Loading...
nl

Nieuwe foto van Bea maar dan onbewerkt

admin
admin mrt 3 '10
Dit is dezelfde foto van mij maar dan niet bewerkt hopelijk is die beter te lezen.
Delen:
admin
admin mrt 3 '10
he, leuk, je ziet er stads-nonchalante uit,
daarmee druk ik uit dat je enerzijds stijl hebt, en anderzijds nonchalant.
Dus klaar om zo naar de stad te gaan, en tevens klaar om de bossen en de natuur in te trekken, maar evengoed, mag er nu visite komen,
alles onder kontrole want in de koelkast staat wel het een en ander, dus voor verassingen kom je niet te staan!
je bent volgens mij dus iemand die op alles voorbereid kan zijn, met veel rekening houd en een mooi overzicht hebt op een vrij groot deel van je bestaan.
Niet alles, natuurlijk, doch daar verzin je wel wat op, als het zover is dat je ermee zit!
Je kan heerlijk babbelen (das belgisch voor kletsen) met iedereen als het moet!
Toch bewaar je afstand, kom je niet zomaar dicht bij jou kern, het lijkt van wel, maar er is een muur.
Mensen vinden het overheerlijk om in jou buurt te zijn, en ach wat betekent nou die muur voor hen, voor hen is dat geen probleem.
Ze worden goed ontvangen en in de watte gelegd, dus .. alles in orde.
Ja, ik ga echt voort op de foto die ik zie, het straalt voor mij uit wat ik schreef..
Een heel andere foto zou misschien iets anders kunnen zeggen, dus ik ga zeker kijken naar die andere die je plaatste

veel liefs
Bellefleur.
admin
admin mrt 3 '10
Lieve Bellefleur,

Wat een heerlijk stukje heb je geschreven moest erg glimlachen want het klopt helemaal, moet je weten dat ik net een grote pan met lekkers had gekookt voor mijn gasten toen de foto werd genomen, en ik was daar in het bos.
En dat van de muur klopt ook daar ben ik wel mee bezig om hem een stukje korter te maken of in ieder geval misschien er een doorzichtig maar beschermend ei van te maken dan is de stap niet zo groot.
En ja anderen zitten er inderdaad niet mee.
Maar ik wil er zelf wel van af.
Ik wil je heel hartelijk bedanken voor je genomen moeite en leuke readingen wens je nog een hele fijne avond.

lieve groetjes van Bea
admin
admin mrt 3 '10
graag gedaan,
ik vind je trouwens een super!
admin
admin mrt 6 '10
Hoi Bea,

Ik zal eens kijken of je foto mij wat wil vertellen. Dat heb ik ook niet in de hand natuurlijk.
Ik heb de andere lezingen niet gelezen, om deze puur en zuiver te houden.

* Wat een heerlijk, vrolijk, spontaan, open mens ben je! Ik krijg een superblij gevoel van binnen als ik naar je kijk!! Je straalt voor mij werkelijk van de foto af! Je bent een gelukkig mens, je weet wat je wil en waar je staat. Ik krijg een gevoel van huppel spring en wees jezelf laugh

* Je houdt van de natuur, is dit ook jouw (sta)caravan? Je houdt van de geluiden van de natuur om je heen, de geur, de stilte die je dan kan overvallen. Daar kan je enorm van genieten.

* Je draagt wel wat in je rugzak. Maar het zit je niet in de weg. Je draagt het met verve en gemak. Je verleden heb je achter je weten te laten, en je kijkt naar de toekomst. Je bent een gezelschapsmens, die graag sociale contacten onderhoudt.

Ik heb eigenlijk geen ander gevoel bij je foto dan : wow! wat een positieve energie!

Namasté
Larapinta
admin
admin mrt 6 '10
Hoi Hoi Larapinta,

Wat lief dat je me hebt gelezen bedankt ervoor.
Ik vind het zo leuk om al die mooie readings te krijgen, doet me erg goed.
Jij kan me dan ook goed plaatsen hij klopt helemaal.
De caravan was van iemand anders, maar nu heb ik er zelf eentje heerlijk hoor lekker in de natuur.
Ik was al op zoek op hyves maar kon je niet vinden jammer anders ging ik even bij je kijken.

groetjes van Bea en nogmaals bedankt voor je mooie reading.

Bea
admin
admin mrt 6 '10
http://larapinta.hyves.nl/

Dit is mijn hyves, weet niet waarom je lekker bij me wilde kijken, maar ga je gang en meld je aan hahaha laugh

Ben blij dat het klopte wat ik over je binnenkreeg! Wat een mooi mens ben je!!

Liefssss
Marjan

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske