Loading...
nl

Overleden vriendin

Pegasus
Pegasus feb 3 '10
In de map fotolezing heb ik een foto geplaatst van een overleden vriendin, getiteld "vriendin". Na haar dood was een hele heftige periode.

Graag zou ik wat meer willen weten wat onze relatie tot elkaar was? En ook of ze me na haar dood heeft opgezocht en wat haar reden daarvoor was? Is er iets wat ze mij nog wil meegeven?

Volgens mij heeft ze nu rust gevonden en daar ben ik blij om.

Kan iemand mij helpen bij deze vragen?

Liefs Pegasus
Delen:
Marenubium
Marenubium feb 3 '10
Hoe kom ik bij die map smile
Kun je de url hier ook gewoon toevoegen middels het knopje 'voer een plaatje in'?
Maryssa
Maryssa feb 3 '10
Ik krijg het met mijn computer niet voor elkaar om plaatjes / foto's in te voegen maar de URL naar de foto die Pegasus bedoelt is:

http://images.merudi.net/displayimage.php?album=2&pos=0
Marenubium
Marenubium feb 3 '10

Deze dan laugh
admin
admin feb 3 '10
oh mooi kristallijne meisje!!
Lin
Lin feb 3 '10
Hoi pegasus

Is zij vrij recentelijk overleden ?
Want ik krijg geen tot heel weinig informatie.
Het enge wat ik zei is dat zij een manspersoon tegen haar borstkast vasthoud en in tranen.

Liefs Linda
Pegasus
Pegasus feb 3 '10
@Marenubium en Maryssa dank jullie wel voor jullie moeite. Thanks!
Pegasus
Pegasus feb 3 '10
Origineel bericht van: Bellefleur

Je bedoelt kristalkind?
Pegasus
Pegasus feb 3 '10
Origineel bericht van: Lin
Hoi pegasus

Het enge wat ik zei is dat zij een manspersoon tegen haar borstkast vasthoud en in tranen.

Liefs Linda

Linda in ieder geval dank je wel voor het proberen.
Stel ik op prijs.
Ze nu ruim 1,5 jaar (halverwege 2008) geleden overleden.
Hoe oud is die manspersoon ongeveer, weet jij dat?

In liefde Pegasus
admin
admin feb 3 '10
Origineel bericht van: Pegasus
Origineel bericht van: Bellefleur

Je bedoelt kristalkind?

Ja, dat woord kreeg ik binnen. Ik zag de energie van kristal.
en ik kreeg ook de zin door in het engels " she will be back" en voelde een glimlach.
Pegasus
Pegasus feb 3 '10
Ik snap wat je bedoelt met de energie van kristal

En die zin, hahaha!
Tegelijkertijd lach ik nu en de tranen staan in mijn ogen.
Lin
Lin feb 3 '10
Origineel bericht van: Pegasus
Origineel bericht van: Lin
Hoi pegasus

Liefs Linda

Linda in ieder geval dank je wel voor het proberen.
Stel ik op prijs.
Ze nu ruim 1,5 jaar (halverwege 2008) geleden overleden.
Hoe oud is die manspersoon ongeveer, weet jij dat?

In liefde Pegasus

ik schat een jaar of 20/25 met donker bruin kort stiekelig haar.
Heb het gevoel dat ze heel slecht nieuws te horen heeft gekregen,
maar ik weet niet of dat met haar te maken heeft over haar gezondheid of dat het met iemand te maken heeft die haar heel nader stond. Dat dat een hele grote wond in haar leven is gebleven.

Liefs linda
Pegasus
Pegasus feb 3 '10
Die manspersoons, dat moet haar broertje zijn.
Als het een gebeurtenis uit het verleden is, denk ik met haar zelf. Want voor zover ik weet is alles oké met haar broer.
Marenubium
Marenubium feb 3 '10
Hai pegasus smile

Een wonderlijk 'kind'. Een engel. Breekbaar maar krachtig. Zo komt ze nu door. 'Kristallijn' past er wel bij. Ik heb daar alleen niets mee, maar wat Belle zegt komt overeen met wat ik ook voel.
Haar tijd was er gewoon, dat begrijp je wel hè?
Ze moet verder op een ander niveau.
Ze heeft geen rust, want ze is hard aan het werk! Hihi.
Ze heeft de grootste lol! Ik zit nu echt hardop te lachen!

Ze staat achter je, omarmt je stevig, je bent met liefde omringd. Ze is groot nu. Groter dan ze was. Ze is tot haar recht nu. En overal.
Ze geeft door dat je je niet zo druk moet maken. Ze lacht, en lacht je een beetje uit op een grappige manier. Ik kan dat niet omschrijven, meer van een kroel door je haren en: don't eat your heart out my dear!
En dan sprint ze lachend weer weg. Ze is erg vluchtig, maar als ze er is, is ze er 100%.
Life's funnnnn smileDon't take it that seriously.

Ik kan me voorstellen dat je haar mist zeg. Wat een persoonlijkheid!
Maar ze is bij je. Alleen erg druk laugh
Druk druk druk druk druk...maar happy.
Met een glimlach, jah. Van oor tot oor.
Pegasus
Pegasus feb 3 '10
Hahahahaha!

Ik kan het me helemaal voorstellen.

Hard aan het werk, druk bezig, krachtig en tegelijkertijd breekbaar. Herken ik ook van toen ze nog leefde. En lachend.
Mmmm, heerlijk.

Ja, ze was echt een top meid! Voor mij een heel bijzonder iemand en de band tussen ons ook.
En ik kan me helemaal voorstellen dat ze denkt die gekke meid, kom maar eens lekker hier. Haha. Dikke knuffel. Nou, dikke knuffel terug. Weet je ze was iemand, die gelijk in mijn hart zat. Zomaar.

Ik ben blij dat ze nu tot haar recht komt, overal! En vooral dat ze happy is! Dat maakt het gemis minder groot want ik gun het haar. En als dat daar is, helemaal prima. Meer zo van go for it! Of klinkt dat raar?

En de grappen. Leuk!
Ik snap helemaal wat ze bedoelt.

Dank je wel, Marenubium!
Fijn.
Marenubium
Marenubium feb 3 '10
Go for it.
Levensmotto van haar.
Helemaal waar smile
En dat kan ze nu meer dan ooit.
Als jij gelukkig bent, is zij dat ook. Harten. Ja. Je bent bij haar en zij is bij jou.
Maar ze weet ook, dat je heel goed verder kunt zonder haar, dus je bent nooit in de steek gelaten door d'r smile

Kusje op je voorhoofd, stomp tegen je schouder tongue
Pegasus
Pegasus feb 3 '10
gringringrin
Yes, go for it!

Klopt helemaal , ik kan goed verder zonder haar. Heeft ze helemaal gelijk in.

En wat betreft het in de steek laten, het voelt niet alsof zij mij in de steek heeft gelaten. Ik heb het gevoel eerder andersom. Dat ik haar in de steek heb gelaten.
Ik heb het idee dat toen ze overleed contact met me zocht voor hulp. Tenminste dat denk ik. Ik begreep het op dat moment niet. Pas later. Doordat ik het niet begreep heb ik haar op dat moment, mocht het nodig zijn geweest, niet kunnen helpen.
Ben daarom ook blij om te lezen dat ze nu gelukkig en oké is.

En die laatste zin, that's her.
Marenubium
Marenubium feb 3 '10
Dus.
Relax. Schuldgevoel nergens voor nodig. Ze zocht geen hulp, alleen contact, om te laten weten dat het goed ging.
To ease the pain, gekkie.
Waarom komt inderdaad alles in het engels door???
Ben ik nu wel benieuwd naar smile
Ik heb zelf wel wat met engels, want ik vertaal veel. Maar engels gebruik ik zelf niet veel op deze manier.
Weet jij het??
Hihi.
Pegasus
Pegasus feb 3 '10
Lief van haar smile

Dat vroeg ik me net ook al af van dat engels....

Ze praatte niet zo toen ze leefde, in uitdrukkingen in het engels.
Maar in het engels begrijp ik beter wat zij wil zeggen, dan wanneer ze het in het Nederlands zou zeggen. Is korter, krachtiger, duidelijker en dekt voor mij helemaal de lading.
Voor mij kloppen de zinnen helemaal met hoe ze was en hoe ze zichzelf uitdrukte.
En het geeft kracht, moed, luchtigheid en dat is wat ze volgens mij wil overbrengen. Ja, en waarom dan niet in het engels laugh

Haha.
Marenubium
Marenubium feb 3 '10
HA dat is grappig, want zelf vind ik namelijk ook dat de engelse taal gewoon veeeel meer de lading dekt.
Misschien mocht ik haar daarom wel benaderen smile
Ik wil jou ook graag bedanken Pegasus, voor deze ervaring.

Alle liefs omdat je bent zoals je bent (ik ken je niet, maar via haar heb ik toch wat mogen zien ;))
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420