Bevestiging ook vanuit hier; je broer is nog een beetje zoekende, en begint nu eigenlijk pas te beseffen wat er gebeurd is.
Dat is niet iets naars, het is zoals Belle en Lin het hebben uitgelegd: een leerproces dan wel een rustperiode.
Ik heb het gevoel dat zijn dood nogal onverwacht is gebeurd, tenminste voor zijn dierbaren.
Klopt, men broer is verongelukt op 23 mei 2009 door een smartelijk ongeval met de moto, iemand was van af een parking voor hem ingevlogen, hij reed op de hoofdweg.
Hij weet nog niet echt hoe hij 'contact' moet maken met jou en je moeder of vader (alleen ouder komt door), dat heeft hij echter wel geprobeerd, maar het is heel zwak.
heb wel eens een gedacht gehad dat ik een teken van hem kreeg, nl. toen ik men nieuwe auto had waar hij zo nieuwschierig naar was, men moeder zei die dag nog spijtig dat hij hem niet kan zien, en ineens zag ik een flits links boven mij in een oog hoek en ik zeg gelijkertijd how wat was dat, ma men moeder had niks gezien. ik kon ook niet geflitst zijn geweest want stond stil thuis voor op de parking. iets daarna heb ik nog iets raars mee gemaakt in de auto nl dat men volume ineens harder ging met een bepaald liedje ik zag echt het volume van 14 naar 18 gaan. wist niet wat ik toen moest er van denken, nu ik weet dat hij contact heeft willen maken, zou dit mss een van zijn tekenen zijn geweest.
en over contact van vader of moeder klopt ook want hij had namelijk zo goed als geen contact meer met men vader net als ik.
alvast bedankt!! lin en bellen evenzeer :-)
Ik weet ook niet hoe precies, er is heel slecht contact te maken.
In die zin, dat het contact enigszins geblokkeerd wordt.
Maak je daar niet ongerust over, het gaat in ieder geval goed met hem.
En zoals Belle het zegt, mocht je van je af willen typen, dan doe dat gerust
Of hier, of voor jezelf.
Schrijf misschien een brief aan je broer, met alles wat je voelt en nog wilt zeggen.
Dat lucht op meis! En de boodschap komt echt wel over
Knuffel voor jou meissie, je bent niet alleen, onthou dat.