Loading...
nl

vriend van paula35

wim
wim nov 30 '06
zou iemand mijn foto kunnen lezen
heb hiervoor een account aangemaakt op aanraden van NiMs

Groeten Wim
http://img99.imageshack.us/img99/6476/schatjeko8.jpg
Delen:
Thomas A
Thomas A nov 30 '06
sgoed doe ik een dezer dagen

groetjes Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 1 '06
Ik zal hem ook proberen te lezen voor je.

Je bent heel goedaardig maar soms ook een echt e*kel. Eerder voor jezelf dan voor iemand anders. Ik bedoel daarmee, dat je jezelf in sommige opzichten tekort doet, en jezelf iets teveel kan wegcijferen.

Gelukkig ben je nu in een omgeving waarin geen misbruik van je goedheid wordt gemaakt.

Je hebt een lief karakter en hebt jezelf heel goed onder controle. Van jou hoeven we geen vreemde uitspattingen te verwachten.

Je staat open voor het spirituele, maar het zal je leven niet lijden. Je bent tenslotte ook gewoon een nuchter persoon. Je houdt van relativeren, maar vindt dit wel eens moeilijk. Niet alles valt door jou te relativeren en te begrijpen.

Je bent slordig en ziet dit soms zelf niet. Waarom zou je iets opruimen? Je weet toch precies waar alles ligt?

Je ziet er gelukkig uit, dus eigenlijk zou ik gewoon zeggen. Ga zo door, en heb vertrouwen!

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
Thomas A
Thomas A dec 4 '06
Dag Wim

Hierbij je fotolezing

Liefdevol

Disharmonie

Stille wateren diepe gronden

Gemakzucht

Je zelf serieus nemen

Liefdevol; je hebt veel liefde bij je Wim en bent een warmhartig mens. De teleurstellingen die je te verwerken hebt gekregen hebben je niet verhard, hooguit wat voorzichtiger gemaakt.
Je hebt veel over voor die gene die jij in je hart hebt gesloten, maar komt er niet altijd aan toe dat ook werkelijk te tonen. Dat komt omdat jouw diepe gevoelsleven jou daar soms van weerhoud, courage noemen ze dat geloof ik. Huiselijkheid is belangrijk voor je en je zult er veel aan doen om ook daar een warme sfeer te scheppen!!!!!

Disharmonie; daar heb je een hekel aan. Niet dat je een watje bent want dat ben je niet en dat laat je ook echt wel zien zodra dat nodig is. Liever echter bewaar je de vrede. Toch krijg je het soms voor elkaar om disharmonie te scheppen doordat je niet alles zegt. En alhoewel je dit al weer doet om geen disharmonie te krijgen, kan dit op zich een reden zijn voor problemen, daar een ander liever had gehad dat je wel spraakzaam was. Dit is echter een kwestie van de ander goed kennen om hier rekening mee te kunnen houden.

Stille wa!!. . Er gaat veel meer in jou om dan menigeen kan bevroeden. Je hebt een rijke en fantasievolle innerlijke wereld en ik kan mij ook voorstellen dat je in staat bent oplossingen voor vraagstukken te vinden die voor anderen ver weg zijn. Je hebt een bijzondere benadering van allerlei problemen in jouw omgeving en een heel eigen kijk hierop. Niet dat dat er altijd uitkomt. Ook hier mis je soms wat courage. Ook al zou je het nog zo graag willen, jouw hersens staan zelden echt stil.

Je kunt heel gemakzuchtig zijn, soms bij het luie af. Daar is niks mis mee, alleen als er werkelijk wat gedaan moet worden komt dat niet zo goed uit. Geef niet zo toe aan je passiviteit en besef dat het goed rusten is na gedane arbeid.
Het lijkt alsof er een stuk onvrede in je leven is en dat het zijn oorsprong heeft is een overheersende rol van een van jouw ouders en ik denk je moeder. Is dit je moeder geweest dan is het goed te beseffen dat elke andere vrouw die je na haar ontmoette niet per se ook zo is, alleen de ellende van het menselijk bestaan brengt wel met zich mee dat als we dit niet beseffen, we wel net op alle andere vrouwen reageren als op onze eigen moeder. Geef daarom je nieuwe partner een kans zichzelf te laten zien in haar eigen hoedanigheid en reageer vanuit onbevangenheid en leg het masker van het verleden af.

Je zelf serieus nemen. Het is je levensles Wim! Je laat anderen gemakkelijk voorgaan met als resultaat dat anderen je soms als een voetveeg behandelen. Kap daarmee. Kom voor je rechten op en je zult zien dat je omgeving je met veel meer respect zal gaan behandelen en het gekke is dat je er uiteindelijk zelfs meer harmonie voor en door zult krijgen. Deze veranderde levensopstelling is misschien wat onwennig, maar o zo belangrijk en zal uit eindelijk bijdragen aan veel meer levensgeluk.

Met respect

Thomas
Thomas A
Thomas A dec 4 '06
ps ook de fotolezing van NiMS kan ik ook goed plaatsen.

groetjes

thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 5 '06
Volgens mij zijn we dit keer ook vrij overeenkomsitg :)iets andere bewoording, maar ik zie wel paralellen.
paula39
paula39 dec 5 '06
NiMS en Thomas

allemaal erg herkenbaar voor mij
al ken ik hem pas een jaar (haha)
maar als de "klik"er is waarom dan niet
ik ging op donderdagavond "koffie"drinken ;-)
en de zaterdag erop woonden we samen
heel bijzonder dat dit kan zeg

Nogmaals bedankt jullie tweeen

Liefs Paula
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '06
Graag gedaan, ik ben benieuwd of er nog een reactie van wim zelf komt (hint).
wim
wim dec 7 '06
tuurlijk komt er nog een reactie van Wim zelf ;)
allereerst bedankt voor het lezen van mijn foto en jullie reactie daarop
wat jullie beschreven hebben klopt helemaal, ik sta daar eerlijk gezegd best wel een beetje versteld van maar ik herken mezelf helemaal wat jullie schrijven,van top tot teen!
alleen zie ik mezelf niet echt als slordig, totaal niet, maar misschien bedoel je dat anders NiMS.
tenslotte zal ik proberen te bewerkstellen wat jullie me aanraden in mijn verdere leven zoals mezelf meer serieus nemen Thomas ;)
nogmaals bedankt

groetjes

Wim
Thomas A
Thomas A dec 8 '06
Doe maar Wim, jezelf serieus nemen, brengt je veel................. voor jou, je medemens......

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 8 '06
Ik bedoel je slordig in de zin dat het jou niet geordend en opruimerig bent. Kijk bijvoorbeeld eens naar je buro. Liggen er overal stapeltjes en dingetjes die voor jou wel overzichtelijk zijn, maar voor een ander misschien wel rommelig overkomt. Dit is wat ik ermee bedoelde. Uiteraard kan dit helemaal niet kloppen hoor :).

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki