Hey hoi
ik heb even moeten gaan zitten voor deze poes. Dit is voor het eerst trouwens dat ik er niet zeker van ben. Het lijkt me echt een 'ze'. Maar er zit ook heel veel kat in d'r.
Ze doet me denken aan de Egyptische Bastet. Een familiar...maar dan in de goede zin van het woord. Hopelijk begrijp je wat ik bedoel
Deze poes staat met 2 poten in het 'hogere'. Ik kan dat niet goed omschrijven
Ze kijkt soms dwars door je heen, en begrijpt exact wat je bedoelt.
Het ene moment is ze er, het andere moment is ze diep weggezonken in dr eigen wereldje. En dan besta je gewoon niet.
Een poes, die de mens soms kan aankijken alsof deze vreeeeeselijk dom is!
Van haar krijg je pas respect als je het in haar ogen verdient.
Erg kritisch! Maar ze tolereert wel veel.
Daarnaast is ze ook vreselijk lief, ze begrijpt je gewoon, ze loopt graag mee om te kijken wat je doet, en dan kan ze je ook echt heel begripvol 'aanschouwen'.
Of ze kan net een luisterende student zijn, dan zie je haar soms eens denken.
Ahah, dat doet ze overigens alleen bij diegene, waarvan ze zeker weet dat ze er wat van kan leren.
De rest wordt gedoogd. Want zij heeft HEN wat te leren
Ze lijkt me niet echt een poes die veel miauwt. Je zult vaak aan haar houding al wel weten wat ze wil.
Nieuwsgierig, lekker om hoekjes kijken en dan hopen dat ze niet gezien wordt. Heb je haar gezien, dan is ze ook snel weg
Dit is er 1 die eigenlijk wel aandacht wil, maar o wee als je haar dan toespreekt, dat vindt ze dan beneden haar waardigheid.
Ze springt vanzelf wel bij je op de bank, na wat gedrentel en gekijk...dan moet je haar vooral niet begroeten, want dan loopt ze zo weer weg.
Lol wat een karakter...
Hier hoef je je niet zoveel zorgen om te maken, want deze schat redt zichzelf meestal wel
Echt de dame in huis, die haar eigen plekje wel opeist!
Leuk beestje