Loading...
nl

fotolezing van fretje en kat?

spinky
spinky feb 3 '10
kan ik misschien hier bij deze ook even een foto laten lezen van men fretje gerrit en men kat moesh?? zou graag willen weten hoe ze hun voelen en als ze het goed hebben bij me smile

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1599

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1598
Delen:
Marenubium
Marenubium feb 4 '10
Even de foto's plaatsen:

Marenubium
Marenubium feb 4 '10
Moesh.

Lekkere luiaard, en laat zich graag bedienen. Liever lui, dan moe, haha.
Mega knuffel, maar niet teveel, dan loopt ie gewoon weer weg. Soms heeft een kat belangrijkere dingen te doen smile
Hij doet me denken aan Garfield.
Hij is ZEER tevreden! Alleen, kan het zijn dat ie soms eens last heeft van blaasgruis/blaasontsteking? Kan voorkomen bij sommige gecastreerde katers. Je merkt dat, wanneer een kat raar begint te rollen met 4 poten tegelijk, en steeds maar aan zijn plasser likt.
Verder een lieve, snorrende en knorrende Heer. Hij vindt het fijn, waar hij is.

Gerrit, de Fret.
Heheh. Fretten kunnen zeer goed met katten, vooral deze.
Hij daagt Moesh graag uit om te spelen. Moesh reageert hier soms wel op, maar hij vindt het nogal 'kinderlijk'. Gerrit denkt alleen maar: kom, lekker knokken! gaaf man, gaaf, kom dan, kom dan. Moesh denkt er dan het zijne van.
Stuiterballetje.
Gerrit, tja. Gerrit is een beetje kinds smileHij ziet overal spoken, soms springt ie gewoon omhoog om niets! Vooral muren met behang vindt hij interessant.
Misschien daar maar eens krabpalen ophangen wink
Niet voor de kat, maar voor de fret.
Ow, en kleine hoekjes en gaatjes vindtie ook zeeer interessant.
Ja, ook dit kereltje heeft het helemaal naar zijn zin bij je, want hij wordt niet vaak opgesloten smile
Lekker rondhuppelen en alles verkennen, dat vindtie heeerlijk!
Ow, lekker knuffelen ook. Maar veel geduld heeft ie daar niet voor.
Kattenvoer, vindtie ook erg lekker! Helaas voor Moesh, want als ie niet snel is, is zijn bakje leeg, ahhahaha.
Moesh kan dat niet zo waarderen overigens.

Ja hoor, 2 uiterst tevreden heertjes, en hun baasje vinden ze lief smile
Soms een beetje TE lief, haha.
Je beestjes mogen alles he?
Kan ook niet anders, met 2 van zulke schatten!

Veel plezier!!!
spinky
spinky feb 4 '10
zo zijn ze allebei idd laugh
Ben blij dat ze tevreden zijn laugh

nu had ik een vraagje, zou je ook het verleden kunnen zien bij deze fotos deze hebben allebei wel iets meegemaakt in het verleden en hoop dat ik in die tijd goed heb gehandeld.
Marenubium
Marenubium feb 4 '10
Hai meis smile

Elk dier of mens heeft wel eens iets meegemaakt. En hoe en of we toen gehandeld hebben, dat maakt NU niet meer veel uit. Ok, soms wel. Maar in dit geval niet smile
De diertjes zijn tevreden, hebben het naar hun zin, en ze worden NU goed verzorgd met veel liefde. Dat straalt van ze af.
Voel je niet bezwaard om wat er zich in het verleden heeft afgespeeld. Vooral dieren leven in het NU, en hebben geen besef van verleden. Niet, zoals wij dat hebben.

En nee, ik pik dan ook niks op uit het verleden, dus m.i. heb je goed gehandeld smile
Misschien dat iemand anders wel wat ziet?

ps: vertoont Moesh dat gedrag wat ik heb vermeld? Als dat zo is, dan ga svp even naar een dierenarts om de urine te laten controleren. Blaasgruis kan namelijk erg gevaarlijk (dodelijk) zijn voor een kat.
spinky
spinky feb 4 '10
oke in ieder geval al heel fel bedankt.
het was eigl voor gerrit omdat hij heeft paar maanden terug een risico operatie gehad voor een 7jarig fretje, had een agressieve kanker waaraan ik hem toch heb laten opereren, iemand anders zou hem laten inslapen zei de dierenarts, maar ik kon dit niet smile

en dan moesh, ja dat hij gelukkig is ben ik blij, dat is wat ik ook wou horen, dat had ik men overleden broer ook beloofd dat moesh niks te kort zal komen. Dus nu zal men broer ook super vinden dat zijn kat gelukkig is bij me laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki