Loading...
nl

afgelopen nacht

Jan en Gerty
Jan en Gerty sep 11 '05
mijn naam is Jan en vanacht gebeurde er iets heel vreemds, mijn vrouw gerty heeft wel vaker dat ze midden in de nacht wakker schrikt omdat ze dan een meisje aan de rand van het bed ziet zitten die verdrietig is en dit gebeurde afgelopen nacht ook weer.
gerty wist even niet waar ze was toen ze haar weer zag en vroeg aan mij of ik het licht aan wou doen, het lukte mijn niet om overeind te komen omdat ik mijn arm niet meer omhoog kon krijgen, mijn arm lag tegen het bed aan en ik kon hem geen centimeter omhoog krijgen, het was net alsof er iemand op mijn arm zat, en zo ineens was het over en kon ik mijn arm weer ophoog krijgen en het tintelende gevoel verdween, gerty vertelde dat ze iemand had gezien en ik sta normaal niet zo open voor dat soort dingen en besloot een glaasje water voor haar te gaan halen.
toen ik naar beneden liep voelde ik iets heel geks in mijn lichaam en wist 100 % zeker dat ik werd gevolgd en ook beneden in de kamer wist ik dat er continu iemand heel erg vlak bij mij was en voelde de hele tijd koele kriebels door mijn lichaam gaan.
ik kreeg heel sterk de naam suzanne door en het gekke was ook dat ik geheel onbewust die middag zomaar vanuit het niets een liedje had gedownload met de titel suzanne.
toen ik weer boven was kreeg ik bijna de hele tijd het gevoel alsof iemand mij een boodschap probeerde door te geven ik wist zeker dat er iemand in ons huis was.
allebei geschrokken zijn we vervolgens maar even een uurtje beneden gaan zitten maar het gekke is dat het natuurlijk wel een beetje eng is maar toch weten we allebeide dat die suzanne geen kwaad in de zin heeft.
ik ben normaal gesproken altijd heel erg nuchter in dit soort dingen maar weet bijna 100 % zeker dat suzanne iets met mij te maken heeft en dat ze contact probeerd te maken via Gerty, maar dat ze elke keer schrikt als ze er is en dan weer een tijdje niets van zich laat horen en doordat ik deze keer ook zo duidelijk voelde dat ze er was ben ik er bijna van overtuigd dat het de volgende keer anders zal gaan.

kan iemand hier iets mee???

groeten jan
Delen:
Ayasha
Ayasha sep 11 '05
ik denk dat jullie samen een keer moeten vragen wat ze wil. Als ze echt zo sterk aan geeft dat ze 'aandacht' wil is daar een reden voor :)Concentreer je op haar en vraag in gedachten wat ze wil, je zal dan antwoord krijgen :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '05
Beste Jan,

Het eerste wat ik dacht toen ik je verhaal las, was dat suzanne iemand uit jouw vorige leven is. Wil ze misschien tegen je zeggen dat je gelukkig mag / kan zijn met je huidige vrouw? Of dat er nu wat afgesloten kan worden?

Als je voordat je gaat slapen, eens nadenkt over suzanne, en neurie desnoods het liedje Suzanne, ik ben stapel gek op jou(?) in je hoofd. Misschien dat ze dan wel contact met je kan krijgen, en kunnen jullie in je droom communiceren.

Ik heb geen idee of dit werkt, maar wat kan het voor kwaad? Ik heb niet het gevoel dat je hier bang voor hoeft te zijn. Misschien helpt suzanne je wel een stukje naar het spirituele ;)


Ook zie ik een klein meisje in een witte jurk met een bloemenkrans in haar haar. Ze heeft donkerblond haar en kijkt een beetje naar beneden. Ik weet niet waarom ik dat beeld bij je verhaal krijg, maar is dat soms het meisje dat aan het bed zit? Weet ze wel dat ze overleden is?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki