Loading...
nl

Dame in het zwart

Maryssa
Maryssa feb 10 '10
Ik had vannacht iets raars ik was half wakker half in slaap. Maar er was een vrouw helemaal in het zwart gekleed in een hoek van mn slaapkamer. Ze droeg een zwarte jurk, zwarte hoed met sluier. Ik kon haar gezicht niet goed zien. Ze zei tegen me dat ze me energie kwam geven. Omdat ze in het zwart was en ik niet wist of het dan wel positief was heb ik gezegd dat dat niet nodig was. Vanaf dat moment herinner ik me niet meer wat er verder gebeurde. Wel vreemd..weet niet zo goed wat ik er mee moet doen. Iemand een idee?
Delen:
admin
admin feb 10 '10
Misschien dat ze nog eens komt, en het dan duidelijker wordt.
vraag je dat bij me opdoemt : heb je iemand gekend in het dagdagelijkse die altijd in eht zwart was gekleed? En die een lange tijd geleden gestorven is? Een weduwe?
admin
admin feb 10 '10
Altijd mooi zulke momenten, vind je niet?

Zwart of wit maakt niet persee uit. Wit is een meer menselijke kleur dan zwart, desondanks dragen veel mensen ook zwart in hun voor de balans. Mijn vermoede is dat omdat je veel met het licht bezig bent (het wit) draag je te weinig zwarte energie in je en dat werd je aangeboden.

Kan je daar wat mee? ^_^


Greets, Robbert.
Maryssa
Maryssa feb 10 '10
@ Peejay: Ja precies, zo dacht ik ook, zo van: ow jee in het zwart gekleed dat kan niet iets positiefs zijn..

@ Bellefleur: Ik heb even zitten denken Belle maar ik ken niemand die zich geheel in het zwart kleedde en overleden is. Ze was gekleed in wat ouderwetse kleding beetje jaren 30 of 40. Maar het zou kunnen dat ze zich nogmaals laat zien en ik hoop dat ik dan wat durf te vragen aan haar... Is wel een goede uitdaging om niet bang te zijn en het gesprek aan te gaan.

@ Robbert: Ja ik geloof wel dat je daar gelijk in hebt klinkt heel logisch. Een overdaad aan wit moet ook een tegenhanger krijgen en dat kan dat ze dat kwam brengen.Ik ben de laatste tijd wel veel bezig met mezelf en anderen in het licht te zetten en dergelijke dus kan heel goed. Wel sneu dat ik zei dat het niet nodig was tegen haar maar dat kwam omdat ik dacht dat dat zwart negatief was. Door jouw antwoord weet ik dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Ja het is mooi Robbert, maar ik moet er nog erg aan wennen aan dit soort dingen!

Dank jullie wel hier kan ik wel wat mee!
admin
admin feb 10 '10
Nu heeft ze je uiteindelijk de energie van gedachtes gegeven. Denk daar maar eens over na wink
Maryssa
Maryssa feb 10 '10
Quote:
Core:Nu heeft ze je uiteindelijk de energie van gedachtes gegeven. Denk daar maar eens over na

Ik zit heel hard te denken wat je daarmee zou kunnen bedoelen. Pff is wel een moeilijke. Hoe bedoel je precies Robbert?
admin
admin feb 10 '10
Dat je kritisch wordt t.o.v. je gedachtes, situaties en denkpatronen?
admin
admin feb 10 '10
Origineel bericht van: Maryssa
Quote:
Core:Nu heeft ze je uiteindelijk de energie van gedachtes gegeven. Denk daar maar eens over na

Ik zit heel hard te denken wat je daarmee zou kunnen bedoelen. Pff is wel een moeilijke. Hoe bedoel je precies Robbert?


Origineel bericht van: Bart
Dat je kritisch wordt t.o.v. je gedachtes, situaties en denkpatronen?


Wat Bart zegt bedoelde ik. smile
Maryssa
Maryssa feb 10 '10
Aha! Thx Bart en Core. Het kan nooit kwaad om die zaken onder de loep te nemen en alle kanten ervan te zien..

Ik ga er mee aan de slag. smile
admin
admin feb 10 '10
*Thumbs up* Maryssa !
Maryssa
Maryssa feb 10 '10
Haha dank je wel Bart smile
Maryssa
Maryssa feb 11 '10
Vandaag een medium gesproken over mijn ervaring. Volgens haar is die dame in het zwart verbonden met de grond waarop mijn huis staat. Ze is in het zwart vanwege de rouw en bezoekt niet alleen mij maar ook de buren. shockedHahah ik zal maar niet gaan rondvragen. Ze is zorgzaam en heeft geen kwaad in de zin. Ze was er om mij steun te geven.
admin
admin feb 11 '10
aha ja..juist, klopt volgens mij wat het Medium zegt.
weduwe had ik al gevoeld,maar dacht dat het iemand was die je zou kennen, vandaar m'n vragen.
En het inzicht van Core past ook, bij het geheel.
Maryssa
Maryssa feb 11 '10
Ja dat is helemaal waar Belle wat jij en Core en het medium hebben gezegd past in elkaar. Ik ben er nu weer wat rustiger onder.
Natalie1986
Natalie1986 apr 30 '10
Hoi Maryssa,

Heb je die mevrouw nog een keer gezien of niet!
Wel apart zeg wat er gebeurde!
Ik heb ook wel eens zo iets meegemaakt maar dan niet thuis gelukkig.
Maryssa
Maryssa apr 30 '10
Hallo Nathalie,

Nee ik heb die vrouw niet meer gezien. Ik ben daar wel blij mee omdat ik er toen enorm van ben geschrokken en bijna niet meer durfde te gaan slapen. Ik brand wierook voor het slapen gaan als het wat onrustig aanvoelt in mijn slaapkamer en dat helpt me wel. Wat lief dat je ernaar vraagt, thx.
Natalie1986
Natalie1986 mei 1 '10
Hallo Maryssa,
Gelukkig maar want dat lijkt me inderdaad ook niks als je zo'n vrouw in je slaapkamer tegenkomt.
Heb je ook salie gebruikt zodat ze helemaal niet meer terug komt?
Maryssa
Maryssa mei 1 '10
Hey Nathalie,

Het is ook niet fijn maar het is misschien wel een proces waar ik doorheen moet. Dat ik leer om niet meer bang te zijn en er meer mee durf te communiceren. Ik brand inderdaad geregeld salie wierook en ook wel eens Darsan wierook. Die werken allebei heel reinigend.
angel-star
angel-star aug 15 '11
Het eerte gevoel wat in je opkomt bij zo een ervaring is het gevoel waarvan jij voor jezelf uit mag gaan wat gevoels matig voor jou opdat moment werkt
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc okt 11 '11
In zulke gevallen vraag ik altijd of ze uit Licht, Liefde en de Waarheid komen? Zo ja, dan zijn ze welkom. Zo nee, dan vraag ik vriendelijke doch beslist om weg te gaan!
Ik krijg dan 3x een bevestiging (blijven) óf ik "hoor" niks.
Niks betekend dus weggaan!
Luister heel goed naar je gevoel!
Als je twijfelt dan mag je gerust zeggen: ik weet dat je er bent maar nu is niet de juiste tijd (ik wil slapen of iets dergelijks). Kom je uit Licht, Liefde, Waarheid dan ben je een andere keer welkom.

Zoals boven doe ik het. Maar er zijn natuurlijk meerdere methodes.

De kleding die je beschrijft past inderdaad bij een weduwe van "vroeger". Zeker in katholieke kringen was zo'n sluier heel gewoon.

liefs
Elrian
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki