Loading...
nl

Flinke virus uitgebroken

Richie Richard
Richie Richard mrt 10 '10
Heyhey,

Het is me opgevallen dat er de laatste tijd veel zieken zijn, waaronder ikzelf mijn vriendin en een goede vriend van mij.
Het schijnt een combinatie te zijn van een gemuteerd bacterie en virus die zeer heftig te keer zal gaan in je zuurstof wegen.

Volgens mijn vriend zou deze uit mexico komen maar is dit zeer zeker niet de mexicaansegriep. Wat voor mij ook vrij onmogelijk is aangezien ik 't mexicaansegriep al heb gehad.

Deze griep werkt zoals ieder andere griep maar dan wat heftiger. Bij mij begon het afgelopen woensdag met hoesten en een beetje keelpijn. Donderdag begon mijn vriend René. Echter zaterdag begon het bij mij erger te worden. Constant hoesten hoofdpijn door het hoesten en neus verstopt. Jammer genoeg was mijn vriendin er bij.

Afgelopen zondag de 7e werd het niet beter. Ik zat mijn longen uit mijn lijf te hoesten en stak hiermee mijn vriendin aan. Raar genoeg een klasgenoot van mij niet. Ik begon goed ziek te worden en ik had een lichte verhoging. Natuurlijk laat ik me niet kennen en ga ik de volgende dag, gewoon naar school..

Laten we zeggen dat ik, en de rest van de klas het nauwelijks konden volgen aangezien ik constant zat te hoesten. Ik begon me ook echt brak te voelen en ben, toen ik thuis was, direct in bed gegaan. Hopend dat een beetje rust de truc zou doen.

Echter was dit een nee. Dinsdag ochtend was ik mijn stem kwijt, zat ik te zweten in bed en kon ik nauwelijks bewegen. Eten en drinken ging lastig om dat ik plots echt alles smerig vond. Eenmaal mijn temperatuur die ochtend gemeten kwam ik op een 38.4

Te hoog om naar school toe te gaan. Mijn ma hield me de rest van de dag in de gaten, en mijn koorts bleef stijgen. Ik heb de hele dag niets anders gedaan dan slapen, drinken en meten.

Mijn eind temperatuur die dag was 39.6

Vandaag was het nog erger.
Alles deed pijn, mijn gewrichten spieren. Ik kon niets zinnigs zeggen.
Ik begon te hallucineren. Mijn temperatuur afgelopen ochtend was maar liefst gestegen naar 41.4 C

Door constant natte washandjes op me te leggen en constant te drinken is dit uit eindelijk gedaald. Begin deze middag had ik een geweldige temperatuur van 37.0C
Echter voelde ik me nog steeds niet denderend, dit bleek toen mijn temperatuur weer steeg naar de 37.8

Volgens mijn maat is de sleutel van deze virus om zoveel mogelijk water te drinken. Hiermee reinig je je systeem.

Wie van jullie hebben hier ook last van?
Delen:
admin
admin mrt 10 '10
beterschap!!


mijn zoontje is wel ziekjes op het moment of het hierbij blijft is afwachten.

en veel (koud) drinken en koude natte washandjes (kunnen) de temp laten dalen, en ook een paracetamol mag gerust.
Richie Richard
Richie Richard mrt 10 '10
Wat zijn zijn precieze symptomen?
admin
admin mrt 10 '10
verkouden, hoesten en verhoging/lichte koorts maar hij is pas 2 geworden en kleine kinderen hebben toch al snel wat te pakken en koorts ook wink. ik weet niet om wat voor virus het gaat maar heel eerlijk gezegt ben ik niet zo snel onder de indruk van een griep/virus....maar komt denk ik ook omdat ik in het dagelijkse leven veel ermee te maken krijg omdat ik als verzorgende werk.
admin
admin mrt 10 '10
angel of death heeft een griep gehad waarbij ze haar stem kwijt was.. onlangs, misschien kan zij over gelijkenissen of verschillen vertellen.

Zelf lig ik nu vanaf deze middag in de zetel met twee donsdekens.
Ik had het koud en zat zelfs onder die twee donsdekens nog te bibberen. Nu is het effe beter, maar ik zie er belabberd uit.
gast
gast mrt 10 '10
Heb het net achter de rug. Alleen geen koorts gehad voor de rest klinkt het hetzelfde. Nog steeds hoest ik nog wel wat maar niet meer zo erg als vorige week.
Water drinken is altijd goed, maar niet te veel hoor want dan kun je weer een watervergiftiging krijgen. Misschien is het raadzaam om tussen door wat sportwater waar zout/mineralen in zitten te drinken.
admin
admin mrt 10 '10
belle & aod jullie ook beterschap
admin
admin mrt 10 '10
Dank je schat!
hoofdpijn, rood hoofd, en ijskoud.
Beetje grieperig gevoel..
komt wel weer goed!


http://www.youtube.com/watch?v=J5EmplE01zM

smile
Cialara
Cialara mrt 10 '10
Beterschapjes allemaal hoor smile

Liefs Jorine.
Maryssa
Maryssa mrt 10 '10
Yep ik heb dit ook gehad. Alle symptomen kloppen alleen had ik verhoging en niet echt koorts. Ik klonk als een soort zeehond, ook geen stem meer. En ja dat hoesten...herkenbaar dat ging maar door. Ik kuch en snotter nog steeds na. Beterschap voor iedereen die nu ziekjes is!
Helma
Helma mrt 10 '10
Tjonge, grieptijd! Allemaal van harte beterschap hoor!
Niks is vervelender dan je zo gammel voelen.

liefs, Helma.
Richie Richard
Richie Richard mrt 10 '10
Nah, mijn temperatuur is zo goed als normaal. Maar ik heb zoveel paracetamol op dat ik gewoon gedrogeerd ben. Waardoor ik nauwelijks kan lopen. Alleen in de ochtend al had ik er 10 op. Veel te veel. Welliswaar stoot mijn lichaam vrijwel alles af wat on natuurlijk is. (Bijv. alcohol, het gaat er vrijwel direct uit door middel van het plassen.)
admin
admin mrt 10 '10
Hmmm is toch niet zo slim Denzil, met zoveel pillen kun je wel last van je maag krijgen!
Maryssa
Maryssa mrt 10 '10
Daar moet je zoals Karin al zegt echt mee oppassen! Paracetamol kan toxisch worden. Het kan je lever aantasten.

Ik zou goed de bijsluiter lezen.. Dosering voor volwassenen is 1 tot 2 tabletten maximaal 6 x per dag en met tussenpozen van 3 a 4 uur per dosis.
admin
admin mrt 10 '10
ik heb iemand gekend die verslaafd was aan zoiets in dien aard. (ben even de naam kwijt, doch er zat paracetmol in)
At om het uur zo'n pilletje, zat aan ongeveer 10 per dag, dagelijks.
Moest altijd naar andere apotekers rijden, om zo'n doosje te kunnen kopen.
Als ze het niet innam begon ze te bibberen, en ging ze stotteren en voelde ze zich slecht.
Heel vreemd vond ik het.
Ze heeft dit jaren gedaan, en toen afgebouwd tot nog maar 4 pilletjes per dag..
Ben toen verhuist en weet niet meer hoe het nu met haar is.
Vind zulke dingen altijd jammer, als mensen dat doen.

even on-topic, maar ook wel weer niet!!!
admin
admin mrt 10 '10
@belle jeetje das niet niks.

sssstttt.... volgens mij heeft zoonlief me aangestoken koude rillingen en overal "spier"pijn, maar ik hou moed dat ik niet ziek word wink
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 10 '10
Wat ik voor mezelf altijd aanhou is dat koorts een doel heeft. Laat me niet lekker voelen maar verhoogt mijn lichaamstemperatuur waardoor schadelijke indringers worden gedood. Daarom stel ik het innemen van paracetamol, welke lichaamstemp laten dalen, zo lang mogeijk uit...
admin
admin mrt 10 '10
helemaal waar hemelwandelaar smilemaar nu ik zwanger ben nou ik bij hoge(re) koorts toch liever een paracetamolletje nemen. en mijn zoontje krijg ze ook ivm kans op stuipen bij kleine kinderen wink. maar ben het wel me je eens
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 10 '10
Bij een zwangerschap ben ik het met je eens dat de baby niet gebaad is bij hoge temperaturen. Voordeel dat jouw baby de ontwikkelingsfase qua cellen voorbij is. HIj groeit nu nog qua gewichg! En of dat nu 100 gr. meer of minder is, daar ligt het niet meer aan.

Hoeveel weken ben je nu?

Maw, wanneer kan ik beschuit met muisjes verwachten?

Liefs.
admin
admin mrt 10 '10
Meannnn, wat een ziekenboeg!! Ikke heb wel weer eens ooronsteking [5e in 3 maand tijd frown] maar verder geen virus.

Beterschap voor een ieder!!
-xxx-
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki