Loading...
nl

Puur toeval of zal het er binnenkort van komen?

admin
admin feb 15 '10

Wilde gewoon even mijn verhaal kwijt.

Ongeveer een half jaar geleden kwam mijn collega met het verhaal, tijdens je opleiding raak je zwanger.
Hier een hele tijd niet mee bezig geweest tot voor kort.
Ineens heeft mijn moeder gedroomd dat ik zwanger was 9 maanden en een week later zou bevallen en een kinderkamer nodig had of ze me wilde helpen
diezelfde dag krijgt mijn moeder 3 confrontaties met kids, 1 wordt er aan haar gevraagd of ze kaartjes wilde voor de 9 maanden beurs, en nog zo twee dingen.
Aan mij is de vraag gesteld of ik zwanger was en prompt toen ik dit berichtje aan het lezen was zie ik op de tv clear bleu zwangersschapstesten voorbij komen

Zou dit nou allemaal puur toeval zijn of wordt het lot er langzaam aan naartoe gebracht:D

liefs van mij
Delen:
Maryssa
Maryssa feb 15 '10
Ik lees jouw verhaal en het volgende komt in me op:

-Hoe wist jouw collega dat? Waar kwam die kennis vandaan?
-Een droom over zwangerschap kan ook met het beginnen aan wat nieuws te maken hebben hoeft niet letterlijk zo te zijn.
-Ik denk dat die kaarten voor de 9 maanden beurs en die reclame voor Clear Blue en die andere dingen je nu meer opvallen dan normaal. Jouw focus ligt er nu meer op door die opmerking over een mogelijke zwangerschap.

Gewoon afwachten en als het niet het moment is om zwanger te raken voor jou en je vriend je voorzorgsmaatregelen nemen en extra opletten kan nooit kwaad. Terwijl ik je verhaal las kreeg ik ook het gevoel dat je eigenlijk heel graag een kindje zou willen krijgen met je vriend. Klopt dat?

Liefs Maryssa

admin
admin feb 15 '10
Gedachten zijn krachten!!
admin
admin feb 15 '10
He Maryssa,

Mijn collega is ook spiritueel begaafd en dit kwam zomaar naar boven.

En ja je gevoel klopt ik zou heel graag met mijn huidige vriend een kindje willen krijgen

bellefleur mooie zin zeg gedachten zijn krachten!

liefs
Natalie1986
Natalie1986 feb 16 '10
Ik geloof niet dat dit toeval is hoor meis!!

Bij mijn beste vriendin is ook zoiets voorgevallen. Ze hoorde steeds reclames van prenatal en overal verschenen opeens baby's en lachte naar haar. Toen zei haar vriend ga eens een zwangerschaps test halen en ja hoor ZWANGER! Nu is het inmiddels al geboren hoor winkmaar heel mooi dat je zo tekens krijgt Coolgirl!

Ik wens je veel geluk en hopen maar dat je snel zwanger wordt wink

Liefs, Natalie
admin
admin feb 18 '10
He Natalie1986 ik ben niet zwanger smile

Alles komt op zijn tijd smile

liefs

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki