Loading...
nl

Foto lezen?

Diana1982
Diana1982 nov 19 '06
Wie zou voor mij de foto van mijn (overleden) zoontje willen lezen?

De foto

Alvast bedankt!

Groetjes,

Diana
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 19 '06
Hoi Diana,

Ik zou hem wel willen lezen. Maar heb je er eentje waarop het hele gezicht te zien is? Ik heb geen ervaring met het lezen van baby's dus dit is heel moeilijk voor me. Wat ik al wel zie op deze foto is dat het een Kristal kindjes is (was).
Wendy's
Wendy's nov 19 '06
? wooww, daar dacht ik ook aan toen ik de foto zag! Ik heb een vermoede dat hij ziek was??
Diana1982
Diana1982 nov 19 '06
Dat vermoede ik ook al, maar twijfelde eraan, vandaar dat ik hem hier laat lezen. Ik denk ook dat me andere 2 kindjes ook kristal kindjes zijn.

Voor zover ik weet was hij niet ziek.

*Pascal is overleden door vedrinking.

Mischien heb ik nog wel een duidelijkere foto.

Groetjes,

Diana
Diana1982
Diana1982 nov 19 '06
Nog een foto, klik hier op.

Groetjes,

Diana
yannick
yannick nov 19 '06
ik kan duidelijk zien dat u zoontje overleden is, en u zoekt troost via dit forum. pascal word geholpen door een aantal overleden familie leden en engelen,en ze proberen hem een nieuw leven te schenken.(hij is in goede handen). pascal probeert weer zijn draad op te pakken, hij was een indigo kindje, heeft veel levens ervaring. ik wil geen lezing geven over u zoontje, daar door zal u ervaringen op pakken en aan hem denken, zo kan je geen troost vinden. maak geen zorgen over hem, ook al is dat zo moeilijk. en probeer op beide benen te staan. ik wens u veel succes.
Thomas A
Thomas A nov 20 '06
Ja Pascal is zeker in goede handen. Een erg wijs kind en een waarnemer. Pascal is niet weg; hij is van de aarde. Zijn ziel (ons diepste wezen) zal in contact blijven en zelfs steun geven in moeilijke momenten.

liefs

Thomas
Thomas A
Thomas A nov 20 '06
Pascal is een oude ziel
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 20 '06
Hoi Diana,