Loading...
nl

fotolezen

christoph
christoph nov 18 '06
Hallo,

Zou iemand eens willen mijn foto lezen, van ik en mijn vriendin.

http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZF7PZAOM

Met dank

christoph

Edit by mod: url gefixed.
Delen:
Thomas A
Thomas A nov 18 '06
Okee ik zal jullie foto lezen ergens dit weekend.

later

thomas
christoph
christoph nov 18 '06
Alvast bedankt hoor Thomas.

Groetjes Christoph

Edit by mod: Url weggehaald, omdat het niet naar een foto verwees.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 21 '06
Hij is nog niet gelezen, dus ik zal een gokje wagen.

Ik vind het lastig om te lezen, omdat je ogen klein zijn op de foto. Btw, ik lees dus de jongen op de foto. Je bent analytisch aangelegd. Dit is waarschijnlijk ook je beroep. Je doet iig iets analytisch. Je wilt graag de dingen doorhebben, en kan er slecht tegen als je iets niet begrijpt. En hier heb je dus meer last van dan de gemiddelde persoon. Je hebt een zachtaardig en lief karakter, en dierenleed kan je je aantrekken. Je bent populair en gezellig, maar dat doe je niet door populair te doen. Je bent iemand die zich thuis voelt op de achtergrond. Je uitspreken doe je niet vaak, maar als je het doet dan luisteren ze wel, omdat het vaak klopt wat je zegt.

Meer komt er niet boven. Klopt het een beetje?
christoph
christoph nov 21 '06
Hallo,

Ik ben zeker niet analytich aangelegd, maar heb wel een zachtaardig karakter,ik voel me wel altijd thuis op de achtergond en wil de dingen direct begrijpen.
Alvast bedankt.
mvg christoph
Thomas A
Thomas A nov 22 '06
Dag Christoph

ondanks ik erg ver ben met jullie foto, denk ik de reading morgen in de loop v/d dag te plaatsen. ik heb er een 3-voudige lezing van gemaakt......
van jullie apart + 1 van jullie samen.

groet Thomas
Thomas A
Thomas A nov 23 '06
Fotolezen Christoph & vriendin 22 11 06

Christoph;

Bege-leider

Bescheiden

Beschermer

Diep zielsleven

Als jij in een band zou spelen dan zou jij de plek van de drummer of de bassist innemen en beslist niet de solist zijn. Zonder deze 2 musici be-staat de band niet. Dit is eigenlijk een metafoor van jouw leven.
Jouw kracht ligt erin er te zijn! Je bent een betrouwbare steun in een gezelschap of werksituatie en men kan op jou bouwen en steunen. In een kinderopvanghuis of plaatsvervangende gezinssituatie zou jij het heel goed doen. Mensen kunnen echt van jou op aan en je staat als een huis. Je permitteert je niet ook maar een steek te laten vallen omdat dit een soort wroeging teweeg brengt. Jouw af en toe luiheid wordt op de koop toegenomen. Ik zie jeugdzorg bij je.

Je bent een bescheiden mens en je hebt je hart op de juiste plaats zitten. Dit alles maakt jou zeer geliefd en jij weet een ander door jouw oprechtheid gemakkelijk met jou vertrouwd te maken. Ondanks innerlijke twijfels weet jij jezelf toch weer telkens aan de hoofdlijnen van je bestaan te houden. Innerlijke vragen zorgen niet snel voor onrust omdat het vertrouwen groot is (lees; niet snel!).

Je bent een beschermer en je hebt een beschermer!!!!..
Er zijn situaties in je leven waarvan je achteraf het gevoel hebt dat je geluk hebt gehad! De liefde die jij zelf in dit leven genereert is hier debet aan. Of jij het jezelf nu wel of niet bewust bent; er is een sterk geloof in dat er meer is dan dat waar men in het dagelijks leven over praat. Niet dat dit perse woorden voor jou hoeft te hebben, omdat jij toch ook iemand bent van “doe maar gewoon dan doe je al!!!!.”

Wat veel mensen niet van jou weten is jouw diepe zielsbeleving. Hier ben je weinig spraakzaam over, wellicht omdat er in jouw omgeving niet veel mensen zijn met wie je dit kunt delen. Veel vragen over levensvraagstukken gingen er aan je voorbij waarvan er een paar telkens terugkomen. Zo is er een aspect wat grote invloed op jouw leven heeft gehad en waardoor je anders naar het leven bent gaan kijken. Er zit een stuk verwerking aan vast waar je nog mee bezig bent en geen vrede nog geen vrede mee hebt gevonden. Misschien wel rationeel maar nog niet op hart niveau. Het antwoord zal je vanzelf geschonken worden!!!!!!!!

Je bent een gevoelig mens en weinig zal jou ontgaan. Veel van jouw gevoelens zijn nog nooit verwoord. Sferen en stemmingen pak je gemakkelijk op. Niet zelden heb je inzicht in wat er in jouw medemens leeft. Als anderen hulp nodig hebben laat je hen niet in de kou staan en zul je er zijn als je kunt, of regel je iets voor hen. Je hebt echt mededogen. Soms ben je te overgevoelig en kun je je de kilte in de maatschappij niet goed verdragen, dit kan je wat triestig maken af en toe. Je bent een bewogen mens en je onzekerheidjes laten zijn dat je veel over het leven leert. Bedenk dat niet de maatschappij ons voorland is maar vrede in ons wezen!!!!!.

Tibet?
India?

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..

Vriendin

Vertrouwen

Medemenselijkheid

Oprechtheid

bloem

Het lijkt wel of je tijdens je jonge jaren gepest bent en zo al heel jong een kritische houding naar je omgeving bent gaan aannemen. Mede hierdoor ben je al vroeg bent begonnen naar het hoe en waarom van dit leven gaan kijken. Ergens heeft het je ook een beetje kwetsbaarheid in vertrouwen gemaakt. Hoewel je gemakkelijk met je (onbekende) omgeving praat, geef je niet (meer) snel je gevoelens bloot. Heeft iemand jouw vertrouwen gewonnen word je pas echt open. Tot die tijd houd je je gevoelsleven afgeschermd.

Je bent een echt mensenmens. Je kijkt (meestal) goed naar ze en ziet ook hun behoeften en staat snel klaar voor hen. Je zorgt graag en eventuele kinderen zullen met liefde, warmte en aandacht groot gebracht worden. Je hebt een warm hart. Je bent een ongekunsteld en oprecht mens. Je voelt niet alleen dat er meer is tussen hemel en aarde maar ondervindt dat ook. Er zijn een aantal situaties in je leven geweest dat je onverwachte hulp hebt ervaren. Het zijn de vruchten van jouw eigen geven in dit bestaan, al deed je het er niet voor.

Als er een ding is waar jij niet tegen kunt dan is het liegen, draaien en halve waarheden. Hiervan gaan jouw nekharen werkelijk overeind staan en kost het je moeite nog langer tactvol te reageren.
Oneerlijkheid, onredelijkheid, grofheid komen niet in jouw boeken voor.

Hoewel je goedlachs bent, heb jij net als Christoph iets nog te verwerken. Ik kan moeilijk achterhalen wat het precies is. Dat zelfde had ik bij Christoph dus ook. Is het iets gezamelijks? Het lijkt wel of jullie beiden een stuk verdriet mee dragen. Iets moet nog zijn/haar plek vinden.

Als een bloem doe jij je werk en jouw omgeving is blij met jouw verschijning. Ik zie verzorgingswerk: ouderen? Je hebt plezier in je werkzaamheden. Ondanks dat je hart kunt werken heb je er een hekel aan als je het werk moet afraffelen. Het is nog niet eens de stress, maar je wilt je werk gewoon goed doen.

Maak je geen zorgen, weet dat je altijd geholpen zult worden. En voor jou geld ook stoor je nie aan deze maatschappij maar verijk je leven door zelf de dingen die je doet goed te doen, meer is niet nodig!!!!!!!!!!!.

Jullie dragen de roos van het leven;

De liefde die tussen jou en vriendin stroomt gaat werkelijk enorm diep. De liefde is bij jullie bepaald geen buitenkant verhaal. Ik denk dat als jullie door studiereis oid. tijdelijk op een andere locatie zijn, jullie elkaar over kweet niet hoe grote afstand nog kunnen voelen. In tegenstelling tot vele relaties zijn jullie transparant voor elkaar en zijn er situaties die vragen oproepen verduiden jullie je aan elkaar. Jullie kunnen werkelijk op elkaar steunen en laten de ander niet in de kou staan. Deze liefde gaat werkelijk diep en bied geen ruimte voor tussenkomst van een indringer.
Waak ervoor dat jullie niet de zwaarte van het aards bestaan in elkaar versterken en zoek een goede balans door zuivere vormen van ontspanning.

Jullie zijn in staat elkaar te stimuleren en het beste in elkaar naar boven te halen.
Jullie liefde is een zuivere liefde ook seksueel.
Er is voor jullie echt heel veel te delen. Op heel veel vlakken raken jullie elkaar wezenlijk!!!!!

Zowel in stilte, geborgenheid en in de grootste lol!!!!!!!!.

Met respect

Thomas

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske