Loading...
nl

Mijn persoonlijke foto...

Kaylee
Kaylee dec 13 '06
Hallo allemaal,

Ik zou graag mijn foto ook gelezen willen hebben.. als iemand dat zou willen doen. graag..
Ik ben erg benieuwd

dit ben ik:

Delen:
yannick
yannick dec 13 '06
een korte lezing ..

je hebt een indigo aura:
Indigo - genezende eigenschappen, goedheid, geslotenheid, serieusheid, voorzichtigheid

Het hoeft niet zo te zijn dat alle eigenschappen van een aura over een komen, met de betekenissen van de aura's boven aan de tekst. Meestal heeft deze eigenschappen een verband met de boven staande aura's.

oude ziel:
je hebt veel mee gemaakt, en veel geleerd.
maar ook vooral mindere ervaringen

positief:
je blijft positief denken en je bent blij met wat je hebt. iets wat negatief lijkt, hoeft niet negatief te zijn ;)

inleven:
je kan je goed inleven in personen, en kan veel troost geven.

je bescherm engel heet volgens mij Marieke, die naam kreeg ik snel binnen.
Kaylee
Kaylee dec 15 '06
Dankjewel Yannick! Dit heb ik nooit geweten over mijzelf.. ik ben benieuwd wat er nog meer uit komt...

Heel erg dankjewel

groetjes, Kaylee
Thomas A
Thomas A dec 16 '06
Vertrouwen

Gevoel

Mededogen

Liefdevol

Angst/onzekerheid

lui

Vertrouwen; omdat jij zo goed van vertrouwen bent, zul jij altijd op een zekere bescherming kunnen rekenen. Niet dat je dit altijd ziet, soms kost dit wat tijd en het is ook lang niet altijd duidelijk hoe hulp weer bij jou terecht komt. Maar we oogsten wat we zaaien toch?
Je vertrouwen is vaak beschaamd. Mensen maakten al regelmatig misbruik van jouw goedheid. Wees wat kritischer naar je omgeving door iets kat uit de boom kijkeriger naar anderen te zijn, dat kan echt geen kwaad en kan je teleurstellingen besparen

Gevoel; je gevoel is goed ontwikkeld en er zijn ook momenten van overgevoeligheid. Het laatste zegt eigenlijk dat jij jezelf wel eens wat meer in bescherming mag nemen en je grenzen mag aangeven. Hierboven beschreef ik het eigenlijk ook al een beetje. Het is voor jou niet zo vanzelf sprekend om grenzen aan te geven, maar wel nodig om niet onder gesneeuwd te worden door een ander.

Mededogen; soms gaat je mededogen zo ver dat het geen mededogen meer is maar medelijden wordt. Wanneer je mee lijdt met een ander word jij zelf ook slachtoffer en daar heeft niemand wat aan Kaylee. Je kunt op dat moment zelfs niet meer een steun zijn. Dus besef dat mensen leed naar draagkracht krijgen en zelf hun lessen mogen leren om verder te kunnen groeien; zelf ook het verdriet in stand houden, al dan niet in onwetendheid. Daarom is het ook goed om naast een arm, begrip te kweken als het moment daar voor geschikt is
Toch je geniet bescherming en jouw mededogen zal je uiteindelijk in staat stellen voor anderen daadwerkelijk steun te zijn.

Liefdevol; je bent een liefdevol iemand die wezenlijk meer voor een ander over heeft dan voor zichzelf. Je zou alles willen doen om het een ander naar de zin te maken en daar jezelf bij uit het oog te verliezen. Kinderen zouden zich veilig bij je voelen en als moeder zou jij alle warmte kunnen bieden die ze nodig hebben om tot gezonde wasdom te komen. Je zou ook goed met kinderen kunnen werken trouwens. Je kunt een goede band met hen opbouwen.

Angst/onzekerheid; wees niet zo onzeker Kaylee. In veel gevallen heb je al achteraf kunnen zien dat dat helemaal niet nodig was. Veel dingen gaan gewoon goed ook zonder jouw zorgen makerij. Kweek wat meer zelfvertrouwen aan; het zal je veel evenwichtiger maken.

Lui; wees niet zo lui en gemakzuchtig Kaylee, doe gewoon wat er gebeuren moet en stel niet onnodig uit. Hiermee kun je veel rommel en andere narigheid voorkomen. Je laat soms dingen te lang liggen puur omdat je er tegenop ziet en als je er dan mee bezig gaat blijkt het een fluitje van een cent voor je te zijn.

Jij bent iemand die in de meest nare momenten altijd op bescherming uit de kosmos kan rekenen, weet dit; je staat bepaald niet alleen in dit leven

Met respect

Thomas

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske