Hoi Iris,
Ik zal eens kijken of je foto mij wat wil vertellen. Dat heb ik ook niet in de hand natuurlijk.
Ik heb de andere lezingen niet gelezen, om deze puur en zuiver te houden.
* Wat me opvalt aan je foto, is dat je ogen erg groot zijn. Is dit een ontspannen houding van je ogen, of probeer je de ogen groter te maken, zodat we er goed naar kunnen kijken? Moet er wat om glimlachen...waarom weet ik niet
* Je kijkt over me heen, niet in de lens van de camera. Is dat Iris, die ergens niet rechtstreeks voor uit wil komen / durft te komen? Een ontwijking van gedrag of bang voor reactie? Je bent onzeker als het gaat over hoe "men" over je denkt. Is niet het belangrijkste meisje, hoe een ander over je denkt, het is belangrijker hoe je over jezelf denkt. Wat je uitstraalt, straalt een ander naar je terug.
* Je komt wel wat slaap tekort. Moe, energieloos. Is dat een bewuste keuze in je leven, of heb je het druk? Ik krijg meer het gevoel dat je het druk hebt door anderen. Altijd met anderen bezig, neem je wel eens een beetje de tijd voor jezelf? Gewoon alleen Iris, geen anderen?
* Ik zie je nog studeren, ben je nog met een studie bezig, of wil je iets heel graag leren waar je naast alles mee bezig bent? Je staat open voor verandering en groei. Dat is een mooie eigenschap!
* Kleuren in je leven zijn wat neutraal. Grijs, beige zie ik op de foto en zo is ook wie je bent. Felle kleuren zijn niet echt aan jou besteed, hoewel me wel gezegd wordt dat het dragen van iets roods [kan in kleding, maar ook in iets wat je bij je draagt] zal bijdragen aan het aarden wat je nodig hebt om alle drukte aan te kunnen, om overeind te blijven.
Krijg verder niet veel door ... je bent best wel gelukkig met jezelf en je leven, maar schenk maar eens wat meer aandacht aan jezelf. Gewoon jij met jezelf!!
Ik hoor graag wat je hier wel of juist niet in herkend!
Namasté
Larapinta