Awwwww wat een lief mensje ben jij
Niet denigrerend bedoelt, absoluut niet!
Je hebt iets heel liefs en zachts over je, en en..zo roze!
Komt niet door je kleding, maar door je uitstraling; er hangt een roze gloed om je heen.
Je hebt door wat je de wereld kunt bieden, en daar ga je voor, vanuit de universele liefde en vanuit je hart.
Je kan heel slecht tegen onrecht, en daar kun jij heel verdrietig van worden.
Tjah...soms KUNNEN we er ook gewoon niks aan doen hè? bah
Laat je daarin dan niet al teveel meeslepen hoor...want door jouw zijn, en door hoe jij handelt, kun jij in ieder geval al weer heel veel rechtzetten!
Hou dat maar in gedachten!
Tevens doet het jou ECHT innerlijk pijn als je ziet wat mensen in zich hebben, maar dat niet kunnen of weten uit te dragen.
Je bent zoo behulpzaam ingesteld, dat je je helemaal op zo'n moment kunt 'geven' aan die ander.
Jij ziet vaak hoe mensen kunnen zijn, als ze pas echt naar zichzelf weten te luisteren hè?
Je mag ze helpen, je bent er ook om ze te helpen!
Maar probeer hierin jezelf niet te vaak te verliezen, soms lijkt het wel alsof je je teveel identificeert met die ander, en daarom aan jouw eigen grenzen voorbij gaat.
Je kan proberen wat vaker jouw eigen grenzen te behouden door jezelf af te vragen: is dit, wat IK voel, of is het wat die ander voelt?
Ergo: probeer jezelf een beetje meer af te sluiten. De ene doet dat door een bol van licht om zichzelf te visualiseren, of een doornenhaag, of met de hand op de zonnevlecht. Wat voor jou het beste werkt
Je bent spiritueel ingesteld, en hebt nu echt jouw weggetje gevonden. Zo komt het tenminste op mij over.
Alsof er nu opeens een wereld voor je opengaat, die je lekker mag (her?)ontdekken, en waar je helemaal in je element bent.
Wat mooi om te zien
Je hebt ook mensen om je heen, die jou steunen en die volledig achter je staan. In ieder geval je gezin. Ahah, oooh je praat met dieren! What a remarkable creatures ey!
Wist je dat zelf al?
Heb jij zelf al eens geprobeerd een foto te lezen van iemand, of van een dier?
Probeer het eens, zou ik zeggen
Volgens mij zit je dat helemaal in de vingers!
Verder laat je 'me' niet helemaal toe. Heb je daar moeite mee, om mensen echt goed toe te laten tot jouzelf?
Je bent wel iemand die haar eigen innerlijke weet af te schermen. Dat is een beetje tegenstrijdig met wat ik hierboven aangaf, om te leren jezelf meer af te sluiten.
Het is apart om te zien, dat je je wel openstelt om een ander te kunnen helpen, maar daarnaast jouzelf op andere vlakken wel weer goed weer af te sluiten. Grinnn...je weet heus wel hoe het moet he!
Maar voor je naasten kun je daarom wel eens wat 'harder' zijn dan je eigenlijk wilt.
Het is lastig om onderscheid te maken tussen 'zakelijk' en 'prive', ik weet er alles van.
Maar toch wil ik je meegeven, om hierin een betere balans proberen te vinden. Door je op het ene vlak iets meer af te sluiten, en op het andere vlak iets meer te openen.
Want de mensen om jou heen zijn hele fijne mensen die alle begrip voor jou hebben, en...je zelfs misschien op handen dragen
Als je die balans weet te vinden, dan denk ik dat je jezelf veel prettiger zult voelen, en nog beter kunt helpen!
Een kristal voor jou...Rozenkwarts is al te sterk in jouw vertegenwoordigt, dus die steen past op dit moment echt niet bij je. Wel in een ruwe vorm, die je in een ruimte kunt plaatsen. In ruwe vorm geven stenen zachtere energie af aan de gehele ruimte.
Wat goed bij jou past, en wat je op de huid/bij je kunt dragen, is Jade. Jade reinigt en beschermt, en werkt in op de hartchakra. Tevens heeft Jade een positieve invloed op harmonie, en zorgt de steen voor evenwicht en balans.
Daarnaast zal Carneool je goed doen, maar deze steen moet je in jouw geval niet te lang dragen. Beschouw deze steen als een tijdelijke steen, of als hulpmiddel in bepaalde situaties, zoals wanneer je andere mensen helpt
Carneool kan je helpen met het aanvoelen van je eigen grenzen, helpt je te aarden en om verwarring tegen te gaan, waardoor je gerichter kunt werken.
Leg hem na gebruik eventjes weg in een bakje met zand, of in een glaasje water. Dan kan de steen ook even rusten en reinigen.
Hier kun je wat meer informatie vinden over de stenen:
http://www.edelstenenenmineralen.nl/jade.html
Bedankt dat ik je heb mogen lezen
Warme knuffel!