Loading...
nl

Beagle, in het kielzog van Darwin

Helma
Helma feb 13 '10
Zojuist keek ik op ned 2 naar bovenstaand programma. Het is ook vanavond, op België Canvas, om 20.40 uur.

Ik had het nooit eerder gezien, en vond het erg interessant. Mijn dochter keek ook mee: ze pakte zelfs haar boek van Biologie, waarin een afbeelding stond van de verschillende vinken die de Galapagos Eilanden kent. Heel bijzonder, het geëvolueer van zulke kleine vogeltjes.

Het ging ook nog even over de levensboom, waarin alles onderdeel is van die hele grote boom, ook de mens.

volgens mij is het er ieder week op, op zaterdag. Ik ben van plan dit te blijven volgen!
Delen:
admin
admin feb 13 '10
Ik vind het ook een geweldig interessant programma om naar te kijken Helma. Boeiend en onderhoudend !
Cialara
Cialara feb 13 '10
Het is al een tijdje op de buis, ik kijk af en toe ook. Het is zeker een boeiend programma om naar te kijken smile
admin
admin feb 13 '10
Ook mooi was het toen ze had antwoord hadden gegeven maar de tijd was om. Dus mocht het andere team 1 poging doen om in 1 keer het juiste antwoord te geven. Maar dan verspreekt die zich en hebben zei het ook fout laugh.

Maar ik verbaas me er weleens over dat als dat programma komt hoe snel ze de juiste woorden vinden.
Helma
Helma feb 13 '10
Core, wat ik gezien heb was een documentaire en geen kwis of iets dergelijks. Hebben we het wel over hetzelfde?
admin
admin feb 13 '10
oh ok, haha.... ja gister was op tv ook zo'n programma waarin 2 teams tegen elkaar strijden in het raden van wat iemand uit beeld. Daarin moesten ze een zin raden die precies zo was als de titel van je bericht. Toeval tongue
Helma
Helma feb 13 '10
En was dat een nederlandse zender of een belgische? laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki