Loading...
nl

Pff ik ben verliefd! Help!

Farah
Farah feb 8 '10
Hey lieve mensen,

ik ben voor het eerst in me leven: VERLIEFD.

Sorry maar moet even eruit, als ik bij hem ben voel ik allemaal tintelingen niet in mij, maar ook alsof er energie is die tussen ons in staan.
Een klasgenoot, die gevoelig is, altijd als we samen staan, zegt altijd wat gebeurt er tussen jullie 2?!

Als hij me aan kijkt, smelt ik, zijn ogen hebben iets bijzonders.
hij is erg gevoelig...

Maar helaas, mag ik niet te dichtbij komen volgens mij heeft hij verlatingsangst.
Ik heb hem verteld dat ik hem erg leuk vind, hij zelf heeft nooit verteld wat ie nou van me vind.

Alleen ik vraag me dus af, 2 gevoeligen mensen, hoe gaat dat met verliefdheid ik heb zo gevoel, dat anders is.
Je voelt elkaar zo erg aan...

Hoe gaat dat in een relatie?

Fijn om te weten, ALS er een relatie komt haha...


Liefs Farah
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 feb 8 '10
Hoi Farah!

Ten eerste wat leuk meid!! Geniet er lekker van..

Zou hij geen bindingsangst hebben? Kan zijn dat jullie 2 zo sterk samen zijn dat hij er bang voor wordt!
Volgens mij is dit wel meer dan verliefdheid als ik het zo lees.

Ik denk maar dat is mijn mening dat als je een relatie hebt met 2 gevoelige mensen dat of het gaat super goed of gewoon super fout.
Bij mij was het t laatste maar kan net zo goed dat het bij jullie super goed gaat natuurlijk.

Ik hoop het voor je!!

Liefs Natalie
Farah
Farah feb 8 '10
Hey Nathalie!

Bedankt voor je reactie..!

Dat zou erg goed kunnen, hij is zonder vader opgegroeid. Dus je hebt heel erg gelijk hahhaa...
Ik weet niet, maar hij raakt me zo erg he.
Pff alsof ik gewoon bevries als hij tegen me praat maar ja...

Echt ik voel ook wel dat iets meer kan zijn, engelenkaarten hadden 1 maand van tevoren al aangetoond dat ik verliefd zou raken en me tweelingziel zou ontmoeten?
Maar ik ben daar niet thuis in, tweelingziel enso...

Ik ook!

Communicatie is egr belangrijk...
Farah
Farah feb 8 '10
nathalie, wat jammer van je relatie..!
Natalie1986
Natalie1986 feb 8 '10
Hoi Farah,
Graag gedaan
Ik herken het helemaal zielsverwanten kunnen je zoveel leren en laten voelen.
Ik heb dit nu toevallig met iemand die bij ons in de sportschool werkt. Ik merk altijd dat als hij me zo diep aankijkt dat ik altijd een stap terug doe.. Hoe vervelend is dat haha.
Heel mooi om te horen dat de engelenkaarten dat hebben aangetoond. Je kan misschien wel googlen op tweelingziel of iets in die richting.
Ik vind het niet jammer van de relatie die stuk liep. Het moest zo zijn.. Ik heb veel van hem geleerd en dat is heel dichtbij mijn gevoel blijven. Het was ook geen tweelingziel maar meer een karmische relatie.
Farah
Farah feb 8 '10
Hey Nathalie!

;-)

Wauw en wat ga je nu doen..?
Of ga je niks doen..?

Ja heb gegoogeld net maar ja, ik ben ook erg gevoelig daarnaast ook erg nuchter dus ik zie veel sites dat ik denk pff.. haha
Maar wel eerlijk, herken ik wel wat maar ik ben hier helemaal niet bekend mee.

Leuke is wel, hij kan me versterken en ik hem ook.
Ik hoop dat iets word en anders heb ik ook vrede mee...

Oke, sorry nee dan is het totaal niet jammer nee, het mooie is dat je positieve dingen eruit kan halen en dat is belangrijk.
Oke en wat is dat dan precies, karmisch relatie?
Natalie1986
Natalie1986 feb 8 '10
Hai hai,

Nee ik ga nog niks doen, ik wil hem eerst beter leren kennen en dan zie ik wel verder.

Hahahah ja daar heb ik nou ook heel veel problemen mee de ene kant heel gevoelig en de andere kant heel nuchter en denk je weer veel na.

Ik denk dat geduld een schone zaak is, als jullie bij elkaar horen te komen komt dat vanzelf wel en zo niet dan was het voor dit leven misschien niet de bedoeling.

Karmische relatie is een relatie waar nog karma uittewerken is vanuit vorige levens als ik het goed heb.
Farah
Farah feb 8 '10
Hey Nathalie,

Ja dat bedoel ik ook meer, beter leren kennen ja.

hahahaha ik heb ook zoiets vanne, je je moet niet teveel in het zweverig denken.
Voor mezelf dan he...

ja precies dat heb ik ook.
ik merk het wel, hij is aan zet hahhaa...

oh oke op die manier, ;-)

Maar ja, jij bent ook nog jong of niet?
Ik ben 24 jaar.
Natalie1986
Natalie1986 feb 8 '10
Hoi hoi

Ja, ik heb al contact met hem hij begeleidt mij met trainen hij is personal begeleider dus dat maakt het ook al niet echt gemakkelijk want weet niet of je wel iets mag beginnen dan haha.

Echt zweverig is het toch niet want je voelt het toch als je elkaar aankijkt dan denk je zucht! hihih

Ik hoop echt dat het wat wordt tussen jullie. Het is je grootste spiegel dan.

Ja ik ben 23 jaar bijna weer 24. Hoe oud is die van jou?

Liefs natalie
Farah
Farah feb 8 '10
Oh oke hahaha...
OEW personal begeleider...

Wanneer word je 24?

Hij is mijn leeftijd...
En die van jou?

Veel liefs,
Natalie1986
Natalie1986 feb 8 '10
ik wordt 9 mei 24 en hij is al 24 dus jouw leeftijd wink
Farah
Farah feb 8 '10
Oh oke wat leuk zeg...!!!

Ik bedoel, ik ben bijna 23 sorry...!!!!!!

Even kleine misunderstanding, ook in mei jarig en hij ook hahhaa..
Vari
Vari jan 5 '11
Wat een fantastisch gevoel hé. Verliefdheid. Dit maakt het leven zo mooi. Je hebt de indruk dat je de wereld aankan. Koester dit gevoel maar en bovenal "Geniet". Dit is m'n enige raad die ik je kan geven.
Veel succes nog!
Vari
Vari jan 5 '11
smileLily Beau,

Ik wou dat ik kon zeggen dat ik in dezelfde situatie zat als jij. Bij mij ligt het allemaal een beetje moeilijker maar ik heb het voor een groot deel aan mezelf te danken. Ik heb gelogen en m'n vriend door en door gekwetst. Met alle gevolgen vandien. Ik hoop dat het ooit nog goed komt tussen ons.
Wat vervloek ik mezelf. Pfff
Vari
Vari jan 5 '11
Ik ben een beetje jaloers op je.
Neen niet echt natuurlijk maar gewoon omdat het getuigd van hoe je in elkaar zit. Het is inderdaad gemakkelijker om te zwijgen en het op te kroppen. Op een bepaald moment komt het dan aan de oppervlakte en is het veel moeilijker op te lossen dan moest je van direct de koe bij de horens gevat hebben.
Bij mij ligt de situatie een beetje anders. Ik ben gehuwd maar uiteindelijk leven we naast elkaar (de broer/zus relatie). Ik ben niet bewust op zoek gegaan maar op een zeker moment kom ik m'n ex-vriend tegen (laat ons hem X noemen). Het klikt en we groeien meer en meer naar elkaar toe. Ik ben verliefd; het overkomt me gewoon en kan er niets tegen doen. Al m'n reserves vallen weg. Maar ik begin verkeerd. Ik zeg niet dat ik gehuwd ben; niet dat ik een dochter heb. Dusja, ik wou niet bewust liegen en ik dacht; ik vertel het dan wel eens. Het is het begin en wie weet wat de toekomst brengt. Maar ja, ik stel het uit, .... Op een zeker moment hebben wij echt een heel erge ruzie. Hij ziet het echt serieus met me (en ik infeite ook met hem) en dus ik biecht op. Hij wordt razend. Heel begrijpbaar. Hoe zou je zelf zijn. Ik krijg geen kans meer om het verder uit te leggen maar hij laat me gewoon staan. Hij zegt niet dat hij me niet meer moet of zo. In het begin (eerste 3 weken) sturen we af en toe nog eens een sms naar elkaar. Heel oppervlakkig. Ik vraag hem of we een babbel kunnen hebben; indien hij niet wil dan mag hij me ook gewoon zeggen dat hij het niet meer ziet zitten. Hij reageert niet; weigert ieder contact; stuurt opeens niets meer terug. Via z'n zus en maat krijg ik wel te horen dat hij het heel serieus meende met me en dat hij er niet goed van was. Ik krijg een boel verwijten (logisch natuurlijk) dat ik hem verraden heb enz.
Echt Lily Beau. Onze band was enorm en ik heb het er echt moeilijk mee. Terwijl ik het hier nog eens neerschrijf, besef ik wat ik gedaan heb. Er zijn geen excuses voor. Maar ik zou zo graag ons eens met hem babbelen en indien hij dat echt wenst afscheid nemen. Maar dit wordt me niet gegund en het knaagt aan me. Ik kan het niet achter me laten. Als ik de tarotkaarten (ik heb een consult, 3 infeite in 4 maand tijd, bij een kaartlegster achter de rug) mag geloven dan komt alles terug goed maar ik probeer me er niet teveel op te focussen. Maar het is moeilijk. Ik maak mezelf echt verwijten. Ik zou zo graag een 2e kans krijgen. Maar hij is zo koppig. Steenbok he dusja, heel moeilijk karakter. Extreem moeilijk om mee overeen te komen. Maar het lukte tot die bewuste dag.

Ik wens je veel geluk toe met je nieuwe vriend. Hou het maar zo.
Knuffel
Vari
Vari jan 5 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
Origineel bericht van: Vari
Ik ben een beetje jaloers op je.
Neen niet echt natuurlijk maar gewoon omdat het getuigd van hoe je in elkaar zit.
Het is inderdaad gemakkelijker om te zwijgen en het op te kroppen.
Op een bepaald moment komt het dan aan de oppervlakte en is het veel moeilijker op te lossen dan moest je van direct de koe bij de horens gevat hebben.

Bij mij ligt de situatie een beetje anders.
Ik ben gehuwd maar uiteindelijk leven we naast elkaar (de broer/zus relatie).
Ik ben niet bewust op zoek gegaan maar op een zeker moment kom ik m'n ex-vriend tegen (laat ons hem X noemen).
Het klikt en we groeien meer en meer naar elkaar toe.

Ik ben verliefd; het overkomt me gewoon en kan er niets tegen doen.
Al m'n reserves vallen weg. Maar ik begin verkeerd.
Ik zeg niet dat ik gehuwd ben; niet dat ik een dochter heb.
Dusja, ik wou niet bewust liegen en ik dacht; ik vertel het dan wel eens.

Het is het begin en wie weet wat de toekomst brengt.
Maar ja, ik stel het uit, .... Op een zeker moment hebben wij echt een heel erge ruzie.
Hij ziet het echt serieus met me (en ik infeite ook met hem) en dus ik biecht op.
Hij wordt razend. Heel begrijpbaar. Hoe zou je zelf zijn.
Ik krijg geen kans meer om het verder uit te leggen maar hij laat me gewoon staan.
Hij zegt niet dat hij me niet meer moet of zo.

In het begin (eerste 3 weken) sturen we af en toe nog eens een sms naar elkaar.
Heel oppervlakkig.
Ik vraag hem of we een babbel kunnen hebben; indien hij niet wil dan mag hij me ook gewoon zeggen dat hij het niet meer ziet zitten.
Hij reageert niet; weigert ieder contact; stuurt opeens niets meer terug.
Via z'n zus en maat krijg ik wel te horen dat hij het heel serieus meende met me en dat hij er niet goed van was.
Ik krijg een boel verwijten (logisch natuurlijk) dat ik hem verraden heb enz.

Echt Lily Beau. Onze band was enorm en ik heb het er echt moeilijk mee. Terwijl ik het hier nog eens neerschrijf, besef ik wat ik gedaan heb.
Er zijn geen excuses voor.
Maar ik zou zo graag ons eens met hem babbelen en indien hij dat echt wenst afscheid nemen.

Maar dit wordt me niet gegund en het knaagt aan me.
Ik kan het niet achter me laten.

Als ik de tarotkaarten (ik heb een consult, 3 infeite in 4 maand tijd, bij een kaartlegster achter de rug)
mag geloven dan komt alles terug goed maar ik probeer me er niet teveel op te focussen.
Maar het is moeilijk. Ik maak mezelf echt verwijten.

Ik zou zo graag een 2e kans krijgen. Maar hij is zo koppig.
Steenbok he dusja, heel moeilijk karakter. Extreem moeilijk om mee overeen te komen.
Maar het lukte tot die bewuste dag.

Ik wens je veel geluk toe met je nieuwe vriend. Hou het maar zo.
Knuffel

Wow wat een emotioneel verhaal, naar voor je dat je in zo'n situatie zit.
Goed dat je het van je afschrijft!
Dan ben je er bewuster mee bezig, meer als toen...

Tja wat kan ik zeggen praten praten en nog een praten.
Dat kan helpen, maar is dat wat je wilt een verzoening na zo'n gebeurtenis?
Als dat is wat je wilt, you go girl!!

Weeg alles op je gemak af, neem wat tijd en afstand dan komt je innerlijke kennis vanzelf en dan kan je met een verstandig hart mee handelen.

Dank je, ja zal ik zeker doen hij is eg speciaal voor mij!


Ik zou een verzoening toejuigen. Hij betekent alles voor me. Het grootste bewijs is dat ik het niet achter me kan laten. Ik heb het nochtans al geprobeerd; m'n vrienden zeggen dat hij geen respect voor me toont. Tja, ... ik heb ook geen respect voor hem getoond he. Dus ik verdien z'n houding wel. Maar ze hoeft geen maanden meer te duren; het is tijd om een def. standpunt in te nemen.
Vari
Vari jan 5 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
Prima als dat goed voelt dan gaat het lukken, niet waar.
Zo niet , heb je een back up plan??


Ik heb al vanalles geprobeerd maar ik vertik het om iedere dag een sms of mail te sturen; smeekbedes doe ik ook niet meer aan mee. Ik heb iets verkeerds gedaan maar geen moord gepleegd of zo. Ik wil nog een beetje zelfrespect behouden anders komt het toch nooit goed. Dan zou ik me in de hoek gedrumd voelen en vroeg of laat wreekt zich dat.
Hij weet dat ik ontzettende spijt heb over hetgeen er gebeurd is. Hij weet dat ik het goed wil maken. Hij weet dat ik zelfs bereid ben om volledig uit z'n leven te verdwijnen als hij dat wil. Ik heb hem gevraagd een keuze te maken. Maar ik weet dat hij het moeilijk heeft om zo'n keuzes te maken. Hij houdt daar niet van want als hij me def. uit z'n leven bant dan ben ik ook def. weg. Hij weet het wel.

Dus ik ben nu bezig om niets van me te laten horen. Hij verjaarde eind december. Ik heb hem een sms gestuurd; geen reactie gekregen natuurlijk. Ik heb ondertussen niets meer gestuurd; zelfs geen gelukkig nieuwjaar. Het doet pijn aan m'n hart maar ik ga het eens zo proberen. Ik hoop alleen dat het geen weken duurt want ik ga het nooit zolang kunnen uithouden. Ik kreeg alleen de indruk dat hoe harder ik m'n best doe om contact te maken hoe koppiger hij wordt.
Hints zijn altijd welkom hoor. Of moest je een magisch plan hebben; ik wil het wel eens uitproberen smile
Vari
Vari jan 5 '11
Ik ben tevreden voor je. Ik hoop dat je dit gevoel kunt behouden. Ik wens het je van ganser harte toe.

Ik zal afwachten en zien wat de toekomst me brengt. Tussen m'n man en ik is er zelden ruzie. Dus dat maakt het wel leefbaar. Maar ik zonder me enorm af. M'n dochter zorgt dan ook nog voor conflicten. Dus het is niet altijd gemakkelijk. Maar ik overleef smile
Vari
Vari jan 5 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
Dank je en heel veel sterkte met deze richting op je pad, ik hoop dat het voorspoedig verloopt.


Ik ben hier nog niet weg hé Lili Beau. Ik ben nog maar pas aangekomen héhé.
Ik ga je af en toe eens op de hoogte houden. Je weet nooit dat er verwikkelingen komen he. I'm a believer shocked

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki