Loading...
nl

Bea, toch nog een andere foto gevonden van mezelf

admin
admin mrt 3 '10
Deze foto is wel een recente hopelijk is deze dan beter.
Ben eerlijk gezegd niet zo dol op fotos van mezelf dus ik heb er weinig...
Verder zal ik niet zo veel verklappen anders beinvloed ik de reading misschien.
Alvast heel hartelijk bedankt voor de moeite.

lieve groeten van Bea

Delen:
admin
admin mrt 3 '10
Hoi Bea,

Je bent iemand die zich ontzettend goed kan afsluiten. Iemand met toch wel veel liefde, voor andere mensen en voor het leven. Ben je bezig met dingen uit de natuur, alsof je er mee 'samenwerkt".. misschien iets van Bachbloesem ofzo. Zachtaardig, ingetogen, houdt van het leven. Je kunt veel mensen om je heen hebben, maar toch goed bij jezelf blijven. Je kunt mensen uitstekend aanspreken en weet precies op welke lijn je moet zitten om het bij het rechte eind te hebben voor iemand. Het is niet dat je het allemaal zelf hebt meegemaakt, maar omdat je een natuurlijk in en aanvoelingsvermorgen hebt waarvan je je heel bewust bent. Je maakt hier geen misbruik, maar juist mooi gebruik van. Ik heb het idee dat mensen je niet goed kunnen peilen, omdat je je niet met iedereen bemoeit. Als ik je zie lijk je me een vrouw die van Oostenrijk of Zwitserland houdt en daar iets mee heeft. Huisnijverheid heeft je voorkeur en je bent daarom iemand zonder al te veel "opschmuck" om het maar zo te zeggen. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Het kan wel zijn dat je het moeilijk vindt om aan de dingen die je belangrijk vindt, weinig te doen. Alsof je denkt, het waait wel over, alsof je je wezen gericht hebt op anderen en jezelf volledig weg te cijferen in een bepaalde zin. Loop je soms wel eens weg voor jezelf, of heb je dingen meegemaakt in je verleden waardoor dit een bepaald "patroon" is waar je je veilig bij voelt? Kleuren en schrijven, gericht op zijn, concentreren. Daar kun je helemaal in op gaan. Wil je jezelf hier iets mee bewijzen lijkt het?

Ik hoor graag van je.

Groetjes,
Bart
admin
admin mrt 3 '10
hoi bea,

tis voor mij een tijd geleden dat ik me echt bezig heb gehouden met foto lezen, ik wil dit weer oppakken en verder gaan ontwikkelen.

daar komt ie:

-je bent een rustige persoon, en je hoeft niet perse op de voorgrond te staan beetje op de achtergrond dat vind je wel prettig
-je ware jij laat je niet aan de hele wereld zien das meer wat voor jezelf en mensen die dicht bij je staan zelfs dat vind je soms nog moeilijk
-op spiritueel gebied zit er wel wat maar je weet niet hoe en wat heb ik het idee
-toch voel ik ook onzekerheid en verdriet, heb het idee dat dit iets is van het verleden.
-heb je een zoon? is daar wat mee?
-ik krijg iets door van schaamte dat dat niet nodig is.

kom even niet verder, dus dat was mijn lezing.
graag had ik feedback hierop zodat ik me ook verder kan ontwikkelen.

liefs
admin
admin mrt 3 '10
Hallo Bart,

Wat mooi dat je me goed kan lezen het klopt helemaal Ik ben een erg natuurmens maar houd me nu op niet bezig met de Bach heb ik wel gedaan, maar ben werkzaam in de bloemen en groenten sector, verder ben ik een echte tuinierder en geniet daar enorm van.
Ook de bomen hebben me iets te zeggen en heb bijzondere ervaringen met de natuur.
Zwitserland is het land waarvan ik al jaren roep ik wil er heen.
Dat komt nog.
Het stukje van mensen aanvoelen klopt ook en idd cijfer ik mezelf bewust weg. het is een bewuste keuze.En lijd er niet onder hoor.
Ik ben best wel zo van gewoon zo simpel mogelijk houden alles en ja thuis is het schoon en netjes opgeruimd.
Ja dat van het weglopen klopt ook wel en van verleden ook maar ik moet er nog eens goed over denken hioe dat precies zit misscien kun je me er nog wat meer over vertellen.
Kleuren en schrijven ja heerlijk.
Concentreren probeer ik al beter in te worden ik oefen er heel erg op ook voor mijn werk maar ook voor andere zaken.

Lieve Bart heel erg bedankt voor je mooie uitleg.

groetjes van Bea
admin
admin mrt 3 '10
Kikkertje je zit helemaal goed, met alles.
En inderdaad is er een zoon en heb ik daar wel het een en ander mee te stellen gehad, nu begrijp ik hem beter hoewel het soms nog best moeilijk is om hem goed te begeleiden.
Maar met liefde voor hem lukt alles en ja ik hoef het nooit alleen te doen ik heb ook nog mijn helpers van boven begrijp je.
verder klopt de hele beschrijving ook ben ik nogal eens beschaamd geweest door het onbegrip uit mijn omgeving voor hem en mij. Daar leer ik nu beter mee omgaan.
Of liever gezegd ik hecht er niet zo veel waarde meer aan aan het (ver)oordeel van anderen, ik zie het nu meer als een nog niet bekend mee zijn.
Als je nog meer kwijt wil dan mag het hoor.

In ieder geval heel mooi en bedankt voor je reading ben er ontzettend blij mee.

groetjes van Bea
admin
admin mrt 3 '10
dank je wel voor de reactie, fijn om te horen dat mijn lezing klopt (toch ff een bevestiging wink)

ik kreeg meteen het idee dat jou zoon ook iets heeft met zijn gedrag, kan er niet de vinger op leggen wat het is.

ik zal morgen nog eens kijken naar je foto mss komt er dan wat meer uit.

liefs en als je nog vragen hebt zou ik zeggen stel ze gerust
admin
admin mrt 3 '10
Hallo Bart

Ik had op je andere bericht net een hele reacie geschreven maar je hebt waarschijnlijk jou reactie weg gehaald en nu is de mijne ook weer weg jammer.
Maar nogmaals klopt het helemaal je ging juist de diepte in met je reactie ik had er veel aan en wilde het nog even op me in laten werken helaas is het nu weg gehaald.

maar in ieder geval wel lief van je hopelijk kan je het nog terug plaatsen zodat ik het nog kan lezen.

groetjes van Bea
admin
admin mrt 3 '10
Hoi Bea,

Sorry, ik had het inderdaad weggehaald, was bang dat het te persoonlijk zou worden.

Ik had geschreven dat ik geen partner bij je je voelde of een partner waar je zorg voor (had). In je verleden was er een problematische relatie met uiteindelijk beide ouders, waardoor je in de loop van de volwassenheid weinig op had met gezin en gezinsleven, en je je dit zelf eigen hebt gemaakt hoe je het graag zou willen zien voor jezelf. Je bent door gevoelens van eenzaamheid en schaamte heen gegaan, maar je hebt dit een mooie plek voor jezelf kunnen geven.

Jammer dat je reactie weg is, misschien kun je hier eventueel opnieuw op reageren.

Groetjes,
Bart
admin
admin mrt 3 '10
lieve bart gelukkig kon je de reactie nog plaatsen.
En het word voor mij nooit te persoonlijk hoor.
Ik denk altijd openheid kan iemand anders ook helpen.
Dus dat is ook de schaamte voorbij.
Ik probeer zelf altijd zo open mogelijk te zijn dat voelt goed en ik weet dat het een ander ook helpt om open te zijn.
Onze generatie en daarvoor heeft daar nu juist zo een moeite mee en vooral gevoelens das vaak eng voor ze, daar sprak met niet over.
Mijn motto is toon al je zwakheden en het maakt je sterk.

Het klopt goed wat je schreef, over mijn ouders en hoe lastig het voor mij is geweest, om zelf een positief beeld te hebben over relaties.
Ik ben me er nu van bewust dat dit kan meespelen in nu maar, ik weet nu ook dat het niet de werkelijkheid is en dat je al die oude gevoelens kan loslaten of eigenlijk heeft het zoals je zegt al een plekje gekregen.
En draai ik nu alles 180 graden om. (kan soms natuurlijk weer even anders zijn) maar meestal grijp ik snel in.
Weet je pijn en verdriet is een keuze ik kies ervoor om het te laten waaien en het niet te voeden vanuit mijn denken.
het is grappig maar dan is het net alsof er weer sneller ruimte komt voor andere dingen die zich dan ook gaan vormen.

dit is het even ik laat alles op me inwerken en kom er nog een keer op terug als je het goed vind.

groetjes van Bea en nogmaals bedankt voor je reactie ik heb er veel aan.
admin
admin mrt 4 '10
Origineel bericht van: Bea
Deze foto is wel een recente hopelijk is deze dan beter.
Ben eerlijk gezegd niet zo dol op fotos van mezelf dus ik heb er weinig...
Verder zal ik niet zo veel verklappen anders beinvloed ik de reading misschien.
Alvast heel hartelijk bedankt voor de moeite.

lieve groeten van Bea

ok, lieve Bea,
ik schrijf wat ik doorkrijg bij het zien van deze foto.
- door de bril en het zwarte lijk je meer bezig te zijn met een periode van 'afsluiten'.
Zowel sluit je tijdens die periode van de foto een deel van jezelf af.
het lijkt of je wat serener wil overkomen, en jouw diepste jubel-kind-gevoel op de achtergrond houdt.
Net alsof je je in een rol hebt gestoken van "eerst het werk en daarna het spel, en bij dit werk, tja hier moet ik gewoon door"
Voelt aan dat er een beetje verdriet bij komt, oude pijntjes en knopen die moeten doorgehakt worden, orde willen creeeren (innerlijk en uiterlijk)
Hiermee sluit je ook een bepaald hoofdstuk af in je leven, en dat gaat gepaard met eveneens het aanpakken van stukjes over jezelf die waren blijven liggen.
Je houdt vocht vast, en dat wil zeggen " het stroomt niet zo lekker alsdat het zou mogen stromen"
T'is echt een faze, hoor, zoals iedereen zulke fazes heeft.
Op een moment is die faze weer gedaan en dan ga je voelen dat het goed is geweest wat er aan je voorbij was gekomen!!

Lieve groetjes van mij
Bellefleur (Tinne)
admin
admin mrt 4 '10
Hoi Bea,

Dank voor je openheid en de mooie woorden, dat zegt wel wat natuurlijk. Je mag er altijd op terug komen wanneer jij er weer behoefte aan hebt!

Graag gedaan, groetjes Bart
admin
admin mrt 5 '10
Lieve Bellefleur (Tinne)

Op de eerste plaats wil ik je bedanken voor de reading op deze foto, het klopt helemaal.
Ik kan je nog wel even vertellen dat de foto genomen is in de radio studio van de kro in hilversum.
In het programma van Adres onbekend.
Dit was naar aanleiding van een zoektocht naar een jeugdvriend.
Hij is nog niet gevonden helaas maar dat kan nog komen.
Dus dat had alles met het verleden te maken.
Verder houd ik vocht vast dat klopt ook.
Ja ik probeer orde te scheppen innerlijk en uiterlijk maar ook voor anderen.
Ben bezig met structuren aanbrengen voor anderen,maar houd ook van overzicht in mijn eigen leven.

Dus je zat goed hoor.

Ik wens je nog een hele fijne dag /weekend.

Warme groetjes van Bea
admin
admin mrt 7 '10
Hoi Bea,

Mijn reading:

Bij jouw speelt het verleden een belangrijke rol. Alles wat je geleerd hebt ben je aan het afleren of opnieuw betekenis aan het geven. Je hebt veel verschillende fases in je leven gehad.
Lichamelijk voel ik veel spanning komen van je rug en je nek. En van je linker boven arm voel ik pijn stoetjes afkomen.

Je bent een stille genieter. Het leven staat bij jouw nooit stil want je zoekt altijd naar een nieuwe uitdaging in het leven en dan meestal opzoek naar een reden voor waarom we leven. Het leven fascineert jouw dan ook enorm.

Geloof ik ben je de laatste jaren enorm bezig geweest om openhartig te zijn naar je mede mens en geniet je hiervan.

Op dit moment sta je weer op het begin van een nieuw pad, een nieuwe fase in het leven waar je volledig voor wilt gaan.

Zo, graag hoor ik wat je ervan vond.

Greets, Robbert.
admin
admin mrt 8 '10
Hallo Core,

Hartelijk bedankt voor je lezing ik herkende er veel dingen in maar ben nu erg moe dus wil er nog even een nachtje over slapen voordat ik mijn reacie geef, je houd hem nog van me te goed.

groetjes van Bea en nog een fijne avond.
admin
admin mrt 9 '10
Hallo Core daar ben ik dan met een uitgeslapen reactie.

Ik herken het wel ben mijn leven aan het evalueren maar ook mezelf neem ik hierbij onder de loep.

Dat van de verschillende fases dat kan ik niet helemaal plaatsen hoe je het bedoeld, en dat ik aan een nieuwe fase begin, misscien kun je hier nog wat meer informatie bij geven.

Die spanning in mijn nek snap ik wel dat heeft te maken met mijn werk een belasting van dezelfde houding.

Mijn leven staat ook nooit stil dat klopt ook, en de fascinatie van het leven klopt ook.

Dat openhartig zijn is ook goed en het genieten hiervan.

Ben benieuwd wat het nieuwe pad zal zijn heb jij enig idee?

Lieve Core heel hartelijk dank voor je lezing het was raak met een aantal vragen dus.

groetjes van Bea
Leen
Leen mrt 19 '10
Lieve Bea,

Ik heb de andere reacties niet gelezen en geef je graag hierbij mijn lezing van jouw foto... Ik ben een beginner zoals je weet en zeg gewoon wat er in me opkomt. Corigeer me gerust als het niet klopt!

Ik zie een door en door 'goed' mens, een puur mens ook. Iemand die door anderen wel eens 'te goed' wordt genoemd.

Je straalt liefde, warmte en zachtheid uit. En een grote innerlijke schoonheid (en uiterlijk mag je er ook zeker wezen hoor! wink).

Je hebt veel liefde te geven, maar je kan minder gemakkelijk ontvangen (omdat je het gevoel hebt dat je dit niet verdient).

Je voelt je vaak onzeker over jezelf ("ik ben het niet waard") en je hebt soms de neiging om jezelf weg te cijferen voor anderen.

Liefs,

Leen
admin
admin mrt 28 '10
Hallo lieve Leen,

Het klopt allemaal wat je hebt gelezen.

Bedankt voor je reading, ga zo door zou ik zeggen.

veel liefs Bea

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420