Loading...
nl

Hey, dat is interesant

Charlie
Charlie nov 24 '06
Hallo allemaal, N.a.v. het topic van Ria, zou ik graag ook mijn nummeroligische horoscoop een beetje willen weten. Is er iemand die dit ook voor mij kan doen? Zou graag weten of er iets belangrijks is voor mij om te weten.

Carolyn Charlotte Nijman
Geboren op: Donderdag 10 september 1987
Tijd: 19:01
Te Veenendaal, gewoon thuis dus.

B.v.D.
Delen:
Thomas A
Thomas A nov 24 '06
Carolyn, ik wil dat best voor je berekenen. Dan wil ik wel heel graag van je horen waar jij speciale vragen over hebt of inzichten in wilt hebben. Enkele vragen kan ik mij bij jou wel voorstellen trouwens.
De uitleg van zo een horoscoop is geen kattepis en vraag mij af of de pc daar wel zo geschikt voor is. Het is best wel confronterend zeker in jouw geval zal het een hele boel naar boven halen en wel zoveel dat je er behoorlijk van kan gaan stuiteren...... Ik heb het zelf meer dan 20 jaar geleden laten doen door iemand, waarna ik zo onder de indruk was dat ik er zelf mee aan de slag ben gegaan en er honderden gemaakt heb.

Ik lees het wel wat je wilt.

Groetjes

Thomas
Charlie
Charlie nov 24 '06
Hoi Thomas, Ik zou graag alles willen weten wat eruit te halen is. Stuur het maar via pb. B.v.D.

p.s. wat denk jij dan wat voor vragen ik heb??
Ik ben al ver, dus ik kan het wel aan, hoor.
Thomas A
Thomas A nov 24 '06
okee, geef me wat tijd, het is best veel werk. Niet de berekeningen, maar het complete plaatje dat uit de berekeningen komt goed samen te vatten.

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 25 '06
Hoi Thomas, ik ben ook wel benieuwd naar wat je uit mij kunt halen. Is het mogelijk dat je er ook eentje voor mij maakt?
Charlie
Charlie nov 27 '06
Neem de tijd, Thomas.
Charlie
Charlie dec 4 '06
Hoi Thomas, wil het een beetje lukken? Ben wel benieuwd. Laat je wat weten??
Thomas A
Thomas A dec 4 '06
Goeiemorgen Carolyn

Zeker wil't lukken. Ben er al wel aan bezig geweest, maar heb het ook weer los gelaten door andere bezigheden. Komt deze week.........

lieve groetjes

Thomas
Mirreke
Mirreke dec 4 '06
Wil je verhaal niet delen Carolyn? Misschien lucht het op en kunnen wij je steunen door gewoon te luisteren of een tip te geven.
Zelf ga ik nu ook door een hel. Heb een flinke buikgriep te pakken wat direct ook weer mijn grootste angst is. Omdat het zo op elkaar lijkt dat ik gewoon mijn eigen lijf niet meer vertrouw. Is het echt of niet.
Ik verplicht je niet tot schrijven hoor, maar misschien helpt het je.
Mirreke
Mirreke dec 4 '06
Ik weet niet of je Gerrit Jansen kent. DE numeroloog van Nederland. Ik heb een afspraak gemaakt met hem. Weet je wanneer hij de afspraak kon maken????
september 2007!!!!! Hoezo volle agenda hihihi. Dan komt ie wel naar mijn huis voor een reading voor 6 personen.
Maar ik ben ook benieuwd of Thomas je wat handvaten kan geven! Suc6
Thomas A
Thomas A dec 4 '06
Ja ik ken Gerrit Jansen, welliswaar alleen van naam en weet dat hij erg goed is.
Charlie
Charlie dec 4 '06
Nooit van gehoord.
Charlie
Charlie dec 9 '06
Leeft er nog iemand op dit topic??
Charlie
Charlie dec 11 '06
Thomas, ben je er nog? Als je het niet wilt, laat het dan ook even horen. Dan weet ik dat. Nou, ik hoor het vanzelf wel.

Warme groet,

Carolyn
LPChip
LPChip dec 11 '06
Ik denk dat Thomas het gewoon wat druk heeft.
Charlie
Charlie dec 11 '06
Okee. Hoor het dan wel van hem.
Thomas A
Thomas A dec 11 '06
Is eigenlijk wel klaar grotendeels dan. Moet hem alleen nog uitschrijven en doe dat hopelijk morgenavond en anders wo.ochtend.

Duurt wat langer ook al omdat ik de laatste tijd niet meer zo een uitgebreide horoscoop maakte

Thomas
Charlie
Charlie dec 11 '06
komttie hier of via pb. maakt mij niet uit.
Thomas A
Thomas A dec 11 '06
Zet het wel gewoon op het forum, okee?

liefs

Thomas
Charlie
Charlie dec 12 '06
Prima, lieve Thomas.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk