Loading...
nl

wat gebeurt hier???

erback
erback mrt 11 '10
Hallo allen,

Ik ben een jonge jongen die normaal alles wel kan verklaren, tot nu toe.. ik hoop dat een van jullie mijn verhaal herkent, en mij er wat over kan vertellen.

Een tijdje geleden had ik een droom. Ik droomde ik dat ik 's nachts wat hoorde en in mijn droom ging ik m'n bed uit, en liep de logeerkamer in, hier stonden een vrouw van rond de 40, hand in hand met een klein meisje die haar hand naar mij toe reikte.. ik kan me niet meer zo goed herinneren wat er verder gebeurde maar ik denk dat ik haar mijn hand gaf.. hier eindigde zover ik weet mijn droom.

De volgende nacht, werd ik geschrokken wakker omdat ik een hand bovenop mijn hoofd voelde.. Toen ik wakker was voelde ik de hand langzaam weer van mijn hoofd afgaan. Ik zat rechtop in mijn bed en mijn hart ging tekeer als een gek, toen hoorde ik plotseling in de badkamer de kraan lopen.. Uit angst om te gaan kijken ben ik met mijn hoofd onder de dekens gaan slapen, en de voglende ochtend stond de kraan niet aan..

De nacht daarop werd ik wakker, en zag het licht van de badkamer aanstaan (ik kan de overloop in kijken vanuit mijn bed), deze heb ik toen uitgedaan, ookal vond ik het raar en dacht ik natuurlijk meteen aan de nachten ervoor. Dit gebeurde de nacht erna ook.

Hierna is het weer gewoon heel rustig geweest een aantal weken. Tot ik laatst in bed lag en een hand op mijn hoofd voelde aaien.. Uit angst durfde ik me niet te bewegen en na een aantal minuten is het weer weggegaan en niet meer teruggekomen.

Verder gebeurt er niks raars in huis, behalve dat ik 's avonds niet graag op de trap loop, en er zo snel mogelijk overheen ren om boven of beneden te komen, omdat ik het gevoel heb dat er iets op de trap is wat me niet daar wilt hebben.

Sorry dat het een beetje een lang verhaal is geworden, ik hoop dat er toch iemand is die het gelezen heeft en mij misschien kan vertellen of dit alleen mij gebeurt of dat anderen dit ook hebben. Nogmaals, ik ben een jonge, nuchtere jongen, maar dit maakt me soms een beetje angstig.

Mvg
Delen:
erback
erback mrt 11 '10
Bedankt voor je reactie Peejay! Er is niemand in mijn naaste omgeving gestorven, ik heb met mijn 22 jaar geluk dat ik niemand ken die gestorven is. Wel heb ik een opa die op sterven ligt, en die zijn hele leven veel met spiritualiteit is bezig geweest. Maar ik wil daar geen link naar leggen anders ben ik bang dat ik alles wat er waarschijnlijk niks mee te maken heeft erbij ga betrekken. Wat ik misschien ook doe met de droom doe ik misschien wel gewoon toevallig de dag ervoor heb gehad, en toch heb ik heel sterk het gevoel dat het iets met de 2 mensen in m'n droom te maken heeft. Ik vind dit allemaal heel verwarrend.

Misschien moet ik erbij vertellen dat ik nog maar een half jaar in dit huis woon, en ik heb een beetje rond zitten lezen op dit forum, en misschien is er een kans dat er een connectie is met het huis. Ik woon samen met mijn vriendin, ik heb haar hier nog nooit over gehoord, en ik wil ook mijn ervaringen niet vertellen uit angst dat ik haar ermee bang maak.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 12 '10
Hoi Hoi,

Wat rot van je opa frownsterkte in ieder geval!
Wat ik zat te denken he! Misschien is dit je toekomstige dochtertje..
Misschien had je wel een uittreding en is je gids bij je. Maar het kan ook inderdaad iemand zijn die gestorven is in je nieuwe woning
suzanne30e
suzanne30e mrt 19 '10
Hoi erback,

Ik heb dit ook een hele tijd meegemaakt dat ik een hand over mijn hoofd voelde aaien nu is mijn vraag voelde je je bang toen de hand over je hoofd aaide of niet? en dan even niet gedacht aan dat je natuurlijk bang was maar voelde het gevoel van de hand goed ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen. Ik was namelijk helemaal niet bang voor de hand ik vond het zelfs fijn. Dat van de trap ken ik ook ook ik ging als een gek over die trap rennen om maar zo snel mogelijk boven te zijn.

Wat kan helpen is het huis eens grondig schoon te maken en eventueel met zuiverende wierook erna je huis rond te lopen en dan vooral op de badkamer en de trap dit kan zijn salie of sandlewood geur.

En wat ook kan helpen om gewoon op een hele duidelijke beetje strenge manier te zeggen dat je er niet van gediend bent en dat je wilt dat ze weggaan. zijn allemaal dingen die je kan doen als het echt niet wilt stoppen misschien dan toch iemand zoeken die huizen kan schoonmaken en diegene die dit doet de weg naar het licht laten wijzen.

ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Suzanne.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki