Hallo Tarot76,
Op deze foto ben ik zwanger. Misschien komt het daar door??
Met borstvoeding of zo iets???
Geen idee met de borstkanker..
Wel klopt de 1 na laatste zin.
bedankt.
Ok Yvonne...ik laat dat verhaal even los en ga weer even proberen wat ik door krijg...misschien komt het nog terug.
toen ik je las was het erg druk om mij heen...kids waren een beetje hyper...kan dus geen goede concentratie geweest zijn.
Maar ga kijken wat ik nu door kan krijgen...is nu heerlijk stil hier.
Ik zie zorgen...zenuwachtig/nerveus gevoel. kan moeilijk mijn handen stil houden, die bibberen van de nervositeit.
jij maakt je zorgen maar je doet dat niet alleen...er is nog een vrouw die zich zorgen maakt.
ik zie een trein...en dat is bij mij vaak symbolisch voor je gaat te snel, je wil teveel, je loopt jezelf voor bij.
Ga even op de rem staan doe een stap terug en ga nadenken waar je zo druk mee bent....is dat nu echt nodig?
Cijfer jezelf niet weg...en kijk goed aan wie je je energie geeft.
Voel energiezuigers in je omgeving...LET OP je grens!!
Ik zie een klein hondje bij je...een jack russel? of is dat een wens van je?
je zit teveel te tobben...ga je zinnen verzetten...ga leuke dingen doen...zoek vrolijkheid, zoek ontspanning. ook al is het moeilijk...je hebt het wel nodig, anders trek je je batterij leeg. die moet ook opgeladen worden.
Ik zie een klein meisje voor me, jaar of 6,7,8??, met problemen in de omgang.
lijkt of ze in der eigen wereldje zit en daardoor moeilijk contact maakt. ze is erg druk en kan ook erg boos zijn.
zijn er problemen op school, met andere kindjes. wordt ze gepest door hoe ze is?
Kun je dit meisje plaatsen?