Loading...
nl

Weet iemand de betekenis van mijn droom?

admin
admin mrt 2 '10
Hallo

Ik heb een droom gehad misschien kan iemand me helpen met de betekenis.
Ik lag in het hotel waar mijn vader met zijn vrouw verbleef te slapen in hun bed. Toen kwam mijn vader binnen met zijn vrouw en hadden iemand mee genomen, ineens staat mijn vriend ( die aan het werk was daar ) voor me met een bos bloemen, een klein bosje met zon groen papier eromheen. Hij straalde helemaal en gaf mij de bloemen. Ik ging rechtopzitten en dacht shit ik moet weg naar mijn hotel toe en zei dat tegen hem. Hij ging op de grond zitten helemaal stralend en pakt de bloemen hij pakt de rode rozen en wikkelt het elastiek ervanaf. Ineens valt er een ring naar beneden op de grond en hij pakt stralend de ring zonder wat te zeggen. Ik denk nee he hij gaat me toch niet vragen... Ineens schuift hij de ring om me linker ringvinger, wilde eerst niet passen hij telerugesteld maar toch ging die uiteindelijk goed om. Hij helemaal stralen en kuste me intens en dit ging even zo door alsof we helemaal in elkaar op gingen. Ik dacht nog je moet werken maar hij nam echt alle tijd voor me. grin

Kan iemand die droom verklaren? Krijg ik een ring van hem? laughOf gaattie weer lief voor me zijn en genieten van wat we hebben samen cool

liefs van mij
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki