Loading...
nl

Mijn Foto....

Heaven
Heaven dec 7 '06
Delen:
hellentjuhh
hellentjuhh dec 7 '06
Ik wil het ook even proberen ...Vergeef me als ik er naast zit hoor ....

Volgens mij ben je iemand die je niet de kaas van je bord af laat eten ..
Van buiten kan je soms wat hard zijn ,maar wat er werkelijk in jou schuilt is ook wel een verdrietig meisje ...
Je heb ik je verleden dingen meegemaakt die je niet los kan laten hoe goed je je ook kan verschuilen ...

ik durf niet verder te gaan hoor want misschien heb ik het wel mis :)
Dit is overgens de eerste keer dat ik dit doe :)

liefs hellen
Heaven
Heaven dec 7 '06
Hoi Hellen,

Opzich klopt het best wel, ik kom best wel voor mijzelf op... Vroeger niet zo gedaan maar laatste jaren is dat wel meer..

Ik weet niet echt van mezelf dat ik hard ben, vaak zegt men dat ik een lief karakter heb.

In het verleden zijn er inderdaad dingen gebeurd. dat klopt...

Voor de eerste keer vindt ik dat je er best wel goede dingen die kloppen hebt gezegt..

Dankjewel

Liefs,

Heaven
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 8 '06
Hoi Helen,

Ik zal het ook eens proberen. Ik heb expres de bovenstaande reacties niet gelezen zodat ik niet alvast een beeld heb. Ook dit is onder voorbehoud, dus als je het niet klopt, spijt me het nu al ;).

Je hebt een oude ziel waar je veel wijsheid uit haalt. Noem het eigenwijsheid ;).

Mensen vinden jou soms arrogant. En ook al doe je alsof het je niets doet, dit kan soms best pijnlijk voor je zijn. Je bent daarom ook best onzeker omdat eigenlijk iedereen jouw hulp en raad wilt. Toch begrijp je zelf soms ook niet waarom het werkt dat je doet, waarom je dingen weet, maar eigenlijk niet waarom dingen zijn zoals ze zijn.

Je bent op zoek naar duidelijkheid. Maar goed, wie is dat niet.

Je hebt veel passie in je. Dat zorgt er soms voor dat je de realiteit uit het oog verliest, en daardoor dingen doet, die een normaal denkend mens niet zou doen ;). Toch hoef jij niet bang te zijn, want jij vertrouwt je gevoel volledig. Dit is ook terecht!

Als ik je een tip mag meegeven, wees wat meer gefocussed. Je bent druk met van alles en nog wat. Wat je nodig hebt is een beetje structuur. Iets dat je kan laten focussen op hetgeen je nu echt wilt.

Ok dit was hem. Ben benieuwd of ik het een btje bij het juiste eind heb.
Heaven
Heaven dec 8 '06
Ik heb het wel eens vaker gehoord dat ik een oude ziel heb, vraag me ook vaak af wat ik ben geweest in vorige levens.

Of ik arogant ben... weet niet..

Duidelijk ben ik ook inderdaad naar opzoek, snap sommige dingen niet.. en wil daar zo graag verklaringen voor.. die meestal moeilijk te krijgen zijn...

Eigenlijk klopt het heel erg goed wat je zeg...

Waar ik eigenlijk ook heel erg benieuwd naar ben is, wie mijn beschermengel is...?

Nims heel erg dankjewel voor het lezen van mijn foto

groetjes,

Heaven
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 8 '06
Graag gedaan. Wie je beschermengel is, dat weet ik niet.
yannick
yannick dec 8 '06
Je bescherm engel heet samantha volgens mij.
Heb je een duidelijke foto, op de foto hier boven kan ik je aura niet goed lezen.
Mirreke
Mirreke dec 8 '06
Mag ik vragen hoe je dat weet Yannick dat haar beschermengel Samantha heet? Is dat een engel die in het aardse heeft geleefd?
Heaven
Heaven dec 8 '06
Ik dacht dat een beschermengel eigenlijk altijd familie was, maar het kan dus ook een totaal vreemde zijn?
Pisces
Pisces dec 8 '06
Hoi Heaven,

Ik zou ook graag iets willen proberen te zeggen over je foto.

Je bent iemand die van contact met mensen houdt, maar ook goed op zichzelf kan zijn. Je ben sterk bewust van mensen en gevoelens, dit is omdat je graag meer over jezelf wilt weten. Als je alleen bent, ben je sterk met je eigen gevoelsleven en het spirituele bezig. Je hebt bepaalde 'rituelen' waar je je goed bij voelt, dit geeft je vertrouwen, ook omdat je weet dat het goed is.
Soms ben je met veel dingen tegelijk bezig, maar dit is omdat je gedachten druk zijn. Je zoekt antwoorden. Je hebt geduld en je gaat beseffen dat dingen komen wanneer je er klaar voor bent, forceren heeft geen zin, dat weet je. Dat heeft te maken met grotere bewustwording.

Ben je bezig met een soort project voor jezelf. Ga daarmee door, want het geeft je meer zelfvertrouwen en daar heb je alleen maar profijt van. Volg je gevoel en wat je wilt! De weg gaat alleen maar verder!

Succes !

Groeten,
Bert
Heaven
Heaven dec 8 '06
Dankjewel Bert

Groetjes,

Heaven
Thomas A
Thomas A dec 9 '06
Zal ik ook heaven, of zeg je het is even genoeg zo

lieve groet

Thomas
Heaven
Heaven dec 9 '06
Als je wilt Thomas?

Graag....

Groetjes,

Heaven
Heaven
Heaven dec 9 '06
Moest ik trouwens een extra foto bijplaatsen, of was deze voldoende?

Groetjes,

Heaven
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 9 '06
Een extra scherpere en duidelijkere foto zou wel beter zijn.
Heaven
Heaven dec 9 '06
Verplaatste foto, naar pagina 1
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 12 '06
Deze foto is zeker beter. Ik heb je foto al wel gelezen, dus kan niets meer toevoegen aan wat ik eerder heb gezegd. Ik denk wel dat anderen er meer uit kunnen halen.
Wendy's
Wendy's dec 12 '06
Ik wil ook wel proberen om je foto te lezen.
Ik heb nu alleen niet zoveel tijd. Dus dat komt later deze dag of morgen wel. :)
Wendy's
Wendy's dec 12 '06
Ik zal even je foto lezen. Vaak heb ik het nog niet gedaan, dus er zullen misschien wel een paar foutjes in zitten (maar dan moet je het even zeggen). De reacties van de andere lezers heb ik expres nog niet gelezen. :p

Soms maak je, je teveel zorgen over bepaalde dingen. Je weet dat dit niet altijd nodig is. Je kan goed met andere mensen in je omgeving opschieten. Je vindt het belangrijk om met andere mensen om te gaan. Je luisterd goed naar anderen. Als er problemen zijn wil je ze wel proberen op te lossen, maar je laat dit liever aan iemand anders over. Af en toe heb je zelf ook de aandacht nodig.
Je vindt het belangrijk om duidelijkheid te hebben.

Een paar woorden waar ik aan moest denken:
- zorgvuldig
- arrogantie

Nou, meer krijg ik er niet uit. Ik ben ook pas geleden begonnen met het lezen van foto's.
Ik hoop dat ik een beetje goed zit!!
Sorry, voor de korte lezing ;)kheb het tenminste geprobeerd :)
Heaven
Heaven dec 12 '06
Hoi Wendy, Het klopt wel dat ik me gauw zorgen maak om dingen.. eigenlijk wel om iedereen en alles om me heen.. ben altijd bang dat er iets gebeurd waardoor de gene die me dierbaar zijn en zo dichtbij staan verlies...
Ik kan inderdaad vaak wel met iedereen opschieten, niet dat iedereen nou meteen mijn beste vrienden zullen zijn.. maar toch ben ik niet echt lastig in de omgang...

Ik loop mezelf nog wel eens voorbij, en daar kom ik meestal te laat achter.. maargoed achteraf heb ik dan weer een hoop goeds voor anderen betekend dus dat is dan weer het tegenhangende gevoel..

Arrogantie... vindt ik lastig.. ik neem vaak wel een houding aan naar de buitenwereld, die niet iedereen kan waarderen. Dit omdat ik zelf niet gekwetst wil worden.. en daarom misschien en arogante houding aan neem om mezelf in bescherming te nemen...

Heel erg bedankt voor je lezing Wendy, vondt het heel erg leuk om mezelf te herkennen in wat je zegt..

Ik heb als 2de foto een redelijke oude foto geplaatst (5jaar terug)... in de tussentijd is er wel een hoop weer gebeurd eigenlijk.. ik weet niet of dat uitmaakt met een lezing.. heb vandaag 1 nieuwe foto gemaakt... plaats ze allemaal op de beginpagina, dat is wellicht het makkelijkste

groetjes,

Heaven
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy