Loading...
nl

foto lezen overleden broer

spinky
spinky feb 3 '10
wie zou er deze foto willen van men overleden broer?
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1596
Delen:
admin
admin feb 3 '10
admin
admin feb 3 '10
Ik heb de foto even hier neer gezet ...


Namasté
Larapinta
spinky
spinky feb 3 '10
oke bedankt
admin
admin feb 3 '10
Lieve spinky, ik vind hetaltijd moeilijk om een foto te lezen van een overleden persoon.
wat ik zie bij deze foto, is dat je broer toen al met een been in het hiernamaals zat..en langs de ander kant op aarde niet goed wist hoe met de dingen om te gaan.
Hij ziet er heel vrouwelijk uit.. ik voel engelen rondom hem, licht-energie.
Kan er geen contakt mee maken, heb ook het gevoel dat ik hem nog wat met rust heb te laten.
Hij is aan het rusten, en ik voel dat hij op dit moment tijd nodig heeft,om vele situatie's in zich op te nemen....
Liefs


Bellefleur
spinky
spinky feb 3 '10
hoe heel vrouwelijk?
Hoe komt het dat hij geen contact wil leggen, of komt dit mss met dat ik hem nog niet heb kunnen lossen? mis hem ongelofelijk zou graag willen weten of hij nu met zijn dood contact met mij heeft willen opnemen.
admin
admin feb 3 '10
nee, spinky, het is niet dat hij niet wil.. doch dat ie eerst in een soort rust-faze is . Dat is het gevoel dat ik krijg. Rust.. rust en nog eens rus.. doch wie weet zijn dat z'n gevoelens vlak voor hij stierf?
Is het lang geleden dat ie gestorven is?
En heel vrouwelijk in de zin van dat ie op de foto heel ontvankelijk, heel broos en teder, maar tergelijkertijd heel 'open', heel gevoelig, en kwetsbaar is.
spinky
spinky feb 3 '10
is gestorven op 23 mei 2009
admin
admin feb 3 '10
das al een redelijke tijd. Voor mij voelt het aan dat ie alsnog in een faze zit waarin ie vele dingen leert begrijpen, vanuit het niveau vanwaar ie (als ziel )het leven nu kan bekijken...
Misschien dat iemand ander nog iets doorkrijgt? Ik laat hem het liefste...
Lin
Lin feb 3 '10
Hoi Spinky
het gevoel van Bellefleur kan ik geheel beamen
De tijd om kontakt te leggen met pas overleden mensen kan heel lang duren.
Vaak heeft dit tot gevolg dat het 1 jaar tot zelfs langer nodig is eer je kontakt met ze kunt maken.
Aan gene zijde is er geen tijdsbewustzijn. Overledenen kunnen dan in een rust/tussenfase komen waarin ze bijv. nog enige inzichten moeten krijgen voor ze een level hoger komen.

Geeft het even de tijd.

Liefs Linda
Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van je broer.
spinky
spinky feb 3 '10
oke toch alvast bedankt
admin
admin feb 3 '10
spinky, als je zin hebt, mag je altijd je verhaal doen hier, hoe jij je voelt met wat er je broer is overkomen.. het van je afschrijven helpt verwerken, en hier wordt het gelezen en begrepen.


liefs van mij
Bellefleur
Marenubium
Marenubium feb 3 '10
Bevestiging ook vanuit hier; je broer is nog een beetje zoekende, en begint nu eigenlijk pas te beseffen wat er gebeurd is.
Dat is niet iets naars, het is zoals Belle en Lin het hebben uitgelegd: een leerproces dan wel een rustperiode.
Ik heb het gevoel dat zijn dood nogal onverwacht is gebeurd, tenminste voor zijn dierbaren.
Hij weet nog niet echt hoe hij 'contact' moet maken met jou en je moeder of vader (alleen ouder komt door), dat heeft hij echter wel geprobeerd, maar het is heel zwak.
Ik weet ook niet hoe precies, er is heel slecht contact te maken.
In die zin, dat het contact enigszins geblokkeerd wordt.
Maak je daar niet ongerust over, het gaat in ieder geval goed met hem.

En zoals Belle het zegt, mocht je van je af willen typen, dan doe dat gerust smile
Of hier, of voor jezelf.
Schrijf misschien een brief aan je broer, met alles wat je voelt en nog wilt zeggen.
Dat lucht op meis! En de boodschap komt echt wel over smile

Knuffel voor jou meissie, je bent niet alleen, onthou dat.
spinky
spinky feb 3 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Bevestiging ook vanuit hier; je broer is nog een beetje zoekende, en begint nu eigenlijk pas te beseffen wat er gebeurd is.
Dat is niet iets naars, het is zoals Belle en Lin het hebben uitgelegd: een leerproces dan wel een rustperiode.
Ik heb het gevoel dat zijn dood nogal onverwacht is gebeurd, tenminste voor zijn dierbaren.
Klopt, men broer is verongelukt op 23 mei 2009 door een smartelijk ongeval met de moto, iemand was van af een parking voor hem ingevlogen, hij reed op de hoofdweg.
Hij weet nog niet echt hoe hij 'contact' moet maken met jou en je moeder of vader (alleen ouder komt door), dat heeft hij echter wel geprobeerd, maar het is heel zwak.
heb wel eens een gedacht gehad dat ik een teken van hem kreeg, nl. toen ik men nieuwe auto had waar hij zo nieuwschierig naar was, men moeder zei die dag nog spijtig dat hij hem niet kan zien, en ineens zag ik een flits links boven mij in een oog hoek en ik zeg gelijkertijd how wat was dat, ma men moeder had niks gezien. ik kon ook niet geflitst zijn geweest want stond stil thuis voor op de parking. iets daarna heb ik nog iets raars mee gemaakt in de auto nl dat men volume ineens harder ging met een bepaald liedje ik zag echt het volume van 14 naar 18 gaan. wist niet wat ik toen moest er van denken, nu ik weet dat hij contact heeft willen maken, zou dit mss een van zijn tekenen zijn geweest.

en over contact van vader of moeder klopt ook want hij had namelijk zo goed als geen contact meer met men vader net als ik.

alvast bedankt!! lin en bellen evenzeer :-)
Ik weet ook niet hoe precies, er is heel slecht contact te maken.
In die zin, dat het contact enigszins geblokkeerd wordt.
Maak je daar niet ongerust over, het gaat in ieder geval goed met hem.

En zoals Belle het zegt, mocht je van je af willen typen, dan doe dat gerust smile
Of hier, of voor jezelf.
Schrijf misschien een brief aan je broer, met alles wat je voelt en nog wilt zeggen.
Dat lucht op meis! En de boodschap komt echt wel over smile

Knuffel voor jou meissie, je bent niet alleen, onthou dat.
[b][/b]
spinky
spinky okt 10 '10
hallo, hier ben ik nog eens
Met het vraagje of er ondertussen nu al iemand contact kan krijgen met men broer?
Want mis hem zo erg, kan het gwn niet verwerken zonder iets van hem te hore cry

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki