Loading...
nl

Vraag fotograferen spiritualiteit

Helma
Helma feb 28 '10
Wist even geen andere naam voor dit topic.

Mijn dochter is gevraagd te fotograferen tijdens een spiritueel weekend. Het belangrijkste doel is om een medium te fotograferen tijdens contact met gene zijde. Helaas mag ze geen flits gebruiken die dag.

Ook is het de bedoeling dat ze nonchalant foto's maakt, maar wel in de hoop voor de cursusleden dat er iets anders te zien zal zijn op de foto's dan het meubilair.
Mijn dochter maakt zich er een beetje druk over. Mijn vraag is nu: kun je de situatie zo stimuleren dat je die extra dingen waarneemt? Zou je het vastleggen van aura's of entiteiten kunnen bewerkstelligen?

Ben benieuwd of jullie hier iets over weten. Ze gebruikt een Canon 30 of 40, dat weet ik niet zeker...
Delen:
susie14
susie14 feb 28 '10
Allereerst..ik ben geen fotoexpert of fotograaf.
En ik weet niet of je dochter is gevraaggd omdat ze een goede fotograaf is of omdat ze gevoelig is voor het een en ander. of misschien wel allebei.
het enige wat ik kan zeggen ik fotografeer altijd op mijn gevoel. Die drijft me altijd een bepaalde richting op of zorgt ervoor dat ik op een bepaald moment op een plaats knip.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je dit optimaal kunt bewerkstelligen. Ligt denk ik ook aan de gevoeligheid van de apparatuur, maar zoals ik zal zei dat heb ik weinig verstand van.
Ik zou zeggen...niet druk maken. Als het de bedoeling is dat er meer op de foto verschijnt....dan staat het er ook wel op.
gast
gast feb 28 '10
Ze zou eens aan diegene die dit gevraagd heeft kunnen vragen of die er al meer ervaring mee heeft en wat er verwacht wordt.
Moet er bewijs geleverd worden voor het paranormale?