Loading...
nl

Monica, fotolezen.

Monica
Monica mrt 3 '10
Hallo,
Zou ook iemand mijn foto willen lezen?
Ik ben erg benieuwd!
Zo knap dat jullie dat kunnen en willen doen, dat waardeer ik erg.
Hier is mijn foto:
Delen:
Maryssa
Maryssa mrt 3 '10
Ik heb het gevoel dat de persoon die de reading aanvraagt en de persoon op de foto niet dezelfde is..

admin
admin mrt 3 '10
Nou dat is toch na te gaan dan?
Monica is moderator op een forum, ik ga ervan uit dat ze haar wel kennen dan. smile
gast
gast mrt 3 '10
Zo te zien heeft degene op de foto wel de foto zelf genomen. Dus waarom zou het niet zij zelf zijn?
Maryssa
Maryssa mrt 3 '10
Het is een gevoel..en een gevoel is moeilijk uit te leggen.
Monica
Monica mrt 3 '10
Oke,ik ben het toch echt zelf! Misschien heeft het te maken, met dat ik de laatste tijd mijn ware ik wat aan het zoeken ben? Misschien me niet genoeg als mezelf gedraag? Ik had ook net mijn haar geverft trouwens.
Ik heb geen idee, ik heb wel een hyves adres voor je als je die wilt, ook nog wel een andere foto, en op dit forum zit een meisje hypnose bij wie ik moderator ben op een forum zij kent mij ook wel.
Desnoods maak ik een foto vanmezelf zoals jij me erop wilt staan hebben, hihi.
Marenubium
Marenubium mrt 3 '10
Nu ja, ik had hetzelfde gevoel als Maryssa bij deze foto. Misschien ligt het aan de foto smile

Quote:

Goh, nu je het zo zegt...kun je eens op je hoofd gaan staan en daar een foto van maken?? tongueHihi.
Monica
Monica mrt 3 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Nu ja, ik had hetzelfde gevoel als Maryssa bij deze foto. Misschien ligt het aan de foto smile

Quote:

Goh, nu je het zo zegt...kun je eens op je hoofd gaan staan en daar een foto van maken?? tongueHihi.

Hahhahahahah, geweldig, maak ik er meteen drie salto's er achteraan
Maryssa
Maryssa mrt 3 '10
Je bent het dus wel? Hmm spijtig maar ik twijfel nog steeds..kan er niets aan doen. Ik kies er voor je daarom niet te lezen.
Marenubium
Marenubium mrt 3 '10
LOL ik weet niet of we je dan energetisch bij kunnen benen hoor laugh
'D'r flitst...iets...voorbij...what is it! It's Monicaaaaa!'
Flitsende lezing zal dat worden, haha.

Njah, zal vandaag of morgen mijn best eens doen, als een ander het dan nog niet gedaan heeft smile
Marenubium
Marenubium mrt 3 '10
Andere foto wellicht voorhanden?
admin
admin mrt 3 '10
Ik denk dat het twijfelen of de foto echt is, komt omdat aan de foto een spelende energie hangt, een gevoel van plagende broers ofzoiets..guitesmoeletrekkende kussegevecht-zottekuren gevoel hahaha.. leuk wel!!
kan dit? of draai ik zelf een beetje door ! laugh
admin
admin mrt 3 '10
hoi monica, ik kies er wel voor om je foto te lezen heb wel het gevoel dat jij diegene bent die de foto hier geplaatst heeft, weet ook niet waarom winkik lees ook echt alleen foto's die me aanspreken.

-open, vriendelijk maar ook direct zo kennen jou dierbare jou, de buiten wereld ziet dit niet altijd zo, die zien jou vaak als een verlegen geslote persoon.
-heb je pas ruzie of een conflict gehad met iemand?
-heb het idee dat je net een nieuwe liefde hebt of binnekort gaat krijgen.
-je zit met twijfels je weet op het moment niet goed wat je precies wilt, de ene dag wil je dit en de andere dat.
-heb je katten? je bent wel een grote dieren liefhebber.
-ik vind het moeilijk om echt tot de kern te komen bij je, en voel een bepaalde wispelturigheid.

je bent een mooie meid geloof in jezelf dan komt het goed.

liefs
Monica
Monica mrt 3 '10
@Maryssa, ja ik ben het wel maar maakt niks uit, je moet er natuurlijk wel een goed gevoel hebben.

@ de rest. Hahah wat leuk. Ik zal zo even kijken om nog wat foto's!
Wat grappig dat je dat zegt van die spelende energie, ik kan er zo even niks in vinden. Wel dat ik soms best speels kan zijn, en daar veel plezier ik kan vinden maar ik wist niet dat dat zo duidelijk overkwam. Ik probeer zelf (ik fotografeer) altijd veel spontantiteit, speelsheid, expresie in foto's naar voren te laten komen(wel moeilijk als je een foto van je zelf maakt), dat vind ik persoonlijk heel mooi, hoe je zulke dingen in een plaatje kunt laten zien. maar ik zeg ook maar wat.

Hier nog wat foto's.

Monica
Monica mrt 4 '10
@kikkertje, ik had net een heel antwoord getypt op je reading , maar prongelijk weg geklikt! ik zal het morgen even opnieuw doen.
Lin
Lin mrt 4 '10
Hoi Monica'
Mooie foto;s, ogen waarin je heel diep in je ziel kan kijken.
Je voelt heel rustig en kalm aan, voelt ook aan of je je heel erg thuis voelt en lekker in je vel zit.
Het geen ik door kreeg is verdriet van een persoon die je heel erg na het hart lag. Het eerste wat ik binnen kreeg was "tante".
Daaruit interpreteer ik dat je tante is overleden waar je een hele hechte band mee hebt gehad. Heeft zij een lang lijdens weg gehad ?
Een tenger vrouwtje, niet heel groot, maar wel sterk .

Hoop dat je er herkenning in ziet

Liefs Linda
Marenubium
Marenubium mrt 4 '10
Monica. Ben jij een Vissen? Er zit ook veel Waterman in je.
Jouw ogen kijken open en eerlijk, en doordringend de wereld in. Jij zal dan ook niemand veroordelen op zijn/haar karakter.
Jij bent bij jezelf, en dat draag je ook uit. Hoewel dat gepaard gaat met nogal veel onzekerheden, maar je zal doen en handelen zoals jouw gevoel jou ingeeft.
Dat is behoorlijk bijzonder. Je laat je niet snel van jouw pad afleiden, right?
Eigenwijs, een eigen willetje, en jouw wil is wet smile
Helemaal gelijk in, want vaak is dat ook zo, lol.

Met een grol en een lach weet je mensen heel direct op hun plaats te zetten, en verrek..ze accepteren het vaak ook nog!
Hoe kan dat?
Doordat jij JIJ bent smileJe krijgt zo vaak bevestiging van jouw eigen intuïtie, dat je hieraan soms teveel waarde hecht. En daarmee anderen volledig voorbij kunt lopen. Dat doe je niet bewust, maar hun reactie speelt jou dan wel eens parten, want soms begrijp je hun reactie niet helemaal! Je bedoelde het toch goed???
Je hebt dan soms gewoon niet goed geluisterd naar hen, en teveel naar jezelf. Hierin zul je een balans moeten vinden, en voor jou houdt dat in: Luister eens wat meer naar andere mensen voordat je een uitspraak doet smileBouw voor jezelf een rustpauze in, voordat je ergens op reageert. Want jouw gedachten gaan 10x sneller dan die van iemand anders, en soms kunnen anderen jou dan niet helemaal meer volgen.
Door het inbouwen van wat meer rust, zul je zien, dat je wat sneller begrepen wordt. En dan komen jouw adviezen ook beter over!

Je bent erg veelzijdig, en daarmee toon je ook veel interesses in van alles en nog wat! Je zal daarom wat moeite hebben met het concentreren op 1 ding, klopt dat?
Je begint vaak aan het 1, maar ondertussen vraagt het andere alweer je aandacht smile
Onderzoekend, nieuwsgierig, van alles te doen! Soms zul je dan ook het gevoel hebben, dat je tijd tekort komt, lol.
Het liefst 26 uur in 1 dag proppen he?
Leergierig en niet voor 1 gat te vangen. Waar je mee bezig bent, zul je dan ook tot op de bodem uitzoeken!
Totdat je weet hoe het moet, en dan: Hoppa! Volgende.
Je bent dan ook iemand die van alles wat afweet, en op geen enkel vlak zal jij je iets wijs laten maken smile
Want je hebt je eigen ideeën er zo over ontwikkeld.

Eigenbelang ken je niet zozeer. Je weet namelijk heel erg goed, dat anderen meer ruimte dan jij nodig hebben. Op zulke momenten ben je in staat jezelf compleet weg te cijferen. Omdat jij weet, dat jouw ego er op dat moment niet toe doet. De ander is dan belangrijker. Dit kan wel eens leiden tot een situatie waarin je makkelijk over je heen laat lopen. Op dat moment heb je dat misschien niet echt in de gaten, maar achteraf denk je wel eens: povverdomme!
Yeah. Scheld dan maar eens goed, en uit jezelf dan ook! Want jouw grenzen zijn best belangrijk! En daar heeft een ander niet zomaar overheen te lopen.
Ook dit zul je moeten leren, aangeven wat jouw grenzen zijn, en wanneer ze ophouden smile
Want met jouw instelling, zoals deze nu is, kun je heel goed in een burnout raken. En da's niet de bedoeling, ey?
Je bent nog steeds een beetje zoekende naar jouw grenzen, en aan het ontdekken waar de grenzen van de 'buitenwereld' liggen.
Dat is heel goed meis, ga daar mee door!
En op het moment dat je je niet prettig voelt, dan uit dat gewoon! Ook al moet je dan mensen kwetsen, voor jou is het heel erg belangrijk om je grenzen aan te geven.

Probeer voor jezelf rustmomenten in te bouwen; momenten voor jouzelf, en waarin je in alle rust alles even goed kunt laten bezinken.
Als men van jou direct een antwoord verwacht, waar je nog niet aan toe bent, dan geef aan, dat je er later op terugkomt. Want je bent niet verplicht direct antwoorden te geven, en ook jij hebt tijd verdiend om er goed over na te denken! En dat heeft jouw omgeving maar te accepteren en te tolereren smile
Op die manier kom je ook voor jezelf op!
Onthou, ok?
Laat je niet in een hoek drukken.

Ik adviseer je een Ametrien als persoonlijk kristal smile
Dat is een zeer bijzondere steen in pure vorm. Het is een combinatie van Amethyst/Citrien, en de kleuren (geel en paars) zijn complementaire kleuren.
Hier een kleine omschrijving van de steen:
http://www.edelstenenenmineralen.nl/ametrien.html
Als je hierover meer wilt weten, en wat dit kristal voor JOU specifiek kan betekenen, dan laat het me weten smile
Monica
Monica mrt 5 '10
@ kikkerje, Allereest harstikke bedankt! Ik vond het heel leuk om te lezen en onvoorstelbaar hoeveel dingen er helemaal waar zijn.

-open, vriendelijk maar ook direct zo kennen jou dierbare jou, de buiten wereld ziet dit niet altijd zo, die zien jou vaak als een verlegen geslote persoon. Klopt helemaal! Mijn dierbaren zijn de enige mensen die mij echt goed kennen. De buitenwereld ziet mij inderdaad ook andes ja, daar heb ik het laast nog uitgebreid over gehad!
-heb je pas ruzie of een conflict gehad met iemand? Met mijn moeder, het was echt ruzie, maar we hebben er allebei wel wat aan gehad, veel van geleerd.
-heb het idee dat je net een nieuwe liefde hebt of binnekort gaat krijgen.
Dat zou kunnen ik ben aan het twijfelen of ik iemand leuk vind en of dit wederzijds is.
-je zit met twijfels je weet op het moment niet goed wat je precies wilt, de ene dag wil je dit en de andere dat. Ja dat is precies zo, ik ben echt aan het vinden wat ik nou echt, wil, vind en doe. Alles is ook zo interessant.
-heb je katten? je bent wel een grote dieren liefhebber.
Ja! Wij hebben thuis sinds ik geboren ben katten. Eentje waakte over mij toen ik een baby was, ze lag altijd bij mij in de wieg en werd heel alert als er mensen bij me kwamen. Ik had een speciale band met haar.
Op dit moment hebben we weer een kat, hij is bij ons gekomen toen hij een paar weken oud was, zijn moeder was overeden. We hebben hem bijgevoed en veel warmte gegeven. Het leek net alsof hij mij als moeder beschouwde, hij had neigingen om bij me te gaan sabbelen en breien. Hij loopt me nogsteeds elke stap achterna. Een heel lief beestje. Net of ik nu wat terug mag doen.

-ik vind het moeilijk om echt tot de kern te komen bij je, en voel een bepaalde wispelturigheid. ja dat zou kunnen, Ik ben erg wisselend ik wil steeds iets anders, en ben echt aan het zoeken wat ik nou echt wil, vind en denk.
erg bedankt!
admin
admin mrt 5 '10
dank je wel monica voor de uitgebreide reactie hier leer ik weer van. je komt er wel meid, geef het de tijd je bent jong en "fouten" keuze's maakt iedereen wel eens (weet er zelf alles van af winkik was ook zo) en hier kun je alleen maar van leren.

liefs kikkertje en als je nog vragen hebt stel ze gerust dan zal ik proberen deze voor je te beantwoorden.
Monica
Monica mrt 5 '10
@ Linda
Hoi Monica'
Mooie foto;s, ogen waarin je heel diep in je ziel kan kijken.
Je voelt heel rustig en kalm aan, voelt ook aan of je je heel erg thuis voelt en lekker in je vel zit.
Het geen ik door kreeg is verdriet van een persoon die je heel erg na het hart lag. Het eerste wat ik binnen kreeg was "tante".
Daaruit interpreteer ik dat je tante is overleden waar je een hele hechte band mee hebt gehad. Heeft zij een lang lijdens weg gehad ?
Een tenger vrouwtje, niet heel groot, maar wel sterk .

Dat is een compliment! Ja mensen zeggen vaker dat ik overkom als een rusig en kalm persoon, ik zit op dit moment ook goed in mijn vel dus dat klopt helemaal!
In kan me alleen niet herkennen, in het verdriet van een overleden tante. Ik heb wel een tante waar ik een ontzettend hechte band mee heb, zij is wel een tenger, klein en erg sterk persoon.
Op dit moment ligt de tante van een goede vriendin van mij wel in het ziekenhuis, zij is ernstig ziek. Ik help mijn vriendin hier mee, zij heeft veel verdriet, en ik probeer haar zo veel mogelijk steun te geven. Het grijpt mijzelf ook erg aan.
Misschien is het een combinatie van deze twee dingen?

In iedergeval hartstike bedankt!

Ik zal vanavond nog even reageren op de andere lezing!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420