Loading...
nl

Naam van deze tarot

admin
admin mrt 11 '10
Hoi,

Kent iemand misschien de naam van onderstaande tarotset?

Alvast bedankt smile

Groetjes,
Bart


De nachtuil
Delen:
admin
admin mrt 11 '10
geen idee,
wel een mooie naam; de nachtuil

mooie kaarten !
Cialara
Cialara mrt 11 '10
Mooie kaarten zeg! Ken alleen de naam niet... smile
admin
admin mrt 12 '10
Het is De Gilded Tarot,gemaakt door de Britse illustrator Ciro Marchetti.
admin
admin mrt 12 '10
De naam heb ik gevonden op www.tarotweb.nl daar staan nog meer mooie decks en apparte uitvoeringen.
admin
admin mrt 12 '10
Hey Nougnag, super zoektocht, dank je wel !! smile
admin
admin mrt 13 '10
Hoi Bart graag gedaan. Het was erg simpel,het deck kwam mij bekend voor en heb tarotweb op mijn hyves staan,dus een kwestie van hatsikidee......
admin
admin mrt 14 '10
admin
admin mrt 14 '10
Kijk Bart, die is duidelijk hahaha laugh
admin
admin mrt 14 '10
Haha ja, dacht ik ook Marjan wink
Serenity
Serenity sep 6 '11
Origineel bericht van: nougnag
De naam heb ik gevonden op www.tarotweb.nl daar staan nog meer mooie decks en apparte uitvoeringen.

Ik heb net een kaartje getrokken van de huisvrouwen dekset, virtueel kaartjes trekken is toch ook gewoon goed het gaat om de 'toeval' ookal doet een computer een kaartje uitrekenen of is er wellicht een standaard volgorde voor de computer maar de timing dat je nou precies DAT kaartje op je pad tegenkomt is wel heel erg mooi, vind ik.
Matiging
Matiging is een ouderwetse term voor wat we tegenwoordig 'de menselijke maat' noemen. Evenwicht, gelatenheid, zielerust en harmonie zijn de steekwoorden die bij deze kaart horen.
De kaart toont je op die manier de vreugde die je voelt als je innerlijk in evenwicht bent en je goed voor jezelf zorgt. Indien van toepssing staat de kaart ook voor genezing.

Liefde en relaties
In je persoonlijke relatie wijst deze kaart op 'de menselijke maat' binnen je relatie. Matiging staat voor een vredige en ontspannen periode, misschien na een woelige tijd waarin je samen met je partner veel problemen overwonnen hebt. De kaart kan er ook op wijzen dat je een nieuwe verbintenis kunt verwachten.

Werk en carriere
Ten aanzien van je werk laat Matiging je zien dat je bijna gelaten het werk doet dat je moet doen. In de positieve kant van deze kaart komt de rustige en harmonieuze sfeer van je werk naar voren. Let op voor gelatenheid en apathie.
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 6 '11

oja, de set heet: Tarot of dreams
http://www.ciromarchetti.com/ciromarchetti/Tarot_of_Dreams.html
groetjes moonflowertje wink
Serenity
Serenity sep 6 '11
Mooi zeg! Dank je wel voor het delen.
Serenity
Serenity sep 12 '11
Origineel bericht van: nougnag
De naam heb ik gevonden op www.tarotweb.nl daar staan nog meer mooie decks en apparte uitvoeringen.


Ik heb vandaag weer een digitaal-kaartje getrokken van het huisvrouwen deck set;De Keizer
Stabiliteit, structuur, zekerheid en stabiliteit. Dat zijn de waarden die de Keizer symboliseert. Hij verbeeldt ons streven om onafhankelijk te zijn van de condities van de natuur.
De kaart wordt vaak argwanend bekeken, maar de Keizer toont zowel starheid, tucht en perfectionisme, als positief geladener termen als nuchterheid, verantwoordelijkheid en pragmatisch handelen.

Liefde en relaties
In je persoonlijke relaties wijst de kaart op stabiliteit en zekerheid. Kijk uit dat je in de hang naar zekerheid niet doorslaat in heerszucht en starheid. Het kan je relaties met anderen ernstig schaden.

Werk en carriere
Ten aanzien van je werk laat de Keizer je zien dat er orde in de chaos geschapen wordt. Deze kaart staat voor helderheid, standvastigheid en vastbeslotenheid. Je krijgt niets cadeau. Het ligt aan jouw inzet en jouw discipline of je zult slagen.


Ik weet zelf nog niet zo heel goed wat ik met de informatie aan moet maarrrr we zullen zien! ^^
Serenity
Serenity sep 13 '11
De Ster
De Ster is de kaart van hoop, wijsheid en inzicht in hogere samenhangen. De kaart zegt je dat je dingen plant of begint die tot ver in de toekomst hun licht laten schijnen.
Zoals bij zaaien gaat er enige tijd overheen voor je de vruchtbare resultaten van je arbeid kunt oogsten, maar de Ster duidt er op dat je hoop mag koesteren ten aanzien van het bereiken van je doel. In de traditionele duiding werd de Ster gerekend tot een van de drie beschermende kaarten die gelukkig welslagen aankondigt.

Liefde en relaties
In je persoonlijke relaties staat deze kaart voor veelbelovende ontmoetingen. Dat kan zijn met een onbekende maar het kan ook zijn dat je een bekende opeens in een ander licht ziet. De ontmoeting is er sowieso eentje met toekomst. Relaties die door deze kaart gekenmerkt worden staan onder een gelukkig gesternte.

Werk en carriere
Ten aanzien van je werk laat de Ster je zien dat je aan het begin staat van een nieuwe bezigheid. Het kan daarbij gaan om plannen die je zelf bedacht hebt, maar het is ook mogelijk dat je in je werk een niewe taak krijgt toebedeeld. Hoe dan ook: de vooruitzichten op succes zijn zonnig.
Bron; www.tarotweb.nl-> dagkaart.
Serenity
Serenity sep 14 '11
Staven Negen
Staven Negen is een kaart waar de koppigheid en het verzet vanaf spat. Wat of wie er ook door de bocht moet gaan: jij bent het in ieder geval niet. Of er sprake is van een bedreiging waardoor je niet van plan bent om ten aanzien van een bepaalde kwestie ook maar een duimbreed toe te geven is onduidelijk. Je zet je schrap, ongeacht de uitkomst. Is dat echt zo verstandig?

Liefde en relaties
Ophet gebied van je persoonlijke relaties is Staven Negen een kaart die erop wijst dat je bang bent dat je gekwetst wordt door je partner. Is er een kaper op de kust? Ben je bang dat je niet op waarde geschat wordt?

Je trekt een pantser op om te voorkomen dat je geraakt wordt. Dat pantser kan je beschermen, maar besef heel goed dat het pantser er tegelijkertijd voor zorgt dat je je hebt afgesloten voor de liefde. Is dat wat je werkelijk wilt?

Werk en carriere
Ten aanzien van je werk laat deze kaart je zien dat je je bedreigd voelt. En wellicht niet ten onrechte. Het kan zijn dat iemand een openstaande rekening met je vereffent of dat er op een andere manier iets rechtgezet wordt. Kijk eerlijk naar jezelf en zie ook je eigen fouten in. Dat is de enige manier om verder te komen en deze periode met zo min mogelijk pijn en schade te overleven.

Oei oei oei, dus omhels alle liefde die ik krijg vandaag want er kan een grote liefde tussen zitten maar ik ben bang ervoor dus ik bescherm mezelf maarrr of dat verstandig is of gewoon koppigheid moet ik wel even afwegen want met elke stap op het levenspad valt weer een stukje rijkdom te verdienen denk ik.
(rijkdom zoals onbetaalbare dingen zoals liefde, geluk, voorspoed e.d. zijn goudwaard! ^^)
Tatora
Tatora sep 14 '11
ik heb dit kaartje getrokken vandaag...

typisch

Bokalen Zeven
Er is vanalles te zien op deze kaart. Bokalen Zeven is bij uitstek de kaart die luchtkastelen, valse verleiding en illusie symboliseert.

Deze kaart laat je zien dat je valse hoop koestert, dat je luchtkastelen nastreeft, dat je jezelf voor de gek laat houden. Het is de vraag in hoeverre je misleid wordt door anderen of in hoeverre je jezelf voor de gek houdt.

Liefde en relaties
Op het gebied van je persoonlijke relaties is Bokalen Zeven een kaart die je waarschuwt om de realiteit in je relaties niet uit het oog te verliezen. Wat is er werkelijk waar van de dingen die je voelt. Ben je verliefd? Houd je werkelijk van die ander? Koester je geen valse hoop? Als geen ander symboliseert deze kaart waakzaamheid. Bokalen Zeven draagt ons op om de realiteit niet uit het oog te verliezen.
Serenity
Serenity sep 15 '11
De Keizerin
Dit is de kaart die staat voor vruchtbaarheid op alle gebied. De Keizerin belichaamt de onuitputtelijke kracht van de natuur waarmee zij steeds weer nieuw leven schept. Op lichamelijk niveau staat de kaart voor groei en vruchtbaarheid.
Op geestelijk niveau is dit de kaart die creativiteit, ideeenrijkdom en vindingrijkheid symboliseert.

Liefde en relaties
In je persoonlijke relaties wijst de kaart op veranderingen en vernieuwingen. De Keizerin wijst op levendigheid en leuke ontwikkelingen. Ook binnen en relatie is er sprake van een 'vruchtbare periode'

Werk en carriere
Ten aanzien van je werk laat de Keizerin je zien dat je in een onrustige fase zit. Komen er veel nieuwe dingen op je af? Wordt er een beroep gedaan op je creatieviteit en je probleemoplossend vermogen? Wat er ook aan de hand is, je kunt er van uit gaan dat de zaken zich zullen verbeteren.
Serenity
Serenity sep 16 '11
De Dood
Geen kaart wordt vaker verkeerd begrepen als de Dood. Veel mensen zien de kaart ten onrechte als voorbode op een overlijden in het eigen leven. Dat is niet waar deze kaart voor staat.
De Dood staat voor loslaten, afscheid, het einde. Maar dat wil niet zeggen dat de kaart een negatieve duiding heeft. Oude deuren moeten dicht voordat nieuwe deuren geopend kunnen worden. In die zin is deze kaart ook een kaart die aangeeft dat we op de drempel staan van een nieuw begin.

Liefde en relaties
In je persoonlijke relatie wil deze kaart zeggen dat een bepaalde fase binnen je relatie ten einde loopt. Dat wil niet automatisch zeggen dat er een einde komt aan je relatie, hoewel dat natuurlijk wel zou kunnen. Maar het kan ook goed zijn dat jij en je partner je relatie samen op een hoger plan trekken.

Werk en carriere
Ten aanzien van je werk laat de Dood je zien dat een bepaalde taak of een bepaald project tot een einde is gekomen. Het betekent ook dat er iets nieuws is dat op je wacht. Richt daar niet meteen je aandacht op, maar neem goed afscheid van het werk dat ten einde is voor je verder gaat.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki