Hai Rawb
Trillingsgetal wil zeggen: frequentie. Elk ZUIVER kristal heeft zijn eigen CONSTANTE frequentie. Denk maar eens aan een quartzhorloge: het kristal wat daar inzit wordt gebruikt om de tijd goed aan te duiden.
Maar omdat er maar weinig echt zuivere kristallen zijn, is het lastig om de juiste en exacte frequentie te bepalen van een kristal (want de ene bergkristal is dus niet net als de andere!). Ik vraag me nog altijd af hoe mensen dat doen
Waarschijnlijk met behulp van bioresonantie. Of wat ook veel mensen doen, is met behulp van numerologie. Sommigen beweren dat je a.d.v. numerologie je eigen trillingsgetal kunt bepalen.
Ik heb daar zo'n beetje mijn vraagtekens bij.
Er is dan ook niet zoiets als een exacte wetenschap van (bij mijn weten).
Daar komt bij, dat wij als mens meerdere frequenties 'hebben', en dus heel erg veranderlijk vibreren; elk orgaan heeft zijn eigen frequentie, onze emoties ook, en ook onze gedachten.
Het zal dan uiterst moeilijk/lastig zijn om op basis van frequenties een juist kristal te zoeken! Laten we zeggen: onmogelijk. Dus ik zou me daar niet al te veel druk om maken
Als je je aangetrokken voelt tot een bepaald kristal, dan is dat kristal gewoon ok. Dan zul je die ergens voor 'nodig' hebben.
Sommige mensen zeggen, dat er aan onze chakra's ook bepaalde trillingsgetallen vasthangen. En dat wordt er dan bedoeld met de trillingsgetallen bij CrystalSpirit; elk kristal werkt op een bepaald chakra-niveau, waar dus een bepaald getal bij hoort. Dat is wel wat makkelijker
Maar goed. Je gevoel is in deze de juiste richtingsaanwijzer, en via pendelen/bioresonantie/kinesiologie/etc kun je ook heel wat wijzer worden.