Hey Nicky,
Ik wil best kijken of je foto mij iets wil zeggen. Heb de andere lezingen niet gelezen, om deze weer puur en zuiver te houden.
* nieuwsgierige ogen, lichte vertwijfeling. Heb je getwijfeld om je foto hier neer te zetten? En is deze foto gemaakt in de wetenschap dat je het hier zou plaatsen? Je ogen spreken boekdelen van een heftige tijd in het verleden. Zoektocht naar jezelf, die geblokkeerd werd door anderen? Je mag het achter je laten, hoewel je dit nog niet volledig kan.
* je mond geeft aan dat je niet altijd zegt wat er op je hart ligt. Ook wel goed natuurlijk, want soms kan een flapuit hard overkomen. Maar zorg wel dat je hart niet belast blijft met dingen die je soms beter wel kunt delen.
* je lijkt een open gezicht te hebben, maar toch houdt de foto veel informatie tegen. Je lijkt wel niet alles te kunnen/durven zeggen.
Je vraagt naar je werk/carrière, maar er komt weinig door bij me. Blauw de kleur blauw, waarom dat is weet ik niet. Hou je van vliegen? Heb je veel gevlogen? Kan je dat zelf plaatsen ... weet niet waarom ik dat doorkrijg.
* verder vraag je expliciet quasi nonchalant naar liefde, maar die moet uit jezelf komen, en je foto vertelt me daar niets over.
Hmmm....al met al krijg ik weinig door. Ik zal straks de lezingen lezen die al gegeven zijn en je eventuele reactie erop. Misschien krijg ik nog iets door.
Namasté
Larapinta
Larapinta,
dank je wel voor de moeite om de foto te lezen!!
Ik herken mezelf heel erg in je omschrijvingen!
* Zo heb ik inderdaad heel erg getwijfeld om mijn foto te plaatsen op het forum. Nee, deze foto is al een tijdje geleden gemaakt, maar omdat je hier heel helder mijn ogen kunt zien, heb ik deze foto gebruikt.
Niemand is ontkomt aan moeilijkheden in het leven, en dat geldt natuurlijk ook voor mij, vooral dit jaar was emotioneel voor mij heftig geweest.
*Klopt ook! Ik ben een flapuit bij mensen op wie ik me op mijn gemak voel. Maar ik voel me niet zo gauw op mijn gemak bij mensen, dus die tegenstrijdigheid klopt heel erg!!
*Hmmm.. vind het wel interessant als ik op het gebied van werk/carriere mag gaan vliegen! Ik zit nu midden in een sollicitatie procedure en hoop natuurlijk dat ik word aangenomen en eindelijk wat stabiliteit in mijn leven mag aantrekken - maar het avontuur lonkt ook! Zou best wel veel willen reizen voor een baan. Maar het is allemaal best rommelig qua werk/wat moet ik doen?? bij me - dus ik neem rustige stappen.
*Klopt, ik wou quasi nonchalant maar eigenlijk wel wat meer weten over liefde; maar ik heb ondertussen wel geleerd dat liefde ongrijpbaar is - en als dat niet kon worden afgelezen uit mijn foto; dan moet ik dat nemen zoals het is.
Ik kan zowel uitbundig als geremd zijn, maar ik geloof dat ik nu weer meer in mijn geremde fasen ben..
Soms durf ik grote sprongen te maken in mijn leven - zo ben ik begonnen met mijn mode-accesoires-label, maar soms zorgen te grote sprongen ook weer voor brokken.. het is moeilijk!!
Het liefst leef ik zo vrij als een vogel, leef ik a la moment, in mijn hoofd ben ik avontuurlijk, ongeremd, maar in het dagelijkse leven heb ik toch structuur en een soort van voorspelbaarheid nodig, haha..
Heel erg bedankt voor je reading, Larapinta!!
Groetjes,
Nicky