Loading...
nl

Nicky, wil iemand mijn foto lezen?

Nickyfancy
Nickyfancy feb 13 '10

Hallo, ik was ook heel erg benieuwd wat jullie zouden kunnen lezen van mijn foto! Ik weet niet of het lukt om iets specifieks in te voelen, maar ik was ook benieuwd of jullie iets konden voelen op het gebied van werk/carriere??
En nu we toch bezig zijn, liefde tongue(vraag ik quasi nonchalant)

Vind het erg spannend!

Groetjes,

En natuurlijk: alvast heel erg bedankt (L) cool

Nicky
Delen:
admin
admin feb 14 '10
Hoi Nicky,

Ik ben bezig met het ontwikkelen van een nieuwe methode van readings geven, hierbij wek ik beelden op waar ik vervolgens een betekenis bij vorm. Dus ik hoop dat je er wat aan hebt. Dan weet je waar ik mee bezig ben.

De reading:

Het eerste wat ik door krijg een een rennende windhond die met volle snelheid rent in een zwart landschap zonder dat er iets anders aanwezig is. De hond rent voor zichzelf weg en kijkt vaak bang achteruit.

Ik zie een vrouw in een boot zitten maar die vrouw is bang voor het water. Dit terwijl er veel water is, water wat een belangrijke rol speelt in jouw leven?

Dan zie ik een groep van mannen op een soort podium staan, allemaal hebben ze zwarten jassen aan en zijn een vrouw aan het bekritiseren. Dit terwijl de vrouw de handen in het gezicht houd en huilt. Ik kan niet horen wat ze zeggen.
Volgens mij ben je een gevoelig persoon die bang ik voor commentaar van andere mensen. Het mannelijk geslacht kan je het ook niet goed mee vinden als ze je bekritiseren.

Dan zie ik een relaxte groep mensen waarin iedereen lacht. Zij luisteren naar iemand die een uitleg geeft. In die groep luisterende mensen zie ik de schim van een vrouw die mee luistert en het niet erg naar haar zin heeft. Ze valt als het ware een beetje buiten de boot in deze groep. Ze is ook de enige die aantekeningen maakt en het werk serieus lijkt te nemen.

Oef...
Dan zie ik een vrouw waarvan de mond dicht gehouden word door een man. Deze man bedreigt lijkt haar te bedreigen.

Ok, dat was de reading. Graag hoor ik van je wat je ervan vond.

Greets, Robbert.
admin
admin feb 14 '10
Origineel bericht van: Nickyfancy

Hallo, ik was ook heel erg benieuwd wat jullie zouden kunnen lezen van mijn foto! Ik weet niet of het lukt om iets specifieks in te voelen, maar ik was ook benieuwd of jullie iets konden voelen op het gebied van werk/carriere??
En nu we toch bezig zijn, liefde tongue(vraag ik quasi nonchalant)

Vind het erg spannend!

Groetjes,

En natuurlijk: alvast heel erg bedankt (L) cool

Nicky

Hoi, Nicky..
Bij het zien van je foto, komen er enkele woorden en indrukken tot me door.

- Je kan mensen met een bepaalde kracht via de ogen jouw wensen kenbaar maken, diegene die dan in je ogen kijkt, voelt wat je wilt.
Uiteindelijk is dat een vorm van communicatie die je misschien heel spontaan doet, en waarbij woorden overbodig zijn.
En kan je deze manier vanuit een mooie energie, vanuit je hart uitgestraalt, heel zeker toepassen.
echter, wanneer je het vanuit een vorm van anderen dwingen (zonder dat je het misschien echt doorhebt) toepast, heb je steeds datgene terug wat je uitzend. Tot je leert het op de juiste manier te hanteren,
Op gebied van werk/carrière kan dit volgens mij volledig benut worden..door jou doordringendheid, en vanuit liefde doorgestraalt, zou je disipline en een orde kunnen uitstralen, waarbij weinig moet gezegd worden,
maar waar iedereen goed voelt- als ze naar je kijken - wàt er wordt bedoelt.
Zo, dit is misschien maar een klein onderdeel van je hele persoonlijkheid, doch dit is wat voor mij naar voren komt.. als belangrijk om te vertellen

Liefs,
Bellefleur
Nickyfancy
Nickyfancy feb 14 '10
Core, dank voor de snelle reactie, en de symboliek - is altijd spannend wat anderen voelen bij je foto; hoe dan ook; hier mijn reactie:

De reading:

Het eerste wat ik door krijg een een rennende windhond die met volle snelheid rent in een zwart landschap zonder dat er iets anders aanwezig is. De hond rent voor zichzelf weg en kijkt vaak bang achteruit.
N: Ik denk dat dat wel de situatie schetst waarin ik me nu bevind; veel heftigheid gebeurd, heb er verdriet van en voel me daar ook eenzaam in.

Ik zie een vrouw in een boot zitten maar die vrouw is bang voor het water. Dit terwijl er veel water is, water wat een belangrijke rol speelt in jouw leven?
N: Niet heel specifiek eigenlijk; nou ja, ik moet meer water drinken.. dat wel! hihi

Dan zie ik een groep van mannen op een soort podium staan, allemaal hebben ze zwarten jassen aan en zijn een vrouw aan het bekritiseren. Dit terwijl de vrouw de handen in het gezicht houd en huilt. Ik kan niet horen wat ze zeggen.
Volgens mij ben je een gevoelig persoon die bang ik voor commentaar van andere mensen. Het mannelijk geslacht kan je het ook niet goed mee vinden als ze je bekritiseren.
N: Ik heb mezelf nooit populair gevonden bij het mannelijk geslacht, misschien vandaar. (Wel heftig hoor, dit scenario)

Dan zie ik een relaxte groep mensen waarin iedereen lacht. Zij luisteren naar iemand die een uitleg geeft. In die groep luisterende mensen zie ik de schim van een vrouw die mee luistert en het niet erg naar haar zin heeft. Ze valt als het ware een beetje buiten de boot in deze groep. Ze is ook de enige die aantekeningen maakt en het werk serieus lijkt te nemen.
N: Dit schetst ook wel idd hoe ik ben in groepen - ben toch wel snel moe, ik vang iedereens emoties/gedachtes op - misschien is dat wel dat ik daarom 'aantekeningen' maak. En juist omdat alles zo ongefilterd bij me terecht komt, ben ik heel vaak moe en dan ben minder relaxt gezelschap.

Oef...
Dan zie ik een vrouw waarvan de mond dicht gehouden word door een man. Deze man bedreigt lijkt haar te bedreigen.
N: Ik heb een slechte relatie met mijn broertje, hij probeert wel vaak over mij heen te lopen ja..

Nogmaals super bedankt voor de moeite! Ben nu dan ook benieuwd hoe de situatie positief kan omdraaien :))
Nickyfancy
Nickyfancy feb 14 '10
Quote:
Hoi, Nicky..

- Je kan mensen met een bepaalde kracht via de ogen jouw wensen kenbaar maken, diegene die dan in je ogen kijkt, voelt wat je wilt.
Uiteindelijk is dat een vorm van communicatie die je misschien heel spontaan doet, en waarbij woorden overbodig zijn.
En kan je deze manier vanuit een mooie energie, vanuit je hart uitgestraalt, heel zeker toepassen.
echter, wanneer je het vanuit een vorm van anderen dwingen (zonder dat je het misschien echt doorhebt) toepast, heb je steeds datgene terug wat je uitzend. Tot je leert het op de juiste manier te hanteren,
Op gebied van werk/carrière kan dit volgens mij volledig benut worden..door jou doordringendheid, en vanuit liefde doorgestraalt, zou je disipline en een orde kunnen uitstralen, waarbij weinig moet gezegd worden,
Zo, dit is misschien maar een klein onderdeel van je hele persoonlijkheid, doch dit is wat voor mij naar voren komt.. als belangrijk om te vertellen

Liefs,
Bellefleur

Hai Bellefleur, dank voor de mooie reading..
Ik kijk mensen bijna nooit zo doordringend aan, behalve bij mijn vriendjes, en bij één gebeurde meestal wel wat ik wilde (maar of dat nou specifiek door mijn ogen kwam, of door zijn eigen verliefdheid?)
Ik hoop dat het gaat komen dat ik op een dag meer autoriteit en overtuigingskracht ga uitstralen, want tot nu ben ik altijd erg bescheiden geweest en meestal cijferde ik mezelf weg. Misschien is orde en discipline wel keihard nodig, want ik ben van mezelf nogal een chaoot!!

Dit is trouwens één van de weinige foto's waar ik zo kijk, ben er ook wel trots op haha. Maar ik neem het zeker mee naar mijn dagelijks leven als een soort van extra 'power-tool' haha.

Nogmaals dank voor het benoemen van de kracht van mijn ogen.. ben er erg blij mee!!

Nicky
admin
admin feb 14 '10
Origineel bericht van: Nickyfancy
Quote:
Hoi, Nicky..

Liefs,
Bellefleur

Hai Bellefleur, dank voor de mooie reading..
Ik kijk mensen bijna nooit zo doordringend aan, behalve bij mijn vriendjes, en bij één gebeurde meestal wel wat ik wilde (maar of dat nou specifiek door mijn ogen kwam, of door zijn eigen verliefdheid?)
Ik hoop dat het gaat komen dat ik op een dag meer autoriteit en overtuigingskracht ga uitstralen, want tot nu ben ik altijd erg bescheiden geweest en meestal cijferde ik mezelf weg. Misschien is orde en discipline wel keihard nodig, want ik ben van mezelf nogal een chaoot!!

Dit is trouwens één van de weinige foto's waar ik zo kijk, ben er ook wel trots op haha. Maar ik neem het zeker mee naar mijn dagelijks leven als een soort van extra 'power-tool' haha.

Nogmaals dank voor het benoemen van de kracht van mijn ogen.. ben er erg blij mee!!

Nicky

Graag gedaan,
Het onzekere dat zag ik ook, maar daar keek ik doorheen!
Onzekerheid is geen eigenschap he, maar het gevolg van een opgroeien in een onzekere omgeving, waardoor angst en twijfel en ongeloof méér aan de orde kwam,
dan Liefde, vertrouwen en geloof in het leven!
Toch zit die krachtige kern in je aanwezig.. die power, lieve dame!
Dat zag ik en weet dat je alles kunt bereiken wat je wenst, door er in te geloven en erop te vertrouwen.
Ik zag je een assertiviteitstraining volgen, waarbij al die krachtige power naar buiten kwam.. dus toekomst!! grin

Veel liefs van mij,
Bellefleur
Nickyfancy
Nickyfancy feb 14 '10
Ik zou het super vinden als er nog meer mensen zijn die de foto willen lezen? Dank!
admin
admin feb 14 '10
Hey Nicky,

Ik wil best kijken of je foto mij iets wil zeggen. Heb de andere lezingen niet gelezen, om deze weer puur en zuiver te houden.

* nieuwsgierige ogen, lichte vertwijfeling. Heb je getwijfeld om je foto hier neer te zetten? En is deze foto gemaakt in de wetenschap dat je het hier zou plaatsen? Je ogen spreken boekdelen van een heftige tijd in het verleden. Zoektocht naar jezelf, die geblokkeerd werd door anderen? Je mag het achter je laten, hoewel je dit nog niet volledig kan.

* je mond geeft aan dat je niet altijd zegt wat er op je hart ligt. Ook wel goed natuurlijk, want soms kan een flapuit hard overkomen. Maar zorg wel dat je hart niet belast blijft met dingen die je soms beter wel kunt delen.

* je lijkt een open gezicht te hebben, maar toch houdt de foto veel informatie tegen. Je lijkt wel niet alles te kunnen/durven zeggen.
Je vraagt naar je werk/carrière, maar er komt weinig door bij me. Blauw de kleur blauw, waarom dat is weet ik niet. Hou je van vliegen? Heb je veel gevlogen? Kan je dat zelf plaatsen ... weet niet waarom ik dat doorkrijg.

* verder vraag je expliciet quasi nonchalant naar liefde, maar die moet uit jezelf komen, en je foto vertelt me daar niets over.

Hmmm....al met al krijg ik weinig door. Ik zal straks de lezingen lezen die al gegeven zijn en je eventuele reactie erop. Misschien krijg ik nog iets door.

Namasté
Larapinta
Nickyfancy
Nickyfancy feb 14 '10
Quote:

Hey Nicky,

Ik wil best kijken of je foto mij iets wil zeggen. Heb de andere lezingen niet gelezen, om deze weer puur en zuiver te houden.

* nieuwsgierige ogen, lichte vertwijfeling. Heb je getwijfeld om je foto hier neer te zetten? En is deze foto gemaakt in de wetenschap dat je het hier zou plaatsen? Je ogen spreken boekdelen van een heftige tijd in het verleden. Zoektocht naar jezelf, die geblokkeerd werd door anderen? Je mag het achter je laten, hoewel je dit nog niet volledig kan.

* je mond geeft aan dat je niet altijd zegt wat er op je hart ligt. Ook wel goed natuurlijk, want soms kan een flapuit hard overkomen. Maar zorg wel dat je hart niet belast blijft met dingen die je soms beter wel kunt delen.

* je lijkt een open gezicht te hebben, maar toch houdt de foto veel informatie tegen. Je lijkt wel niet alles te kunnen/durven zeggen.
Je vraagt naar je werk/carrière, maar er komt weinig door bij me. Blauw de kleur blauw, waarom dat is weet ik niet. Hou je van vliegen? Heb je veel gevlogen? Kan je dat zelf plaatsen ... weet niet waarom ik dat doorkrijg.

* verder vraag je expliciet quasi nonchalant naar liefde, maar die moet uit jezelf komen, en je foto vertelt me daar niets over.

Hmmm....al met al krijg ik weinig door. Ik zal straks de lezingen lezen die al gegeven zijn en je eventuele reactie erop. Misschien krijg ik nog iets door.

Namasté
Larapinta

Larapinta,

dank je wel voor de moeite om de foto te lezen!!
Ik herken mezelf heel erg in je omschrijvingen!
* Zo heb ik inderdaad heel erg getwijfeld om mijn foto te plaatsen op het forum. Nee, deze foto is al een tijdje geleden gemaakt, maar omdat je hier heel helder mijn ogen kunt zien, heb ik deze foto gebruikt.
Niemand is ontkomt aan moeilijkheden in het leven, en dat geldt natuurlijk ook voor mij, vooral dit jaar was emotioneel voor mij heftig geweest.

*Klopt ook! Ik ben een flapuit bij mensen op wie ik me op mijn gemak voel. Maar ik voel me niet zo gauw op mijn gemak bij mensen, dus die tegenstrijdigheid klopt heel erg!!

*Hmmm.. vind het wel interessant als ik op het gebied van werk/carriere mag gaan vliegen! Ik zit nu midden in een sollicitatie procedure en hoop natuurlijk dat ik word aangenomen en eindelijk wat stabiliteit in mijn leven mag aantrekken - maar het avontuur lonkt ook! Zou best wel veel willen reizen voor een baan. Maar het is allemaal best rommelig qua werk/wat moet ik doen?? bij me - dus ik neem rustige stappen.

*Klopt, ik wou quasi nonchalant maar eigenlijk wel wat meer weten over liefde; maar ik heb ondertussen wel geleerd dat liefde ongrijpbaar is - en als dat niet kon worden afgelezen uit mijn foto; dan moet ik dat nemen zoals het is.

Ik kan zowel uitbundig als geremd zijn, maar ik geloof dat ik nu weer meer in mijn geremde fasen ben..
Soms durf ik grote sprongen te maken in mijn leven - zo ben ik begonnen met mijn mode-accesoires-label, maar soms zorgen te grote sprongen ook weer voor brokken.. het is moeilijk!!
Het liefst leef ik zo vrij als een vogel, leef ik a la moment, in mijn hoofd ben ik avontuurlijk, ongeremd, maar in het dagelijkse leven heb ik toch structuur en een soort van voorspelbaarheid nodig, haha..

Heel erg bedankt voor je reading, Larapinta!!

Groetjes,

Nicky
admin
admin feb 14 '10
Hoi Nicky,

Ik heb het graag gedaan smileEn het is ook zo dat ik heb geleerd van het fotolezen, dat de foto mij wat vertelt. En als er niks doorkomt houdt het op zeg maar. Dus ik stel me open en zo kan diegene me via de foto vertellen wat hij/zij kwijt wil. Soms geeft dit inzichten omdat je onbewust bent van deze gedachten/gevoelens.
In wat voor soll.procedure zit je? Wat voor baan?
En hoe oud ben je, want misschien kan ik het water van Core linken aan het vliegen van wat ik doorkreeg >> en zou je de avontuurlijke stap eens moeten overwegen om bv te vliegen naar warme oorden aan stranden??

Lieve warme groet,
Marjan
Nickyfancy
Nickyfancy feb 14 '10
Hoi Marjan,

Ik ben 26, ik heb vormgeving gestudeerd aan de kunstacademie.
Nu zit ik in de sollicitatie procedure als vormgever bij een groot warenhuis.

Ik heb vaker dit jaar gedacht om echt weg te gaan, maar praktisch gezien (geld/planning/waar? baan/ al die praktische dingen) kwam het nooit goed uit.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki