Loading...
nl

Edelstenen en trillingsgetallen

rawb
rawb mrt 10 '10
Dag allemaal,

Ik heb een vraag over trillingsgetallen en edelstenen. Wat betekenen nu de trillingsgetallen 1 t/m 10, 11, waar staat het voor? Ik weet eigelijk niet tot hoe ver het gaat. En ik zie dat vaak terug komen op verschillende edelstenen sites en met name 'the crystal spirit'. En hoe weet je op wel trillingsgetal jij zelf bijvoorbeeld zit en dus ook weet welke steen daarbij hoort. Maar ook, hoe wordt dat bepaald, het trillingsgetal van een bepaalde steen ?

Wieowie?
Delen:
Cialara
Cialara mrt 10 '10
Er is wel een manier om te kijken welke steen bij je past... heeft misschien ook met trilling te maken, al gebruik je die op een andere manier...

Houdt je linker hand bij je hart en steek je rechterarm op naar opzij. Laat iemand anders er druk op uit oefenen om te kijken wat voor jou een normale druk is wat je tegen kunt houden...

Dan neem je een willekeurige steen in je linker hand, en die houdt je bij je hart. Dan steek je je rechter arm uit (als je rechts bent, anders andersom hoor wink) en iemand anders oefent dan druk uit op die arm. Als je arm slap voelt of snel naar beneden gaat, is dit geen goede steen. Als je arm heel sterk voelt en stevig fier blijft, dan is het een goede steen.

Het is een goed "trucje" dat met twee personen simpel uit te voeren is. En komt uit de Kinesiologie geloof ik... (ik hoop dat ik het goed heb gespeld).

Mijn vermoede is dat de steen een bepaalde trilling heeft inderdaad, en als die overeen komt met jouw trilling werkt dat versterkend...
admin
admin mrt 10 '10
Dat is inderdaad kinesiologie Jorine smile
Ik ben vaak met kinesiologie behandeld, heel bijzonder!
Marenubium
Marenubium mrt 11 '10
Hai Rawb smile

Trillingsgetal wil zeggen: frequentie. Elk ZUIVER kristal heeft zijn eigen CONSTANTE frequentie. Denk maar eens aan een quartzhorloge: het kristal wat daar inzit wordt gebruikt om de tijd goed aan te duiden.
Maar omdat er maar weinig echt zuivere kristallen zijn, is het lastig om de juiste en exacte frequentie te bepalen van een kristal (want de ene bergkristal is dus niet net als de andere!). Ik vraag me nog altijd af hoe mensen dat doen smileWaarschijnlijk met behulp van bioresonantie. Of wat ook veel mensen doen, is met behulp van numerologie. Sommigen beweren dat je a.d.v. numerologie je eigen trillingsgetal kunt bepalen.
Ik heb daar zo'n beetje mijn vraagtekens bij.
Er is dan ook niet zoiets als een exacte wetenschap van (bij mijn weten).

Daar komt bij, dat wij als mens meerdere frequenties 'hebben', en dus heel erg veranderlijk vibreren; elk orgaan heeft zijn eigen frequentie, onze emoties ook, en ook onze gedachten.
Het zal dan uiterst moeilijk/lastig zijn om op basis van frequenties een juist kristal te zoeken! Laten we zeggen: onmogelijk. Dus ik zou me daar niet al te veel druk om maken smile
Als je je aangetrokken voelt tot een bepaald kristal, dan is dat kristal gewoon ok. Dan zul je die ergens voor 'nodig' hebben.

Sommige mensen zeggen, dat er aan onze chakra's ook bepaalde trillingsgetallen vasthangen. En dat wordt er dan bedoeld met de trillingsgetallen bij CrystalSpirit; elk kristal werkt op een bepaald chakra-niveau, waar dus een bepaald getal bij hoort. Dat is wel wat makkelijker laugh

Maar goed. Je gevoel is in deze de juiste richtingsaanwijzer, en via pendelen/bioresonantie/kinesiologie/etc kun je ook heel wat wijzer worden.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki