat je je heel afhankelijk hebt opgesteld. Het lijkt alsof je pás de beslissing hebt genomen om voor jezelf te kiezen. Heb je daar moeite mee gehad? Je mag er zijn en je bent nu ook gelukkiger.

* Dat kettinkje is je veel waard, wat je omhebt. Die doe je maar zelden af. Het geeft mij het gevoel dat het aan je vastgeklonken zit. Heeft het veel dierbare waarde?

* Je straalt wel, maar met name je linkeroog. Je rechteroog is wat triest. Je kijkt niet graag terug naar het verleden. Waarom krijg ik niet duidelijk. Het is een hoofdstuk die je graag wilt wegstoppen, maar je kan er beter doorheen gaan, met een andere blik en Kracht en dan kan je pas verder. Snap je een beetje wat ik bedoel? Ik snap je reactie wel, want dat is voor je gevoel het makkelijkste ... wegstoppen. Maar het haalt je altijd weer in.

* Je bent wel een persoon die graag voor andere klaarstaat. Dat doe je niet omdat je dat moet doen, maar omdat je dat vanuit je innerlijk fijn vindt. Ik zeg wel altijd: vergeet jezelf niet ...

* Heel vreemd gevoel, maar ik denk dat we wel een middagje samen genoeg gespreksstof zouden hebben. Waarom ik dat nou doorkijg? Me nog nooit overkomen. {offtopic - heb een gezin hoor ... hihihi} > later toegevoegd

Ik wil het hier even bij laten.

Als je vragen hebt, hoor ik het graag!!

Namasté
Larapinta
admin
admin mrt 27 '10
Hoi EoH,

Het eerste wat in me op kwam was Eyes of Sorrow frown.

Mijn reading:

Een impulsieve vrouw met veel frustraties in haar leven.

Je houdt van ditjes en datjes, mensen, feestjes, vrienden(je hebt er veel) en praten.

In het dagelijkse leven ben je iemand die niet vaak grote risico's neemt. Voor jouw zijn dingen als logica en controle belangrijke dingen in het leven. Als je iets onderneemt wil je vaak dan ook van te voren er veel over weten.
Dit is een soort stenen muurtje geworden die je vanaf je geboorte om je heen gemaakt hebt.
Maar nu je ouder begint te worden en je weer meer met jezelf bezig bent, ben je begonnen dit muurtje af te breken en het leven anders aan te pakken. Je bent nu bezig meer je gevoel te gebruiken en bent meer bezig bezig te genieten van het leven.

Je bent het zonnetje in huis. Maar wel een zonnetje wat veel aandacht op eist. wink

Zo, ik hoop dat je er wat aan hebt. Graag hoor ik wat je ervan vind.

Greets, Robbert.
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven apr 11 '10
hallo is er nog iemand die mijn foto wil lezen
ik hoop van wel
heel veel liefs
Marenubium
Marenubium apr 11 '10
Hmzz...wat hoop je nog meer te horen EOH? Er hebben al veel mensen gereageerd op jouw oproep laugh
Misschien kun je inhoudelijk reageren op de reacties van Elfje21, Larapinta en Core...?

Als je van iemand specifiek een lezing wilt hebben, of prive wilt reageren, dan kun je deze ook een pb sturen. Gewoon een tip.

Greetz
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven apr 12 '10
okee ik ben gewoon nieuwsgierig maar het is een goede tip
je hebt gelijk ik blijf maar doorvragen

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies