Loading...
nl

nieuwe foto van kikkertje

admin
admin mrt 3 '10
hai allemaal,

wie heeft er zin om mijn foto na te lezen? mijn andere fotolezing is alweer een tijd geleden en wil graag weten wat jullie nu bij mijn foto voelen. tis overgins geen super foto (krijg je vroeg in de ochtend hihi) maar wel een nieuwe van vandaag laugh.

liefs

Delen:
paula39
paula39 mrt 3 '10
Jeetje!!!

Wordt jij zo wakker?
Dan ben ik jaloers op je

Haha

Mooie foto juist

(kan helaas niet lezen)

Liefs,

Paula
admin
admin mrt 3 '10
Hallo Kikkertje,

Zal ik nu eens proberen of ik jou kan lezen leuk ik heb het nog nooit gedaan maar ik moet toch ergens beginnen.

Wow je spetert bij me binnen met heel veel energie, had je zo,n zin om de dag te beginnen vanmorgen.
Ik krijg heel sterk het gevoel van kom maar op ik kan de wereld aan.
Je straalt ook een zachte energie uit waardoor ik me meteen prettig voel, je blijft heel open in kontakt met mensen en ze kunnen heel dichtbij je komen zonder dat je je hoeft af te sluiten, je bent een relaxt persoon en stabiel, je bent voor je vrienden en vriendinnen van grote waarde ze weten altijd wat ze aan je hebben en voor hen een rots in de branding heb je jongere broers of zusjes ik zie een schare kinderen aan me voor bij trekken misscien ben je kleuterjuf of heb je iets met kinderen.
Je weet wat je wilt maar komt op een goede manier, natuurlijk zeg maar voor jezelf op, niet kwetsend maar bijna als vanzelf met respect voor de ander.

Ik ben benieuwd of je iets herkend zo ja dan durf ik nog wel ff verder zo nee dan ga ik nog maar een nachtje slapen over het foto lezen.

lieve groetjes van Bea
admin
admin mrt 3 '10
hihi nee hoor had me wel al snel opgemaakt laughzo zie ik er als ik net uit bed rol ook niet uit ;)(was dat maar zo hihihi)
admin
admin mrt 3 '10
O ja type foutje in mijn vorig berichtje spetert is natuurlijk spetterd, in de eerste zin dus hahahahah nou ja het kwam uit een goed hart.

groetjes en exuus van Bea de speteraar hahahahaha.
admin
admin mrt 3 '10
hai bea, leuk dat je het wilde proberen.

ik zit momenteel idd lekker in mijn vel, ben nog niet geheel waar ik zijn wil maar dat komt wel goed laugh. dat van open in contact met mensen herken ik heel goed ook ivm werk (zorg) maar toch let ik wel heel goed op er is een bepaalde grens met dicht bij komen zeg maar. kinderen ik heb een zoontje van 2 jaar en ben zwanger van nummertje 2 waarschijnlijk dat je dat ziet. die laatste zin dat klopt ook deels en dat respect gaat idd bij mij vanzelf maar niet naar iedereen, trap je mij op mijn hart dan is het respect ook weg zeg maar.

dank je wel er zitten veel kloppende dingen in, ik zou zeggen niet twijfelen en gewoon pogingen doen met fotolezen zo is iedereen begonnen (en ik nog steeds wink)

liefs kikkert
admin
admin mrt 3 '10
Goh ben wel verbaasd dat het begin er zomaar is had ik niet verwacht, leuk om te horen kikkertje.
Nou ik zag meer kindertjes bij je wie weet in de toekomst.
Het was leuk want je had 1 kindje vast en die gaf een handje aan de volgende en die weer aan een volgende en zo ging het verder.
Het was heel speels en luchtig en jij kon het allemaal gewoon aan geen enkel probleem de kinderen zijn ook dol op je ze hadden van bloemetjes allemaal kransjes in het haar.
Gewoon heel lief.
Ja met die bepaalde grens is het ook zo dat het stabiel is bij je een bepaalde kracht zodat je die ook kan trekken die grens maar dan nog ben je zo sterk dat je de ander niet kwetst. erg mooie eigenschap.

nou meis welterusten voor straks groetjes van Bea
admin
admin mrt 4 '10
wie druft er nog??????

@bea thanks voor de uitleg, en of er nog meerdere kids komen in te toekomenst???idd wie weet, ik denk zelf dat er 3 kids voor ons/mij "klaar staan".
admin
admin mrt 4 '10
Origineel bericht van: kikkertje
wie druft er nog??????

ik durf nie!!!!!
admin
admin mrt 4 '10
maar jij weet ook teveel over mij hihi
admin
admin mrt 4 '10
hahaaa.. ja juist daarom lieverd,
ik zie je graag, ben beinvloed!!!
nuja ik zie vele mensen graag, doch jajesnapmewelhe grin
admin
admin mrt 4 '10
ik begrijp je volkomen belle laugh
admin
admin mrt 7 '10
Hoi Lianne,

Een beetje laat maar toch wil ik nog wel even een poging wagen.
Mijn reading:

Zodra ik een connectie maakte moest ik enorm geeuwen, en ik ben totaal niet moe ofzo hoor!

Van jouw kant voel ik heel veel energie. Je bent een goed geaard iemand, een vrij nuchter persoon die van het leven houdt. In het leven geef je overal een positieve draai aan.
Ondanks dat je leven zo positief is heb je wat met het leven wat vele mensen duister zouden noemen.
Je bent een echte prater, je kan niet stoppen met praten en door te praten laat jij heel veel los.
Ik voel een zwaar verleden van jouw kant. Kan het kloppen dat je niet in nederland geboren bent?
Vergevingsgezindheid en respect spelen in jouw leven een belangrijke rol.
In het leven zijn er niet veel mensen die goed met je kunnen opschieten omdat je altijd hoge eisen stelt, een vertrouwens kwestie. Dit doe je niet alleen naar andere, maar ook naar jezelf.
Je hebt een vrij gestructureerd leven waarin je veel oog hebt voor details.
Echte vrienden voel ik niet zo zeer. Wel een band met enkele mensen waar je van houdt.

Zo ik hoop dat je er wat aan hebt. Graag hoor ik wat je ervan vind.

Greets, Robbert.
admin
admin mrt 7 '10
Lianne? eek
admin
admin mrt 7 '10
hu larapinta? Snap hem niet ken jij mij persoonlijk?
admin
admin mrt 7 '10
Nee maar Robbert blijkbaar wel, die gebruikte die naam ... winkVandaar dat ik even verbaasd was, omdat ik je niet anders dan Kikkertje ken eek
admin
admin mrt 7 '10
o dat was me niet eens op gevallen
admin
admin mrt 7 '10
Mij wel, maar voor mij blijf je gewoon Kikkertje hoor wink
admin
admin mrt 7 '10
core dank je wel ik reageer straks even uitgebreid zit nl op mijn mobiel internet
admin
admin mrt 7 '10
core dank je wel ik reageer straks even uitgebreid zit nl op mijn mobiel internet
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420