Loading...
nl

Yvonne25, Wie wil deze foto lezen?

Yvonne25
Yvonne25 mrt 12 '10
hallo,

Wie zou mij iets over dit meisje kunnen vertellen???

Alvast bedankt.. Voor mij en dit meisje..
Delen:
Maryssa
Maryssa mrt 12 '10
Hallo Yvonne,

Ik kan de foto niet zien maar begrijp ik goed uit jouw berichtje dat het om een foto van iemand anders dan jouzelf gaat?

Op Merudi is het laten lezen van foto's van iemand anders niet toegestaan i.v.m de privacy.

Het meisje waar het om gaat kan zich eventueel wel zelf registreren als lid en haar eigen foto uploaden dan mag het wel.

Liefs Maryssa
Yvonne25
Yvonne25 mrt 13 '10
Hallo,

Oke sorry.. dat wist ik niet.

(Ik heb de foto geupload, dus snap niet hoe de foto niet zichtbaar is)

Zal ik een een foto van mezelf plaatsen?
Misschien leverd dat wel wat op.

http://album.partyflock.nl/16191867.jpg
paula39
paula39 mrt 13 '10
taro
taro mrt 14 '10
Hoi Yvonne,
Ik wil het graag even proberen.

krijg pijn op mijn borst te voelen, richting rechterborst?
stekende pijn.
Misselijk, erg misselijk gevoel...voelt dat het komt door chemo.
Heb jij iemand verloren aan borstkanker of heeft er iemand op het moment borstkanker?
Een vrouw die nog veel verdriet heeft. is erg emotioneel.
Herken je dit niet laat het dan los.

Krijg verder even niks door...wil graag even horen of je hier iets mee kunt, eer ik verder je foto kan lezen.
Hoor graag van je.
admin
admin mrt 15 '10
Hallo Yvonne,

Ik ga proberen je foto te lezen, ik doe dit nog maar kort en ben het aan het leren, dus als ik er naast zit, vergeet de lezing dan maar.

Allereerst zag ik iemand die best een fijne jeugd heeft gehad denk ik, ik zag je met familie op reis gaan en genieten van de reisjes die er waren/zijn.
Je bent iemand met een evenwichtige achtergrond wat maakt dat je zelf ook evenwichtig bent.
Ik zie een jongen bij je het kan een broer zijn die ook mee was op reis maar denk eerder je vriend of man hij zou een goede partner zijn beetje gezellig persoon leuke vlotte jongen en ook stabiel en ook serieus betrouwbaar.
Hij kan bouwvakker zijn maar dan niet het type van de gemiddelde bouwvakker hij is wat beschaafder, Hij is wel krachtiger dan jij en jij geeft hem de leiding, dit kun je rustig doen want het is iemand die rekening met je houd en goed voor je is.
Verder zie ik paarden bij je en denk dat je van paarden houd of er op hebt gereden.
Nu doe je dit al een tijdje niet meer denk ik.
Ik zie dat je iemand bent die getrouwd wil zijn en daar erg gelukkig in is.
Je bent een lieve meid die weet wat ze wil, je komt ook goed voor jezelf op.
Hou je van zwemmen ik zie waterpolo.
Dit is het even.
Wil je me een reactie terug geven of het klopt.

lieve groetjes van Bea
Yvonne25
Yvonne25 mrt 17 '10
Hallo Tarot76,

Op deze foto ben ik zwanger. Misschien komt het daar door??
Met borstvoeding of zo iets???

Geen idee met de borstkanker..

Wel klopt de 1 na laatste zin.

bedankt.
Yvonne25
Yvonne25 mrt 17 '10
Hallo Bea,

Wat betreft die jongen.. Ik hoop dat je iemand bedoelt, waarvan ik denk wie het is.

Wat betreft de paarden, daar heb ik niets mee.. Me broertje wel, die heeft paard gereden.

Dat trouwen daar heb je wel gelijk in.
Wat betreft de zin daaronder na de komma, daar werk ik hard aan.. wink

Deze foto is gemaakt in een hotel, waarna we naar een Sauna zijn geweest, misschien is dat het?

Ik wil je bedanken..

Liefs,

Yvonne
taro
taro mrt 18 '10
Origineel bericht van: Yvonne25
Hallo Tarot76,

Op deze foto ben ik zwanger. Misschien komt het daar door??
Met borstvoeding of zo iets???

Geen idee met de borstkanker..

Wel klopt de 1 na laatste zin.

bedankt.

Ok Yvonne...ik laat dat verhaal even los en ga weer even proberen wat ik door krijg...misschien komt het nog terug.
toen ik je las was het erg druk om mij heen...kids waren een beetje hyper...kan dus geen goede concentratie geweest zijn.
Maar ga kijken wat ik nu door kan krijgen...is nu heerlijk stil hier. laugh

Ik zie zorgen...zenuwachtig/nerveus gevoel. kan moeilijk mijn handen stil houden, die bibberen van de nervositeit.
jij maakt je zorgen maar je doet dat niet alleen...er is nog een vrouw die zich zorgen maakt.

ik zie een trein...en dat is bij mij vaak symbolisch voor je gaat te snel, je wil teveel, je loopt jezelf voor bij.
Ga even op de rem staan doe een stap terug en ga nadenken waar je zo druk mee bent....is dat nu echt nodig?
Cijfer jezelf niet weg...en kijk goed aan wie je je energie geeft.
Voel energiezuigers in je omgeving...LET OP je grens!!

Ik zie een klein hondje bij je...een jack russel? of is dat een wens van je?

je zit teveel te tobben...ga je zinnen verzetten...ga leuke dingen doen...zoek vrolijkheid, zoek ontspanning. ook al is het moeilijk...je hebt het wel nodig, anders trek je je batterij leeg. die moet ook opgeladen worden.

Ik zie een klein meisje voor me, jaar of 6,7,8??, met problemen in de omgang.
lijkt of ze in der eigen wereldje zit en daardoor moeilijk contact maakt. ze is erg druk en kan ook erg boos zijn.
zijn er problemen op school, met andere kindjes. wordt ze gepest door hoe ze is?
Kun je dit meisje plaatsen?
Yvonne25
Yvonne25 mrt 18 '10
Nou hier schrik ik van..

Eigelijks klopt het allemaal..

Momenteel erg druk.. Anderen zijn 9 van de 10 x eerder aan beurt dan mijzelf..

Heb veel zorgen idd.

Kun je meer vertellen over dat meisje??

Want wat je zegt klopt. Ze word niet gepest. Maar leeft idd in der eigen wereld. Is erg boos vooral tegen haar moeder. Ze vraagt veel aandacht..

het hondje?? We hebben wel een hond, maar dat is een engelse bull-dog heb eigelijks niets met honden.

Goh, ik heb hier geen woorden voor..
Krijg spontaan tranen in me ogen..
Vooral omdat het ook om het kindje gaat, en je kan precies vertellen hoe ik me voel.
Echt super!

Liefs...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske