Loading...
nl

rare gebeurtenis

jasper en petra
jasper en petra aug 24 '05
hallo,

2 jaar geleden zaten we aan het computeren in de studio we deden de deur dicht en even later ging de deur open maar die deur krijg je niet zomaar open het was een hele stevige deur als ie dicht was kreeg je hem niet zomaar open
en even later zagen we 2 witte verschijnselen door het raam het leken op hoofden en het was een beetje doorzichtig
de volgende morgen kwamen we beneden en ineens sprong de televisie en de radio aan en weer uit
later deden we de telivisie aan en keken even toen viel die weer uit wij snappen nu nog steeds niet wat er aan de hand was

nu nog gebeuren er raren dingen als we samen waren

heeft iemand hier een verklaring voor?
het liefst als je iets wil terug mailen mail dan naar mijn emailadres karatekit44@hotmail.com
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '05
Hallo samen,

Ik kan me voorstellen dat zo'n gebeurtenis erg angstig kan zijn. Het kan best zijn dat jullie geestelijke energie elkaar versterken. Als jullie op dezelfde "golflengte" zitten, kan het best zo zijn dat jullie energie tot meer in staat is, dan dat ieder afzonderlijk kan. 1+1 is 3.

De witte verschijningen, zeggen me niet zoveel. Probeer eens te kijken of het bijvoorbeeld plaats afhankelijk is, of dat het ook ergens anders gebeurt. Misschien is het wel zo, dat het niets met jullie samen te maken heeft.
Ayasha
Ayasha aug 29 '05
 Quote:
Origineel van nims:
Hallo samen,

Ik kan me voorstellen dat zo'n gebeurtenis erg angstig kan zijn. Het kan best zijn dat jullie geestelijke energie elkaar versterken. Als jullie op dezelfde "golflengte" zitten, kan het best zo zijn dat jullie energie tot meer in staat is, dan dat ieder afzonderlijk kan. 1+1 is 3.

De witte verschijningen, zeggen me niet zoveel. Probeer eens te kijken of het bijvoorbeeld plaats afhankelijk is, of dat het ook ergens anders gebeurt. Misschien is het wel zo, dat het niets met jullie samen te maken heeft.
1+1 is nog altijd 2 bij mij Nims ;)

zie je 'vormen' in die verschijnselen? Dus herken je er mensen in?
Riaction
Riaction aug 31 '05
Ik denk dat nims 1+1 is 3 ook zo bedoeld.
Ze probeert iets uit teleggen.

Maar ik moet eerlijk toe geven dat ik je even niet begrijp met 1+1=3.

Bedoel je dat als zij met z`n tweeen zijn ze iets aantrekken of een hele sterke manetisch veld hebben??

Leg eens uit.

Groetjes Ria
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 1 '05
 Quote:
Origineel van kath:
 Quote:
Origineel van nims:
Hallo samen,

Ik kan me voorstellen dat zo'n gebeurtenis erg angstig kan zijn. Het kan best zijn dat jullie geestelijke energie elkaar versterken. Als jullie op dezelfde "golflengte" zitten, kan het best zo zijn dat jullie energie tot meer in staat is, dan dat ieder afzonderlijk kan. 1+1 is 3.

De witte verschijningen, zeggen me niet zoveel. Probeer eens te kijken of het bijvoorbeeld plaats afhankelijk is, of dat het ook ergens anders gebeurt. Misschien is het wel zo, dat het niets met jullie samen te maken heeft.
1+1 is nog altijd 2 bij mij Nims ;)

zie je 'vormen' in die verschijnselen? Dus herken je er mensen in?
1+1 = 3 :), door twee mensen bij elkaar te zetten kan je namelijk een beter resultaat krijgen dan dat op papier mogelijk zou zijn ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 1 '05
 Quote:
Origineel van Ria:
Ik denk dat nims 1+1 is 3 ook zo bedoeld.
Ze probeert iets uit teleggen.

Maar ik moet eerlijk toe geven dat ik je even niet begrijp met 1+1=3.

Bedoel je dat als zij met z`n tweeen zijn ze iets aantrekken of een hele sterke manetisch veld hebben??

Leg eens uit.

Groetjes Ria
Ze? Denk jij ook al dat ik een meisje bent ;).

Maar wat ik bedoel is dat gecombineerde dingen hun oosprong overstijgen.

Neem bijvoorbeeld een simpel schijfje en een stok. Los van elkaar (1 en 1) stelt het niet veel voor. Maar combineer je ze (bijvoorbeeld een Tol) krijg je ineens veel meer mogelijkheden en opties die je met de afzonderlijke onderdelen niet had.
1+1 = 3 (geen 2 dus!)

Snappen jullie het weer?
Riaction
Riaction sep 1 '05
Ja, hebbes!

en Sorry meneer Nims. :o

(waarschijnlijk omdat nims op Nimfomane(ofzoiets) klinkt).

Nogmaals mijn excuus.

Ria
Ayasha
Ayasha sep 1 '05
 Quote:
Origineel van Ria:
Ja, hebbes!

en Sorry meneer Nims. :o

(waarschijnlijk omdat nims op Nimfomane(ofzoiets) klinkt).

Nogmaals mijn excuus.

Ria
hihi troost je jij bent niet de enige die dat dacht ;)

Nims: ik snap het al weer :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 1 '05
Ik een nymfomane :)nou dat valt wel mee hoor. Maar het is je vergeven.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki