Loading...
nl

Foto lezen?

Diana1982
Diana1982 nov 19 '06
Wie zou voor mij de foto van mijn (overleden) zoontje willen lezen?

De foto

Alvast bedankt!

Groetjes,

Diana
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 19 '06
Hoi Diana,

Ik zou hem wel willen lezen. Maar heb je er eentje waarop het hele gezicht te zien is? Ik heb geen ervaring met het lezen van baby's dus dit is heel moeilijk voor me. Wat ik al wel zie op deze foto is dat het een Kristal kindjes is (was).
Wendy's
Wendy's nov 19 '06
? wooww, daar dacht ik ook aan toen ik de foto zag! Ik heb een vermoede dat hij ziek was??
Diana1982
Diana1982 nov 19 '06
Dat vermoede ik ook al, maar twijfelde eraan, vandaar dat ik hem hier laat lezen. Ik denk ook dat me andere 2 kindjes ook kristal kindjes zijn.

Voor zover ik weet was hij niet ziek.

*Pascal is overleden door vedrinking.

Mischien heb ik nog wel een duidelijkere foto.

Groetjes,

Diana
Diana1982
Diana1982 nov 19 '06
Nog een foto, klik hier op.

Groetjes,

Diana
yannick
yannick nov 19 '06
ik kan duidelijk zien dat u zoontje overleden is, en u zoekt troost via dit forum. pascal word geholpen door een aantal overleden familie leden en engelen,en ze proberen hem een nieuw leven te schenken.(hij is in goede handen). pascal probeert weer zijn draad op te pakken, hij was een indigo kindje, heeft veel levens ervaring. ik wil geen lezing geven over u zoontje, daar door zal u ervaringen op pakken en aan hem denken, zo kan je geen troost vinden. maak geen zorgen over hem, ook al is dat zo moeilijk. en probeer op beide benen te staan. ik wens u veel succes.
Thomas A
Thomas A nov 20 '06
Ja Pascal is zeker in goede handen. Een erg wijs kind en een waarnemer. Pascal is niet weg; hij is van de aarde. Zijn ziel (ons diepste wezen) zal in contact blijven en zelfs steun geven in moeilijke momenten.

liefs

Thomas
Thomas A
Thomas A nov 20 '06
Pascal is een oude ziel
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 20 '06
Hoi Diana,

Ik zal ook een poging wagen om te lezen. Ten eerste gecondoleerd met je verlies. Dit klinkt misschien niet leuk wat ik zeg, maar het was niet de bedoeling dat pascal oud zou worden. Ik denk dat er nog iets moest gebeuren, misschien in het huis. Had hij een favoriet plekje waar hij steeds naar toe wilde, of waar hij graag was? Ik heb het idee alsof hij bezig was, met bepaalde sterrenpoorten te openen. Op de foto met het flesje krijg ik de indruk dat pascal een sterrenkindje is. Was hij vaak afwezig voor je gevoel, en in gedachten verzonken? Ik vermoed dat hij nu bezig is met helpen van de mensheid naar de nieuwe wereld toe. Het is een bijzondere ziel die idd heel oud is. Ik kan me voorstellen dat je soms niets van hem begreep. Hoe jong als dat hij was, zo veel rustte er op zijn schouders. Toch heeft hij wel gedaan wat er moest gebeuren. Ik weet niet of je dat wat rust geeft, maar het is goed zoals het nu is. Hij waakt over jullie gezin. Het klinkt misschien stom, maar als hij niet was overleden, was jij dan op dit moment bezig geweest met het paranormale?

p.s. dit is geen foto-lezing geweest. Ik vind het heel moeilijk bij baby's en ook nog die overleden zijn. Ik kreeg niets door, behalve dan mijn eigen gevoel wat hierboven staat.
mause
mause nov 20 '06
ik kan helaas geen foto's lezen, maar wil je wel condoleren en heel veel sterkte en kracht wensen bij het verwerken van dit verlies. ik hoop dat je kracht kunt vinden in de woorden die de mensen hierboven hebben geschreven.en dat het een steun zal zijn om te weten dat hij over jullie gezin waakt en in goede handen is.

liefs maureen.
Acheliah
Acheliah nov 21 '06
Ik kan ook helaas geen foto lezen maar ik wens je wel heel veel sterkte met dit vreselijke verdriet. Heel veel steun en kracht toegewenst Dieneke en Esmée
Diana1982
Diana1982 dec 2 '06
Ik vind het erg fijn om de dingen die hier boven staan te lezen, zelf had ik ook het gevoel dat *Pascal hier is geweest om dingen af te maken, of om mij dingen te leren?

Voor *Pascal's overlijden heb ik wel een dingen gelezen over paranormale dingen, maar me er nooit in verdiept. Dit is wel anders geworden. En heb een andere blik op de leven gekregen, geniet er juist veel meer van en veel meer van Samantha en Olivia. Het is te kostbaar om druk te maken over allemaal onbelangrijke dingen.

yannick, wat is een indigo kindje?

Groetjes,

Diana
paula39
paula39 dec 2 '06
Ook namens mij veel sterkte toegewenst met dit verschrikkelijke verlies,hoe oud was pascal,als ik dit vragen mag ?

Nogmaals sterkte

Liefs Paula
yannick
yannick dec 3 '06
een kindje uit de nieuwe tijd zeg maar, nieuwetijdkinderen heeft u daar van gehoord?
met veel levens ervaring.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 3 '06
Alle over nieuwetijdse kinderen kun je vinden op de hoofdsite:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.p...%20kinderen.htm
Diana1982
Diana1982 dec 16 '06
Bedankt voor de link, heb er idd wel eens iets over gehoort, maar me er nog nooit in verdiept.

*Pascal is 1 jaar en 8 maanden geworden.

www.pascalsikkes.nl

Groetjes,

Diana
mause
mause dec 18 '06
heb je site gezien. mooi gedaan echt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela