Loading...
nl

mijn hond is bang

mono
mono feb 23 '10
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1606
hallo
aangezien ik mijn zoon zijn foto niet mag laten lezen(wat ik wel snap)zou ik graag mijn hond willen doen.
hij is op bepaalde plekken in het huis bang vooral in de keuken als hij er na toe gaat gaat hij achteruit lopend weer terug.ik denk dat de hond meer zien dan wij.ik hoop dat er wat uit komt.
Delen:
admin
admin feb 23 '10
Hmm, kun je een foto van die plek maken?
Gekke vraag misschien maar wellicht levert dat iets op?
mono
mono feb 23 '10
hier is een foto van de keuken.
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1607
ik hoop dat je er wat mee kan.
groetjes monique
admin
admin feb 23 '10
Zit de deur aan de linkerkant van de foto?
Bovenaan rechts zie ik twee punten van een theedoek of zo.
Is dat het hoekje wat hij eng vind?

Ik heb het idee dat er inderdaad een energie hangt, maar die voelt voor mij niet negatief.
Ik zie niks, maar ga nu puur op mijn intuïtie af en wat er aan gedachten binnenvalt.

Ik pak er even mijn pendel bij.
mono
mono feb 23 '10
links zit inderdaad de deur en die 2 punten zijn ook inderdaad de theedoeken.hij durf meestal niet de woonkamer binnen te komen.de foto is gemaakt vanaf de woonkamer.hij gaat heel dicht langs die witte kant lopen en dan twijfeld hij en begint dan in een keer de hoek om te rennen.maar de laaste tijd durft hij op meer plekken van de keuken niet meer terug te lopen. terwijl hij wel de keuken zo durfd in te lopen het is puur de keuken uitlopen dat is dus meestal in zijn achteruit of razend snel
admin
admin feb 23 '10
Maar dan loopt hij niet langs de keukenkastjes aan de kant van de afwasmachine he?
Links wel, dat bedoel je met die witte kant?
admin
admin feb 23 '10
Ik persoonlijk denk dat er inderdaad een *energie* in je keuken zit.
Wat dat weet ik niet, de hond merkt op dat jullie daar op reageren (als hij bang doet of wegloopt) en denkt daardoor (want hij kan het wel zien/ aanvoelen) dat er iets fout is in de keuken (in dit geval effe de keuken en niet de andere plaatsen waar hij bang is).
Ben je zelf angstig voor dit soort dingen?
Normaal gesproken zouden dieren niet bang moeten zijn tenzij het hele negatieve energie is, maar dat voelt eigenlijk niet zo voor mij.
Ik denk dat de hond angstig is niet vanwege de energie, ik denk dat als je er met de hond over praat, of met de hond praat (mooiste is in de keuken) dat zij anders zal gaan reageren.
Het ligt ook aan jou en hoe jij daarop reageert.
Ik zou nadat je dit hebt geprobeerd (als je dat wil doen tenminste, ik heb makkelijk praten) verder dit rare gedrag negeren en geen aandacht meer geven.
ik denk dat het gedrag van je dame zal veranderen.

Volgens de pendel is het echt niet negatief.

Wat je ook kunt doen is witte salie branden of zout strooien in de hoekjes waar de hond zich niet fijn voelt.

Just my two cents... smile

Lief hondje trouwens!
admin
admin feb 23 '10
als ik de foto bekijk, zie ik aan de centrale verwarming onderaan, rechts een grote doorschijnende bol.
Dus tussen het aanrecht en de centrale verwarming in de richting van de vloer ook zie ik een vorm dat lijkt een beetje alsop een heel doorschijnende orbs, zal ik zeggen... voel ik ook!
mono
mono feb 23 '10
ik wou zoiezo nog met sali wat gaan doen want mijn zoon (zeggen ze)die zou ook dingen kunnen zien en voelen(al heeft hij mij nog niet zoveel gezecht)en hij is al een tijdje erg hyper.(daarom had ik zijn foto in eerste instantie erop gezet
ik zelf ben er niet bang voor en sta er zelfs wel voor open.zelf denk ik ook niet dat het negatieve energie is want dat voelt ook niet zo.met de hond praten en negeren hebben we al gedaan vandaar ik die sali ook eens wou gaan proberen.
groetjes monique
mono
mono feb 23 '10
ik heb de foto nog eens goed bekeken en zag inderdaad die orb....
admin
admin feb 24 '10
Een orb? Nee ik zie helemaal niks, maar grappig dat jullie dat wel kunnen zien.
admin
admin feb 24 '10
Ik noemde het een soort van orbs, het is geen orbs,
het is een ronde heel doorschijnende vorm,
als ik het je aanwijs, zal je zeggen "oh ja nu zie ik het ook"
Het zit er rustig, en het voelt inderdaad niet echt negatief.
Het lijkt mij een natuurwezentje. Maar dat is een persoonlijk gevoel van me hoor.
Wat je kan doen is ermee praten, en vertellen dat je hond wat bang is, en of ze/het/hij weggaat of een heerlijk ander plekje kiest.
Wie weet lukt dat he!
Heb ik ooit ook eens gedaan, en dat lukte.
admin
admin feb 24 '10
De energie voelt *groen* dus wellicht heb je gelijk Belle smile
mono
mono feb 24 '10
ik heb vandaag het huis gereingd en met de hond gepraat maar het mocht niet baten dus als er nog suggesties zijn zijn die welkom.
admin
admin feb 24 '10
Ik "zie" niet wat Belle bedoeld, maar werd wel naar dezelfde plek getrokken. Heb wel het gevoel dat deze energie ronddoolt in je keuken. Dit is gewoon in mijn gevoel een momentopname, bedoel dat de energie daar niet steeds is, maar ook op andere plekken in de keuken. Heb het gevoel dat het een plek is waar deze energie thuishoort, maar je hond snapt het niet. Ziet het als bedreiging, maar is het niet smile

Sterkte!
Namasté Larapinta
admin
admin feb 24 '10
Quote:
met de hond gepraat maar het mocht niet baten

Belle bedoelt volgens mij dat je met de energie kan praten, daar tegen vertellen dat je hond bang is en of het daar rekening mee zou kunnen houden. De hond snapt het niet, mijns gevoels.
mono
mono feb 24 '10
ja dat klopt de hond is op drie verschillende plekken bang bij die foto ,en dan net bij die witte rand (de ingang van de woonkamer)en bij de achterdeur.
groetjes monique
mono
mono feb 24 '10
ik praat wel eens hard op dat wat er is weg mag gaan.heb ik verschillende keren al gedaan.daarom weet ik nu ook niet meer wat ik moet doen.daarom heb i het met salie geprobeerd.mijn zoon is een nieuwetijd kind kan het niet zo zijn dat het bij hem hoord?
groetjes monique
admin
admin feb 24 '10
Ik denk dat deze energie bij het huis hoort.
Niet bij iemand persoonlijk.
Wat denk jij Belle? Of iemand anders van het forum smile
mono
mono feb 24 '10
als het bij het huis hoord betekend het dan dan dat het blijft...het maakt mij niet uit het mag van mij blijven maar voor de hond vind ik het sneu
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420