Ik zal hem zo meteen even lezen Robin
edit:
Het eerste wat me op viel toen ik naar de foto keek was de band die ik voelde tussen jou en het hondje op deze foto. Is het hondje soms een beetje ”het kameraadje dat alles weet'?
Verder zie ik verdriet, verborgen verdriet. Verdriet van verlies en teleurstellingen. Je probeert je verdriet te verbergen maar dat lukt niet altijd even goed. Je hebt een hele moeilijke periode achter de rug en die wil je zo snel mogelijk vergeten, maar denk er aan, van moeilijke periodes moet je leren, dus probeer het niet te snel te vergeten
misschien heb je der ooit nog wat aan.
Je verbergt niet alleen je gevoelens van verdriet, maar hebt het soms ook moeilijk om vriendschap en liefde te uiten. Je lacht, je speelt, je bent behulpzaam maar toch vind je het af en toe moeilijk om je 100% te geven voor een persoon.
Verder denk ik dat je vrij vergeetachtig bent, het gebeurt jou meer dan eens dat je niet meer denkt aan dat ene papier, of zelfs sleutels!
je zal meer dan eens weer van je auto naar het huis moeten lopen omdat er nog iets op de kast lag!
Verder ben je denk ik ook een beetje naïef. Hoewel je je niet helemaal ”geeft' aan een persoon, zie je ook zelden tot nooit het slechte in van mensen. Je probeert altijd naar het goede te kijken en ook dat goede naar boven te halen. Maar ook dat kan niet altijd helaas. Je vind het denk ik ook moeilijk om te accepteren wanneer je je vergist in iemand.
Je hebt mensenkennis, vaak kijk je dwars door ”maskertjes' heen.