Loading...
nl

BEDANKT!

admin
admin feb 16 '10


Ik open dit topic omdat ik gewoon vind dat dit gezegd mag worden!!!
Op dit forum zitten er zoveel mensen die elkaar helpen, de mensen die kaartjes leggen, de mensen die foto's lezen, de mensen die helpen bij problemen en vragen en deze beantwoorden om zo samen naar een antwoord/oplossing te vinden...
Ik wil gewoon een ieder daar ontzettend voor bedanken!
Want ik vind het heel mooi om te zien hoe er zo over spiritualiteit en ontwikkelingen gepraat wordt en hoe mensen elkaar kunnen helpen

Dus een ieder op dit forum BEDANKT!
ben blij dat ik merudi gevonden heb!
Delen:
admin
admin feb 16 '10
@ Peejay

Ja zo zie ik het dus ook, ik heb ook veel geleerd, ook dingen waar ik heel onzeker in was is door dit forum weggenomen.
Antwoorden op vragen gekregen etc etc
Gewoon helemaal super!

Dikke kus voor allen!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 16 '10
Wat leuk dat je dit zegt. Dit is namelijk precies waarom ik Merudi ooit heb opgezet. Om iedereen zichzelf te kunnen laten zijn in de nieuwe wereld. Ik ben heel blij om te zien dat het ook echt is geworden wat ik al die tijd voor ogen heb gehad.

En dat dit nooit zonder jullie allemaal had kunnen lukken, staat voor mij als een paal boven water. Dus ook ik wil iedereen hier bedanken!
Cialara
Cialara feb 16 '10
Ik ben ook dankbaar voor Merudi en de vele lieve mensen die hier vaak komen. Ik ben op spiritueel gebied sterk gegroeid in het afgelopen jaar, sinds ik hier actief ben smileen ik heb ook veel hulp en steun gekregen van een ieder hier.

En ik ben ook dankbaar voor de kritische noten die er waren, want dat deed me weer even goed nadenken over de thema's en hoe ik daar zelf in stond, ook dat is groei.

Mijn dank is aan jullie allen smile
admin
admin feb 16 '10
Merudi is een plek waar je je niet moet inhouden,
vragen staat vrij, antwoorden zijn vrij om te geven naar ieder's denken voelen,
tempo en inzicht, met een vleugje gezonde fantasie,
Er is hier een hele mooie golvende evolutie,
Fijne mensen, met al eens een kritisch oog, doch prachtige gaves en talenten.
We geven.. we ontvangen... we delen!!!
Dank je wel,

Bellefleur
admin
admin feb 16 '10
Eveneens vind ik Merudi een fijne plek waar alles besproken kan worden, in de wetenschap dat het allemaal lieve mensen zijn ! Dank jullie smile
Helma
Helma feb 16 '10
Hier sluit ik me graag bij aan! Ik kan hele boeken schrijven over de belevenissen die hier plaatsvonden (en daarvoor op Innerned), en het lijkt me best leuk om dat nog eens te doen. Het ene moment platgewalst voelend, het andere moment begrepen, maar altijd in het kader van zorg voor je naaste! Echt super. Het heeft me zoveel geleerd over mezelf, en daar ben ik erg dankbaar voor.

XXXXXXXXXXXXX en nog eentje X voor wie ik vergeten ben laugh
admin
admin feb 16 '10
Merudi is helemaal te gek!¡!¡ laugh

Bellefleur liet mij op een mooie zomerse dag merudi zien en ik wil haast niet anders.
admin
admin feb 16 '10
Ik sluit me bij Helma aan, soms geweldig, soms een enorme domper maar altijd weer verassend smile
Supergewelditastisch vind ik de mensen die zich hier zo enorm inzetten voor anderen, chapeau!
gast
gast feb 16 '10
Leuk initiatief Coogirl. Bedankt voor de mogelijkheid iedereen te bedanken laugh
admin
admin feb 17 '10
Ik wil iedereen bedanken! Heb alweer zoveel van jullie mogen leren!
admin
admin feb 21 '10
Ik merk aan mezelf dat ik op spiritueel vlak steeds verder kom en steeds meer ga begrijpen
Heel erg bedankt forumleden ik voel me per dag een stukje groeien!
admin
admin feb 21 '10
Quote:
@Helma - Het ene moment platgewalst voelend, het andere moment begrepen, maar altijd in het kader van zorg voor je naaste!


Precies zoals ik het voel, zie, ervaar.
Bedankt voor jullie vriendschap, steun en naastenliefde!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki