Ik zal eens kijken..
Zooooo wat een indringende blik heeft dit beestje!
* Niets maar dan ook niets ontgaat hem. Loopt mensen echt achterna in huis uit pure nieuwsgierigheid maar ook omdat hij vindt dat ie alles moet weten wat er gebeurd. Controlfreakerige kat hahaha
Hij is op zich niet uitzonderlijk nieuwsgierig, hield zich van de vier katten die we hebben wel het meest op de achtergrond, maar het grappige is, dat hij de laatste tijd wel óveral bij wil zijn/horen. Hij kwam bv nooit om aandacht vragen [alleen op zijn eigen plekje vroeg hij wel eens om een koppie] maar momenteel komt hij tot onze grote verbazing zelfs op schoot!
* Ik krijg een wat apart miauw geluid te horen. Heeft deze kat een bijzonder stemmetje? Hahaha ow wacht eens volgens mij doet ie dat speciaal om wat gedaan te krijgen zodat jullie smelten en hem wat lekkers geven. Slim ding is het. Voor de rest miauwt ie normaal.
Ja, niet alleen dat miauwtje, maar ook klepperen met de brievenbus als ie naar binnen wil is uniek voor Goofy. Alleen hij doet dat en ja, dan smelten we hoor! Hahaha
* Het is een knuffelaar maar niet met iedereen in huis..Hij heeft gekozen bij wie hij het liefste is. Hij haalt echt uit als iemand anders hem op schoot wil nemen of wil aanhalen..oei
Uithalen doet ie dus niet, nooit gedaan gelukkig, maar zeker weten heeft hij degene uitgekozen waar hij het liefste is. En juist zij [pleegdochter] is alleen nog de weekenden thuis. Grappig is dat hij door de weeks dan wel zijn aandacht bij mijn eigen dochter probeert te krijgen. Deed ie vroeger echt never!! Maar opgepakt worden omdat wij dat leuk vinden, daar is ie niet van gecharmeerd
* Kan behoorlijk chagerijnen en heeft een bijzondere mimiek. Je kunt gewoon aan zn snoetje zien of ie blij is of boos..wow net een mens.
Absoluut!!
* Volgens mij luistert ie wel erg goed. Het is er wel zo 1 die uittest. Dus toch lekker iets stouts doen maar dan wel je aan blijven kijken wanneer je wilt gaan ingrijpen en dan nog even wat extra doen hihi
Hier herken ik hem eigenlijk niet in. Luisteren alleen als ie daar zelf zin in heeft en uittesten nooit gedaan ... Wat hij nu wel doet is spelen met één van onze andere katten. Of met een touwtje, ook nooit gedaan voorheen. Je "zag" hem eigenlijk nooit, en nu is hij er wel degelijk! Bijzonder en apart.
* Ik heb het idee dat deze kat soms wat kortademig kan zijn. Niets ernstigs volgens mij maar dan heeft ie zich te druk gemaakt en moet ie echt even op adem komen. Volgens mij is het wel een luie donder dus als ie zich laat verleiden tot spelen is ie daarna uitgeteld.
Is me nooit opgevallen eigenlijk, zal er eens op letten
Ok ik krijg verder niets meer door dus ik laat het hierbij. Geweldig beestje heerlijk eigenwijs en met personality..hahahah
Kussie voor jou en de kat