Loading...
nl

Uw mening telt!

Scompany
Scompany mrt 4 '10

Tekst verwijderd. I.v.m ongewenste werving voor enquete

Delen:
Maryssa
Maryssa mrt 4 '10
Geachte Scompany,

Merudi is niet de plaats om mensen te werven en hen een enquete over een specifiek onderwerp in te laten vullen.


Met vriendelijke groet,

Maryssa
admin
admin mrt 4 '10
Een vreemde enquete ook !
admin
admin mrt 4 '10
En ook niet de plek voor úberhaupt een enquete voor wat dan ook!!!

Groet,
Marjan
Marenubium
Marenubium mrt 4 '10
SPAM!
Klacht!

Nee werkelijk, hoe haal je het in je hoofd?? Even snel lid worden, geen bijdrage leveren, maar wel zo'n vervelende enquête hier plaatsen? Bah. Ga je mond spoelen en een ander plekje zoeken om te spelen.
Ik haat Googlebots.

-> verkeerde keelgat hier.
admin
admin mrt 4 '10
Ach het was te proberen, nee hebben ze ja kunnen ze krijgen.
Wellicht kunnen deze mensen zich voortaan beter eerst inlezen voor ze zoiets op een forum kwakken, getuigt niet van een grote intelligentie.. smile
gast
gast mrt 4 '10
Nou er is iig één iemand met ME/CVS aanwezig hier. Dus hebben ze het ws met google gevonden. Als dit je werk is doe je dat, of je er anderen mee "lastig" valt of niet dat maakt dan toch niet uit. Werk is werk......;)
admin
admin mrt 4 '10
Ja lieve Gast, ik heb ME/CVS, maar ik heb er een stronthekel aan ...... dit is zieltjes werven en geen plek voor dit soort dingen. Toch? Ik hoop toch werkelijk niet dat ze het via mij hebben gevonden!!! frown
admin
admin mrt 4 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Ik haat Googlebots.



laugh


gast
gast mrt 4 '10
Waarom maak je er zo druk over. Gewoon lezen en er verder niets mee doen. Er je zeker niets van aantrekken.
gast
gast mrt 4 '10
Belle en Marenubium, het merendeel van de mensen die hier komen zijn hier via googlen gekomen....
admin
admin mrt 4 '10
Och ik vind die googlebots wel fijn, hoef ik mezelf geen ongeluk te zoeken.. laugh
admin
admin mrt 4 '10
Origineel bericht van: gast
Belle en Marenubium, het merendeel van de mensen die hier komen zijn hier via googlen gekomen....


waarom spreek je mij aan?
Ik maal er niet om.
gast
gast mrt 4 '10
Een smiltje zetten onder iets wat een ander schrijft is toch een beetje het zelfde als er mee instemmen Belle.
Marenubium
Marenubium mrt 4 '10
Hahahahahah Belle! GE-WEL-DIG!
Word hier weer helemaal blij van, ahahhaha.
Mooi man.

NJah Larapinta, komt door het topic ME/CVS, en de bots (smurfen :P) die hier online zijn. Er wordt regelmatig op fora e.d. gescreend op sleutelwoorden, en daar heeft deze 'company' lekker gebruik van gemaakt. Zoiets gaat helemaal automatisch, en op onbeveiligde fora worden er vaak genoeg reklameteksten etc. gedumpt smile
Maar dan nog, hier is de moeite genomen om zich hier te registreren.
No fun.

*die nu verder smurfen loeren gaat*
HEHE
gast
gast mrt 4 '10
Ik vind ze wel slim om het zo te doen. Nee heb je ja kun je krijgen. Toppunt van oportunisme smile
admin
admin mrt 4 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Hahahahahah Belle! GE-WEL-DIG!
Word hier weer helemaal blij van, ahahhaha.



grinwink
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 4 '10
Om het allemaal wat minder zwaar te zien, heb ik het maar even verplaatst naar minder serieus wink
admin
admin mrt 4 '10
Juiste keuze, Nims!!
Marenubium
Marenubium mrt 4 '10
Origineel bericht van: gast
Ik vind ze wel slim om het zo te doen. Nee heb je ja kun je krijgen. Toppunt van oportunisme smile


Rofl! Yeah, zo is het, Gast!
Maar in mijn ogen is het onnodig lastigvallen van mensen, en dus spam! tongue
Hebben ze niet een andere variant voor bel-me-niet.nl?
Hihi.

Maar die smurfen van Belle blijven 't 'm doen hoor...SUPER.
Grinn.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki