Loading...
nl

Wie wil één van mijn poezen lezen??

admin
admin feb 6 '10

En hier ben ik ook heel benieuwd naar ....

Liefssssss
Delen:
gast
gast feb 6 '10
Wat een chique kat laugh
admin
admin feb 6 '10
laughwat een leuke opmerking ... [en hoe waar]
Maryssa
Maryssa feb 6 '10
Hahaha ik ben het met Gast eens. Het is inderdaad een chique beestje..het lijkt net of de kat en de stoel 1 set zijn; past geweldig bij elkaar!

Ik lees dit poezebeest later vandaag of morgen!

Knuf
admin
admin feb 6 '10
Dat vind ik superlief meis ... !!! Kijk maar hoor smile
Marenubium
Marenubium feb 8 '10
Hey hoi smile

ik heb even moeten gaan zitten voor deze poes. Dit is voor het eerst trouwens dat ik er niet zeker van ben. Het lijkt me echt een 'ze'. Maar er zit ook heel veel kat in d'r.
Ze doet me denken aan de Egyptische Bastet. Een familiar...maar dan in de goede zin van het woord. Hopelijk begrijp je wat ik bedoel smile
Deze poes staat met 2 poten in het 'hogere'. Ik kan dat niet goed omschrijven smile
Ze kijkt soms dwars door je heen, en begrijpt exact wat je bedoelt.
Het ene moment is ze er, het andere moment is ze diep weggezonken in dr eigen wereldje. En dan besta je gewoon niet.
Een poes, die de mens soms kan aankijken alsof deze vreeeeeselijk dom is!
Van haar krijg je pas respect als je het in haar ogen verdient.
Erg kritisch! Maar ze tolereert wel veel.

Daarnaast is ze ook vreselijk lief, ze begrijpt je gewoon, ze loopt graag mee om te kijken wat je doet, en dan kan ze je ook echt heel begripvol 'aanschouwen'.
Of ze kan net een luisterende student zijn, dan zie je haar soms eens denken.
Ahah, dat doet ze overigens alleen bij diegene, waarvan ze zeker weet dat ze er wat van kan leren.
De rest wordt gedoogd. Want zij heeft HEN wat te leren wink

Ze lijkt me niet echt een poes die veel miauwt. Je zult vaak aan haar houding al wel weten wat ze wil.
Nieuwsgierig, lekker om hoekjes kijken en dan hopen dat ze niet gezien wordt. Heb je haar gezien, dan is ze ook snel weg tongue
Dit is er 1 die eigenlijk wel aandacht wil, maar o wee als je haar dan toespreekt, dat vindt ze dan beneden haar waardigheid.
Ze springt vanzelf wel bij je op de bank, na wat gedrentel en gekijk...dan moet je haar vooral niet begroeten, want dan loopt ze zo weer weg.
Lol wat een karakter...
Hier hoef je je niet zoveel zorgen om te maken, want deze schat redt zichzelf meestal wel smile
Echt de dame in huis, die haar eigen plekje wel opeist!
Leuk beestje smile
Maryssa
Maryssa feb 8 '10
He Larapinta,

Gisteren geen tijd gehad dus ik zal nu eens even kijken..

* Het eerste dat ik voel bij deze foto is een vrij schuchter, schuw beestje. Behoorlijk felle blik in de oogjes die me ook wel een beetje aan wilde katten doet denken.

* Ik krijg een beetje wat stramheid of stijfheid te voelen in de voorpootjes/schouders. Loopt ze wat moeilijker eventjes als ze lang heeft gelegen en op wil staan?

* Tis volgens mij geen schootkat komt wel naast je liggen denk ik.

* Hmm volgens mij moet ze niet zoveel hebben van de honden in huis. Beetje neusje in de lucht en arrogant voorbij flaneren hahaahha

* Het woord MAND komt ineens in me op..Heeft ze een nieuwe mand gekregen of hebben jullie wat veranderd aan de mand? (andere plaats, andere deken?)

* Ik krijg haar te zien bij een etensbakje en heb het gevoel dat ze liever niet samen met de andere dieren in huis tegelijk wil eten. Ze wil rust om zich heen en gaat pas eten als er geen anderen (mensen of dieren) in de buurt zijn.

* Ze kan behoorlijk schrikkerig zijn; voelt zich snel in de hoek gedreven...heeft echt ruimte en ja daar is ie weer RUST nodig.

Ok dat was mn lezing voor deze beauty smile

Kussie
admin
admin feb 9 '10
Hai, wat lief dat je hebt willen lezen! Ik antwoord tussen de regels even door.

Origineel bericht van: Marenubium
Hey hoi smile

ik heb even moeten gaan zitten voor deze poes. Dit is voor het eerst trouwens dat ik er niet zeker van ben. Het lijkt me echt een 'ze'. Maar er zit ook heel veel kat in d'r.

Het is een dame, weliswaar geholpen, dus ze kan geen kleintjes meer krijgen.

Ze doet me denken aan de Egyptische Bastet. Een familiar...maar dan in de goede zin van het woord. Hopelijk begrijp je wat ik bedoel smile

Ik heb even gegoogled, en ze heeft er inderdaad wel heel wat van weg smile

Deze poes staat met 2 poten in het 'hogere'. Ik kan dat niet goed omschrijven smile
Ze kijkt soms dwars door je heen, en begrijpt exact wat je bedoelt.

Absoluut! Ik heb ook sterk het gevoel dat ze Reiki geeft op momenten dat degene waar ze bij is dat nodig heeft. Ze begrijpt, voelt en Ziet meer dan een "huis-tuin en keukenkat"

Het ene moment is ze er, het andere moment is ze diep weggezonken in dr eigen wereldje. En dan besta je gewoon niet.
Een poes, die de mens soms kan aankijken alsof deze vreeeeeselijk dom is!
Van haar krijg je pas respect als je het in haar ogen verdient.
Erg kritisch! Maar ze tolereert wel veel.

Zeker kritisch, maar ze tolereert niet veel hoor!!

Daarnaast is ze ook vreselijk lief, ze begrijpt je gewoon, ze loopt graag mee om te kijken wat je doet, en dan kan ze je ook echt heel begripvol 'aanschouwen'.
Of ze kan net een luisterende student zijn, dan zie je haar soms eens denken.
Ahah, dat doet ze overigens alleen bij diegene, waarvan ze zeker weet dat ze er wat van kan leren.
De rest wordt gedoogd. Want zij heeft HEN wat te leren wink

Ja, dat klopt, dat doet ze alleen bij mij. Ze is erg op mij gericht, kan me ook goed met rust laten, maar zoekt me altijd op! Ze reageert ook het beste op mij.

Ze lijkt me niet echt een poes die veel miauwt. Je zult vaak aan haar houding al wel weten wat ze wil.
Nieuwsgierig, lekker om hoekjes kijken en dan hopen dat ze niet gezien wordt. Heb je haar gezien, dan is ze ook snel weg tongue
Dit is er 1 die eigenlijk wel aandacht wil, maar o wee als je haar dan toespreekt, dat vindt ze dan beneden haar waardigheid.
Ze springt vanzelf wel bij je op de bank, na wat gedrentel en gekijk...dan moet je haar vooral niet begroeten, want dan loopt ze zo weer weg.

Ze is heel kieskeurig. En kan mopperen als je anders gaat zitten dan dat zij wil. Ze kruipt ook graag bij me weg in mijn vest oid.

Lol wat een karakter...

Ja, dat heeft ze zeer zeker!!!

Hier hoef je je niet zoveel zorgen om te maken, want deze schat redt zichzelf meestal wel smile
Echt de dame in huis, die haar eigen plekje wel opeist!
Leuk beestje smile

Dank je wel voor het lezen!!

Liefsss
-xxx-
admin
admin feb 9 '10
Hey Maryssa,
Ik reageer weer tussen de regels door lieverd ...

Origineel bericht van: Maryssa
He Larapinta,

Gisteren geen tijd gehad dus ik zal nu eens even kijken..

* Het eerste dat ik voel bij deze foto is een vrij schuchter, schuw beestje. Behoorlijk felle blik in de oogjes die me ook wel een beetje aan wilde katten doet denken.

Wel grappig dat je dat zegt, toen we haar ophaalden, werd ons gezegd dat ze heel schuw zou zijn. Maar bij mij is ze dat nooit geweest. Was gelijk goed, en ze ligt het liefst op mijn borstkast smile
Maar ze houdt niet van al te veel aandacht.

* Ik krijg een beetje wat stramheid of stijfheid te voelen in de voorpootjes/schouders. Loopt ze wat moeilijker eventjes als ze lang heeft gelegen en op wil staan?

Niet dat ik weet, is me ook nooit opgevallen eigenlijk.

* Tis volgens mij geen schootkat komt wel naast je liggen denk ik.

Ze wil wel op schoot, maar alleen als zij dat wil. En dan wil ze ook dat je blijft zitten op de manier waarop zij vindt dat ze het prettigste zit. Als je gaat verzitten en het zint haar niet, dan is ze weer weg smileMaar ik kan veel met haar. Ze is erg op mij gericht.

* Hmm volgens mij moet ze niet zoveel hebben van de honden in huis. Beetje neusje in de lucht en arrogant voorbij flaneren hahaahha

Ze vindt de honden juist wel leuk, geeft ze koppies als ze daar zin in heeft, maar tegen de andere katten kan ze een enorme kattekop zijn! Haha, en inderdaad dat arrogante herken ik dan wel in haar!!

* Het woord MAND komt ineens in me op..Heeft ze een nieuwe mand gekregen of hebben jullie wat veranderd aan de mand? (andere plaats, andere deken?)

Nee, ze ligt nu vaak op de verwarming, zoekt wel binnen nu op, weinig buiten met de kou.

* Ik krijg haar te zien bij een etensbakje en heb het gevoel dat ze liever niet samen met de andere dieren in huis tegelijk wil eten. Ze wil rust om zich heen en gaat pas eten als er geen anderen (mensen of dieren) in de buurt zijn.

Klopt helemaal. Ze eet echt alleen als ze alleen is!

* Ze kan behoorlijk schrikkerig zijn; voelt zich snel in de hoek gedreven...heeft echt ruimte en ja daar is ie weer RUST nodig.

Ja, ze zoekt graag rust op. Zeker geen aandacht, ze komt wel als zij daar zin in heeft smile

Ok dat was mn lezing voor deze beauty smile

Kussie

Dank je voor het lezen meis!!

Liefssss
-xxx-
Maryssa
Maryssa feb 9 '10
Graag gedaan Larapinta. Helaas zit ik er nogal naast bij wat punten. Had ook wat moeite om de informatie los te krijgen. Ik blijf oefenen smile

Liefs Maryssa
admin
admin feb 9 '10
Nou ja, meis, ik vind het knap, ik heb nog nooit poezen gelezen. Ik wil Jorinda [[dochter]] graag de cursus kado doen, animal healing. Lijkt me geweldig voor haar. Ze wil met dieren haar brood verdienen later wink
Maryssa
Maryssa feb 9 '10
Dat lijkt me heel goed bij haar passen. Mooi cadeau!
admin
admin feb 9 '10
©centrum voor lichtwerk:

Spiritual Animal Healing.
Dit is een programma is gericht op het werken met dieren, ze beter te begrijpen en te helpen te genezen. Dit systeem is gechanneld door Linda Colibert. Hoewel er geen voorwaarden aan zijn in de vorm van vooropleiding of dergelijk is het wel handig als je enige basiskennis hebt van Reiki en Engels.
Met dit systeem en de ontwikkeling van jezelf hierin zal het zelfs mogelijk zijn met de dieren te communiceren. Zelf heb ik ontdekt dat dit systeem goed helpt om getraumatiseerde dieren rustig te krijgen en zo de behandeling te geven die zij nodig hebben.

Het zijn zes niveaus (levels) plus een bonus die gegeven worden op 6 avonden.

Daarbij krijg je een handleiding waarin alles worden uitgelegd, inclusief de benodigde symbolen. De cursus De originele tekst is in het Engels, ik heb een vertaling gemaakt naar het Nederlands. Hierin staan de belangrijkste onderdelen vermeld. Bij de cursus worden beiden uitgereikt.
Aan het einde van de inwijding ontvangt u ook het deel waarin staat vermeld hoe u zelf de inwijdingen kunt doorgeven aan anderen.

Niveau 1 Animal Communication (communicatie)

Deze inwijding vergroot de vaardigheid om met dieren te communiceren en ze te begrijpen

Niveau 2 Emotional Trauma Animal Healing (Emotie, trauma)

Deze inwijding stelt je in staat om je te verbinden met dieren op emotioneel niveau en deze dieren emotioneel te helen. Je leert wat de oorzaken zijn van emotionele trauma's bij dieren en hoe de dieren hier mee mogen leren omgaan.

Niveau 3 Physical Animal Healing (Lichamelijk)

Deze inwijding verbindt je met sterke, helende energie die je helpt bij het helen van fysieke aandoeningen inclusief het verlichten van pijn en sneller herstel van blessures en ziekte.

Niveau 4 Animal Behaviour (gedrag)

Deze inwijding helpt je de oorzaak te begrijpen die leidt tot gedragsproblemen bij dieren en helpen je dieren te helen met gedragsproblemen.

Niveau 5 Wild Animal Environmental Healing (dieren in het wild)

Deze inwijding verbindt je met de energie van diersoorten in het wild. Het helpt dus ook om gelijkertijd het milieu van deze dieren te helen (moeder aarde), maar je kunt de energie ook inzetten om bedreigde diersoorten te helpen.

Niveau 6 Crossing Over Animal (overgaan, overlijden)

Deze inwijding verbindt je met dieren op het diepste niveau, het leert je om dieren die overgaan te helpen dit op een vredige en liefdevolle manier te doen.

Bonus: Animal Protection (bescherming)

Dieren verdienen alle bescherming die we kunnen bieden of het nu wilde dieren zijn of huisdieren. Door dieren te omgeven met beschermende energie zullen ze veilig zijn voor mensen die 'per ongeluk' of met opzet dieren pijn doen.
Marenubium
Marenubium feb 9 '10
Cool smile
Kwanta kosta? Heb je misschien een link??
Pegasus
Pegasus feb 9 '10
Nou Larapintha, ik heb nog nooit een poes gelezen, maar deze roept wel het een en ander op.

De poes voelt aan als behoorlijk ijdel. Ook een beetje alsof ze zich een koningin voelt. Zo wil ze ook het liefst behandeld worden. Haha.

Deze poes heeft een heel eigen willetje. Ze weet heel goed wat ze wel en niet wil. Als ze ergens geen zin in heeft doet ze het niet. Dan steekt ze het neusje de lucht in.

Heel apart. Ik ben benieuwd of je er iets in herkent.

Greetz,

Pegasus
admin
admin feb 10 '10
Net als Pegasus geef ik normaal nooit readings aan dieren maar voor deze keer een uitzondering! laugh

Je poes voelt aan als een gids die druk bezig is met het zuiveren van energieën. Zo voel ik veel energie van pijn die de poes opneemt van andere (schouder pijn bv).

Je poes heeft veel stress omdat ze te veel in de gaten houdt.

Geloof ik heeft je poes ook best vaak explosies van energie die er dan ook ineens uitkomen.

Greets, Robbert.
admin
admin feb 11 '10
Hey Pegasus, ik antwoord je even tussen de regels door.

Origineel bericht van: Pegasus
Nou Larapintha, ik heb nog nooit een poes gelezen, maar deze roept wel het een en ander op.

De poes voelt aan als behoorlijk ijdel. Ook een beetje alsof ze zich een koningin voelt. Zo wil ze ook het liefst behandeld worden. Haha.

Ja, dat klopt. Ze zorgt goed voor zichzelf, en voelt zich zeker de koningin. Ze is voor mij een enorme spirituele lieverd. Maar de rest van de roedel "gebruikt" ze graag voor zichzelf ...

Deze poes heeft een heel eigen willetje. Ze weet heel goed wat ze wel en niet wil. Als ze ergens geen zin in heeft doet ze het niet. Dan steekt ze het neusje de lucht in.

Helemaal waar! En ze laat het ook wel duidelijk merken als ze iets niet wil hoor, een eigen willetje heeft ze beslist.

Heel apart. Ik ben benieuwd of je er iets in herkent.

Greetz,

Pegasus

Ik wil je bedanken voor je reading en ben er blij mee!
Liefsss
-xxx-
admin
admin feb 11 '10
Hey Core, ik antwoord je tussen de regels door.

Origineel bericht van: Core
Net als Pegasus geef ik normaal nooit readings aan dieren maar voor deze keer een uitzondering! laugh

Dat is toch niet voor niks, ik vind het bijzonder dat Snowy zoveel bij jullie oproept, ben er erg trots op eigenlijk!

Je poes voelt aan als een gids die druk bezig is met het zuiveren van energieën. Zo voel ik veel energie van pijn die de poes opneemt van andere (schouder pijn bv).

Zeker naar mij toe!! Wat jij hier omschrijft, is eignelijk precies waarom ik de foto heb geplaatst. Ik was benieuwd of iemand de spiritualiteit die ze voor mij uitstraalt ook zou voelen/zien. Als ik me niet goed voel, dan is ze niet bij me weg te slaan. Dan reageert ze ook alleen op mij. Is ze vreselijk op mij gericht. Altijd al, maar dan helemaal.

Je poes heeft veel stress omdat ze te veel in de gaten houdt.

Ze komt niet bij me over al zou ze veel stress hebben.

Geloof ik heeft je poes ook best vaak explosies van energie die er dan ook ineens uitkomen.

Nee, maar ze heeft wel last ervan als twee van de andere katten die explosies hebben. Die hebben het wel en daar kan ze slecht tegen. Dan trekt ze zich terug.

Greets, Robbert.

Robbert, ik wil je bedanken voor je reading!! Bijzonder!!
Liefsss
-xxx-

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske