Loading...
nl

Kaartleggen voor gevoel van de ander?

Nychje
Nychje feb 13 '10
Is het mogelijk om tarot kaarten te gebruiken om inzicht te krijgen voor de gevoelens van een ander naar jezelf toe?

Heb een kaart getrokken met de vraag ; een de kaart te laten zien dat het gevoel van de ander naar mij toe het best omschrijft.

Kreeg de kaart Bokalen 7 te zien, hoe kan ik deze kaart het best interperteren?

alvast bedankt!
Delen:
admin
admin feb 13 '10
Ok, Nychje,

Allereerst stel je jezelf de vragen, voordat je een kaart trekt :

1)waarom wil ik weten wat de ander zijn/haar gevoel is naar me toe?
2)Is er een mogelijkheid om gewoon te vragen aan die ander wat de gevoelens zijn voor mij? En indien ja, wanneer ga ik die vraag stellen en hoe? Of.. wat houdt me tegen?

wie weet was deze laatste vraag wel een boeiende vraag om via de kaarten te stellen..


Indien je de kaart trekt..
3)Kan ik op het moment van m'n vraagstelling "neutraal" zijn en niet beinvloed door datgene wat ik graag hebt dat de ander voor me voelt?

4)kan ik me "neutraal" intunen (focussen, afstemmen)op de ander, zodat de kaart die ik krijgt.. niet de emotie van mezelf weer geven?

pas wanneer deze vragen gunstig zijn, kan je de kaart(en) leggen en interpreteren vanuit de ander .

Liefs
Bellefleur
Zuzanna
Zuzanna sep 29 '10
Ik doe dit ook regelmatig en kan van mezelf zeggen dat ik er neutraal in sta. Ik kleur de antwoorden niet in maar laat ze komen zoals ze zijn. De blinde vlek legging is voor mij altijd een heel fijne legging om voor een ander te doen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki