Loading...
nl

mijn foto

bling
bling nov 11 '06
ik ben erg nieuwsgierig naar wat jullie over mijn foto zeggen! misschien kan ik er nog wat van leren of mezelf beter leren kennen.
Delen:
jo
jo nov 12 '06
ik zie, ik zie.... een heel vervelend ventje hihi
Wendy's
Wendy's nov 12 '06
Beste bling,

Ik zou wel een poging willen wagen om je foto te lezen. Dit is de eerste keer dat ik het probeer, dus het kan best zijn dat ik helemaal fout zit of het niet kan.

Ik zie een positief persoon. Met je liefdesleven gaat het prima, zelf ben je hier heel positief over en vindt dat alles goed gaat. Ik denk dat je wel interresse hebt in het paranormale en wat hier allemaal bij hoort. Je werkt hard en wilt graag andere mensen helpen. Als er problemen zijn weet je ze meestal goed op te lossen. Volgensmij ben je heel bewust bezig met de keuzes die je maakt (over werk en toekomst). Is er iets in het verleden gebeurd, wat je nog niet helemaal verwerkt hebt? iets met je familie? Maar toch krijg ik het gevoel dat je lekker in je vel zit. Ben je muzikaal?

Ik heb het gevoel dat de foto geknipt is, en dat er iemand links naast je was, iemand waar je goed mee om kunt gaan??

Ok, ik heb dus geprobeerd wat ik kan. En zoals ik hierboven al zei: 'Ik kan verkeerd zitten'. Ik zou het fijn vinden als je een reactie zou plaatsen wat wel/niet goed was.

groetjes, Wendy's!!
jo
jo nov 12 '06
hallo wendy
ik ben ingelogd op jo dat is mijn vriendin omdat ze hier aan het kijken was maar ik wil graag ff mijn reactie plaatsen dus bij deze:
op de foto naast me zit eigenlijk mijn zus vandaar dat blonde stukje haar op de foto. ik ben totaal nit musikaal maar mijn vriendin zingt altijd. ik heb zeker wel interesse anders was ik hier ook niet! problemen denk ik wel over na maar vraag het dan toch maar, andere mensen help ik meteen. in het verleden is er ook niet iets ergs gebeurf waar ik nu op kan komen.
bedankt
Wendy's
Wendy's nov 12 '06
ok, dankje

dan zat ik dus met die dingen fout..
Thomas A
Thomas A nov 12 '06
Ik wil het ook nog best proberen en kan zeggen dat deze er anders uit zal zien.

khoor het wel

Thomas
bling
bling nov 13 '06
ja heel graag ben erg nieuwsgierig.alvast bedankt
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 15 '06
Ik zal ook even een poging wagen. Ook deze is onder voorbehoud ;).

Je bent positief ingesteld, maar wil nog wel eens de problemen vergeten of er iets te makkelijk overheen stappen. Waarschijnlijk vind je vriendin wel eens dat je laks bent ;)en nee ik heb haar niet gesproken. Je bent een heel betrouwbaar persoon, gezellig in de omgang en lust wel een biertje. Je kijkt naar de positieve kant van dingen, en houdt van humor. Ik ontdek een serieuze kant van je, die je op dit moment aan het onderzoeken bent. Misschien ben je aan het nadenken over trouwen / kinderen krijgen? Misschien een nieuwe baan, maar iig iets waarbij je wat meer verantwoordelijkheid krijgt, dan dat je gewend bent. Je vind status belangrijk, ik bedoel dit minder erg maar weet niet hoe ik het moet omschrijven, ik zou het zo omschrijven dat er af en toe een "patser" in je naar bovenkoment.

Zo, geen idee of ik er totaal naast zit haha :). Ben benieuwd naar je reactie.
bling
bling nov 17 '06
hallo nims
je moet mijn vriendin gesprokken hebben dat kan niet anders ;)bier is wel lekker en drink da ook af en toe meestal in het weekend hou van gezellig heid ik wil wel een andere baan en ben ook rustig aan het rond kijken. en ik vind het wel belangrijk dat we het goed hebben maar een patser nee dat toch niet. maar je hebt het best goed hoor
bling
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 17 '06
Hoi Bling, ik zweer je dat ik haar niet gesproken heb. Ik zeg ook niet dat je een patser bent ;)maar wel dat je soms patserig doet. Nou ben ik ook niet feilloos hoor, dus laat het vooral weten als ik het niet goed heb. Daar leer ik van :).
jo
jo nov 21 '06
hier wil ik ook even op reageren!
hij is meestal wel positief ingesteld en ja hij wil nog wel eens een hoop vergeten wat dwn een hoop irritatie oproept. tegenwoordig kijk ik eerst zo: hoe heb ik dat de laatste keer gedaan? zou ik zoiets vergeten? nee waarom moet ik overal aan denken?? dat humor gedeelte ben ik het ook niet helemaal mee eens.. misschien als ik er niet bij ben? en ja hij wil aan iedreen laten zien hoe goed het wel niet gaat en wat we niet allemaal hebben. waar ik dan vervolgens op reageer van: he doe eens ff normaal en stel je niet zo aan... er beginnen hier een aantal irritaies op te komen dus stop nu maar.. x ik wil nog wel ff zeggen het ligt er natuurlijk aan wie dit zegt zijn moeder of mijn moeder kan het bijv. helemaal niet met mij eens zijn
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 21 '06
Altijd gevaarlijk als je vriendin ook meeleest haha. Niet iedereen wil altijd alles bloot geven aan bekenden. Raar maar waar, vertellen aan een onbekende doen veel mensen liever dan het risico te lopen om gek gevonden te worden.
jo
jo nov 21 '06
ja je hebt helemaa gelijk in alles wat je zegt hierboven! maar misschien had ik hier ook helemaal niet op moeten reageren... en moeten doen alsof ik hem niet ken..
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 21 '06
Waarom zou je dat doen? Praat er gewoon eens over met hem. Het zal je verbazen wat jullie van elkaar kunnen leren ;).
jo
jo nov 21 '06
hahaha dat vind ik wel erg grappig hoor sorry maar wat zou ik van hem moeten leren? volgens mij helemaal niks maar ik kan het natuurlijk fout hebben..
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 22 '06
Iemand die denkt dat die niets kan leren, die moet nog veel leren ......
jo
jo nov 24 '06
ik kan nog wel veel leren maar volgens mij niet van hem.. onze relatie zit ook een beetje in een dipje dus het kan zijn dat ik het nu gewoon niet zie of wil zien dat kan ook nog.
Thomas A
Thomas A nov 24 '06
Van hem, nee bij hem kun je leren dat wat hij in jou aanraakt en jij bij je zelf ervaart/waarneemt, dat dat van jou is......

Thomas
jo
jo nov 29 '06
mmm wazig....
ik denk dat bling niet meer komt hierzo hij was boos omdat ik zo had gereageert en terrecht natuurlijk! maar ik heb het toch al gedaan en kan er niks meer aan doen.. weer wat voor de volgende keer...
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 29 '06
Je kan het altijd goedmaken. Maar één ding is me niet helemaal duidelijk. Waarom heeft hij dan precies zijn foto laten lezen, als hij dat eigenlijk niet wilde?
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420